Goedemiddag meiden Zo we zijn weer thuis. Ik heb nog niets bijgelezen dat ga ik zo lekker op mijn gemakkie doen Kleine man: Onze kleine man is een dag na de pseudokroep aanval nog ziek geweest erg gehoest en was totaal niet te genieten helaas. Savonds is hij wel lekk normaal gaan slapen maar hij werd om 23 uur weer wakker met een hoest aanval en heeft dus tot 2:00 uur bij ons op bed tv gekeken. Daarna is hij lekker gaan slapen en was hij de volgende dag pas om 10 uur wakker dus we waren weer een beetje bijkomen. We hebben het wel super leuk gehad maar heb me toch wel weer veel zorgen lopen maken. Ik hoest me nu al een aantal dagen een ongeluk en sindsdien voel ik onze kleine meid bijna niet Ze is echt heel erg rustig. Verder heb ik mijn bekkenbodem helemaal niet meer onder controlle dus als ik hoest loopt er aan de onderkant gelijk vocht uit (schaam). hopelijk is het snel over mijn hoesten en kan ik weer normaal naar buiten gaan. Maandag mag ik dan eindelijk naar de gyn. We krijgen dan onze 2e groeiecho. Vind het erg spannend aangezien ze de laatste keer wel goed geroeid was maar wel een week achterliep. We gaan heel hard hopen dat ze goed is gegroeid en dat alles goed met haar gaat, maar dat zal wel. Ik moet me gewoon niet zo druk maken. Vanavond vroeg mijn bedje in, manlief gaan met mijn vader, broer en zwager naar Jackass 3D dus ik kan heerlijk vroeg naar bed. heb er al helemaal zin in. Moe: O wat ben ik moe. Mijn buik is ook heel zwaar nu met het lopen. Ben opzoek geweest vandaag naar een buikband maar ze hadden hem nergens dus zo maar even online bestellen. Zijn jullie zelf ook zo moe? Nou ik ga even verder lezen meiden
heb m nog dichtgelaten.. tis best wel confronterend idd. doet me ineens weer denken aan de voorgaande keren haha. zal straks ff kijken of dr nog wat leuks inzit. maar heel dat medische gedoe geef ik niks om. dus gaat straks mooi op dr kamertje.. marjolein. weet t t word zwaarder he.. met lopen en alles voel je t al.
@ Thriska, je muurschilder word mooi zeg! @ Zwangerschapskleding, 1 spijkerrokje die heeeerlijk zit, en 2 zw.broeken. Vind het heerlijk zitten de zw.kleding heb geen last van bepaalde band ofzo. Na een dag werken vind ik het wel heerlijk om een joggingbroek aan te trekken. @ bevallen thuis/ziekenhuis, iedereen moet het lekker zelf weten vind ik. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Moet wel eerlijk zeggen dat toen ik gister het stukje in de krant zag staan ik wel even bedenkingen had. @ Deb, leuk dat je geweest bent. Was het verder nog een beetje wat? Dat je daar energie voor hebt! @ Moeheid, deze week is het helemaal bal. Maar weet ook wel waardoor het komt. De werkdruk is te hoog, heb inmiddels al aangekaart bij mijn baas. @ Slaap. Verder slaap ik 6 nachten in de week slecht. Afgelopen week ook weer 2 nachten uren beneden gezeten. Echt heel frustrerend. Vannacht redelijk geslapen, maar vreselijk onrustig in mijn slaap (dromen over van alles en iedereen) Werd om half 4 wakker moest natuurlijk naar de wc, daarna kon ik niet lekker meer liggen. En elke keer als ik op mijn zij lag begon die kleine heel erg te schoppen. Ook niet fijn.
iemand vroeg me wat in t kraampakket zat voor leuks. ik heb hem van cz. en zat zetje zebra knuffel in. die ik nu al 3x heb haha. morgen ze best eens vervangen, en een boekje. van zetje krijgt een zusje. dus is leuk hier voor de kids haha.
daarbij heb ik al gezien dat ik onderleggers tekort kom, aangezien ik thuis wil bevallen. dus ff pakje bijhalen. zaten dr 3jr terug veel meer in.. stelletje bezuinigers.
