Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Stoer! Ik zit alleen;)

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Buiten spelen.

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zwemmen!

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    En nu echt de laatste hoor:)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een leuke fotos jojo! Ik moet eigelijk meer fotos maken. Maar heel cliche... van de tweede maak je toch minder fotos (niet dat ik minder trots ben op mijn mannetje hoor!)

Sam heeft vandaag ook voor het eerst alleen gezeten. Niet heel lang, denk 3 minuten ofzo en toen viel hij om.
    Ik vind dat echt heel snel. Emma kon dat pas met 10(!) maanden... Sam doet ook steeds zich opdrukken zeg maar en dan zijn kont in de lucht. Volgens mij is dat het begin van zelf gaan zitten. Want hij hoeft alleen nog maar te draaien en hij zit.
    Van mij hoeft het allemaal niet zo snel hoor...

Tandjes trouwens nog steeds niet ontdekt (heb trouwens ook niet gevoeld laatste dagen) wel zure luiers van de week...
    hoe gaat het nu met de borstvoeding dan jojo? Bijt hij je niet?

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Voorlopig (klopt af!!) heeft hij me nog niet gebeten, 1x nam hij wel mijn tepel tussen zijn lippen en ging dan hard trekken maar gelukkig voelde ik zijn tandje toen nog niet goed!
    Vanaf hij gaat bijten moet ik mischien wel wat kordater gaan zijn want ik merk heel goed dat hij echt al veel verstaat.

Sam zit dus ook al alleen! Vind dit ook erg vroeg hoor maar hij zit ook maar enkele minuutjes alleen want als hij de hond (of iets anders interessants) ziet gaat hij gek doen en valt om;)
    Kruipen doet hij voorlopig nog niet maar draait zich zo vaak dat hij de hele living rondgaat :D
    Heb wel altijd schrik dat hij met zijn hoofdje op de grond gaat vallen bij het draaien...

Foto's; ik maak echt heeeel veel foto's omdat ik dat zelf ook heel leuk vind van toen ik klein was maar is wel iets wat je moet onderhouden want soms vergeet ik het hoor.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #2247 debby82, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    ik maak ook wel veel fotos want het is een hobby van me.
    Maar maak meer fotos van wat voor kleding ze aan hebben (voor het shop a holic topic hier ;)) of als we weg gaan of als ik met emma dr haar heb geoefend ofzo om te kijken hoe het dan zit (ben bezig met oefenen met invlechten).
    Maar ik zal eens een foto uploaden van Sam.
    Hier eet ie een stukje appel en een stuk wortel:

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en nog zomaar een fotootje

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Wow ik vind Sam er echt al zo'n grote jong uitzien :D Zeker op die laatste foto! Wat een knap mannetje!
    Denk dat Sam en Emeric wel goeie vriendjes zouden worden:D

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    O ik vond Emeric er juist groot uitzien op de foto dat ie zit!
    Denk dat we zelf onze kindjes in ons hoofd nog klein houden ;)
    Was van de week op kraamvisite en kon me echt met de beste wil van de wereld niet meer voorstellen dat Sam zou klein was...

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja dat had ik ook ben deze week ook op kraamvisite geweest bij baby'tje dat net even groot was als Emeric bij de geboorte (54cm) en ben er van overtuigd dat ik nooit zo'n kleine baby gehad heb:D

(moest trouwens jongen zijn en niet jong:):D)

12. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    t ene kind is er wel aan toe, t ander niet, nou heb ik makkelijk praten, hier gaan ze met een bv om ongeveer rond 7/8 door tot volgende morgen, nu geef ik bv eerder, en af en toe krijg ik er s avonds nog wat in rond 9. als ze dan weer gaat slape hoor je ze tot 9 niet. waar ik vroeger woonde, had ik een buurvrouw en dat kind kwam tot 3e levensjaar iedere nacht voor melk. beetje toch uitvogelen denk ik. op een gegeven moment zijn ze er wel aan toe. k zie dat je al rijstebloem gebruikt. Ik geef ze af en toe ook wel s s laap en ontwaakpapje van kruidvat merk. s ook erg zwaar op de maag. (als ik stop met de bv ga ik wel proberen de voeding 19.00 als laatst te geven.

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Misschien proberen die voeding met rijstebloem s avonds te geven rond 20.00 ofzo..(evt een bv laten vallen dan. en evt dan 210ml er van maken.

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dat heb ik ook hoor;) en idd, helemaal niet omdat je minder trots ben ofzo, maar meer om dat je weinig tijd heb het schiet er vaak bij in. heb t bij de 3e ook wel hoor. Meestal de eerste weken/maandjes maak je veel foto's dan straks bij alle veranderingen enz. t kruipen, t eten, t lopen enz.. maar verder weinig.. misschien moet ik ok maar s meer gaan fotograveren;)
    nu ik het erover heb, kga even kijke na die fiets foto's en die foto's van de kamers..
    haha

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    vond dit wel een hele geweldige foto;)

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    hier van de kamers..

in eerste instantie zou de oudste met de middelste gaan slapen, (omdat we niet wisten dat t een meisje werd hadden we de muur blauw gemaakt, maar ondanks dat vind ik t nog best mooi bij t creme;) de muur tegenover blauw is roze. dus staat wel goed. er komen nog wel wat muur dingetjes bij;)

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    zo dit was de meidenkamer;)

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    En dit is dan de kamer van onze oudste;)..

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    op t moment ligt de kleine nog bij ons op de kamer. in de wieg;)

let niet op de rommel:p.. zo dit waren kamerfoto's even kijken of k nog wat leuks tussen de rest ehb;)

Deel Deze Pagina