Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Proficiat tante Hen.

Tjonge, jij hebt ook 'tiet zat'. ;)
    Hier ook hoor 85e.

2. Krekeltje

O ja, heb een leuk filmpje geplaatst op de prive hyves

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jojo. Gefeliciteerd. Wat ontzettend bijzonder. Mijn moeder een schoonmoeder waren allebei 44 toen ze hun laatste zoon kregen. Ik hoop dat de zwangerschap goed zal gaan.

Krekeltje. Het filmpje is echt komisch. Ook herkenbaar. Hier gaat het zo bij de fruithap.

Hen. Gefeliciteerd met je aankomende tante-zeggertje. Hoe ver is je zus? Hier heb ik cupmaat 75F. Komt vooral door teveel aankomen. Ik baal er best van!

Niki. Je foto's zijn echt leuk op hyves. Je hebt ook zo'n mooi meisje, en een super mooie smaak heb je!

Dani. Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!

Blondie. Frustrerend zo'n man. Ik laat mijn man niet meer klussen. Hij heeft 4 linkerhanden en heeft een keer het balkon geverfd. De verf zat echt overal! Sleutels, deurpost, dekbed, jas, je kan het zo gek niet bedenken en er zat verf!:x

Pluutje. Zijn je meubels droog gebleven?

Hier een meisje wat nog steeds geen groente wil. Van de week maar weer een potje geprobeerd. En opeens at ze zowaar. Maar de dagen erna hetzelfde potje leeggemaakt maar werd het weer moeizamer. Iemand een tip?
    En nog een dilemma. Ze heeft nog steeds een speen van -2/+2 maanden. Gewoon omdat ze de andere echt niet snapt. Ze spuugt hem uit en wil hem niet. Iemand een tip om dit op te lossen?

Groetjes!

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    liedjepiedje: thanks!!!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    liedjepiedje hier ook nog een speen van tot 6 mnd... volgens mij maakt het niks uit als ze ze maar niet helemaal in hun mond doen.

borsten: ja hier wel gekrompen. Ik ben van e naar d gegaan denk ik. En ze staan ook niet meer zo mooi vooruit...

ongi: hier volgens mij nog steed geen echte ongie gehad. Wel 2 keer een ontrekkingsbloeding toen ik aan de pil was vlak na de bevalling. Maar goed ik heb pco en overgewicht dus ik zal het ook niet heel raar vinden als het helemaal weg blijft.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @hen gefeli! Leuk een neefje of nichtje erbij! Qua cup wel een hele cup sinds bv.. had d nu e.. denk dat t wel gaat krimpen.. (hoop ik) omvang ook een maat erbij.. komt ook van mn gewicht.. krijg er gewoon niets af.
    @liedje, geen tips... blijven proberen denk ik
    @niki, als t op is is t op.. 6 maanden is toch best een mijlpaal
    @blondie, balen idd zo, maar het is weer schoon.. alleen jammer dat je het zelf heb moeten doen.
    @krekeltje, leuk dat filmpje!
    @autostoeltje, ik zit er over te denken om de maxicosi aan de kant te gooien en een andere stoel te nemen. Qua gewicht kan ie er makkelijk al in. Wat denken jullie doen of niet? Wil kijken voor de maxicosi pearl of axiss.

Hier gaat t lekker, vandaag eindelijk vrij na 6 dagen. Ben wel steeds erg moe. Komt denk ik van bv.. heb twijfels om te stoppen, maar wil ook nog te graag. Ach ik zie wel. Kleine man gaat lekker.. we hoeven pas 1 dec naar cb, wil voor die tijd nog wel ff heen om te meten en wegen, maar dat zeg ik vaker komt gewoon niets van.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja jojo gefeliciteerd! wel een vreemde situatie... weet eerlijk gezegd niet of ik dat zo leuk had gevonden. Maar goed mijn moeder is 52 ;)

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    patje20: ik merk ook dat bv je heel erg vermoeid maakt!!! echt verschrikkelijk. Je mannetje komt niks te kort qua gewicht dus je hebt het al super gedaan al die maanden!

speen: hier nog van 0-6 maanden van NUK

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en over jassen. Ik heb zowieso altijd een speeljas en een nette jas. Ik hou van wollen manteltjes voor Emma. Nou als ze daarmee echt in de modder zou spelen dan zou die echt snel niks meer waard zijn. En ik heb een jottum jas deze keer dus die is vrij prijzig.
    Dat vind ik zonde.

10. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
  11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wil wat hebben hoor. Tijdens zwangerschap en bv 75 C, nu net een A:(:)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi trouwens allemaal. Beetje druk deze week. paar dagen 2 zieke kindjes gehad. Nu zijn ze gelukkig weer beter maar ook druk op school enzo.
    Maar alweer bijna weekend!;)

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    suzannes: wat een leuk filmpje!!! echt zo leuk dat schaterlachen.

borsten: als het nou nog kleiner en slapper wordt na de bv dan ga ik er echt wel wat in laten zetten pffff. terwijl ik niet echt perse van neptieten hou maar een piep kleine cup voel ik me ook niet goed bij.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki ik zou eerst maar even afwachten... het duurt een tijdje voor het weer goed is. Net na de borstvoeding zijn ze slap en misschien hangen ze (bij mij trouwens niet maar ik vind ze wel klein).
    Maar na een jaar ofzo is het weer heel anders.
    Zowieso als je nog een 2e kind wel zou ik even wachten met borstoperaties. Kan altijd nog toch?

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Krekeltje: energie over NA het poetsen?
    Nee joh, ik was bekaf.. ;)

Hen: gefeliciteerd dat je weer tante gaat worden.

Niki: hou je wel in de gaten dat als je je borsten op zou laten vullen, je na 10 - 15 jaar weer terug moet.
    (wist ik ook niet, maar het blijft in ieder geval maar " beperkt" goed)

Ik heb vandaag mijn portie lesgeven en -nemen wel weer gehad.
    Vanmorgen gevrijwilligd op een basisschool hier in de buurt voor Veilig op weg
    (Veilig op Weg)
    En vanavond begonnen met de opleiding EHBO.
    Ga deze de komende 15 weken volgen.

16. Krekeltje

Blondie goed bezig!

suzannes, super leuk filmpje!

Borsten: kan je dan eigenlijk een 2de nog bv geven als je siliconen hebt?

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    zou het zowiezo pas na de kids doen ja.. ik ben ook niet zo happig op een borstvergroting,helemaal niet zelfs maar dalijk niks meer hebben heb ik ook geen zin in.

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    niki hier dezelfde gedachte hoor, ik heb wel een aardige cup van mezelf, best groot zelfs maar ze zijn niet meer 'purkie' zeg maar ;) , misschien dat ik hier over een paar jaar gewoon voor een borstlift ga, met eventueel wat vulling :cool: ..

19. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Borstlift? Ik sluit me graag aan! haha!
    Pff, ik heb ook flinke jongens van mezelf, helemaal parmantig waren ze ook niet meer, maar nu kijken ze wel erg depressief naar de grond ;)

* waar zijn die strakke, opstaande tietjes van toen ik nog 18 was * zucht... ;)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Met siliconen kan je nog wel borstvoeding geven. Alleen heb je kans dat het lelijk wordt na de borstvoeding omdat de vorm veranderd

Deel Deze Pagina