Hier gister ook het kraampakket binnen gekregen. Moet in het zkh bevallen dus er zal vanalles genoeg zijn, onderleggers vond ik erna nog wel makkelijk in bed of mee te nemen om tijn op te verschonen. Als extra zat er bij mij een rietachtige mand in, een slaapzakje en een knuffeldoek (mega ding) ach toch leuk dat extra, de rest heb ik nog niet te goed bekeken haha.
hmmm ok ik krijg hem denk ik volgende maand. Heeft iemand trouwens al de blije doos van prenatal gekregen? Die krijg je volgens mij ook rond deze termijn?
volgens mij heb ik die doos van felicitas al heel lang geleden gekregen. Die van de prenatal was vorige keer de leukste... ben benieuwd wanneer ik hem krijg. Rond 7 maanden geloof ik.
ik heb enkeld die bij etos op kunnen halen. prenatal moet nog komen. ben benieuwd weer. hier haal ik die onderleggers wel bij. hebben ze bij etos te koop. en zeker nog wat kraamverband. daar zitten er 2 pakken van bij. in t begin heb je dat veel nodig na een week zit hier t meeste er alweer op.
Hey meiden! Ga even snel proberen bijlezen. Heb nog niet zoveel tijd gehad om goed te lezen. @Zwangerschapskledij: Hier 2 zwangerschapsjeans die inmiddels te klein zijn, zitten echt niet comfortabel. Dan een zwangerschapsrokje, zit wel heel erg lekker. Verder hier vooral jurkjes met zwangerschapslegging onder of mijn zwangerschapsjoggingbroek, heerlijk vind ik die! @Zwangerschapspakket: Wat krijgen jullie leuke dingen zeg! Ik heb toen we net zwanger waren een zwangerschapsbox gekregen met fopspeentje, slabbetje, inlegkruisjes, informatie, ... Dan krijgen we bij de geboorte ook nog de roze doos en de babyzak daar zit ook zo wat vanalles in koekjes voor mama, fopspeen en flesje voor baby en verschillende staaltjes. @Bevalling zh/thuis: Ik laat iedereen in zijn waarde, is normaal dat mensen een eigen mening hebben! Hier in België is het ook niet zo de gewoonte om thuis te bevallen word hier eigenlijk standaard in het ziekenhuis gedaan, je kan wel thuis bevallen maar zijn meer uitzonderingen die hiervoor kiezen. Moet wel zeggen dat ik het een veilig gevoel vind zo in het ziekenhuis hoewel het thuis toch wel heel erg gezellig moet zijn. Wat ik dan weer een pluspunt vind is dat je 5 dagen in het ziekenhuis verblijft en dus eigenlijk al je kraambezoek daar al ontvangt, geen drukte in je eigen huis en geen afwas enz als ze iets gedronken hebben Je kan ook lekker uitrusten in die 5 dagen en het ziekenhuispersoneel helpt je bij alles, vind ik wel handig zeker bij een eerste kindje. @Trishka: Je muurschildering word echt prachtig! @Vermoeidheid: Valt nogal mee de laatste dagen, moet zeggen dat ik nu al een hele week echt heel goed geslapen heb, ben wel verscheidene keren wakker geweest om te gaan plassen maar ben elke keer zonder al te veel moeite terug in slaap gevallen dus dat scheelt ook een hoop! @All: Vandaag een dagje Plopsaland De Panne gedaan met de kindjes van mijn zus, hebben wel heel erg slecht weer gehad was wel spijtig heeft de hele voormiddag geregend, de namiddag was dan weer wat beter. Ben nu natuurlijk wel doodmoe van een hele dag rond te lopen dus ik ga mij zo gaan installeren in mijn zeteltje Ohja meiden maak jullie niet ongerust, ben bijna in geen enkele attractie gegaan hoor enkel de rustige schommeldingetjes Had nog een gratis toegangsticket anders was ik zeker niet geweest dan zou het wat verspilling van geld geweest zijn. Maar... Weer of geen weer de kindjes hebben zich super geamuseerd wat ga ik blij zijn dat we dat binnen enkele jaren ook met ons kleintje kunnen doen
Haha de Blije Doos, ik dacht even dubbel en moest erom giechelen Blondiedfu wat ontzettend lief van je! Maar ik wil je er niet mee lastigvallen, als ik echt wat wil stuur ik m'n vader er wel op uit hihi.Maar ik vind het wel heel lief! Ik ga ook aan hem vragen of hij wat Nederlandse 'Mijn Eerste Woordjes' boekjes op wil sturen en typisch Nederlandse dingen zoals Jip en Janneke enzo. Moeheid, ik ook ontzettend moe! Wel erg veel gedaan vandaag, ik krijg dan zo'n spierpijn in m'n benen, en plassen moet ook steeds vaker.
