Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pluutje hmmm daar heb je misschien wel gelijk in want veel groente komt hier er ook bijna heel uit. Ik zal eens kijken hoe hij het doet. Zelfs zou ik het ook niet gedaan hebben maar mijn ouders deden het en ik was er niet bij... (mijn vader vroeg zelfs of ie een hapje taart mocht????? Heb wel duidelijk gezegd dat dat niet mocht).

Nou vannacht goede nacht vind ik. Van 19 uur tot 5 uur geen kick gehoord, toen hoorde ik hem morrelen en ging ik bij hem kijken en had hij een hele zure poepluiers. Dus verschoond maar hij wilde eigelijk niet meer slapen. Heb hem toen bij mij in bed genomen en we hebben tot 7.45 uur geslapen...
    Wat een luxe dit zeg!

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Jojo, proficiat! Emeric is baby van de maand!! (ik heb nu ook een foto van Lynn)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he smartie je bent er toch nog! leuk! ik zal even op lynn stemmen.

Jojo gefeliciteerd met je mannetje!

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo dames,

Jojo gefeliciteerd!!

debby@ t is nog niet zeker hoor of t echt galstenen zijn, dat is nu onderzocht waarvan volgende week uitslag, dan weten we t zeker wel of niet.

Hier@
    Vanavond heerlijk met man uit eten, mn mams komt oppassen.. Heerlijk..heb er zin in.

M@ vandaag even wat vaker gevoed, geloof dat k weer ongi gaat worden, mn productie staat op laag pitje.. dat was vorige maand ook al.. :(.. ach even dagje meer aanleggen en t is zo weer bijgewerkt;)..

verder genieten van t mooie weer...zoontje kwam thuis met 2 cadeautjes alvst voor onze verjaardag. haha maar op de kast gelegt..;) ben wel beetje nieuwsgierig:D

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    even ego berichtje, heb net 1e dagje werken erop zitten...dochterlief was weer bij de go, het gaat altijd goed...en vandaag heeft ze veel gehuild. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ze is verder vrolijk alleen als ze de fles kreeg moest ze steeds erg huilen volgens go, ook heeft ze de flessen niet leeggedronken. De 3e fles heeft ze zelfs 110cc laten staan!!!
    ik hoop toch werkelijk waar dat dit voor een keer is...en dat het volgende week gewoon goed gaat, want met deze gedachte vind ik het niet zo leuk om te gaan werken:)

nu gauw de keuken in om te koken, kom later vandaag nog wel eens kijken

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: hier precies hetzelfde.. Matthijs huilt ook niet veel maar vandaag ook veel gehuild. Wilde geen fles en fruit hoefde hij ook niet. Ook bijna niet geslapen. Thuis een heel potje groente gegeten. Ging er zo in.. Denk even wennen weer.

All: ik ga zo lekker uiteten met de collega's. Start van het schooljaar.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Juffie eetse! Weer opgeknapt?

@ Debby jij ook lekker makkelijk dus! ze adviseren om pap uit bordje tegeven omdat die fles er een keer af moet zodat ze dr al aan wennen.. Arjen drinkt papfles niet leeg dus vandaar geven wij t uit een bordje.. maar nu eet of drinkt hij t niet meer allemaal op
    dus daarom mijn vraag: wie geeft al brood of evt pap uit een bordje?

@ Jojo gefeliciteerd!

vandaag naar Dolfinarium geweest was erg leuk en mooi weer!! echt genoten. Arjen ook bij oma ;)
    Jarno viel om 14:30 om dus we zijn naar de auto gegaan, hij zat nog niet of hij sliep haha ben echt trots op em hij is niet eens vervelend geweest!

Arjen zit steeds vaker te miepen met de fles.. 1. omdat hij alles wil zien en 2. tja daar ben ik nog niet achter.. tandjes? vreselijk echt geen leuk fles meer geven zo..
    Ach ja.. hoort erbij :)

vanacht was hij ineens helemaal overstuur.. jee wat gillen en krijssen niet stil te krijgen.. drinken wou die ook niet speen niet dus maar ff beneden gezeten liedje gezongen en boekje gelezen vond ie wel interessant daarna weer in bedje en de deur dicht getrokken.. volgens mij ging t goed want we hoorden em pas 6:30..

fijne avond

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, zou het dan toch wennen zijn? Vorige week was ze halve dag geweest, toen ging het wel goed. En dan denk ik, waarom vandaag dan niet? Maar ik hoop dat je gelijk hebt, en ik hoop ook echt dat het volgende week goed gaat.
    Ben je lekker uit eten geweest?

