@debby, wat vervelend van je bloeddruk. Luister goed naar jezelf en neem geen risico met je werk! @buik, groeit goed. Ik heb nog een heel bescheiden buikje, maar de laatste weken heeft hij echt een groeispurt. Hier bots ik ook af en toe met mijn buik ergens tegenaan omdat ik denk dat ik ergens nog wel tussendoor pas. @dromen, nog helemaal niks van gemerkt. Het zal nog wel komen, want ik kan normaal al heel raar dromen. Wel heb ik het idee dat ik minder diep slaap. @ziekenhuistas, daar wil ik helemaal nog niet over nadenken (struisvogelpolitiek ik weet het ) Zonder gekheid, ik denk dat ik hem in ga pakken als ik verlof heb. @aankomen, met 25 weken was ik 3 kg aangekomen, ik vind het wel wat weinig, vooral omdat ik normaal vrij slank ben (58 kg bij 1,70). Maar de verloskundige vindt het prima, dus die geloof ik maar... @down under, ik heb nog niet zo'n dikke buik, dus scheren gaat nog prima. Ik ben wel benieuwd hoe ik dat over een paar weken ga aanpakken. Ik ga er voor ht gemak maar vanuit dat de verloskundige meer van dat gebied heeft gezien dan ik en dat het er waarschijnlijk bij niemand appetijtelijk uitziet als er een kind doorheen wordt geperst. (en na 9 maanden zwangerschap is het toch bij iedereen opgezwollen ) @Truus, geen ervaring met een schimmelinfectie, maar ik hoop dat de jeuk wat minder is. @kamertje, de muren zijn geverfd en het kozijn en de plinten zijn geschuurd. Volgens mijn vriend zou het echt vandaag geverfd zijn, maar dat gaat dus niet meer gebeuren :x. Nu wordt het volgend weekend. Dan komt er nog een boom van MDF op de muur (@lavendel, we gaan die die jij hebt besteld namaken, maar dan iets groter, ik ben heel benieuwd hoe het wordt en hoe die van jou wordt) en natuurlijk nog wat leuke aankleding. Daarna is het wachten op de meubeltjes. Die komen pas rond de kerst. Wel heeft mijn vader bijna het wiegje af. Hij mailde net wat foto's, ik zal er eentje posten. ik ben zo trots op hem!
Bekijk bijlage 108143 Dit is hem. Nu nog in de garage van mijn ouders en zonder onderstel... maar ik vind hem heel mooi worden
Wauw siep wat een mooie wieg!!! En helemaal leuk dat opa deze heeft gemaakt. Kan me voorstellen dat je super trots bent. Echt heel mooi. En het lijkt op de foto misschien iets anders maar komt het matrasje wel diep genoeg te liggen? Moet voldoen aan een minimale diepte. Op de foto lijkt hij vrij hoog te komen maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd. Down under: volgens zwelt de boel ook op hoe verder je in de zwangerschap komt.
@debby, ik hoop voor je dat de gyn. iets kan doen aan je bloeddruk. Als jij jezelf goed voelt bij stoppen met werken gewoon doen. De gezondheid van de kleine en jezelf staat voorop. @down onder, lukt nog prima. Met een spiegeltje gaat het goed. @kamer, morgen komt mijn moeder de gordijnen afmaken en dan is het alleen nog maar een kwestie van de meubels en die komen 3 dec. Voor kerst hoop ik dat alles op orde is en de kleertjes en dergelijke zijn gewassen. @aankomen, ik was de vorige keer in totaal 8 kg aangekomen. Daar zal nu wel weer wat zijn bijgekomen maar het hoort erbij en je kunt het niet tegenhouden. @ziekenhuistas, nog niet mee bezig maar je kunt op internet etc. handige lijstjes vinden wat je mee moet nemen. Ik ga mijn tas in het nieuwe jaar inpakken. Wil er nog even niet aandenken, nu de bevalling langzaam gaat naderen krijg ik toch wel de kriebels.
niki balen zeg... en jeetje 35cm dat is toch al hardstikke groot... Mijn dochter is met 34 weken geboren en die was 40cm bij de geboorte... siep mooie wieg! Hier gaat mijn man morgen behangen en dan heb ik misschien eindelijk het idee dat het op gaat schieten... ik vind het zo dicht bij allemaal. Komt misschien omdat ik het scenario van mijn dochter in mijn hoofd heb nu met die bloeddruk en toen lag ik vanaf 32 weken in het ziekenhuis. In dat geval hebben we nog 6 weken en hoewel het allemaal niet af hoeft zou het wel fijn zijn als we iets verder zijn dan nu...
debby hoop zo dat je jezelf rustig kan houden, en dat je bloeddruk daalt. iedereen wil graag beebje zien. maar op die manier toch niet denk. laat m hopelijk nog ff zitten.. wilde graag kamertje met jullie delen. ben dr een middag mee bezig geweest en t is ver klaar. op een nachtlampje na. ben best wel trots. heb altijd geroepen als ik een meid mag krijgen word t suikerspin. bij deze dus. heb nu al creme kamer gehad, een limegroen accent nu keer roze.
Hihi lees net dat ik kleine man ipv kleine meid heb neergezet Komt denk omdat ik hier nog een kleine man heb rond wandelen
kastje. een meiske, die een ongelofelijk mooi bedje heeft staan in hartvorm. topmeid!! die is echt erg mooi!!!
wauw wat een mooie wieg zeg. Ziekenhuis tas moet er ook nog niet aan denken hoor. Kamertje, pff het duurt me telang de kamer word 26 november geleverd, dus moet nog ff gedult hebben Mijn vriend heeft middag dienst, dus ben net een film gaan kijken in me uppie op de bank. paranormal activity 2 heb ik gekeken.. oooh krijg er zo de kriebels van... jeetje als dat echt is weet k het ook niet meer. heeft nog iemand die gezien.
nee, probeerde hem te downloaden maar tis nog niet gelukt. deel 1 wel. is deze ook zo akelig? vond de 1e al erg. haha
Deel 1 is anders dan deel 2. Ik vind deel 2 ook erger, en niet leuk om thuis alleen te kijken. Maar mischien ben ik een schijt huis haha.
Mooie wieg hoor. Wat betreft aankomen. Ben nu ook wel iets aan het aankomen. Zit nog wat onder startgewicht.
michele wat een mooi kamertje en ook al een berg kleertjes... ik dacht dat ik veel had haha... En ik wil nog helemaal mijn beebje niet zien... ik weet nog goed hoe jammer ik het vond dat mijn dochter niet bij mij mocht blijven toen en nu zou mijn jongen echt moeten vechten voor zijn leven. Maar denk ook niet dat ze dat nu al van plan zijn hoor (hoop ik)... Ik ben gewoon een beetje depri vandaag... komt door dat stomme bloeddruk gedoe... ben helemaal verdrietig vanmiddag maar pyamamiddagje gehouden met mijn dochter. Kreeg een heleboel kusjes en knuffels van dr
ja meid jij weet hoe het is vroeg bevallingen. ik kan me dr niet heel erg veel bij voorstellen. maar mij lijkt t niks om de beeb achter te laten in t zh. lijkt me echt vreselijk. dus mn duimen draaien dat die bloeddruk zakt bij je...
Doe maar lekker rustig aan debby.. En een pyama dag is ook wel eens lekker toch, en vooral nu. Wel lief dat je nu ekstra veel kusjes krijgt.