debby: harde buik is inderdaad dat je baarmoeder echt een bal wordt. Helemaal hard. Het doet bij mij ook geen pijn ofzo. Vooral als je ligt kun je het heel goed voelen, dan voel je dus echt een harde bal. Heb je bij de zwangerschap van je dochter nooit een harde buik gehad?? Ik bij Nathan wel maar wel wat later in de zwangerschap volgens mij.
hier ook harde buiken soms. elke dag wel een paar. ook na de sex bijv. als ik wat meer heb gedaan. met bukken enzo. had ik met de vorige zwangerschappen ook. puur tegen van teveel doen. aan t einde worden ze pijnlijk. voorweeen dus.
Hey lady`s Hier een voorhoofdholte en bijholte onsteking. vanmorgen bij de HAP geweest nu een kuurtje.. m`n hoofs staat op ploffen echt zo niet leuk! Auwie! @ blijde doos ik heb bericht binnen dat ik em kan halen bij Prenatal! ga ik denk ik straks ff doen. Vriendin is iets verder die heeft em al. Zit volgens haar een leuk rompertje in met zilveren letter (weet alleen niet meer met welke tekst) Een speentje en weer zon zwitsal box met doekjes.. (heb ik er ook al tig van) maar goed.. @ felicitas via de etos opgehaald zaten ook well euke dingen in. Avent foles (grote) speentje van Difrax, zwitsalbox met doekjes.. enz @ bevallen moet ik in t ziekenhuis vanwege die streptokok.. ach ik heb me er bij neergelegd. hoop wel dat ik van bed af mag en 4 uur voor kindje door gebkanaal gaat moet ik aant infuus gelegen hebben dus wel beetje spannend.. Fijn weekend!
ha lady's, Vandaag weer een mijlpaaltje bereikt. Mijn tikker zegt dat het nog 99 dagen is tot aan de uitgerekende datum. Het gaat vast langer duren (daar ga ik tenminste maar vast vanuit), maar toch... minder dan 100 dagen WOW
hai siep, gaaf he!! time flies meid. nog minder als 100 dagen.. klinkt zoo kort. en gaat ook zo snel voorbij. ff genieten van de feestdagen nog en we hebben dan na een kleine paar weekjes onze kleintjes in de armen.
@ Debby: Hier inderdaad ook een keiharde bal. Dacht de eerste keer: huh, wat voelt mijn buik raar, toen ging ik met mijn handen zegmaar voelen en was t keihard. Doet helemaal geen zeer. Voelt alleen een beetje raar. Ik heb er vooral last van als ik languit op de bank of op bed ga liggen. Maar dan ben ik dus al kapot. Dus ook teveel gedaan dan denk ik, zoals michelle zegt.... @ Siep: Ja, dat dacht ik anderhalve week geleden ook! Ineens: Kedeng! Woow! Ik vond dit een veel grotere mijlpaal dan de 20 weken eigenlijks qua gevoel dan @ Hier: Vandaag alweer veel gedaan (teveel, dus heb weer last... grrr.... zo moeilijk om goed te bepalen wat je nu precies wel en niet kan...)! K heb de (vooral achterstallige) administratie weggewerkt, project voor school gemaakt, was gewassen en ander gevouwen, hok vant konijn is weer schoon. Dus lekker bezig. Nu maar lekker op de bank! Liefs!!
harde buik, ja zo rond al een flnike bal ondertussen af en toe, idd vaak na de seks . pffff gister echt een vet vermoeiende dag gehad, stiefzoon was bij ons omdat ie zogezegd ziek was, nou daar was niks van te merken.. pas toen zn moeder belde ging ie opeens zielig doen, de nepperd . Ik dus de tel gevraagd aan Kai en gezegd tegen haar dat ie nergens last van had tot ie haar aan de tel had dus dat t volgens mij wel mee viel, en nu heeft ze dus bij mn man zitten klagen dat ik zomaar de foon afpikte van Kai en dat t een raar gesprek was ... Nou ja, dat zei zich nou zo in de maling laat nemen door dr zoon, ik niet ... Volgende keer hoeft ze ook echt niet meer bij mij aan te kloppen tenzij ie echt ziek is, hij had nu makkelijk naar school gekund. Vervolgens heeft stiefzoon de hele middag t bloed onder mn nagels vandaan gehaald en was ik in tranen toen mn man belde om te zeggen dat ie richting huis kwam.. Vandaag is ie weer naar zn mams, omdat ze de verjaardag van zn oma hadden, moet zeggen dat ik t even niet zo erg vind, hoeveel ik ook van m hou.. Jes ook gelijk weer allemaal nachtmerries over zn grote broer dus de nacht was ook erg rommelig... Hopelijk nu weer een beetje rust in huis.
juffie: ik heb ook altijd een harde buik na het plassen snachts. voel dat dan als ik weer in bed lig. sochtends als ik wakker wordt het ik het ook vaak.en met sex idd. ben net naar de jonge gezinnenbeurs geweest. Ondanks mijn baan in babyartikelen waren er erg veel stands die mij niks zeiden. Ik vond het mwah. Heb een paar schoentjes/slofjes gekocht en een grijs t-shirt met tekst: don't touch! hihi. Het was erg druk naar mate de middag vorderde.
