Hen: gefeliciteerd voor jou en je man Balen van het gruis, gaan ze daar nog wat aan doen? Juffies: grappig dat jullie met zijn 3en dezelfde groepen hebben Jojogirl: heb je een tennis arm of een golfarm? Daar heb ik ook vaak last van. Je kunt daarvoor een bandage kopen, die ondersteunt en verzacht de pijn. Wel handig als je bijv. met Emeric bezig bent. Pluutje: ben je nog niet weggewaaid daar? Bv switchers naar KV: succes met de moeilijke keuzes.
hmmm, ben duidelijk een Hyves-nitwit: lukt niet om foto's of filmpjes erop te zetten. Dit vraagt om mijn onverdeelde aandacht vanavond.
Hoi meiden! Ik denk dat ik langzamerhand af ga haken van het forum. Blijkt dat ik er qua tijd totaal niet meer aan toe kom. Een voltijd studie, 24 u per week stage, de liefste dochter, sociale contacten etc. Daar kan ik niet zoveel meer omheen plannen! Meelezen lukt hier en daar soms nog wel eens, maar daar houdt het mee op. Ik wil jullie erg bedanken voor alle berichtjes, steun waar nodig en gezelligheid! Heel veel liefs, Ananas en mini-ananas
@Ananas: Wat jammer meid! Altijd nog welkom moest je toch nog eens ergens een gaatje vinden in je drukke leven @Blondie: Eigenlijk geen idee.. Wat is het verschil tussen tennis -en golfarm? @Pluutje: Ik vind hyves ook erg moeilijk hoor dus je bent niet alleen Mij is het uiteindelijk met de nodige concentratie toch gelukt om foto's te plaatsen Hoe is het weer daar nu? @Hen: Gefeliciteerd! @Niki: Is natuurlijk ook een erg moeilijke beslissing, neem je tijd om erover na te denken en de + & - tegen elkaar af te wegen. Hopelijk kom je zo tot het maken van de juiste beslissing.. Succes! @Switchen kv: Ik kan het echt nog niet, geniet er nog te intens van. Had het zelfs al lastig omdat ik zo'n baby yoghurtjes gekregen had waar er opvolgmelk in verwerkt zit en twijfel dus nog of ik deze ga geven aan de kleine man @Liedjepiedje: Veel beterschap aan je meisje! En hopelijk deze nacht een goede nacht! @All: Wij hebben echt een schitterend ritme! Gisteren om 22u30 laatste voeding (ik ging toen naar bed en kleine man werd even wakker) en wakker om 7u, voeding gegeven en onmiddelijk terug in bed en geslapen tot 8u30 dan staan we op en rond 9u30 wilt hij al opnieuw drinken. Om 10u gaat hij dan opnieuw naar zijn bedje tot ong. 12u. Rond 12u30 bv en groentehap, 14u slapen tot 15u30. 15u30 bv en fruithap dan spelen en om 17u ongeveer gaat hij dan terug slapen tot 18u. Om 18u30 bv en nog wat spelen en knuffelen. 20u-20u30 badje, pyama aan, nog een bv en slapen. Vind het wel prettig om nu toch wat een schema te hebben want vroeger was elke dag anders. Met mijn arm gaat het vandaag trouwens wel beter! Kan Emeric al terug opnemen, joepie! Voel wel dat wanneer ik hem te vaak gebruik ik opnieuw meer pijn krijg dus doe mijn best om hem wat te ontlasten (niet simpel met een baby in huis!) Ohja en tand nummer 2 is er!!! Gaat ineens snel hoor! Hebben gisteren ook de eerste keer pasta gegeven (met tomaat en een eitje) Emeric vond het echt heerlijk! Dat mannetje lust echt alles, vind dat zo fijn! Nu nog een beetje was (proberen) vouwen
niki en pluutje ik herken jullie getwijfel heel erg. Volgens mij zegt gevoel steeds doorgaan, maar rationeel is kv soms beter/handiger. Ik ben nu echt helemaal gestopt maar heb het er af en toe nog lastig mee. Alhoewel sam nu wel echt van 7 tot 7 slaapt en dat is waar we het voor deden (al was ie vannacht wel wakker om 2 uur voor voeding maar goed, hou het op een vergissing).
