@vlees of vis: Sim is nog even een veggie, maar bij mijn oudste ben ik met 6/7 maanden begonnen met gekookte vis, want dat pureert zo lekker glad. Toen kip en daarna de tartaartjes. Maar dan gewoon in combi met aardappelen (rijst of pasta) en wat groente in de blender. En met een jaar at hij gewoon met de pot mee. Sim loopt nu al wat achter op dat schema, omdat ze zo slecht kon wennen aan de groente hap. @de spinazie van Patje20: was het niet zo dat je nog even moest wachten met het geven van o.a. spinazie ivm de nitraten die daar in zitten? Ik weet het niet meer (klok-klepel-boingg). @Krekeltje: ik heb liever dat je even komt helpen schoonmaken ipv te duimen draaien Wel veel gelachen vandaag met Sjakie Slijpgraag. Morgen komt Jokertje weer, degene die er vorige week met vrije hand een gepolijst maanlandschap in hoogglans van had gemaakt. Ben benieuwd.
We hadden al een scoda octavia alleen deze is luxer en een rs (gaat hard!) manlief helemaal blij me z`n speelje @ nitraatrijke groenten mogen wel alleen niet achter elkaar en niet vaker dan 2 x in de week. Oh eerst ff eten.. Eetse allemaal oh en patje spinazi en ei kan gewoon! eetse!
hier heeft de spinazie goed gesmaakt met een ei! Hij vond het heerlijk! Nu ff denken hoe ik het verder ga doen qua vlees enz.. weet niet zo goed welke vlees ik kan geven dus iemand advies tips oid?
patje bij emma deed ik meestal tartaar of gehakt als vlees of kip. En als vis kabeljauw bijvoorbeeld.
Niki: was dat s en m en zo. Ik heb maat 18/19 besteld Pluutje: whaaa wat een ellende zeg. Hopelijk komt het nu goed Dani: leuke auto Aaaargh, ik kon mijn man wel wat aandoen daarstraks ...:x De tegelzetter kwam vandaag. Vorige week was de loodgieter er en toen had hij netjes de spullen uit de badkamer gehaald zodat niet alles onder het stof kwam. En ja hoor, vandaag dus niet . Wat een ontzettende bende was het Wist gewoon van ellende niet waar ik moest beginnen. Heb ook lekker lopen grommen en zeuren (oops) Maar na flink sop en schrobwerk is nu eindelijk alles weer schoon en stofvrij. Slaapritme: Regan is een paar nachten rond 6u wakker geworden. Lag madam helemaal omgekeerd in haar bedje. Even rechtleggen en gelukkig slaapt ze dan lekker verder totdat mama het een redelijk tijdstip vind om op te staan Vlees: inderdaad tartaar en gehakt is makkelijk klein te krijgen. Schnitzel is geen aanrader, daar hebben de peuters hier nu nog moeite mee.
Groot nieuws!!! Mijn mama had deze morgen een positieve zwangerschapstest in haar handen!!! Ben echt heel erg gelukkig voor hen, maar ze is wel erg bang hoor... Heeft vorige keer een miskraam gehad met 10weken. Eind september mag ze de eerste keer op controle bij de gyn, bloedwaardes waren prima alles was mooi gestegen. Ergens vind ik het wel wat gek ik krijg gewoon een broertje/zusje dat jonger is dan mijn eigen zoon en merk toch dat ik stiekem wat jaloers ben ook dat zij opnieuw het wonder van de zwangerschap, geboorte, .. mag meemaken Ik duim nu gewoon super hard voor ze dat het deze keer wel goed gaat en dat ik eind mei mijn nieuwe broertje/zusje mag verwelkomen Ohja en verder, heb nu een weekje verlof en nog heb ik problemen met het werk (met in het bijzonder mijn collega en meter van Emeric!) Ik begin het zo stilletjesaan echt zat te worden... Oooh wat verlang ik naar een nieuwe job! Heb zelfs een werkaanbieding gekregen maar is op zelfstandige basis en is niet zo interessant voor me. Emeric is trouwens al de hele avond overstuur... Ligt al van 20u in bed en om 21u was hij echt zo aan het huilen, heb zeker 10min met hem moeten rondwandelen voor hij rustig werd. Leek wel alsof hij krampjes had. Daarstraks werd hij ook nog eens wakker, dat beloofd voor deze nacht.. Hij is wel erg verkouden kan mischien daar ook wat mee te maken hebben? Een hoop ego zeg! Nu maar even kort reageren en dan naar bed; @Pluutje: Moest de borstvoeding nu zoals bij jou ook vanzelf teruglopen zou ik er ook vrede mee hebben hoor maar om zo zelf te stoppen dat kan ik emotioneel nog niet aan. Vind het ook best knap van je dat je Sim nog al die tijd gewoon live hebt gevoed! Veel succes daar met je "verbouwingswerken" moest ik bij je in de buurt wonen zou ik zeker komen helpen poetsen @Blondie: Oh daar zou ik ook zo kwaad om zijn! Hier trouwens vandaag bijna hetzelfde voorgehad! Ze kwamen (eindelijk) Emeric's venstertje afwerken en werd ook geboord dus gelukkig had ikzelf al de meubeltjes wat afgedekt! Mannen denken niet na over die dingen omdat ze zelf de rommel niet hoeven op te ruimen! @Dani: Mooie wagen! Gefeliciteerd met de aankoop! Zo nu naar bed! Tot morgen!
@jojo gefeliciteerd, wat lijkt me dat gek om in jou situatie te zitten!! hopen dat het goed gaat! hopen voor jou op n nieuwe leukere baan!