@ Jojo gefeliciteerd!

@ Dani, wanneer gingen jullie nou op vakantie? Jullie hadden ook nog wel mazzel met het weer vandaag he, lekker droog gehad.

@ Miepen met de fles...hier dus ook! Al een kleine week zo'n beetje. Go zei vandaag ook dat ze dacht dat lavendel jr te veel wou zien. Net heb ik haar maar 210 gegeven en dat ging erin als koek.

@ Groente, vandaag niet gedaan...had er de moed niet voor toen ik uit mijn werk kwam. Morgen maar weer verder.
    Hoe lang duurde het bij jullie kids voordat ze wat meer groente aten dan een likkie?

9. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik meld me ook weer even. Twee dagen druk op school geweest. Morgen even de puntjes op de i zetten en dan kunnen we beginnen. Nu even bijlezen.

@debby, fijn dat je weinig stuwing meer hebt.
    Box hebben wij nog hoog staan.
    Fijn dat het werken goed ging.
    Hoe is het gegaan met de krentenbol?

@niki, wat vervelend dat L misschien een helmpje moet. Ik denk wel dat moeders er meer last van hebben dan de kindjes.

@lavendel, die had ik ook besteld. Ik wel bij Bol en ik wacht al een week tot hij bezorgd wordt. Vindt jullie meis het wat?
    Ik wil ook een fotoboek maken van het eerste jaar en heb het dus uitgesteld tot de komende kerstvakantie ofzo...
    Wij pauzeerden ook altijd halverwege de fles, maar we zijn er al een tijd geleden mee gestopt. Hij heeft het nog nooit gered om een kwartier met zijn fles te doen, maar na 5 min is hij ook tevreden. Zou het dus gewoon doen.
    Wat vervelend dat het niet goed ging bij de go.

@liedjepiedje, sterkte!

@pluutje, ik heb me er ook bij neergelegd dat ik het huishouden niet laat zitten uit tijdgebrek, maar uit gebrek aan interesse... Succes met de banenjacht!

@hen, sterkte met afwachten.

@juffie, fijn dat Matthijs weer beter is. Toevallig laatst aan het cb gevraagd of ze al kaas mochten. Je moet er mee oppassen ivm zout. Een keertje zal geen kwaad kunnen.

@jojo, gefeliciteerd!

@smartie, ik zal ook even stemmen.

@dani, ik geef 's morgens nog een papfles. Hier trouwens een paar keer 's avonds een jongetje gehad die overstuur in bed lag. Een extra boekje voorgelezen en dan was hij weer rustig. MAAR... dat ging hij toen elke avond doen. Na een paar avonden toch een keertje laten huilen. De eerste avond huilde hij 20 min (wel even gecheckt of er niks was), de tweede avond nog 5 min en daarna nooit meer gehuild 's avonds. Die apenkoppen beginnen door te krijgen dat ze met huilen wat bereiken...
    (moraal van dit verhaal, ik hoop dat jullie maar 1 keer zo'n overstuur mannetje hebben 's nachts ;))

Zo, ik heb m'n best gedaan... Ik ben vast op heel veel vergeten te reageren. Als ik volgende week weer aan het werk ben zal ik hier wl wat minder zijn denk ik.

10. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ jojo, gefeliciteerd!

@ onrustig fles drinken: hier ook! Linde draait haar hoofd alle kanten op! Hier helpt het soms wel om haar in de box te leggen, stoel ernaast en fles erin. Drinkt ze gewoon liggend.

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @All: Bedankt voor de felicitaties! Ben heel fier op mijn mannetje!

@Smartie: zo even stemmen op Lynn;)

@Lavendel: Echt niet fijn inderdaad om zo je meisje achter te laten! Hoop voor je dat het morgen weer goed gaat!
    Hier at Emeric trouwens van de eerste keer prima groente, heeft nooit moeilijk gedaan en vind nog steeds alles heerlijk, kan niet snel genoeg op zijn.
    Komt vast goed hoor!

