Thriska: Ik kan me daar altijd zo pissig om maken he dat de dokter dan lekker makkelijk zegt dat hij het wel gezien had als je zoontje lactose intolerantie zou hebben. Maarja in elk geval weet je nu wat er aan de hand is en kun je er wat aan doen! Ben benieuwd wat de dietiste zegt, hou je ons op de hoogte? Debby: Ik heb dat ook wel eens hoor, en ik weet zeker dat het geen schimmel is!Mij is verteld dat je tijdens je zwangerschap nou eenmaal meer afscheiding hebt dan normaal en dat het niet altijd even fris is Het is wat, zwangerschap. Voel me d'r soms niet echt aantrekkelijker op haha.
@dani, die steken heb ik soms ook. Toch echt wel pijnlijk. De kleine is dan inderdaad erg druk aan het bewegen en dan zo rond mijn kruis/ onderbuik een korte stekende pijnscheut en weg. Ik denk dan ook altijd, wat is dit. De kleine die met zijn hoofdje plaats maakt????? Ik wilde het over 1,5 week gaan vragen aan de vk.
die steken zijn bij mij indalingssteken.. ja idd afscheiding heb ik eigenlijk echt pas sinds een paar weken nu. dat t meer word en niet zo fris is. schaam me dr best voor. dus misschien zijn doekjes wel ok.. als ze niet voor n schimmel zorgen dan. benauwd hier ook astma patientje, en moet mn symbicort medicatie missen. de anderen helpen maar even. denk dat t meer door dikkigheid komt en dat mn lijf harder werkt nu. heel langzaamaan komt soms t beu gevoel wat opzetten. wil eigenlijk ook soms mn lichaam weer terug.. nog 8wk volhouden..
hey meiden, thanks voor jullie lieve berichtjes! Gister helemaal kapot, probeerde schoonouders nog af te bellen maar die namen niet op , die zijn uiteindelijk tot half 12 gebleven dus daar ging mn idee van vroeg naar bed gaan... manlief was vandaag daarom zoooo lief om de kids mee naar ballorig te nemen, zodat ik lekker kon uitslapen. steken, geen last van nog, zouden idd indalingspijntjes kunnen zijn. euhhh, toen was ik t even kwijt ... ow ja, afscheiding: hier ook meer last van, gelukkig nog niet zoveel dat ik me elk uur wil wassen ofzo maar meestal in t midden van de dag wel ff. Gister al een fikse keelpijn en hoestbuien elke keer, vandaag is t niet veel beter, denk een keelontsteking en jes heeft t ook fijn overgenomen want die kwam vanmorgen uit zn bed als een zeehondje blaffend.. straks maar ff tussikind voor m halen voor de nacht. Hij heeft vanmorgen trouwens netjes zn sojamelk gedronken, heel fijn dat ie er niet moeilijk over doet want t is toch ff een ander smaakje he, dat soja gebeuren.
Hoi meiden Wil jullie even laten weten dat ik gister opgenomen ben in het ziekenhuis. Had hevige pijn rechts en vandaag is uit een mri en een echo gebleken dat het een blindedarmontsteking is. Ik wordt vanavond nog geopereeerd. Kleine maakt het tot nu toe goed. Het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op de narcose Nou meiden ik hou jullie op de hoogte
@ Marjolein heel veel sterkte! @ Michele ik heb bechlometason smorgens ensavonds een puf en daarnaaast ventolin. Merk nu ook dat ik kortademiger ben omdat t kindje en m`n buik zo hoog zitten.. @ Indalingspijn idd.. xx
Marjolein sterkte! Mijn moeder heeft het ook gehad tijdens de zwangerschap van mijn jongste broertje en heeft er weinig last van gehad (de operatie). Hoop voor jou dat het net zo goed gaat!
marjolein, aiiii... heel veeel succes en sterkte, hoop dat je kleine weinig last zal hebben van de narcose.. knuf!
oooh meiden mag ik even klagen hier? Ik heb toch zo een pijn in mijn rug en bekken vandaag... komt vast door de fysio... maar is echt niet normaal, ik kan amper zitten of iets tillen... ik kan niet eens goed lopen. Hopelijk is het maandag over want om op mijn werk te komen moet ik een kwartiertje naar de trein lopen (en terug...) Verder vandaag nog maar 80 dagen... wat gaat het snel he!
