Hoi allemaal, ppff sinds de vakantie echt geen tijd kunnen vinden om hier bij te lezen en mee te kletsen. Sorry!! Toen we terug waren was het hier feest in het dorp en deze week weer begonnen met werken. Poeh poepie druk!! Vandaag lekekr vrij, ben met de kids ff naar de zandbak gegaan en heb nu net Femke's bed afgeschilderd. Hopen dat ie morgen droog is dan gaan we de boel weer boven verplaatsen. Job gaat dan bij Femke op de slaapkamer en Pim krijgt dan het peuterbed van Femke en Job het ledikantje van Pim. Job ligt nu nog in de wieg, kan kwa lengte nog prima maar hij wil graag op zijn zij draaien dus dan word de wieg iets te smal. Verder alles goed hier??
jeej volgens mij zijn alle kindjes verkouden of niet? L. ook. hele dag al aan het niesen en loopneus,rode oogjes. echt zielig.
Hey Hier hoest Arjen ook nog gelukkig (nog) niet verkouden.. @ Patje oeh druk idd gaat dat goed op 1 kamer> ben benieuwd! @ suzannes veel plezier op de bruiloften! @ Juffie nee idd je weet het nooit bij de kids.. t gaat iets beter nu maar Arjen word nog wel wakker zo rond een uur of 23.. @ de rest.. sorry k weet het niet goed meer. hebben alles ingepakt gaan morgen op vak.antie! laptop gaat wel mee maar of ik er (veel) achter zit? toedeloe!! het ga jullie goed!
@Iosola: Emeric krijgt ook nog volledig bv, alhoewel, hij krijgt wel ookal bijvoeding maar voor zijn groente of fruit nog een flesje bv. Eet Eliza nu al bijvoeding? @Dani: Veel plezier op vakantie! @Niki: Geloof 't of niet maar sinds gisteren drinkt hij ineens weer perfect uit zijn flesjes.. Denk dat ik het voorlopig dan maar zo hou @Debby: Zoals hierboven bij Niki gezegd drinkt Emeric ineens weer goed uit zijn flesjes.. Gek kind! Denk dat ik het dan zo maar even hou dus mischien kan je iemand anders een plezier doen met de speen? Toch heel erg bedankt! @Patje: Druk druk druk bij jou! @Ananas: Jij ookal zo druk! Jammer dat de situatie met je souders nog niet verbeterd is... @Suzannes: 2 bruiloften Dat is lekker druk Geniet ervan! @All: Eindelijk weekend! Tijd voor mijn kleine mannetje! Al hebben we morgen wel een wat mindere dag... Morgen is mijn tante al een jaar overleden... Heb het nog steeds geen plaats gegeven en heb het er nog verschrikkelijk moeilijk mee... Morgen maar even naar het kerkhof onze kleine man nog eens gaan tonen en een bloempje gaan leggen...
Ik ben weer terug Vakantie was super. Regan heeft het heel goed gedaan, zelfs toen we een hele dag bij Phantastialand waren. R1 heeft zijn eerste achtbaanrit gemaakt. En R1 en R2 hebben in een onbewaakt ogenblik een volle fles shampoo in hun slaapkamer leeggeknepen.... :x Enige echte nadeel was dat er een wespenplaag is daar (in de Eifel) de kids zijn er nu nog banger voor geworden. Regan zegt nu sinds 2 dagen " papapapapapa " ! Erg leuk, maar " mamamamama" was leuker geweest Pluutje: oh wat ondankbaar van Sim dat ze Olvarit boven je kookkunsten prefereert Gelukkig mag je haar fruitje nog wel zelf pureren Dat klopt trouwens van die tanden, het ziet er dan ineens veel anders uit als ze tandjes hebben. Ik moet zeggen dat de broertjes hier nu ook af en toe Regan proberen te " voeren". Voorheen was dat geen probleem maar nu ze andere dingen mag eten denken zij meteen dat ze alles mag. Jojo: ik hoop voor je dat je snel een leuke job zult vinden. Leuk dat je fijne collega is bevallen. Flinke baby zeg. Gefeliciteerd met je baby van de maand en heel veel sterkte morgen Niki: leuke foto zo met dat koekje Hen: hebben onze oudste kids stiekem gesmst? R1 zei de hele vakantie: " ja joh" of " nee joh" . Succes met wachten op de uitslag Dani: Pseudo Kroep klinkt ook hardstikke eng. R1 heeft dat ook gehad en ik wist niet wat ik moest doen. Dat is zo zielig. Ik heb trouwens ook nooit pap met een lepeltje gegeven. Gewoon lekker makkelijk een papfles en dat vonden ze heerlijk. Veel plezier op vak.antie Ananas: fijn dat het kamperen zo goed ging. Lavendel: leuk