alweer een paar dagen niks van me laten horen maar er gewoon geen puf voor gehad. @kort lontje, hier ook last van. Alles lijkt dan teveel en huilen kan ik om van alles. De buren zijn hier momenteel aan het verbouwen en maken op de raarste tijden (vroege ochtend en avond) extreem veel herrie waardoor rust erbij in schiet hier. @storm, geen last van. Wel hard waaien maar geen storm hier valt gewoon heel veel regen. Ik hoop dat we er geen overlast van gaan krijgen. Hier morgen de proefdruk ophalen van het geboortekaartje, was binnen een week al klaar. Snel maar goed het kan maar geregeld zijn. De babydump heeft ook al gebeld,de meubels zijn binnen, helaas waren we te laat met opnemen en dus meteen teruggebeld en toen was er niemand aanwezig. Beetje vreemd. Maar het gaat nu allemaal zo dichtbij komen, maakt we ook wel wat angstig. Hoe zal alles gaan straks etc.
geboortekaartjes moeten we ook nog steeds voor gaan. Mijn man wil graag deze, omdat ie wat weg heeft van de kaart van mijn dochter maar ik weet het nog niet... Geboortekaartjes - Topkaartjes
hier ook nog geen geboortekaartje uitgezocht. Wel een mooi kaartje Debby! Ik heb echt nog geen idee. Ben nu ook even aan het zoeken. pff zelfs naam is hier nog niet eens duidelijk, meisjesnaam maar jongen kunnen we het maar niet over eens worden
Kaartje van ons lijkt ook op f. zijn kaartje, maar toch zijn eigen draai. Vind ik ook wel leuk omdat ik ze dadelijk bij elkaar wil inlijsten. Nu alleen de tekst nog! Naam hebben we wel al en nu moet ik echt opletten dat ik mezelf niet verspreek haha! Maar ik vind het wel mooi zo'n strak kaartje Debby!
Dan zit er al net onder de 100 dagen grens, kan ik lekker gaan aftellen. Ik ben geslaagd voor mijn cursus maar ben lichamelijk helemaal gesloopt. Hoop dat dat snel bijtrekt
@Kort lontje: Klinkt me bekend in de oren! Vanaf dat manlief ook maar 1 verkeerd woord uitspreekt kan ik helemaal ontploffe, steek het ook maar op de hormonen @Geboortekaartje: Wij zijn deze middag ons kaartje gaan ontwerpen! Het gaat zo verschrikkelijk mooi worden! Moeten volgende zaterdag terug voor de proefdruk. Oh kan niet wachten om het jullie te tonen maar helaas gaat dit pas bij de geboorte aangezien er foto's van de baby opkomen. @Niki: Hoe was de 3/4D echo?? Ben benieuwd! @All: Vandaag alweer 26weken! Minder dan 100 dagen te gaan, klinkt nu wel dichtbij Nog kleine 2 weekjes tot de volgende echo Moet trouwens volgende week mijn bloed laten prikken en ook een suikertest laten doen, hebben jullie dit ook gehad? Ze doen dit hier standaard en wanneer er bij deze test afwijkingen te zien zijn moet je terug voor een grote suikertest. Morgen moet manlief gaan werken gelukkig maar tot 14u dus hebben nog wel een namiddagje samen. Zo ga weer even tv gaan kijken, was vroeg op deze ochtend dus ben wel al moe.
@blondiedfu gefeliciteerd met het slagen. @jojogirl hier geen suikertest. Bij mijn dochter ook niet gehad @aantal dagen hier nog 102, dus zondag heb ik weer een mijlpaal behaald
hey, hier over 11 dg bloedtest laten doen, en rhesusspuit. ben dan 30wk. ben benieuwd. hoop dat alles nog goed gaat. krijg blijkbaar met 35wk ook nog een echo. is voor mij nieuw. met mn 2 kids nooit gehad. hier nu alweer bekaf. manlief kids enzo naar school gebracht kwam pas 1u uit bed. echt schandalig. en ben gewoon al heel de dag weer bekaf. kaartje, hier word hij roze met vlindertjes enzo. zelf ontworpen op een site. zo leuk. enkeld ook pas na de bevalling om te showen er komt ook een foto van onze kleine op. ben benieuwd. heb nog nooit kaartjes via internet besteld. dit word de 1e keer.
Weer een gebroken nacht manlief heeft weer een hoestbui dus we zijn weer wakker. Vind het behoorlijk vervelend worden dat ik er ook wakker van wordt tv staat ookal weer aan dus dat wil ook wel. Ben zelf momenteel helemaal niet leKker overal kleine pijntjes en een beetje misselijk maar dat zal wel door het slaapgebrek komen hopelijk houdt zijn hoest zo weer op en kunnen we weer slapen. Ik hoop voor jullie dat jullie een betere nacht hebben
Oh herkenbaar, ik ben ook heerlijk hormonaal! Eigenlijk de eerste ker in de hele zwangerschap dat ik om niks kan janken heb hier nog nooit last van gehad.
marjolein, hebben jullie geen logeerbed in een andere kamer waar je op kan liggen, of dat manlief voor een nachtje op de bank gaat? Gewoon om ff de cyclus te doorbreken zeg maar.. Hopelijk is ie snel van t hoesten af, kan me voorstellen dat dit sloopt! Hier een redelijke nacht gehad, jes had om kwart over 10 wel last van een nachtangst en om 3 uur was zn kussen uit bed gevallen , maar daarna heeft ie wel tot kwart over 7 doorgeslapen, jippie! Vandaag de intocht, eens kijken hoe t weer zich straks houd .
