Dag dames... Jas@ heb er hier een van mexx liggen maat 68 en denk dat ze die zelfs nog past. ze zeggen wel altijd rond de 80 met t jaar.. maar ik vind dat je niet zo vast er aan moet spinnen.. mn dochtertje van 2 heeft nu nog 80 soms zelfs 74 hahah dr zusje die kan haar kleren gewoon overnemen... k denk dat k wel ff nieuw jasje ga kopen maar ik ga dan voor 74 max. als ik kijk naar andere kids, mn oudste word eind van de maand 4 weegt net 15 kilo, die van 2 jaar is een mini ze weegt net 10 kilo en dat was ze met 1 jaar ook, waarschijnlijk net als haar broer een groeispurt denk heb wel weer zin in de winterkopen.. maar nog neit alles hooor.. ga gedeelte doen, stel over paar manden hebbe ze opeens andere maat kan je weer alles opnieuw kopen.. dat vind ik ook zonde van t geld.. maar eerst even uitzoekn wat ik allemaal nog heb leggen nou ga ze mar s inpakken, zo naar bureau ben benieuwd.. Vanavond even 2 uurtje werken... heerlijk heb dr wel zin in fijne dag allemaal!!
@ niki, supermooie jas van Ralph Lauren! hadden ze die ook in andere kleuren? vind wit erg mooi, maar helaas ook zo besmettelijk! Waar ik nu tegenaan loop, is dat zomerjasje van Linde te klein is, maar het is nog geen weer om een dikke winterjas aan te doen. Hebben jullie dat ook? Heb ook nog een trenchcoat van Zara, maar die is nog veel te groot. Zou dit anders wat zijn voor komende tijd tot de winter? Kinderen | Baby meisjes 62-86 | H&M NL ( roze/wit gestreept jack)
Suzannes. Heel erg maar mijn dochtertje heeft niet eens een zomerjas. Ze heeft eigenlijk altijd een vestje aan. Met dit weer een lekker dikke wintervest. En van de zomer een dun vestje.
suzannes; zag hem in fel roze in maat 80 op marktplaats misschien moet ik hem dan toch nog maar even bewaren. maar hij zit nu al goed zeg maar..
Hey Jarno`s gips is eraf nu zit er een dikke smetvlek auw auw niet zo leuk dus.. maar goed volgens de arts droogt deze snel in en gaat t vanzelf over, moeten wel inde gaten houden of hij koorts oid krijgt.. en we wouden nog wel zwemmen woensdag.. denk het dus niet.. @ Sparen hier een rekening voor beide jongens vanaf de geboorte sparen elke maand. @ maat kleding. ik hou ervan om 1 maat groter te kopen. Arjen heeft nu 74 dus ik haal vaak 80. heb nog broekjes van Jarno in mt 74 die passen precies. @ Winterjas. heb ik nog liggen.. wel handig net wat juffie zegt Arjen krijgt ook wel nieuwe setjes maar wat nog goed is van Jar kan ie gewoon nog aan. @ Voetenzak hebben wij die bij de wagen hoort. sluit onder de oksels, kan em ook iets terug vouwen. met een winterjasje is dit prima.. @ aan de voetjes ik heb van die (slof)sokjes van de hema erover.. Schoentjes schopt ie gelijk uit lijkt me ook niet fijn zitten.. @ Tijgeren... nou hier echt de hele kamer door zijn em steeds kwijt @ Lavendel jaaa hij is nu al kieskeurig! @ Niki echt gaaf geworden! O visite.. tot later!
@Niki: Wat een prachtig kamertje! Die letters zijn echt leuk! Heb je die trouwens zo gekocht? En wat een super mooie jas! Ralph Lauren valt inderdaad klein, heb ik vorige week ook ondervonden (helaas) had een mooi truitje maatje 74 gekocht en is echt al heel nipt... Jammer... @Dani: Juij!!! de gips is eraf! Wel jammer dat hij nu nog niet kan gaan zwemmen! Hoop dat hij snel helemaal genezen is! @Winterjas: Durf nog niet zo goed een winterjas te kopen... Hij groeit zo hard! Ga het nog even aankijken maar natuurlijk niet meer te lang of alle mooie jassen zijn al weg. @Voetenzak: Hier ook die van onze bugaboo, vind hem super! @Liedjepiedje: Fijn om te horen dat ik niet de enige "overbezorgde" mama ben die haar kind te dik kleed Hier ook heel vaak nog een jasje en bij wind zelfs een mutsje Beterschap aan je verkouden meisje, Emeric is ook verkouden... komt vast door onze schitterende zomer... @All: Ga nu naar bed, heb zelf ook een flinke verkoudheid te pakken. Morgen naar cb, ben benieuwd hoeveel hij weegt!