activity center . Ik ben al begonnen met Regan's eerste album. Dat wordt er 1 met ouderwetse plakfoto's (gewoon omdat er tegen die tijd dat zij groot zijn niet meer zijn) En de rest wordt digitaal. Maak trouwens geen jaarboek want heb nu al een album met bijna 300 foto;s en dat was van de eerste 3 maanden hihi Debby: Gaaf dat je op gesprek mag komen! schema van onze dame: 9.00u fles 180 en terug naar bed 11.00 fruit (half) 12.15 fles 180 en naar bed 16.00 fles 180 en naar bed voor een kort dutje 17.30 half potje avond eten (of vers maar ze eet nog niet echt veel) 20.00 fles 180 en naar bed voor de nacht Liedjepiedje: wow, jullie meisje heeft dus een mege groeispurt doorgemaakt
@ Iosolo, mooi vooruitzicht het dopen! Blijven je ouders en vriendin dan ook wat langer? Beterschap voor Elisa. @ Patje, fijn dat alles goed gaat. Jullie zijn dus druk met een interne verhuizing J @ dani, ik zou zeggen laat die computer thuis en ga lekker vakantievieren en genieten. Veel plezier. @ Blondie, welkom terug! Wow das snel dat je al begonnen bent met eerste album. Alhoewel ik moet zeggen dat ik ook wel een klein boekje heb gemaakt. Voor beide schoonouders en we hebben er toen zelf ook 1 besteld. Maar nu moet er nog 1 gemaakt worden met fotos en tekst ennuh wij hebben inderdaad ook al teveel fotos. maarja, dat komt denk ik toch ook door het digitale.
Lavendel: ik moet wel van mezelf.... Want ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik het geboorte album van R2 pas in de week voor Regan's geboorte heb geplakt... En omdat je van heel veel mensen hoort dat je het bij de 3e helemaal niet meer doet wil ik het zo snel mogelijk af doen. Vind het anders zo lullig voor haar als zij straks niks heeft
Hoe zit dat nu met die baby van de maand verkiezing. Ik heb Regan nu ingeschreven, dan doet ze toch mee met stemmen van volgende maand... of niet??
@Blondie: Welkom terug! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! -Baby v/d maand; is inderdaad nu een foto inzenden om volgende maand mee te doen dus in oktober kunnen we allemaal stemmen op Regan -Album; ik heb ook de foto's even af laten drukken want wil het echt in orde hebben, hier trouwens ook een ouderwets plakboek vind ik nog het mooist. Wat een grote meid word Regan! Lieve foto! @Lavendel: Wij hebben ook zoveel foto's! Hebben er nu 350 laten afdrukken en heb er alweer erg veel gemaakt Ik vind foto's heel belangrijk, dat heeft een emotionele waarde voor mij.
De laatste en ook alweer de eerste Iedereen aan het genieten van het mooie weertje? Wij gaan zo even naar de begraafplaats bij mijn tante...
ik ben de oudste van 5 kinderen, en heb een fotoalbum waarin foto's zitten tot ongeveer peuterleeftijd....de rest van de foto's heb ik gekregen in een doos Dus dat kun je altijd nog doen.... gewoon foto's in een doos geven
Zo, hier even een pittig nachtje achter de rug. Kleine man heeft van 10 tot half 3 liggen spoken. Uiteindelijk maar een paracetamol gegeven en toen heeft hij tot 6.15 geslapen. Ik denk dat er tandjes aan het doorkomen zijn, hij heeft in ieder geval geen koorts, geen diarree, maar duidelijk wel ergens last van. @debby, hoe was je eerste werkdag? En wat fijn dat je op sollicitatiegesprek mag komen. @ananas, sterkte met de drukte @suzannes, veel plezier op de bruiloften. @lavendel, ik ga 3 dagen werken. Twee dagen in gr 5 en 1 dag gr 6. Heb er wel weer zin in. De bestelling van Bol is nog niet binnen, dus die heb ik maar geannuleerd. Manlief moet zo toch naar de stad, dus die kijkt even of hij hem daar kan vinden. Ben benieuwd of hij het wat vindt. @patje, welkom terug! Wauw Job nog in de wieg, die hebben wij bij 4 mnd al ingewisseld voor het ledikant. Qua lengte paste het inderdaad nog, maar ons woelwatertje sloeg telkens heel hard tegen de rand. @dani, Fijne vakantie! @jojo, sterkte vandaag. @ blondie, welkom terug! Wat goed dat R al papa zegt, zegt ze het ook bewust, of als brabbelen?