Jonge gezinnenbeurs heb ik ook nog overwogen maar omdat ik niet zwanger al heel slecht tegen drukte kan heb ik besloten toch maar niet te gaan.. En weinig gemist zo te lezen En helaas is de 100 dagen mijlpaal nog "lang" niet in zicht Verder gaat hier alles zijn gangetje, alleen het lontje is wat korter en daar heeft vooral Nikki af en toe flink last van Baal dan zo van mezelf en neem e voor om liever te blijven maar helaas: ik ben ook maar een mens
O ja dan heb ik wel harde buiken. Vandaag toevallig heel vaak. Vooral als jr druk bent zeg maar. Maar het doet echt geen pijn. 100 dagen lijkt idd weinig. Bij mij is dat volgende week. Maar goed ik ben al zoooo blij als ik de 37 weken red deze keer... Jg beurs wij waren donderdagavond en het was heel rustig... Vandaag met man en kind naar de dierentuin geweest. Het was heel leuk maar mijn buik doet wel pijn nu. Vanmorgen op een rommelmarkt nog een paar leuke setjes van mexx noppies en feetje gekocht voor de beeb voor weinig...
hi!!! hier ook af en toe harde buik denk ik, maar doet ook geen pijn... Meiden ik vlieg morgen naar NL!!!!!! Heb besloten dat ik niet op de auto ga wachten en dus daarom vanmiddag een ticket geboekt! Dus vlieg ik morgen samen met luca naar NL! Ik verblijf bij mijn ouders en weet niet of ik op het internet kan komen, hoe dan ook, tot snel!!!
Hier gaan we morgen naar de jonge gezinnen beurs, gewoon lekker samen rondsnuffelen en op tijd rusten want een hele dag lopen/staan is er hier niet meer bij. Vandaag de 3D echo gehad, geslacht weten we nu maar blijft geheim (lezen ook vriendinnen mee). De kleine lag met zijn gezicht naar mijn rug toe dus helaas maar een paar mooie plaatjes. Desondanks toch genoten en zeker de moeite waard.
@Iosola, geniet van je verblijf in Nederland, goede tijd om te komen, echt Nederlands herfstweer en de inkomst van Sinterklaas! @tassie, wat fijn dat de echo leuk was. Wel jammer dat jullie kindje met de rug naar je toe lag. Nu al eigenwijs, dat wordt wat . @harde buiken, hier nauwelijks last van. Toevallig vannacht 1 en na sex inderdaad. Misschien slaap ik er normaal doorheen, of ben ik te druk aan het werk om het te merken?
meiden, vertrek nu naar Milaan naar het vliegveld! Ben echt super zenuwachtig!!! Eerste x voor luca dat hij gaat vliegen!! Tot snel meiden! Enne ga zeker naar de optocht!!
iosola heel veel plezier! tassie veel plezier vandaag. Plaats je een foto van de 4d echo? Ik heb vandaag toch maar een kinderwagen gekocht... toch die phil en teds... Ik kan echt geen beslissingen nemen als ik zwanger ben, ik blijf maar twijfelen... maar goed, ik zag deze op de rommelmarkt, met afdingen kwam ik 200 euro inclusief babynestje en duozitje. Als ik het niks vind verkoop ik hem wel weer op marktplaats en kan er dan volgens mij nog meer voor krijgen. Alhoewel de kap wel een beetje verkleurd is. Verder op de rommelmarkt nog wat leuke merkkleertjes voor Emma en de beeb gekocht. Is echt leuk voor die kleine prijsjes
iosola, heel veel plezier hier in ned ! Tassie veel fun bij de echo! Debby, hoop dat ie wel bevalt natuurlijk en anders heeft t gelukkig niet superveel gekost toch, heb je netjes gedaan! Hier: Gister op visite geweest bij schoonzus in de avond, betwijfelde al of t verstandig was omdat jessey gister nog steeds diaree had en net aan verhoging had.. gevolg: een kind wat te veel heeft meegemaakt en om de 2 uur nachtmerries had tot kwart voor 4 . Daarna heeft ie gelukkig wel 'uitgeslapen' tot kwart over 7 dus ik hoop dat we die tijd er vanaf nu mooi in kunnen houden, das dan wel weer iets positiefs . Vandaag gaat er dus echt niks uit mn handen komen , lekker een luierdagje. Denk trouwens dat jes last heeft van 'pavor nocturnus' ... toch maar eens gaan googlen wat we daarmee aanmoeten, arme jongen kan er niks aan doen maar t is voor mij en hem wel erg vermoeiend zo.. Ach ja zo blijven we lekker bezig ..
Hey meiden! @Iosola: Wat fijn dat je eindelijk naar Nederland komt! Geniet ervan! @Trishka: Wat is 'pavor nocturnus' zegt me niks? Hopelijk niks ernstigs??? Wel vervelend dat je mannetje het zo lastig heeft 's nachts! Ook voor jou natuurlijk! @Harde buiken: Soms ook wel last van idd na grote inspanningen. Weet ook snel wanneer ik het wat rustiger aan moet doen! @Debby: Leuk dat je wat toffe aankopen hebt kunnen doen en hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe wandelwagen @All: Grote schoonmaak bij ons thuis ben alles aan het verhuizen en op de zolder aan het stoppen, nesteldrang??? Ga snel nog beetje gaan voortdoen! Tot vanavond meiden!
hai meiden. goh wat leuk zeg ff vliegen naar ned. geniet ervan en ga langs de hema he hier gisterenavond feest gehad van manlief zn werk. ik had een lekker buffetje verw8. maar kregen na afloop een buil friet. nou laat dat net iets zijn waar ik dus echt geen zin in had. bahbah. dus niks gegeten heel de avond. en maar aan de ijsthee gezeten. was feest in n zaaltje maar k vond dr niks aan uiteindelijk enkeld in t begin was t leuk. als je iedereen weer eens even spreekt. nadien ben je ook uitgeluld dus sta je daar maar die wiegen op de muziek met je dikke buik. aldus om half 3 lag ik in bed. en nu beetje koppijn enkeld.