meiden we hebben eindelijk een nieuwe auto gekocht!!!!! De audi A4 S-line sport version!!! In het wit! Ben zo happy! We moeten nog tot volgende week wachten ivm kenteken dat moet worden aangevraagd maar we hebben hem! Dus misschien binnenkort weer naar NL!!!
gefeliciteerd meid met jullie auto.. weet ook totaal niet wat voor iets. maar vast dat je er super blij mee bent!!! hier vanmorgen na de 2 koters naar school te hebben gebracht terug in bedje gekropen. was kei moe. ben ik eigenlijk wel voort veel maar toch.. elke dag zo vroeg opstaan is best vermoeiend. strakjes met schoonouders naar babywinkel, voor die doomooseat kijken. kijken of het ''echt'' is wat ik wil. ben benieuwd.
oehhh, gefeliciteerd met je nieuwe auto! Hier weer helemaal goedgekeurd bij de vk, kleine lag lekker met de voetjes in mn zij maar gelukkig wel met t hoofdje naar benee . Nu gewoon al om de 3 wkeen naar de vk, gaat echt snel nu! Vanmiddag gaat jessey een dagje uit logeren bij mn moeder, manlief en ik lekker nar de bios en morgen heerlijk uitslapen!pfff heb ik echt ff nodig hoor hahaha!
bevallingslijst: 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (med. indicatie) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk 07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk 08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk 17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 21 - 1e kindje - BV - zk 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis 28-02-11: Niki86- 23- 1e kindje- bv- zk 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?) Afsprakenlijst: November: 26: Champy: 3d echo 26: Mamma1:3/4d echo 29: DaphneenEstelle: groeiecho 1 en controle vk 30: kadootje: 3/4D echo Babyview December: 01: Debby82: controle gyn 01: Nathenhuug: COntrole vk & groei-echo 02: Champy: Controle vk 02: Niki86: 3D echo Dr.Papa 03: Trishka: groeiecho 04: Veronique2005 controle vk 06: Marjolein25: groeiecho + controle 07: Ananas89: Hartecho, hartfilmpje en holteronderzoek bij de cardioloog 07: siep81: bloedprikken 07: michele25: controle vk 07: Mamma1:bloedprikken,controle vk en rhesusspuit 08: siep81: controle vk en resusspuit 09: Ananas89: 32 weken echo bij de gyn in het UMCG 09: Jojogirl88: 3D echo 13: DaphneenEstelle: groeiecho 2 15: Tassie221: controle vk 15: Sjalleke: controle VK 15: Blondie: gesprek gyn 15: Blondie: controle VK 16: Champy: Controle vk 17: Trishka: Controle vk 20: niki86: controle vk 22: michele25: controle vk 22: Nathenhuug: Controle vk 28: chrizzy: 33 weken echo Januari: 3: niki86: 32 weken echo vk centrum 12 meisjes, 11 jongens, 10 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joel
wanneer ga je eigelijk om de 2 weken naar de vk? Ik zit nu om de 2 weken bij de gyn ivm mijn bloeddruk maar was benieuwd wanneer dat normaal is...?
ja is een stationwagen! Was eerst ook geen expert maar na onze lange (lees heel lange) zoektocht naar de juiste auto heb ik er nu toch redelijk wat verstand van gekregen! @trishka, goed dat jullie weer helemaal goedgekeurd zijn! @michele, heb je in het weekend wel eens de kans wat langer in je bed te blijven liggen? Dat je man er dan bv uit gaat voor de kids? Misschien kan je dan een beetje bijtanken... Hier is het trouwens echt koud vandaag! We zitten op de 6 graden!!! Brrrr.... Echt ff wennen.. Ga nu even wat opruimen en strakjes lekker de deur uit met luca en een vriendin van me...
hier ook alles ok! Domooseat hadden wij op kdv kindjes vielen er gewoon uit! Niet echt een aanrader dus.. succes
debby, ik mag nu sinds de 30wk om de 2wk naar vk. dus denk dat dat met de 30wk grens overal is. maar weet ik niet zeker.. jawel enkeld manlief is ook bijv morgen werken. en kids zijn op tijd wakker. dus dan toch eruit. probeer uurtjes waarbij ik niks heb ff terug te kruipen. maar eer je weer in slaap bent kun je dr bijna alweer uit. op zondag slaapt hij ook wel wat uit, en de kids proberen dat ook. spelen ze ff op de kamer. maar als ik wakker ben ben ik wakker. en hoor alles wat de kids doen. tis ook gewoon het werk. werk is ook best vermoeiend aan t worden. maar ff volhouden he. baal er goed genoeg van dat ik weinig kan hebben nu. hormonaal of lichamelijk.. voel me dr heel schuldig om. gelukkig zegt manlief dan weer dat t niet nodig is. ik genietnog steeds. maar wil eigenlijk ook wel bijna mn lichaam weer terug..