Ananas@ jammer dat je niet meer komt.. en mocht je toch nog gaatje hebben, hoop ik dat je toch eventje nog kom kijken all@ bedankt voor alle felicitaties, van de kids heerlijk verwonnen met vis (ben er dol op, paling en haring en de babboe was ook beetje voor verjaardag, en heb nog keukenmachine van manlief gehad, kga me even op frissen wat de visite kan zo komen.. misschien dat k vanaaf nog wat kan neer zetten anders hoop k morge te doen.
nou, mijn eerste werkdag zit erop. Vanmorgen R uit bed gehaald in de hoop dat een nachtje slapen hem goed had gedaan. Dat was dus niet het geval... dus vanmorgen vroeg nog mijn vader gebeld. Die moest nog 1,5 uur rijden, dus vriendlief moest wat later naar zijn werk (maar kon daar echt niet gemist worden). Na school snel de puinhopen opgeruimd en wat zaken overlegd en nu weer thuis met een tas vol voorbereiding en nakijkwerk. Welkom in het leven als werkende moeder... R heeft ondertussen nog hogere koorts dan gisteren, dus vanavond wat regelen voor morgen. Hij is echt heel zielig en wil alleen op schoot zitten. Bijkomend nadeel is dat hij al een nacht of 4 heel slecht slaapt. Als je dat combineert met mijn verkoudheid en mijn eerste werkweek maakt dat ik ook het liefst de hele dag bij iemand op schoot zou willen zitten. @liedje, jij ook beterschap, en leuk dezelfde groepen. @hen,gefeliciteerd! @ananas, jammer, kom nog eens langs en laat nog eens horen oe het is.
even snel reageren op siep.. Oei zo'n eerste werkweek kan dan niet slechter starten zeg. Sterkte ermee hoor. Enne je mag wel op mijn schoot komen zitten hoor
Vandaag eerste werkdag gehad, was prima, maar wow wat komt er allemaal veel op je af! En elkaar jaar loop ik er weer tegenaan, je moet zo in het begin zooooveel helpen. Maar geeft niet, het is een leuk klasje. Lavendel jr was vanmorgen wat verdrietig toen ik haar achterliet bij go, verder ging het vandaag super. Ik kwam haar ophalen en hoorde haar van ver al gillen en babbelen. En er is een wonder gebeurd! Gister had ze weer bruine bonen met appeltjes (potje) gehad, en warempel ze had nog iets naar binnen gewerkt. En vandaag weer!! Alleen vandaag ging het nog beter dan gister. Ik denk net een half potje. Maar toch, hopelijk gaat dit doorzetten! @ go, wij krijgen per maand rekening van het aantal uren. @ Jojo beterschap met je arm. @ Hen nog gefeliciteerd!! Beterschap voor alle zieke kindjes! @ Niki, sterkte met het maken van de keuze. Heel moeilijk, maar je moet het zelf doen. Doe waar je je goed bij voelt! @ Ananas, jammer, en als je tijd hebt kom je gewoon weer gezellig meekletsen! Succes met alles. @ Siep, wat vervelend voor kleine man zeg. En ook niet prettig om zo je werkweek te starten.Beterschap!!