Marjolein: is het inderdaad niet mogelijk dat 1 van jullie een nachtje in een logeerbed gaat?? Kun jij ook weer een nachtje bijslapen. Triska: fijn een goede nacht. All: hier gelukkig ook een goede nacht. Nathan werd pas 7.55 wakker! Echt heerlijk. De nacht daarvoor was hij aan het spoken geweest dus dan is het dubbel genieten verder hier ook last van hormonen Pff vanmorgen ook alweer in tranen om eigenlijk niets. Heb het op mijn werk ook nog eens behoorlijk druk, rapporten enz die afmoeten en het is me al snel te veel
Goedemorgen meiden @ Hormonen: Sjah, vreselijk... Heb gisteren ook echt een jankbui gehad waarvan ik geen flauw idee had waar dat die vandaan kwam... En manlief moet het dan ook regelmatig bezuren (kan je nou niet eens wat eerder thuis komen van je werk?! Dat soort dingetjes...) Verder komt het hier ook omdat ik zo gigantisch pijn heb ik mijn rug en bekken. Dat sloopt gewoon en dat merk ik heel goed. Vind het jammer, maar kan er weinig aan veranderen jammer genoeg. Zal ook niet meer beter worden de komende 12 weken dus zal er maar het beste van moeten maken. @ Goede nacht: Hier gelukkig wel! Alleen om half 7 hadden de poezen honger, heb manlief eruit laten gaan Daarna tot half 10 doorgeslapen Fijn dat jullie ook allemaal een goede nacht hebben gehad! Behalve jij marjolein, hoop dat je snel beter slaapt! @ Bloed: Hier doen ze dat altijd met 30 weken. Maar heb het nu met 28 weken laten doen maar dat had k gisteren ook al verteld Ze controleren hier normaal alleen ijzer, nu ijzer en suiker @ Vandaag: Laatste spulletjes halen bij de hema! Vandaag extra 15% korting, en heb nog een kaart voor 15% korting liggen. Dus ga vandaag even Maar wacht wel even tot de intocht voorbij is hihi! Wel gezellig altijd hoor de intocht! Nog eventjes, dan mogen wij er ook allemaal met deze kleintjes gaan staan
Ik heb donderdag een groei echo gehad, en alles zag er goed uit. Ze heeft een flinke groeispurt gemaakt, was echt groter dan vorige week. Ze valt nu net binnen (de onderlijn van) de groei curve.Gelukkig! Eerst viel ze er dus buiten. Verder hebben ze gekeken of de conditie van het kindje goed was, en voor zo ver ze konden zien was alles goed. Ook de flow was goed. Ik heb wel wat weinig vruchtwater, maar niet TE weinig. Over 2,5 week gaan ze wel nog een keer kijken, want ze willen het wel volgen. Ik ben ENORM opgelucht!
smartie hier hetzelfde hoor. Wij hebben afgelopen maandag groeiecho gehad en onze kleine man valt nu ook binnen de onderstelijn en niet er buiten, dus dat is echt een opluchting. 6 december weer een groeiecho dus ben benieuwd Slapen: Heb van 2 tot 6 kunnen slapen daarna was manlief alweer wakker. Wij hebben helaas geen logeerbed omdat ons huis maar 2 slaapkamers heeft. Dus vanavond voor de zekerheid even de slaapzak van zolder afhalen zodat ik inderdaad eventueel op de bank kan gaan liggen. Vind het zo rot om mijn vriend dan naar beneden te schoppen hij kan er helaas niets aan doen. Zometeen ook sinterklaarintocht kijken dus hopelijk blijf het droog. verder hebben we nog een verjaardag dus wordt een drukke dag Zo even een kopje thee zetten fijn weekend
@smartie, wat fijn dat de groeiecho nu goed is! @kort lontje, volgens mij (en volgens vriendlief ook) valt het normaal wel mee met het korte lontje. Maar vandaag... Gisteren een bruiloft gehad en ik lag pas om half 3 in bed. Vriendlief had een personeelsfeestje en was nog later thuis. Blijkbaar kan ik het op dit moment niet zo goed hebben om zo laat naar bed te gaan na een hele week werken. We hebben al een paar keer tegen elkaar zitten snauwen.Dat wordt nog wat, want we gaan zo aan het kamertje beginnen.
hier ook hoor snauwen. tegen manlief vooral dan. meer om t feit ook dat ik nogal perfectionistje ben met t huishouden bijv. wil graag was bijhouden, en alles netjes hebben. en lichamelijk lukt t me bijna niet meer allemaal. ben gewoon snel op. en dan is t mopperen van zie je dat nu niet? kun je dit of dat niet ff opruimen? kids die ineens op mn stoel kleuren kan ik al helemaal van gaan flippen. afijn ben geen gezellige zwangere meer vanaf nu. rest vd zwangerschap viel t best wel mee. heb ook nergens meer echt zin in. zit t liefste thuis.
Kort lotje: geen last van, maar zit ook niet echt in mij. Ben ook echt niet snel chagrijnig of zo. Zit er gewoon niet zo in. Marjolein en smartie, fijn dat alles nu goed is qua groei. Hier schatten ze een grote baby. Qua groei loop ik zo'n twee weken voor.... Dat wordt me nog een klus, pfffff Ziekenhuistas: we hebben natuurlijk nog wel even de tijd maar aangezien ik altijd alles graag op tijd op orde wil hebben wil ik over een paar weken de tas voor het ziekenhuis gewoon maar vast klaarzetten. Maar..... Wat moet allemaal mee??? Buik: gaat bij jullie de buik al iets in de weg zitten, begint hier nu wel iets te komen hoor!