@michele, daar hoef je je toch niet schuldig voor te voelen? Kom op zeg! Over een paar maandjes heb je de kleine meid in jullie armen en je energie komt langzamerhand wel terug. Wat zeggen de jongens er eigenlijk van dat ze een zusje krijgen? @debby, vriezen? Waahh! Hier gelukkig nog niet. Maar moet zeggen, liever koud en droog dan warm en nat.
tja heb 2 boys die ook de aand8 van mama willen. nu word hier helemaal expres al niet super vaak over de baby gesproken. aangezien ik geen jaloezie op wil wekken. maar heb bijv gewoon moeite met de energie die ze nodig hebben en willen van mama die ik ze gewoon ff niet geven kan. mijn oudste zoekt de kleertjes van de baby uit. en speelgoed in boekjes etc. dus hij vind t wel leuk. maar ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren. het is een beetje een binnenvettertje. lucas de jongste vind het ook wel leuk maar is dr niet zo mee bezig. is nog te jong denk ik. is wel een heel erg mama's kindje dus ben benieuwd. mijn 2 zoontjes maken op t moment constant ruzie dag in dag uit. en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.. ik ben dan ook altijd degene die reageert op geschreeuw of gehuil manlief hoort t geeneens. ik kan dat niet loslaten verders. dus voel me wel schuldig om t feit dat t huishouden me niet meer afgaat zoals ik wil. de kleinste dingen zoals. was uit machine halen. veel bukken. dingen oprapen dus. wat tillen. wat hebben jullie nu aan met dit weer buiten eigenlijk... ik heb met mn verjaardag 3wk terug een fleecejas gekocht die ik nu dus amper nog dichtkan. ik vertik t om een winterjas te kopen.. maar krijg het buiten nu soms best wel koudd...
michelle25.. Geloof best dat het veel energie vreed.. ik heb een jongen van 5 jaar rond lopen,, die is ook echt druk en vooral met de hond. Afentoe ook geen energie om te zegen hou eens op.. ren niet zo schreeuw niet zo pff. En dan heb jij er 2 rond rennen. Het huishouden kan ik ook niet meer zoals het moet, heb bv net 4 ramen gewassen toen moest ik stoppen.. pfff Ik heb wel een winterjas gekocht, maar je kunt ook bv een leuke poncho over je vest aan doen.
jah joh, om de havenklap harde buiken. en heb t gewoon erg snel benauwd. ben al erg astmatisch. maar dit slaat best alles. medicatie ook deels eraf moeten halen omdat dat niet ok was voor de kleine. en kids vreten ook geestelijke energie. mijn oudste is dan regelmatig best boos. boos op t een en ander en waar precies over gaat dan ook nergens om. ja poncho heb ik wel. maar heb t idee dat iedereen me nakijkt..van zo wat ziet die eruit.. heb nu n vest onder mn fleece. kijk wel hoop dat ik die 9wk nog voltrek in de kou. wat n gezeur van me he. tja hier in real zeg ik weinig over mn klachtjes. de enige reactie die je krijgt. je krijgt er wat moois voor terug. tuurlijk! wil niet zeggen dat t niet pittig is sommige dagen. al gaan ze nog zo snel..
ik heb hier dus een ''orkaantje'' rondlopen van 17 mnd. Ik geef hem alle aandacht en energie die ik heb en als dan mijn huis, de was of wat dan ook er eens bij in schiet, jammer dan, ik kan me daar niet schuldig om voelen. Nu gaat het nog goed maar ik bedoel maar... ik heb trouwens nog steeds een winterjas aan van vorige jaar. Die gaat denk ik nog wel even mee en anders kijk ik wel even, zag ook een winterjas hangen bij H&M, niet duur!
Ik vind ook dat je daar helemaal gelijk in hebt.... je voelt je dan net alsof je niemand begrijpt. dat heb ik dan,,, ik heb weer eens geslapen na 3 weken,,, ooh wat was ik blij... maar nu hopen dat mijn blaasontsteking weggaat. Tek je daar gewoon niks van aan wat andere zegen,, jij moet het warm hebben.. Ik ben ook blij,, ze hebben net de babykamer geleverd Jahoeeeeeee.. vanavond staat die op.
michele je moet echt rustiger aan doen hoor meid! 30 weken zwanger werken, 2 kinderen rond hebben lopen en het huishouden... dat gaat niet he... kijk eens of je minder kan werken of dat een vriendin/je moeder/vader je kan helpen met huishouden of breng de jongens lekker een weekendje naar een oppas en ga relaxen! Hier ook moe... mijn man is nu mijn schoonvader uit het zkh halen (was geopereerd) en heeft mijn dochter meegenomen dus ik ga zo even heerlijk liggen... heb ook al gewerkt vanmorgen...
Vandaag bij ha geweest, en ook weer een blaadontsteking. 2 weken terug ook al, nu een andere kuur gehad. Verder keelontsteking, maar mag niks pakken als je zwanger bent. Geen trachitol of strepsels ofzo. Straks effe vicks blue snoepjes halen.