maakt idd niet uit hoor, 56 valt soms groot en soms klein, en je kan altijd nog de mouwtjes of broekpijpjes een beetje omslaan .
hier heb ik wel maatjes 50. heb zelfs maatjes van 46 gehad. zie wel of ze ze die de 1e dagen aankan. bij mn andere 2 boys was zelfs 50 te groot in t begin. begrijp niet zo goed eigenlijk waarom er zoveel gezegt word wat ''veel'' kleertjes. hier krijgt een kleine bij mij elke dag schone kleren aan. zeiden bij mij ook veel mensen wat heb je toch veel kleren. kwam uiteindelijk nog tekort... met spugen. lekkende fles. poeplangs luier etc. ach ja is voor iedereen anders.. maar ik vind elke dag een schoon setje wel fijn, is trouwens ook bij mn grotere jongens,wasmachine doet mn werk wel hoor... vind bij velen de kast gewoon n normaal kastje kwa kleren haha. maar zal wel komen doordat ik het wel nodig had met mijn kliederkindjes..
@Michele: Ja hier krijgt de kleine man ook elke dag een vers pakje aan hoor en vanaf dat hij een beetje gespuwd heeft krijgt hij weer een ander pakje (kan zo zuur ruiken en vind ik vies) Vind ook dat hij voor 's nachts een pyamatje moet aandoen maar overdag gewoon zijn kleertjes dus dat zijn dan ook alweer 2 pakjes per dag hé. Zie wel hoe het hier vlot denk allesinds wel dat ik genoeg heb voor de eerste 2maand @Maatje 50: Ik heb er toch ook verschillende in maatje 50 hoor, sommige pakjes vallen inderdaad veel groter uit dan andere waardoor ze soms echt veel te groot lijken voor zo'n kleintje, je kan natuurlijk altijd de mouwpjes omplooien maar zelf vind ik het gemakkelijker denk ik als ze niet te groot zijn. Mischien dat je gewoon 1 of 2 pakjes in maatje 50 kan aanschaffen dan ben je toch zeker dat er iets past straks @Debby: Pakje komt uit de h&m, ik vind het super schattig heeft oortjes op het kapje en een staartje op het kontje Is inderdaad lekker warm om straks het ziekenhuis uit te komen of een wandeling te maken. Bedankt allemaal voor de reacties op de kleertjes, ben er heel erg fier op
o sorry meid was niet zo bedoeld hoor... vindt het juist wel schattig alle rompertjes hangend. Ik ben daar veel te slordig voor, kijk maar hoe slordig alles in mijn kast hangt en dan heb je mijn romper la nog niet eens gezien, daar lijkt het wel een slagveld Vindt het trouwens eerder stom van mezelf als ik te veel gekocht heb hoor.. kost ook allemaal geld he... thnx voor de tip over het berenpak. Mijn man had een grijze gekocht toen voor mijn dochter maar dat heb ik nooit gebruikt. Maar voor een jongetje vindt ik eigelijk nog best wel leuk, dus ik denk dat ik om hem te verrassen zo eentje zal kopen...
maakt verder niet uit hoor hahaha, merk dat ik t wel handig vind als de rompers ook hangen, vooral als manlief kleding moet uitzoeken, dan weet ie dat alles wat hangt past 8) . moet trouwens alle kleding er straks weer uithalen zat ik me te bedenken , moet nog de kast verven...8)
meid ik hoop voor je dat het gaat lukken... maar ik denk (en hoop ook wel voor je) dat je je er op dat moment niet zo heel druk over maakt. Emoties op dat moment zijn zo heftig. Als ik de film van na mijn keizersnee terug zie (stomme schoonvader heeft het gefilmd grrrr) dan zie ik er echt niet uit. En dan bedoel ik echt niet. Versufte blik, onderkin van al het vocht dat ik vasthield door de bloeddruk en ik lag erbij als een dood vogeltje en mijn haar zat echt mega in de war... maar als ik dan zie hoe blij ik naar mijn dochter kijk, dan vindt ik het nog steeds een mooi stukje film (al denk ik wel elke keer, wie is dat???? als ik die film zie )
misschien verbaasd manlief je wel... ik had het nooit verwacht maar mijn man heeft een eigen smaak qua kleding van die meid (anders dan de mijne) en kan heel leuk setjes bij elkaar zoeken. Hij komt met combinaties dat je denkt... oh ja dat kan ook! Maar goed, ik moet inderdaad niet de verkeerde maat in de kast leggen, want 2 maten te klein trekt hij rustig aan
Haha, mijn vent heeft ook last van zwangerschapskwaaltjes! Meneer heeft last van brandend maagzuur, rare dromen en, nu komt de topper: hij slaapt met een kussen tussen z'n benen!!! ik lach me helemaal rot! Ik zei al tegen hem dat het nou niet het toppunt van mannelijkheid is