Dag dames, ben ik weer.. Blondie@ Dank je.. s wel spannend hoor.. ben zo benieuwd(en eigenlijk ook niet) hoop dat t niets geks is. haha ja kan vast dat ze gesmst hebbe Hier@ vanmorge dienst gedraaid van 4 uurtjes dan is kwart over 5 toch wel erg vroeg als je pas half 1 op bed lag.. maar goed, wel ff lekker dr uit morgeavond nog 2 uurtjes. dan weekje vrij... volgende week druk.. maandag mn opa jarig, dinsdag man jarig, woensdag ikzelf jarig, en dan donderdag de uitslag..Blij als t donderdag avond is Verder@ lekker schema. vandaag net iets andere tijden 05.30 bv 09.00 fruit. (wat ze niet echt wilde bij mn man) 11.15 snee brood, ( met flesje 180) straks dan mar fruit nogmaals proberen dan rond 7.00 bv dan rond 2300 (misschien als ze zin heeft nog bv/of flesje even kijken He bah hoorde net raar nieuws (kwam op radio ook) hier op dorp vanacht man aangereden(24 jaar) dat was volgens berichten rond 2 vanacht, zwaargewond, en is vanmorge rond 6 gevonden (leefde toen nog) en is daarna in ziekenhuis overleden. de bestuurder doorgereden.. tries..een 19 jarige. Brr wat naar. en dan doorrijden.. t is te erg voor woorden... t was een zijweg van waar ik vanmorge over heen ging, heb er niets van gezien, had ik dat maar dan had k misschien nog wat kunnen doen. Idereen genieten van mooie weer??? we gaan zo even naar schoonouders toe. misschien ik vanaaf nog reageer.. fijn weekend allemaal!!
Nee, is niet bewust hoor maar ze blijft papapapa zeggen (de boys zeiden meer babababa ) Hen: ik had het ook gelezen van dat ongeluk bij jullie in het dorp. Triest...
fotoboeken: ik heb vanaf mn geboorte totdat ik uit huis ging 5 van die grote fotoboeken meegekregen! mn moeder verzorgde dat zo super! nu houdt ik t op dezelfde manier bij! voor L. een babyboek aan t maken/inplakken en loop goed op schema. maar wil wel overgaan op digitale boeken maken maar dan moet je weer zo lang wachten. moet ze 1 jaar zijn geworden en dan kun je t boek in 1 x maken..1000 jaar werk! pfff
hoi dames heerlijk weer he! fotoboeken: ik maak fotoboeken en ik hou een boek: pap en mam vertellen over jou bij. Die moet ik trouwens weer een keer gaan invullen. Denk vanavond.
ik wil zo graag proberen de late avond voeding te laten vallen. tijd geleden geprobeerd en dat was geen succes. kwam ze een paar keer per nacht. maar moet er toch EEN keer vanaf? ze heeft om 20.00 een fles van 200ml met h.a nutrilon 2, 5 scheppen en 2 scheppen rijstebloem. velen van jullie geven ook geen nachtvoeding meer toch?
even snel reageren op niki; hier al poos geen nachtvoeding meer. Misschien dat je gewoon weer moet proberen, wellicht kan ze nu wel zonder? Zou dan wel uit gaan proberen als je de volgende dag niet hoeft te werken, mocht ze dan toch snachts komen. En anders als ze snachts komt de late voeding langzaam aan af bouwen? Elke keer wat minder geven zodat ze er aangewend raakt?
niki sja met borstvoeding heeft ze hem misschien wel nog echt nodig... Hier sinds kunstvoeding wilt ie hem niet eens meer... Maar anders doe je de fles h.a. om 7 uur en kijk je hoe lang hij het uithoudt...
@Niki: helaas, Sim komt meestal ook nog een keertje 'snachts of 'sochtends heel vroeg (tussen 4 en 5:30). Laatste voeding meestal rond 20:30/21:00u. Maar misschien ben ik te laks, want na twee keer speentje erin, ben ik er altijd klaar mee en leg ik haar bij de derde keer piepen aan. Eigenlijk nog nooit geprobeerd of ze het echt op een brullen zet als ik haar niet aanleg en steeds dat speentje erin stop. Ik verwacht het wel, want normaal zoekt en pakt ze 'snachts zelf haar speentje (af en toe net een egel naast mij: al snuivend en smakkend op zoek naar het 'hapje' speen) En het maakt niet uit of ze nu de borst of de fles heeft gehad voor het slapen, vanaf een uurtje of 4 kan je haar verwachten. Dus als jij de truc weet om van die nachtelijke voeding af te komen, doe ik graag met je mee.