De boxs word hier naar de kerst opgezet.. heb ook 3 boxs kleden. doomoo seat hebben wij wel,, lijkt me wel fijn,,en in het wippertje kunnen ze dan als ze wat ouder zijn. Vandaag 3d echo gehad, helaas lach de kleine met het armje voor het gezicht, mogen dan wel volgende week terug komen..Het was wel een lichte baby, maar geen drama hoeft niet echt tot nu toe in de gaten te worden gehouden. Moet dadelijk ook naar de vk,, voor harde buiken, mogelijk moet k vandaag nog aan de ctg,, we zullen zien.. maar nu een foto van onze beeb,,
doomoo seat vind ik ook schattig maar hebben wij toen uiteindelijk niet gedaan (en ook niet gemist trouwens). veronique mooie foto en mooie buik! Ik weet nog steeds niet of ik een 3d ga doen of niet... jojogirl kleine van mij woog vorige week 1100 gram en zou ongeveer 250 gram per week aankomen... dus rond het zelfde als die van jou (krijg je ook een kleine van tussen de 8 en 9 pond )
@box, hier staat hij al 3 1/5 jaar in de kamer, hahah. Femke heeft er tot 2 jaar en 8 weken in gezeten, Pim was 6 weken oud toen hij voor het eerst in de box lag dus toen moest Femke eruit. Pim zal nu 20 maand zijn dat hij plaats moe maken maar hij zit er toch al niet zo vaak in. Hij staat hier dus al vroeg Bij de eerste hadden wij de box er een week of 2 voor de uitgerekende datum staan. @veronique: mooie foto hoor! @aankomen, ik ben nu ook ongeveer 10 kilo aangekomen. Bij beide zwangerschappen in totaal ongeveer 15 kilo, dus ik denk dat ik deze zwangerschap iets meer aankom.
F. was ook 9 pond bij de geboorte en ik heb het zonder lijfscheuren ervan afgebracht... Hij was vooral lang met zijn 54 cm, is nooit een dikke baby geweest...
veronique: mooie buik hoor! Smartie: ik zou de box gewoon laten staan..zo lang hoef je niet meer. Aangekomen: 5 kilo. Snoep niet gek veel maar af en toe wel trek in chocola enzo en daar geef ik dan ook aan toe. wil dat wel in de perken houden want wil graag zo doorgaan qua kilo's! die ben&jerry chocolate fudge brownie is idd zooooo lekker. ik eet ook meteen zo een halve bak op..vandaag bijna een hele zak m&m's op(blauwe zak) toen ik naar de calorieen keek werd ik niet vrolijk..haha.
@Debby: Ja denk ook dat we ons aan een dikkertje mogen verwachten Maar vind dit eigenlijk wel leuk is zo schattig zo'n klein dikkertje We zullen wel zien binnen enkele weken hoeveel hij uiteindelijk weegt @Michele: Wist ik niet dat jongens over het algemeen zwaarder zijn dan meisjes, alweer iets bijgeleerd Ja is natuurlijk nog zo leuk als je de doomoo cadeau krijgt, wij hebben ook getwijfeld om hem in huis te halen (konden hem overnemen van vriendin) maar heb beslist dat ik enkel de relax ga aanschaffen, ons huisje is ookal zo klein dat ik gewoon niet meer weet waar ik alle spullen straks moet zetten! @Niki: Mmm.. die blauwe M&M's zou ik ook een hele zak van op kunnen Maar zoals je zegt de calorieën zijn net iets minder @Veronique: Mooie foto's! Wel fijn dat jullie opnieuw mogen gaan! De gyn vertelde mij dat we waarschijnlijk geluk gaan hebben voor de 3D echo, ons kindje is heel erg beweeglijk en als hij die dag ook zo beweeglijk is heb je naar het schijnt de mooiste beelden, we zien wel Hopelijk heb je volgende week meer geluk, hoewel ik deze foto toch ook heel mooi vind! @Champy: Dat geeft hoop Vroeg ook meteen aan de gyn of hij een groot hoofd had Al wat daarna komt volgt maar dat hoofd moet er wel als eerste doorheen
Hallo allemaal Net nog bij de vk geweest. ze zegen nog meer rust, vanwege harde buiken,,, ik zal proberen. Kindje was niet echt te klein volgens haar,, lengte was priema.. Ze denkt wel dat ik een blaas onsteking heb dus morgen plas gaan brengen.
Gewicht/Eten: Tja ik ben ook behoorlijk klein hoor, kleine 1m60 en Indonesisch gebouwd dus dat scheelt een hoop! Mijn moeder is maar 1m50 Wat leuk om te lezen wat jullie eten, ik heb natuurlijk de eerste 6 (!) maanden bijna niets gegeten omdat ik zo ellendig ziek was, daarna heel gezond gegeten maar ik heb nu steeds vaker trek in snoep, vooral chocola! En jellybeans. Nou scheelt het dat ik hier niet alle chocola lekker vind dus ik haal het alleen als we toevallig in een winkel zijn die een lekker merk heeft. Ik probeer erop te letten want ik schrok toch wel een beetje toen ik ineens 10 kg zwaarder was maar ik snoep toch wel elke dag wat hihi. Hoe kun je een foto plaatsen dan zal ik ook eens een buikfoto maken!