Wel ff bijgelezen maar geen reacties van mijn kant. Ben kapot van het werken ...ppffft da's echt weer wennen. Trusten allemaal
@sparen, wij hebben een spaarrekening, maar nog steeds niet afgesproken wat we per maand gaan sparen. @lavendel, ik moet ook nodig winterkleren hebben. Inderdaad zowel voor mijzelf als voor de kleine man. En schoenen! Ik draag al tijden geen hakken meer, eerst ivm zwangerschap en de laatste maanden omdat ik veel wandelde met de kinderwagen. Maar nu ik werk wil ik weer hakken! Voor R heb ik trouwens een soort tussenvorm tussen schoentjes en slofjes gekocht bij C&A, die doe ik aan in de wandelwagen. Binnen heeft hij meestal blote voeten (en vind ik zijn sokken overal terug). @liedjepiedje, beterschap! Jullie meisje is steeds hangerig als jij alleen thuis bent (of heb ik dat zelf verzonnen ) Sterkte ermee in ieder geval! @niki, vervelend dat de jas niet meer past. @jassen, door al het gepraat over jassen bedacht ik mij dat ons mannetje helemaal geen jas heeft! Ik vond het de afgelopen maanden prima als hij gewoon een vestje aan had en als het nat weer was ging ik gewoon niet naar buiten. Maar nu zal ik hem toch moeten ophalen bij het kdv. Kan moeilijk zeggen "het regent, hou hem maar". Ik heb even gezocht ik de tas met kleertjes van zijn grote neef en daar zat gelukkig een zomerjas in. Morgen maar even de stad in vor een winterjas. @blondie, ik hoop dat je lekker geslapen hebt.
Hoi bij CB geweest ons dikkertje is 10 kilo en 10 gram!! hihi inhaalslag aant maken. Hij mag gewoon 2x brood. verder gb ze vond hem lekker vlot met tijgeren e.d dingen wat ie doet.. dus weer trotse ouders. hij is nu kapot en ligt heerlijk te pitten. oh ja ze zei dat ie 73 cm was.. zeg heb je dat wel goed? wan 74 is echt soms al aan de krappe kant.. ach nou ja zal wel aan de kleding liggen die raar uitval dan. hij is lang.. maar dat compenseert weer met gewicht.prima dus! @ Jojo beterschap en wat weeg Emeric? ja wel jammer nie zwemmen maar ach.. andere x dan maar.. had er wel zin in @ Siep ik heb ook een nieuwe garderobe nodig maar kan me er nog niet ech toe zetten als ik ga winkelen vind ik niks leuks of ik vind het zo duur.. waar gaan jullie winkelen voor julliezelf? welke winkels? en voor de kids? @ Blondi en beetje bijgeslapen? fijne dag!
Dani: wow, nu al de 10 kg gepasseerd. Wat gaat het dan ineens echt snel zeg. Die Maxi Cosi van jou is zeker ook bijna niet meer te tillen hihi. Dat van die kleding kan kloppen. Ik heb ff gespiekt in het boekje van R1 en die was ook 10+kg en 73cm en die paste ook al niet meer in veel kleding van 74. Maar dat komt dan ook voornamelijk door het postuur Winkelen: ik ben niet zo'n shoppert. Vaak online en voor de kids heb ik heel veel gekregen. En als ik naar de stad ga heb ik niet bepaald een vaste winkel waar ik heen ga voor kleding voor de kids. (voor mezelf koop ik niet vaak iets) Sparen: wij storten ieder jaar op hun verjaardag 100 euro op hun spaarrekening. Verder sparen we niet voor hen. En de oma's en opa's spekken de rekening ook af en toe
Ben wel bijgeslapen ja Heb de kids ontbijt op bed gegeven en ben toen nog even in slaap gedoezeld. Heerlijk
@dani, ik ben laatst al geweest en toen kon ik het ook niet echt vinden, maar ik vind steps vaak leuke dingen hebben. En 10 kg al, flink hoor! Wij mogen vrijdag weer (nou ja, vriendlief dan, ik ben werken). Ik ben benieuwd. @blondie, lekker hoor dat je bijgeslapen hebt.
wou even zeggen dat ik superblij ben met onze meid....ze speelt gewoon weer in de box!! wat is dat heerlijk zeg verder ben ik mijn klerenkast aan het opruimen, schoonmaken, kleding passen....dan weet ik precies waar ik komend weekend naar moet gaan kijken @ sparen, wij moeten ook nog even kijken hoe we dat gaan doen. Denk dat we per maand gaan sparen, maar welk bedrag weten we nog niet. @ dani, fijn dat het gips eraf is, en mooi dat je hebt bijgeslapen! Wow en 10 kilo al voorbij... @ jassen, wow wat zijn de jassen prijzig voor die kleintjes. Is trouwens een capuchon handig voor zo'n klein kindje? @ Siep, knap dat je op hakken kan lopen...ik totaal niet. Maar daar zeg je wat, ik moet ook op zoek naar schoenen!