Jojo: gefeliciteerd met je moeder. Wel een grappig situatie zo ja Wat betreft het afdekken, mijn man denkt daar normaal wel over na. En hij wilde de badkamer ook wel poetsen (dus eigenlijk had ik geen reden om boos te zijn), maar ik wilde ook wat doen dus daarom wilde ik de badkamer schoon maken. Verschoot alleen van de ontzettende bende die ze ervan hadden gemaakt
@ jojo, gefeliciteerd met je moeder. Lijkt me inderdaad heel apart, maar ook bijzonder. Hoe oud is je moeder? @ Blondie, pff, dat zijn inderdaad vervelende dingen zeg!
@All: Bedankt voor de felicitaties, denk dat ik nog wat aan de nieuwe situatie moet wennen. Heb ergens ook wel een beetje schrik dat ze nu minder gaan omkijken naar Emeric... Zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen zeker? @Suzannes: Mijn moeder is 44jaar dus toch best al wat "op leeftijd" heb natuurlijk wel wat schrik voor haar dat het kindje nu niet in orde gaat zijn maar ze gaat zeker een vruchtwaterpunctie ondergaan zodat ze toch op de hoogte zijn van eventuele afwijkingen... Hoop zo van niet! Haar vriend is trouwens wel 10jaar jonger en heeft geen kinderen vandaar. @Blondie: Oh dan hoefde je inderdaad niet zo boos te worden Hier zegt mijn vriend gewoon: ga jij dan vandaag even stofzuigen want is daar wel een bende hoor! @Patje20: Was nog vergeten reageren op je spinazievraag; je mag spinazie inderdaad maar max. 2x in de week geven en dit mag ook niet opnieuw opgewarmd worden (althans dit is toch zo in het kinderdagverblijf waar ik werk)
pluutje: hier ook aflopende zaak met de bv. ik geef dr nu om 07.00 16.00 en 23.00 bv en om 12.00 en 20.00 een fles. mn cupmaat was een hele tijd een kleine D en sinds een tijd weer maat 'drie x niks' heel frustrerend. ben nu vanaf begin zwangerschap een wat mooiere cup gewend en nu is na zo een lange periode weer tegenvallen..bah. Cb zij dat als ik de bv wilde blijven geven ik regeldagen moest gaan inlassen maar na ruim een half jaar bv te hebben gegeven heb ik daar nu niet meer zo een trek in. Zie wel wanneer het afgelopen is. alles wat ze nu nog krijgt is meegenomen zij het cb.
Hmmm mijn ervaring is ook dat je de mannen echt moet instrueren anders denken ze daaar niet aan. Blondieman de 1e keer er wel zelf aan gedacht? Nog energie nodig na het poetsen? Pluutje kon wel wat hulp gebruiken begreep ik. Wat een zoet kindje toch he die Regan dat ze daarna verder slaapt.
Jojo proficiat! Wat grappig dat Emeric een oom heeft die nog geboren moet worden.... Je moeder is 44, hoe oud ben jij eigenlijk? Jonge moeder heb je nog. Zal wel een leuke oma zijn voor Emeric dan, niet?
Niki, regeldagen inlassen: ik snap dat je er niet zo veel trek in hebt. Als ik nog heel erg gemotiveerd was zou ik het wel doen, en anders ach, dan is het mooi geweest niet waar? Heeft iedereen hier een grotere cup maat gekregen van de bv? Daar had ik geen 'last' van. Alleen tijdens de stuwing.
dag dames, ik meld me weer ffies haha.. drukdrukdruk.. personeelstekort, dus moet even gauw inspringen s avonds, en dan s t juist de tijd dak meestal ff gauw kom kijke hier hah.. maar goed, nu gaat t overdag ook. heb t relax de 2 kleinste op bed, de oudste op school heerlijk geniete van mn rust.. Winterjas@ ga die van de oudste meid even op zolder opzoeken die s wel erg dik dus echt voor als t stuk kouder is, nu doe ik meestal zomerjasje nog aan als ik weg ga.. en soms vestje dr bij.. kga denk nog even kijken op mp voor nog een jasje...heb er zulke gave gezien.. voor de oudste denk ok mar s daar kijken soms kun je best leuk dingetjes nog kopen, vind t zonde om dure jas te kopen, ze spelen en ravotte buite en hij s zo kapot.. dus we gaan nu mar over op speeljas en nette jas bureau@ ze woog 7,4 en was 68 cm. flink gegroeid tot nu toe de grootste (terwil ze vrij klein is) van mn 3 kids vergeleken.. t zijn hier ovr t algemeen echt kleine kindjes..ach mams is ook niet de grootste.. Hier weer s ongi gworden.. hehe pff na 7 wk... altijd wel onregelmatig, maar toch schrik je wel ff als t niet snel kom, meestal zat ik wel zo rond e 5 a 6 wk.. mar ja, testje voor alle zekerheid gedaan en ja hoor paar dage later kwam t ik helemaal op gelucht. en dat terwijl ik op zich een 4e best weer zou willen beetje vreemd wezen ben ik ok.. Morgen komt mn vriendin de hele dag, en t weekend zaterdags weer werken, en dan zaterdag avond en zondag komt vriendin logeren.. word wel gezellig film kijken denk.. heerlijk relax. ga nog even terug lezen en reageren
zonder bv zijn ze hier ook behoorlijk, wou dat ze kleiner werde na bv maar dat zit dr niet in, zit nu zo beetje op 70G/75FF. bij de oudste had ik zelfs H dat is echt niet leuk gelukkig is dat toch weer iets gekrompen
Jojo proficiat!! M'n zus vertelde dat ze ook een kleine krijgen.. Yesss ik word weer tante... hun andere kindje is ruim 2 vind t zo geweldig voor ze