meiden; kennen jullie nog leuke merken die ik in mijn webshop zou kunnen verkopen? Kraam Kado Online - KraamKadoOnline.nl
Trishka, je muurschildering word mooi zeg! Zwangerschapskleding, heb hier 2 spijkerrokjes, twee broeken en een stel leggings met daarover gewoon een tuniekje of lange trui en dat gaat prima. Heb de 2 spijkerbroeken nooit aan, loop het liefst gewoon in de rokjes of in de leggings. Hier, vanochtend auto naar de garage gebracht voor een nieuwe apk. Auto is helemaal in orde op de remleiding achter na, dus die moet even vervangen worden. Valt weer mee dus!
*breekt in* Gefeliciteerd! 24 weken alweer Lief dat je me in de gaten houdt! Ik hoop dat ze snel komt! *breekt uit*
Trishka: Wow, kan je hier niet even langs komen om te tekenen haha! Ziet er echt geweldig uit al! Kleding: Hier een zwangerschapsbroek die nog steeds te ruim is, een rok die nog steeds te groot is en een heerlijke legging!Verder heb ik nog 2 broeken die met een hulpmiddeltje nog aan kunnen (knoop open, elastiekje) prima! Wel lekkere zwangerschapsshirts en truitjes/tuniekjes.
Debby: balen van je bloeddruk zeg. Doe maar lekker rustig aan. Truus: fijn dat het beter gaat met je bekken Trishka: leuk kapsel. Mooie schildering zeg!
he meiden, ik heb al sinds gisteren soms het gevoel dat ik een kratje bier aan mijn buik heb hangen, echt zwaar, terwijl ik helemaal nog niet een megabuik heb. Misschien harde buiken? Heb het vooral 's avonds of na eten. En vraag, ik ben 17 feb. uitgerekend. Vanaf hoeveel weken van tevoren is het nou verstandig dat je man ook met zijn planning rekening houd dat het kan gebeuren? 4 weken? ik bedoel, zijn vrienden willen in januari een nacht weg met de mannen en das natuurlijk zuipen geblazen, normaal helemaal geen problemen mee, maar we willen beide risico niet dat het gaat komen. Hij hoeft echt niet droog te zitten vanaf nu, maar vanaf een week of 4 voor de bevalling lijkt het me niet handig als hij lam is. Welk termijn voor uitgerekende datum is nou handig (en ja, kan ok bv.met 32 weken komen, maarja, daar gaan we maar niet vanuit)
Ik heb twee jurkjes, een rokje en een spijkerbroek. Ik heb echt nooit broeken aan maar vind het nu wel af en toe eens lekker. Ik heb ook bij de hema twee zwangerschapsonderbroeken gekocht. Ziet er niet uit maar het zit me toch lekker......... Ga nu toch maar voor het gemak. Vandaag bij de vk geweest, hartje weer goed gehoord en ze ging even mijn buik voelen op de grote. Ze zei dat het kindje erg goed groeit en wanneer ze niet zou weten dat ik nu 25+4 weken ben ze het zo op 27+4 zou zetten. Op de terug weg naar huis dacht ik opeens..... Dat wordt me nog een hele klus straks tijdens de bevalling als de baby zo doorgroeit. Of zou dit nog niks zeggen over de uiteindelijke grote bij 40 weken. Ik had sowieso verwacht een heel kleintje te dragen aangezien ik maar 1.52 cm ben. Ook nog bij de fysio geweest vandaag en ze voelde inderdaad dat er iets niet goed zat in rug. Ze heeft me laten zien wat voor oefeningen ik kan doen en ze rade me een buikband aan voor de momenten dat ik veel aan het lopen ben. Volgende week weer heen, ben blij dat ik me er toch aan toegegeven heb. Ps. De muurschildering die ik voorbij zag komen wordt volgens mij erg mooi! Mijn complimenten!!!