@Debby: Fijn zeg zo'n goede nacht! Lijkt inderdaad alsof Sam wel zonder die laatse voeding kan, mischien kan je die laatste fles wel wat opschuiven zodat hij 's ochtends ook langer gaat slapen?

@Niki: Moet er vast overheen gelezen hebben maar ik wist niet dat Liv "problemen" had met haar hoofdje, hoop voor jullie dat ze geen helmpje moet!

@Onrustig drinken: Zoals eerder gezegd, Emeric drinkt enkel nog in een rustige omgeving anders is hij onmiddelijk afgeleid!

@Siep: Succes met de drukte op je werk!

@All: Morgen de laatste werkdag! Eindelijk! Ik heb echt nood aan tijd met men kleine mannetje! Moest vandaag tot 18u30 werken dus tegen dat ik dan thuis was moest ik hem alleen nog in bad en in bed stoppen dat vind ik echt erg!
    Ga nu slapen ben echt heeeel moe!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojo ik kan de fles niet opschuiven want daarna gaat ie slapen.
    werkse, ik moet morgen ook werken. Man heeft morgen zijn eerste papadag...

dani ik geef brood gewoon zo uit het vuistje.

Krentebol is ook goed gegaan. Niks gemerkt. Mijn ventje heeft zowieso niet zo een last van stukken ofzo maar met de darmen weet je het natuurlijk nooit.

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. 2 dagen nadat ik heb gesolliciteerd... mijn allereerste brief die ik eruit gedaan heb. Vind het echt heel spannend. Is over 2 weken. Iemand nog leuke tips waar ik goedkoop een broekpak ofzo kan aanschaffen?

13. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, wat in de pijpleiding zit, zit er nog steeds. En ik verwacht dat dat binnenkort wel rond gaat komen. Maar zolang ik geen door beide partijen enthousiast onderkrabbelt contract in handen heb, blijft ik wel om mij heen kijken.
    Maar heb vandaag nog weer een heel leuk contact gehad met hopelijk mijn toekomstige werkgever.
    Vandaag ook een uitnodiging voor een gesprek gecanceld... uit de vacature bleek nl niet voor hoeveel uur de functie was, maar uit het telefoongesprek van vanmiddag bleek dat zij iemand zoeken voor 40 uur (32 uur was nog bespreekbaar). Maar ik wil maar 3 dagen per week werken (max 3x9). Dus toen gaven ze aan dat op dit moment een gesprek dan geen zin heeft. Jammer (en dat vonden zij geloof ik ook) want het was wel een hele functie, maar idd niet haalbaar in 24 upw. Ach, ik teer op het euforische gevoel dat ze in ieder geval geinteresseerd waren:)

En jij meteen uitgenodigd nav je 1e sol.brief, top!! Goed gevoel?

Is trouwens McGyver al begonnen met haar nieuwe job??

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Pluutje volgens mij heeft mcg nu vakantie!

Goedemorgen iedereen. Heerlijke nacht gehaf. Om 19 uur sam in bed gelegd. En om 5.15 wilde hij even zijn speentje. Vervolgens ging ik om 7.15 de deur uit en sliep hij nog steeds. Ben echt benieuwd hoe mijn man zijn papa dag vandaag gaat!

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

Goedemorgen!
    Ben wel met jullie aan het meelezen hoor, maar erge drukte hier!
    Paps en mams op vakantie, dus broertje helpen met zijn school te regelen (hij is nogal laks geweest heel de vakantie en krijgt nu stress)
    Verder bezig met gastouder regelen op de valreep.
    Maandag begint school weer, maar nog geen oppas dus contact zoeken met leraren om toch de info te krijgen.
    Gedoe met sfamilie speelt ook nog steeds. Is niks beter geworden.

Verder alvast met school bezig(projecten), stage voorbereiden, Activiteitenplannen maken, stageplan maken, huis opknappen omdat we het te koop willen zetten.
    Manlief 2 enthousiaste partijen die, zoals het nu staat, beide wel interesse hebben. Op zoek, alvast, naar een andere woning.
    Vriendin gaan helpen, zij is bijna uitgerekend en heeft nog heel drukke weken voor de boeg met verjaardagen enzo.
    Dus echt bussy hier!