@ray, klein maar fijn ! @veronique, dus nog meer rust... laat je lekker verwennen door je mannetje! Maar hopen dat je geen blaasontsteking hebt! Enne mooie foto's hoor! @dikke baby, luca was 3 kg en het ziet er naar uit dat ook deze geen dikkertje wordt. Nu zijn mijn vriend en ik ook slank van bouw dus ik vind het allemaal wel best. @snoepen, heb zin gekregen in ben & jerry's ijs, zou alleen niet weten waar ik dat hier kan kopen...
ray idd klein maar fijn.. iedereen zijn eigen. Bij beheer bijlagen kun je een foto uploden, staat helemaal onderaan. bij overige opties snoepen@ Ik smelt als ik een lekkere berlinder bol kon eten.. of chips jam jam. jojogirl88@ ja als het kind heel bewegelijk is kun je goed geluk hebben, bij mij normaal ook, en dat was de beeb vandaag ook met de benen en de billen.. maar die hand tjah die bleef toch echt op rond dat gezichtje hangen.... weten jullie wat jullie beeb nu weegt?
ja wij hebben n hoekbank, en vind het fijn om haar precies in de hoek te kunnen zetten in de doomoo. uiteraard gaat ze nadien in n wipstoel maar vind dat in t begin nog niks. ikzelf vond hem veels te duur. vanaf 110. voor zo'n ding. maar wilde hem wel graag. dus krijgen we hem. aangezien we alles al hebben en ik niet meer weet wat te vragen. en dan nog n voedingskussen erbij. mochten voor 150 a 160 uitzoeken.. tja wat moet je dan als je niks meer nodig hebt pff echt luxe probleem dan.. hadden 2 wikkeldekens al van kruitvat toen gevragen ook. voedingskussen voor in bed enzo. en dan de doomoo. maar hier komt wel n box. vind ik veel fijner voor als ze gaat rollen enzo.. heb hier weer een uur pijn gehad vanmiddag. zat op de wc en kwam omhoog kon niet meer lopen van dezelfde indalingssteken als maandag. kon op 1 been niet meer steunen.. dus hinkelend naar bank gelopen en ff gaan zitten. heb dr nu echt last van dit keer. zijn echt gemene steken.. sorry voor t gezeur weer ff..
overigs over jongens zwaarder dan meisjes.. tja ik heb 2 lichtgewichtjes gehad van jongens.. en mijn meid is tot nu toe boven dr gemiddelde.. dus of het klopte weet ik niet hoor. maar lees het vaak. onze meid woog dus met 29wk en 1d 1271. toen was ze 1100 gemiddeld..
@aankomen, hier nu 8 kg. De vk vind dit netjes en ik ben er ook tevreden mee. @gewicht kleine, ons kleintje zit op de middellijn. Ik heb maandag gevraagd wat het geboortegewicht dan zal zijn en dat zat rond de 3500 gram dus zo'n 7 pond. De kleintjes gaan nu pas echt groeien (aankomen) dus het kan nog alle kanten op. @box, deze komt in het nieuwe jaar zodra de kerstboom eruit is want de kerstboom staat op dezelfde plek als de box. @spulletjes, wij hebben alles in huis. Volgende week komen de meubels en zodra die in elkaar staan lekker inrichten, wasjes draaien etc. Hier vandaag lekker de kasten opgeruimd, zittende op de grond maar bij het opstaan steken in mijn onderrug en dus voor de rest van de dag zittend op de bank. Pff, ik wist niet dat ik zoveel gas moest gaan terugnemen, maar de vk had wel gelijk rust nemen en dan gaat de rugpijn over.
Hoi Nou goed te lezen dat alles nog aardig goed gaat bij iedereen. Bij tijn zat ik rond deze tijd al volledig in de ziektewet ivm teveel harde buiken etc. Nu gaat het werke nog aardig. @ Box, die staat hier nog van Tijn dus hoeven we niets aan op te zetten @ Gewicht, nu 8 a 9 kilo erbij. Heb wel veel meer gesnoept dan ik ooit gedaan heb en ook meer dan bij tijn maar nu heb i kde rem weer aardig gevonden. @ Fysio, die was tevreden, si gewricht zit niet meer vast dus dat is fijn. HEb wel last van mijn schaambot, vooral 's nachts met draaien maar schijnt toch met verweking te maken te hebben. Verder maandag weer controle, ben benieuwd. Kamer van tijnis in grote lijnen klaar, moeten nog schapjes, lampje e.d. maar meubeltjes en gordijnen + muren etc. klaar dus 1 dezer dagen schoon maken, inrichten en dan kan hij vast wennen en ik rommelen op de babykamer GEboortekaartje zijn we over uit, alleen over de tekst nog niet. En we hebben van het weekend onze mura verkocht en 3 dec. komt onze duowagen. En merk ook dat ik nu al 30 wkn ben, van het weekend "ff werken", "ff stad in", ff dit en dat en ik was erna helemaal k.o. Moet het toch een tikkie rustiger aan doen
ik heb ook sinds deze week zo een last van een strak gevoel zeg maar boven op mn buik net onder mn borsten..heel irritant..en ook nog weleens ineens bandenpijn..zal er wel bij horen..
hey rins idd merk het ook. de 30lijn is best pittig. krijg t ook steeds wat zwaarder. ene dag beter als de andere dag maar merk wel.. gas wat meer terug soms.. hoe vervelend ik het ook vind. aangezien ik niet aan kan zien dat manlief meer moet doen uit zn werk..
niki ik zou dat strakke gevoel toch even bij je vk melden. Het zal wel niks zijn maar ik heb een briefje meegekregen van mijn gyn over zwangerschapsvergiftiging en als je dat strakke gevoel hebt moet je het eigelijk direct melden...