@zwangerschapskleding, ik heb 2 broeken en 2 rokjes en een paar leggings en panty's. Juist helemaal geen speciale shirts. Ik heb wel een paar extra lange shirts bij H&M gehaald. Gewoon normale shirts, normale maat, maar door de extra lengte kunnen ze prima over mijn buik. @susannes, ik snap dat je je daar druk over maakt. Ik heb al heel vroeg in mijn zwangerschap geroepen dat mijn vriend in de laatste maand niet meer dronken mag worden. Ik zie me al bevallen terwijl manlief een kegel heeft. Of dat ik naar het ziekenhuis wil en hij niet meet mag rijden... (hij had er geen problemen mee ) @trishka, mooie schildering! @thuis bevallen / ziekenhuis, iedereen moet het voor zich weten. Persoonlijk geloof ik wel dat er het 1 en ander verbeterd kan worden in de zorg rondom bevallingen in Nederland.
ja dat is toch raar... is dat niet wereldwijd? Ik heb het ook gelezen hoor... maar volgens mij behandelen ze in nederland officieel pas vanaf 26 weken maar kijken ze vanaf 24 weken wat een kindje doet... volgens mij doen ze met 23 weken nog helemaal niks... met 23 weken mag je officieel ook nog een abortus doen...
@thriska mooie muurschildering! @zwangerschapskleding: hier 3 spijkerbroeken en een legging die nog oke zitten... en een joggingbroek maar die is voor thuis. @niet meer dronken worden: o ik denk vanaf een week of 3 van te voren. Maar goed ik laat mijn man dat zelf beslissen of hij dat risico wil lopen of niet, ga me er niet heel druk over maken...
o ik ben trouwens naar de jonge gezinnenbeurs geweest vandaag. Best grappig. Heb nog 1 positietruitje gekocht waarin mijn buik mooi uitkomt. Ik vind die shirtjes van noppies zo mooi zitten en was 50% korting. Verder een pakje voor onze zoon met zijn naam er op. Dus de verkoper van die stand weet onze babynaam en hij is de enige
Michele, dat klinkt heel logisch hoor! Mijn vroedvrouw zegt ook, het is een normale reactie om bij pijn/zenuwen de spieren in je lichaam aan te spannen terwijl het juist minder pijn zal doen als je ontspant. Ik ga zelf een waterbevalling doen, in warm water ontspan je je spieren meestal automatisch dus ik ben benieuwd of het werkt! Zwangerschapskleding: Ik heb eigenlijk helemaal geen zw. kleding! Ik vind de meeste dingen maar niks die ze hebben. Heb wel 1 zwangerschapslegging maar dat ding blijft helmaal niet over m'n buik dus ik moet hem steeds ophijsen, ik vind het maar irritant dus ik draag hem niet eens. Ik heb ook gewoon leggings+lang shirt+meestal Uggs aan, lekker comfy en zo geef ik ook niet zoveel geld uit aan dingen die ik nog maar 3 maandjes kan dragen! Maar ik wil binnenkort toch even shoppen en kijken voor dingen die ik ook na de bevalling zal dragen want die lange shirts beginnen me een beetje te vervelen. Dragen jullie nog je normale BH's? Die van mij zijn echt te klein ik kan er maar moeilijk een vinden die lekker zit. Oh kon ik maar naar de HEMA! @ Debby wat leuk, daar had ik ook wel graag heen gewild als ik in NL was geweest! Wat was er allmaal te doen/zien?
@ Debby, ja dat hadden we allebei ook voor ogen, zo'n 3 weken van tevoren. We waren gewoon allebei nieuwsgierig wat anderen nou doen en wat nou een beetje ''standaard'' is. Hoe was trouwens die jonge gezinnen beurs? heb weleens gehoord dat dat alleen leuk is als je al een kleine hebt, maar niet als je zwanger bent en nog geen kleintje hebt rondlopen.
goedemorgen dames! ik ga morgen naar de beurs.zal wel lekker druk zijn..Ik denk dat wij uit de naam zijn..maar ben wel bang dat we ons ineens nog bedenken onder invloed van de hormonen hihi..denk het niet hoor want we zijn er heel blij mee..
jgbeurs: is het leukst inderdaad als je een kleintje van een half jaar hebt. Vorige keer toen mijn dochter een half jaar was vond ik het hardstikke leuk. Nu vond ik het tegenvallen. Maar ze hebben ook zwangerschapsdingen hoor... niki veel plezier en hopelijk is jullie naam DE naam...
Ray: ik wil wel voor je naar de HEMA. Dan stuur ik het pakketje toch naar je op. Geen probleem hoor. Niki: veel plezier
oei dat is snel dat kraampakket... zullen we hem allemaal wel binnekort krijgen. Zat er nog wat leuks in behalve nuttige dingen?