goedemorgen, Het is weer weekend dus ga weer een poging doen om mee te kletsen. Moet wel flink wat doen vanmorgen. Manlief is met Nathan even weg dus kan ik vanmorgen wat dweilen enzo zonder dat iemand me voor de voeten loopt Plassen: meiden hebben jullie 's nachts ook zo'n harde buik na het plassen? Moest vannacht wel 5 x en echt keiharde buik steeds. Als ik dan even op mijn zij lig trekt het weer weg maar wel een vervelend gevoel.
zwangerschapskleding: Hebben jullie even?? 4 spijkerbroeken, spijkerrokje, jurkje, zwarte broek, verder flink wat shirtjes, een dik vest en een legging. Had natuurlijk nog wat van Nathan en hou gewoon van shoppen Vind het gewoon fijn om wat te kunnen kiezen 's ochtends
Goedemorgen meiden!! @ Prenataldoos: Heb eergisteren een mailtje gekregen dat ik de bon kan uitprinten en hem voor de 25e moet ophalen Van felicitas had ik er 2 gehad @ Kraampakket: Ik kan hem hier ophalen sinds deze week Zal dus dinsdag even langs die "mobiele winkel" anders vergeet ik het weer @ Juffie: Ik had het vorige week zaterdag heel erg. Toen moest ik er een paar keer 's nachts uit en kreeg ik daarna een harde buik. Dacht eerst aan blaasontsteking, maar kleine lag voortdurend op mijn blaas te draaien dus daar kwam dát vervelende gevoel weg. Waar de harde buiken vandaan kwamen, geen flauw idee... Ik had ze voor vorige week zaterdag ook niet gehad dus schrok de eerste keer wel even hihi. @ Hier: Wat een belabberde nacht... Manlief lag naast me te ronken als een stoomboot, het stormde met als gevolg dat de poezen helemaal door het dolle heen waren (windvlagen met bladeren voor de deur langs), vannacht nog vechterij voor de deur, kleine die me steeds wakker schopte... Nou om 7 uur heb ik het opgegeven en ben ik eruit gegaan... Misschien dat ik vanmiddag nog even op bed ga ofzo, want ben nu echt al kapot.
hey meiden... niet veel te melden eigenlijk, ook ik een belabberde nacht. Vriend moest zo nodig half op me liggen tijdens het slapen dus hem met moeite van me afgeduwd. @plassen, ik moet er 's nachts wel 1x uit maar verder geen harde buik ofzo. Merk wel dat mijn meisje de afgelopen week 's nachts meer actief is...
ananas: Dat zou wel kunnen ja dat de kleine op mijn blaas ligt dan. Voelde gisteren ook constant schopjes onderin en tegen mijn blaas. Kijk het nog wel even aan en anders toch maar even een plasje inleveren bij de ha. overdacht eigenlijk bijna geen harde buiken. Alleen als ik echt veel gedaan heb. Ananas en Isola: balen van de slechte nacht Hier kon het ook beter. Nathan heeft de halve nacht bij ons gelegen en dan slaap ik ook altijd wat minder. @ doos van de prenetal: vorige keer moest ik die ophalen. nu nog geen bericht gehad. Wel de doos van de Etos al een tijdje geleden opgehaald.
meiden hoe voelt een harde buik? Ik heb wel af en toe dat mijn baarmoeder harder en strakker aanvoelt maar ik voel geen kramp ofzo dan?