Hebbes, gelukt. Ik probeerde de foto's/ video rechtstreeks vanaf de camera te uploaden en dat lukt niet. Vandaag een boven verwachting mooie dag met enkel een straf windje. Alleen aan het eind van de middag wat buien, maar die zagen we allemaal richting Harlingen vertrekken. @Blondie: zie hyves! @Debby/Niki: vandaag heel de dag last gehad van lekkage, dus weer een fles kv vervangen door bv. Blijkbaar reageert mijn productie ook heel erg op de menstruatie, dan neemt het ineens heel erg af aan begin. Maar sinds vandaag is de productie weer vanzelf toegenomen. Maakt het besluit om te gaan minderen wel weer moeilijk... @Siep: haha, Siep komt los, ga jij lekker ff bij iemand op schoot zitten met je snotneus . Maar dit is geen lekkere start van je eerste werkdag. Hoe gaat het nu met de kleine man?? @Lavendel: jij ook, de kop is eraf! Een betere start dan Siep Snotterbel! Hoe gaat het nu met je? @Ananas: ik zwaai even!
pluutje lastig he dat getwijfel Jeetje ben ik de eerste vandaag? Iedereen druk aan het werk? Vanmorgen ben ik voor het eerst wezen babyzwemmen met Sam. Sam vond het geweldig! Echt heel leuk. Ik ben een beetje aan het kijken voor een bungalowvakantie. I heb gehoord dat als ik boventallig wordt op mijn werk mijn vakantiedagen verloren gaan dus ik wil nu nog even gaan...
Wat is het hier rustig vandaag! @Debby: Ik moet ook nog zoveel verlofdagen nemen, volgende week lekker een weekje thuis. Moet tot januari nog maar 6 weekjes werken Anders was ik deze dagen ook allemaal kwijt. Gezellig babyzwemmen! Ik zat vandaag ook te denken om nog eens te gaan zwemmen met Emeric omdat hij het zo heerlijk vond! Mischien dit weekend. @Pluutje: Wat fijn dat jullie wat beter weer hebben! Hopelijk blijft het nu zo! @All: Emeric is een beetje lastig vandaag, vaak huilen, hangerig en vooral kwijlen! Vermoed dat hij last heeft van het 2de tandje dat er nu ook door is. Ik zit vol spanning te wachten op een sms van een vriendin van me die gisteren is binnen gegaan in het ziekenhuis om haar te laten inleiden (is 10 dagen overtijd) Mijn collega'tje die vorige week bevallen is vandaag ook nog eens gehoord. Borstvoeding kwam niet op gang maar nu sinds enkele dagen gaat de bv echt super! Ze heeft zelfs geen kloofjes meer, vind het zo fijn voor haar! Krijsen jullie kleintjes trouwens ook zo!!! Emeric gilt echt de longen uit zijn kleine lijfje! Wat een stemvolume! Oh mijn vriend komt thuis, is eten gaan ophalen bij mijn mama, macaroni met kaas en ham! Mijn lievelingseten Ga eerst gaan eten dat kan ik niet laten wachten
jojo vervelend dat emeric zo hangerig was vandaag. Ik ben druk geweest vandaag. Heb een berg achterstallig huishouden verzet. Ik stel dingen altijd uit maar als ik dan eenmaal bezig ben kan ik niet meer stoppen. Vanochtend nog even langs het cb geweest. Sam weegt 7890 gram en is 67 cm. Maat 74 komt er dus binnenkort aan. Verder zei die arts dat we binnenkort moeten stoppen met s nachts een speen geven als ie huilt want daar raakt hij aan gewend. Toen ik zei dat Emma dan wakker werd van het gehuil kreeg ik te horen dat dat geen excuus is om niet op te voeden??? vind het maar een vage redenering. Maar goed, volgende keer bij de wijkverpleegkundige en die is heel aardig. Vanmiddag nog even 2 uurtjes bij ballorig gezeten. Kon Emma even lekker spelen. Helaas was Sam een beetje huilerig dus kon ik zelf amper zitten... nou morgen werken en dan zeer druk weekend voor de boeg. Zaterdag 2 verjaardagen, waarvan 1 waar we verkleed moeten in holland stijl. Zondag naar mijn zusje in groningen (2 uur rijden). En maandag gaat Emma dan voor het eerst naar de peuterspeelzaal, spannend! Waarschijnlijk kom ik morgen op mijn werk nog wel even buurten hier.
