Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    is een beetje zo iets als nacht angst... hij is in de avond vaak wakker, dan huilt ie en is ie niet te troosten, hij is dan ook echt bang.. zo zielig, zeker omdat ik m niet mag troosten.. Gister was een drukke avond voor m, is ook pas laat gaan slapen, normaal leggen we m daar op bed maar dit keer niet gedaan... Merk dat dat bij hem echt niet kan, hij heeft er dan in de nacht zoveel last van.. en ik natuurlijk ook omdat ik t vreselijk vind om m zo te horen krijsen en ik niks voor m mag doen..

Heb melatonine pilletjes gehaald, dat moet als t goed is enigszins helpen.

Michelle: nesteldrang hehehe! ja daar heb ik sommige dagen ook last van, kan ook niet wachten om morgen verder te gaan aan de muurschildering :) , zodat ik daarna verder kan gaan met t kamertje, wil t wel eens afzien ;) .

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ennuh, wat een belabberde regeling, alleen wat friet! gelukkig was t begin nog leuk, wel jammer dat een feestje dan zo tegen valt.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja joh t was echt belabberd. ze hadden deze keer mixdrankjes geregeld. dus die kosten natuurlijk duur. en hebben ze bezuinigt op t eten.. nou geef mij maar eten verders haha.. heb nu toch niks aan drank. manlief zat aan t bier.. en tapte aardig door. wat uitliep op een irritatie van mij. paar biertjes vind ik niet erg, moet hij weten.maar stuk of 15 vond ik wat belachelijk ff t stinkt al zo ontzettend.. maar moest ook nog 2 kids ophalen snachts. en als dan alles op mij aankomt nu ff met mn dikke buik had ik ff weinig zin in.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wie heeft hier ook een bugaboo cameleon? ik wil wel eens weten in hoeverre je de voetenzak/parasol en andere extra opties gebruikt. Is de voetenzak een aanrader? Of juist niet? Parasol lijkt mij wel handig straks int voorjaar/zomer voor de zon.

@ schoonmaken?! ik ben echt niet zo'n type...vraag me of die nesteldrang bij mij zal komen ;)

@ harde buik, is dat een teken dat je te druk bent geweest?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel sja die parasol en voetenzak. Ik heb ze er wel bij zitten. Voetenzak gebruik je zowieso de hele winter wanneer ze kunnen zitten (of je moet een dekentje doen) en parasol heb ik eigelijk alleen in het begin gebruikt. Zodra je een hoekje om gaat zit dat irritante ding weer aan de verkeerde kant. Je kan ook een universeel parasolletje kopen bij de prenatal.

Ik heb het toen wel origineel gedaan omdat de voetenzak maar 20 euro kostte (was een of andere aktie) en tijdens een aktie was de bugaboo bij de prenatal goedkoper, ik had hem bij de babydump dus kreeg 100 euro ofzo terug. Toen heb ik het parasolletje erbij laten doen en alsnog 60 euro terug gekregen.
    Ik zou trouwens geen 100 euro betalen voor de voetenzak maar hij is wel fijner dan een universele (hij sluit mooier aan).

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Iemand vroeg om een foto van de 3D echo, dus bij deze.

Verder vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest, vond het wat tegenvallen. Ik denk dat de beurs leuker was geweest als we al een kleintje hadden. Maar desondanks een leuke dag gehad.

Heb sinds vanmorgen op een bepaalde plek erge rugpijn, ben zo wakker geworden. Misschien verkeerd gelegen, zal het vanavond eens lekker insmeren en een massage vragen aan mijn mannetje

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: voetenzak zou ik inderdaad wel doen ja. Het is snel koud als ze stil zitten. Parasol heb ik gewoon een goedkope van een paar euro. Heb ik niet vaak gebruikt tot nu toe.

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Voetenzak: altijd aanschaffen als je kan. Die gebruik je ook nog als je kindje wat ouder is en hij/zij zit in de buggy.

Wij verveelden ons vandaag met al die regen, dus zijn we met zijn allen de babykamer gaan witten.
    Ikke zittend op een stoel (om mijn bekken te sparen), de kids hebben ook mee gekwast en papa deed rollen.
    Het eindresultaat zag er niet slecht uit.
    (Link naar het filmpje via pb, heb ik liever niet openbaar op een site staan ;) )

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    blondiefu: regen?? Hier de hele dag een zonnetje;) Maar als het dan toch regent kun je je beter binnen nuttig maken natuurlijk;)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Voetenzak, kregen we erbij toen we de kinderwagen kochten.

Regen, hier is het ook heel de dag droog geweest.