Sterkte Debby! Ik weet er helaas alles van... Maar ik heb ook dagen dat ik er bijna geen last van heb, dus ik hoop voor jou ook dat het snel weg is!
haha ja grappig he... soms zie ik mijn banner en dan denk ik... o is het nog maar zo weinig dagen... en dat te bedenken dat een zwangerschap 280 dagen duurt... ik kan me echt niet voorstellen dat we nu al bijna het laatste stuk ingaan... en al helemaal niet dat mijn dochter met een termijn van 6 weken langer dan ik nu ben is geboren...
Marjolein, heel veel sterkte en beterschap! Debby, ik heb af en toe ook zo'n dag dat alles pijn doet! En dan voel ik me zo'n zeur Maar ik voel nu echt heel duidelijk dat m'n bekken meer open gaan staan, voelt heel wiebelig als ik loop. 2 Dagen geleden met man wezen winkelen en veel gelopen en dan ben ik ook echt wel kapot aan het einde van de dag. Jeetje wat gaat het hard ineens dames! Ik ben alweer 30 weken, kan het maar moeilijk geloven...straks is er gewoon een klein mensje in ons leven waar we voor moeten zorgen! Soms ben ik wel eens bang dat ik niet genoeg 'voorbereid' ben maar ik zou niet weten wat ik verder kan doen. Heb zoveel boeken gelezen, neem yoga, volgende week een zwangerschaps cursus en we hebben alle benodigdheden in huis nu. Het is ook onze eerste dus we zijn zo ontzettend nieuwsgierig! Nog 9 weekjes, kan niet wachten...
@marjolein, heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt! @debby, jij ook veel sterkte! @aantal dagen, ja het gaat snel he. Morgen ben ik 30 weken zwanger en "hoef" ik nog maar 70 dagen. Ik heb het gevoel dat ik nog maar net zwanger ben...
Marjolein, heeeeeel veel sterkte! Jojogirl, proficiat met je verjaardag! Indalen, ik begreep van de cursus dat indalen al kan vanaf een week of 30, maar de meeste (eerste) kindjes indalen tussen week 32 en 36. Ik hoop eigenlijk dat het bij mij nog effe op zich laat wachten. Afgelopen dinsdag een echo gehad, en Frummel ligt nu (voor het eerst in alle echos) in een stuit. Op zich heeft ze nog effe om te draaien, maar gaat iets moeilijker omdat ik krap aan vruchtwater heb. Dus effe nog een keer op mijn kop gaan staan? Sneeuw: ik vind het ook spannend om te rijden met sneeuw. Op zich, gisteren toen ik ging werken, en vandaag heen naar een vriendin ging het heel goed. De wegen waren best begaanbaar. Maar toen ik terugreed naar huis was het toch gladder. Best spannend hoor. Gelukkig veilig thuis gekomen. Had met mijn vriendin afgesproken dat als het neit meer veilig was, ik bij hun kon blijven slapen. Dus had slaapzak en kussen bij me. Maar kon nog terug. Moest ineens denken aan een paar jaar terug toen de snelwegen vol stonden met de storm. Weten jullie nog? Op zich had ik in dat geval nu dus wel extra kleren, slaapzak, drinken, etc bij me. Thriska, ach germ, arm manneke. Kamertje: hier eigenlijk klaar. We moeten nog een mdf beplakken met behang, en ophangen. En verder een mdf boom besteld, die komt pas over 3 weken binnen. En dan aan de muur hangen. Verders af! Alle kleertjes al gewassen enzo. Moet nog wel de bekleding van de wandelwagen wassen.
@marjolein, meid, wat vervelend! Heel veel sterkte met de operatie en het herstel. Laat je ons weer wat meer weten wanneer je kunt? Hier vrijdag de nieuwe auto opgehaald! We zijn echt helemaal happy, hij is zo mooi!