Rustig hier iedereen druk met werk.. Hoe is t met iedereen? Hier@ vandaag ziekenhuis geweest voor de galstenen. de keuze is aan me zelf, heb er geen last van meer gehad tot nu toe, en daarom zei de chirurg je kunt t aan kijken, of je laat m gewoon weg halen de galblaas, of je wacht t gewoon af, t kan best zijn er niet meer last van te krijgen. heb de beslissing genomen nog maar niet weg te laten halen, maar zodra ik weer een aanval krijg, dat ie dr dan wel uit mag van mij. dan ben ik er wel vanaf. Morgen komt vriendin met kindjes.. druk dagje dus maar wel super gezellig verder heb ik weinig nieuws De kleine is vandaag wat huilerig, k zag een soort van gaatje in dr kaaakje en voelde en ja hoor, tantje begint door te komen, heb er even dentinox op gedaan, want ze werd steeds wakker. nu slaapt ze heerlijk..afwachten hoe lang t duurt voor het echt door is. sneu voor dr.. wil de pijn wel drage voor dr, maar kan niet jammer genoeg.. vind t zo zielig altijd! jullie nog veel plannen t weekend? mn opa is jarig, dus ik verjaardag, savonds komen er nog voor mijn verjaardag en die van mn man. en k wilde nog naar jaarmarkt hahaha dus lkkr vol
Ananas: jammer zeg. Maar kom je wel af en toe ff hoi zeggen en vertellen hoe het met mini ananas is? xxx Jojo: moet je ff googlen. Tennis arm en golf arm is allebei in de elleboog. Het ene is aan de bovenkant en het andere aan de onderkant. Ik heb een golfarm (stoer he, en ik kan niet eens golfen ) Gefeliciteerd met tand 2 Siep: dat is echt balen dat het nu net zo moet zijn in je eerste werkweek. Heel veel beterschap voor R Debby: goeie keuze, lekker ff op vakantie gaan Pluutje: ga zo ff spieken op Hyves Hen: wij hebben het nog druk. De laatste dagen van onze vakantie en ze staan alweer volgeboekt.. Vriendin van ons is vannacht bevallen van een zoontje. We zijn vanmiddag al wezen kijken en wat een kleintje is het dan zeg. Regan leek wel een reus Toch blijft het mooi om te zien, zo'n klein prulleke Hmmm. Sam huilerig, Emeric huilerig, M huilerig, Regan huilerig..... toch een sprongetje ..???
@Blondie: Zal dan vast wel een sprongetje zijn! Was de onderkant van mijn elleboog Ga nu slapen. Tot morgen Trusten!
hen nadeel is dat wanneer je weer last krijgt van die galstenen je galblaas kan gaan ontsteken en dan opereren ze niet en blijf je met mega veel pijn zitten. Of dat er dan nog steentjes in je galbuis zitten en die moeten ze er dan via een slang in je keel uithalen (geloof mij, dat is echt niet leuk) De operatie stelt niet zo heel veel voor hoor, ik zou altijd daar voor kiezen, al was het maar om het risico op een aanval niet meer te hebben.
deb, las je stukje over de speen en dat je die binnekort niet meer mag geven.. wat een onzin zeg! ja ze raken eraan gewend maar als ze wat ouder zijn is t nog echt wel af te wennen hoor .. jessey hebben we met 2 jaar zn speen weggenomen, eerst afgebouwd tot alleen met slapen en daarna na een gesprekje hem zelf de speen laten weggooien, paar nachten drama geweest en daarna was t klaar.. meis ik zou voor nu lekker voor de rust kiezen, ik zou ook niet zitten wachten op 2 wakkere kids in de nacht...
thriska nee mag hem nog wel geven maar niet s nachts als ie wakker wordt want dan leert hij niet zelf weer in slaap vallen...