Hoop snel weer rust te hebben gevonden om met jullie mee te schrijven!!
    Liefs

16. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Hoi!!
    iedereen nog weekendplannen?
    wij hebben vandaag welgeteld 2 bruiloften! Mijn man en ik splitsen ons dus op, haha! Wat een lekker weertje!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

eens kijken of ik wat kan reageren;)

onrustig drinken: Hier ook af en toe. Maar Matthijs heeft volgens mij ook wat keelpijn. Hoest ook nog flink. Hoop dat het daarna snel over is. Hier trouwens nu toch echt nog maar 3 flessen. Gisteren zelfs met vroeg opstaan 3 flessen.
    Tussendoor boeren doe ik nooit trouwens. Matthijs wordt dan boos:D Drinkt hem altijd in 5 tot max 10 minuten leeg. Alleen gisteren bj de go bleek hij er 45 min. over gedaan te hebben:$

pluutje: inderdaad fijn om te weten dat ze interesse in je hebben. Nu hopen op de leuke functie met juist aantal uren!

Deb: wow dat is een snelle reactie op je brief zeg. Fijn! Ook super trouwens van de goede nacht. Sam nu al 4 flessen dus. Gaat snel zeg..

Dani: leuk het dolfinarium! Je weet soms toch niet he wat dat is 's nachts. Zelf bij Nathan is het voor mij nog een vraagteken terwijl die toch al heel goed kan praten;)

Ananas: succes met alle drukke dingen!

Suzannes: Veel plezier op de bruiloft! Het is bruiloft dag zeker.;)Mijn nichtje trouwt ook vandaag en hoor echt van heel veel mensen dat ze vandaag een bruiloft hebben..

Zo heb vast nog niet alles gehad maar stop ermee. Ben vandaag lekker een dagje kindloos. De jongens zijn bij de go en ik ga zo nog heel even naar school en dan shoppen. Zin in, lekker even weg zonder te denken aan slaaptijden, flessen, eten enz.. ;) Is echt veeeeel te lang geleden;)

fijne dag allemaal!

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
  19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Siep, heb je zin om te beginnen? Hoeveel dagen ging jij werken en welke groep heb jij?
    Heb je je bestelling al binnen van bol? Hier hangt het in de box, stiekem had ik hoop dat ze er wat mee ging doen, maar dat is nog niet het geval.

@ Smartie, ik ga ook zo stemmen.

@ Jojo, ik weet het, het komt vast wel een keer goed…maar ik zou het wel fijn vinden voor mijn gevoel als ze ook eventjes wat meer groente eet dan alleen een likkie. We zijn nu 2 weken bezig maar ze vindt het nog niets.

@ Deb, dat is zeker spannend, maar wel cool dat je bent uitgenodigd! Pfff….heb je niets meer in de kast liggen wat je aan kan? Men zegt dat je bij H&M nog wel kan slagen, maar ik kan daar nooit slagen.
    En wat heerlijk dat je weer een goeie nacht hebt gehad!

@ Ananas, nou nou jij bent inderdaad druk. Denk je wel aan jezelf? Succes met alles

@ Suzannes veel plezier vandaag!

20. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hi meiden!

Hier vanochtend naar de ka geweest. Elisa is wat aan het hoesten de afgelopen dagen en we mogen nu gaan aerosollen de komende 4 dagen.. Haar longetjes waren wel helemaal schoon dus valt wel mee.
    Verder weegt onze meid nu 7780 gram en is 70 cm! Gewoon 20 cm en 4700 gram gegroeid in 6 maanden! Wat gaat dat snel! Verder alles ok.

@debby, wat goed dat je langs mag komen! Kijk eens bij de h&m of de zara. Daar kan je misschien wel iets vinden..

@jojo, yes gewonnen! Gefeliciteerd meid!!

@dani, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad in het dolfinarium.

@suzannes, lekker makkelijk zo! dat opsplitsen..Veel plezier!

Welke dames geven er eigenlijk nog fulltime bv?

Hier vanochtend ook gereserveerd voor de doop. We gaan het in een bar houden van het grand hotel hier in ons badplaatsje. Supermooie location. Wel wat duur, maar schoonvader wou het perse betalen..
    Nog een weekje, heb er zin in. Mijn ouders zie ik dan weer en mijn vriendin komt ook. Leuk!

Deel Deze Pagina