Vraagje, mijn schoonzusje word dinsdag ingeleid en ik vroeg haar wat voor cadeautje ze graag wou hebben. Ze gaf aan dat ze graag een cadeaubon wou hebben van een babywinkel. Nu vraag ik mij alleen af wat voor bedrag normaal is om te geven, wat zouden jullie doen?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Sja truus het ligt er aan hoe je band met haar is. Mocht het mijn zusje zijn dan denk ik toch aan minimaal 100 euro...

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha nou zoveel gaat het echt niet worden ;) We hebben niet echt een hele goeie band met hun, maar ook niet slecht. We zien ze ook niet echt vaak. Meestal alleen op verjaardagen of we moeten ze toevallig tegen komen bij mijn schoonouders.

13. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    hoi hoi

wij hebben ook een cameleon, naar volle tevredenheid!
    ik had in eerste instantie geen parasolletje gekocht......maar dat is dus het 1e wat ik heb bijgekocht, onze zoon werd in maart geboren, en in het voorjaar was het heel irritant is ik met hem wandelde en de zon was zegmaar achter ons...dan scheen ie midden in de wagenbak vol in zijn gezichtje.....die vind ik zeker een aanrader!

voetenzak, ik vond die van bugaboo te duur, (wel mooi overigens hoor!) maar kwam een mooie tegen bij prenatal van hun eigenmerk en die was toen maar 20 euro ofzo....hij zat keurig om het zitje dus hebben we die gedaan....scheelde teveel.....

ik wil nu nog graag een nieuwe canvas bekleding set....dat fuchsia vind ik toch wel erg mooi nu we een grietje verwachten!

succes met beslissen!! en veel plezier met je bugaboo!:D

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hoi hier vind ik 100 euro echt teveel.. zelf doen wij voor elkaar 25 a 50 euro. weet t niet meer precies. maar rond dat bedrag is t zeker geweest.

met trouwen wel een groter bedrag.
    verder hier weer de week begonnen.. weer werkweekje en mijn verjaardag voor de boeg. ben dinsdag weer jarig. geef er niks om, en zou t niet vieren maar toch komt iedereen. ze willen me niet overslaan. als ze me ook helpen met opruimen enzo dan..

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja zat zelf ongeveer aan 25 euro te denken maar heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Wij hebben trouwens voor onze bruiloft van hun maar 30 euro gehad terwijl ze van het begin tot het einde zijn geweest.. Dus heb daarom ook zoiets van tja, waarom zouden wij nu dan wel zoveel geven.

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    25 euro is genoeg dan toch? ik vind t in ieder geval een mooi bedrag hoor!

Pfff hier eindelijk weer een betere nacht, en meneer werd 'pas' om kwart voor 7 wakker, dus das ook een betere tijd als 6 uur wat ie vorige week wakker werd ;) .

Vandaag hopelijk weer verder met de muurschildering, daarna de andere muur schilderen, die doe ik gewoon lekker effen blauw, niet te druk en lekker makkelijk :) .

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    goedemorgen meiden. wat leuk eigenlijk he dat bericht zo naar elkaar. ik vind t wel een prachtige uitkomst haha.

hier een barslechte nacht gehad. heb dan ook pijnlijke ogen nu.
    mn jongste zoon is ziek. flink benauwd en erg verkouden en dus in zn bed geplast etc vann8. paar keer wakker geweest dus ik ben best wel brak nu. op dit moment is mn werkdag begonnen ook... dalijk maar heel t huishouden doen. en dan hopelijk rond n uurtje of 1 klaar...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dan heb je gelijk toch truus. Als de band niet super goed is en hun ook niet veel voor jullie trouwen kregen...

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    cadeaubon: 100 euro erg veel..maar 25 beetje weinig voor een schoonzus! 50 is een leuk bedrag denk ik!

Rugpijn: als ik een dag veel heb gelopen of gedaan dan ga ik de volgende dag kapot van de rugpijn. als ik dan wil opstaan uit bed of van een stoel kan ik even niet meer staan..pff.

vanochtend werd ik wakker en kon precies goed voelen hoe ze lag.aan de rechterkant van mn buik..zo grappig.ik ben nu al verliefd op mn kleintje!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank voor jullie reacties! Denk dat we het maar op 25 euro houden, weet het anders ook niet.. Van manlief word ik ook niks wijzer want hij weet het ook niet zegt ie dan.

Trishka, succes met je muurschildering!

Michele, balen van je slechte nacht..

Niki, grappig dat je je kleintje zo kon voelen liggen! Dat heb ik hier nog niet meegemaakt.

Deel Deze Pagina