@Suzannes: hahaha heel herkenbaar Heb hier ook zo'n man in huis! Klaagt ook over brandend maagzuur, slaapt ook met kussen tussen zijn benen en heeft ook voordurend rugpijn! Lach me soms gek met hem! En het erge is dat hij dat ook echt voelt hé Heb hier trouwens eens over gelezen over mannen die zwangerschapskwaaltjes overnemen, kan dus echt hé! @Debby: Wat leuk dat je man zo goed is in het combineren van kleding! Mijn mannetje dus helemaal niet! Die zou gewoon een gele broek met een groene trui aandoen om het maar zo gek te noemen @Trishka: Ik leg ook helemaal niks wat nog te groot is in de kast want vriendlief zou de kleine ook snel iets aandoen wat hij maar op 4maand zou moeten dragen Denk dat dat toch een beetje eigen is aan een man
kleding: ik heb vanaf maat 56 maar dat is ook al best klein vind ik. mijn man is bijna 2 meter dus maat 50 heb ik niet aangeschaft. Ik heb weer leuke kleertjes,kastinhouden,en buiken voorbij zien komen..! mooi hoor meiden. Ik heb eergister babyugg's in de kleur soft gold gekregen.die wilde ik zo graag maar waren veel uitverkocht overal..(had al de baby uggs in een andere kleur en ander maatje) maar deze wilde ik ook nog..schaam schaam..hihi.. Kolf: overal lees je dat je die niet moet aanschaffen van te voren..zo een ding heb je ook zo gekocht als het echt moet joh. en mischien heb je hem niet eens nodig. Net mn voetjes helemaal verzorgd en gelakt en zo lekker eten bij mn ouders..
***** breekt in******** Even benieuwd hoe het met lieve trishka is? Lieverd hoe is het met je? ******* breekt uit*********
Ppff door drukte in werk heb ik weinig tijd om hier te lezen en te reageren. Ons zoontje mag donderdag weer voor buisjes naar het ZH, het zit het arme mannetje ook niet mee.... ( en ons ook niet, want het is elke nacht weer feest ) Hier gaat alles goed, heb wel veel last van harde buiken en steken/krampen in mijn banden maar ja dat hoort erbij. Ik las wat over kleertjes enzo....ben er helemaal niet mee bezig...als ik verlof heb dan zoek ik alles wel op en zal kijken of ik een schapje ergens vrij kan krijgen voor de beeb. De beeb gaat eerst bij ons op de kamer want we hebben nu nog geen kamer over. Ik kan de commode van Pim nog wel gebruiken want doe slaapt toch alleen s'middags nog even en verschonen op bed of tafel kan ook altijd nog. Wel vreemd hoor dat je geen kamertje hoeft in te richten. Ik moet ook nodig me eens verdiepen in de geboortekaartjes! Bij de andere twee had ik ze al klaar staan geloof ik.
patje is het zo dat je er elke zwangerschap minder mee bezig bent? jojogirl waar heb je trouwens dat spijkerbroekje in een klein maatje vandaan? Ik heb een leuk overhempje van bfc maar ik kan er geen klein spijkerbroekje bij vinden... Hier net terug van zwangerschapsgym. Het was best leuk. Vooral veel oefeningen en een beetje kletsen. Ik vond het wel lekker voor mijn rug...
@Debby: Ja in Hema hebben ze ook spijkerbroekjes. Ik heb er eentje van River woods en ook enkele van H&M dus mischien vind je daar wel iets naar je zin
Oh ik ben ook zo hoor van de make-up Ik neem het sowieso mee om mezelf een beetje vertoonbaar te maken na de geboorte samen met een mooie pyjama, niet eens omdat het me interesseerd wat anderen denken maar ik voel me er zelf prettig bij dat te doen! @Michele: Ja erg irritant hoor, ik had er zelf nooit echt bij stilgestaan omdat Amerika ook een 'Westers' land is (en ik heb toch aardig wat afgereisd en in een 3ewereldland gewoond dus ik dacht ach hoe erg kan het zijn?) maar we hebben het echt wel beter geregeld in NL! Natuurlijk veranderen je behoeftes ook enorm als je zwanger bent en zwanger in Amerika doe ik geen 2e keer! Kleertjes: Ik dacht laatst ook goh heb ik niet teveel kleertjes? We hebben aardig wat dingen gekregen maar ach, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor kindje je krijgt. Als ze makkelijk spuugt etc. gaan er toch wel wat kleertjes doorheen per dag! We hebben zulke leuke dingetjes dat ik hoop dat ze ze allemaal aankan