Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx! ben helemaal fan van nostalgische kleding op dit moment. Vind het zo lastig shoppen voor jongens en nu heb ik dit ontdekt. Heb ook zo een mooie salopet van jottum... maar dat is maatje 80 (valt wel klein) dus leuk als ie begint te lopen ofzo...

juffie: dat soort films haat ik! die muziek alleen al zorgt dat je een hartverzakking krijgt.
    Vroeger keek ik wel eens horror maar sinds de bevalling kan ik daar echt niet meer tegen.

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @juffie, vreselijk is dat! Kan er ook niet zo goed meer tegen.. niet goed voor mn hart
    @deb, vind t echt leuk. Heb zo een setje van hm met van die bretels...past totaal niet bij de rest van mn kleding maar vind t zo super leuk..!

wbt een sprongetje, zou kunnen, maar normaal heeft ie daar ook geen last van.. net n uur aan mn tiet gehad voordat ie in slaap viel.. heeft wel last van hoesten enz... maar toch.. dit is vermoeiend ben zelf ook niet helemaal fit, en lig al vanaf 18u in bed tv te kijken..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje ik heb hem ook besteld dat broekje met die bretels. Leek me leuk voor erbij.
    Die 6 maanden sprong is wel een heftige trouwens hoor!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen allemaal,

hier een redelijke nacht gehad, Pim kwam 2 keer en Job 1 keer.

Gisteren te horen gekregen dat manlief volgend jaar mee mag doen met de Alp D'Huzes. Dat wordt dus 2 dagen voor het goede doel knippen want kan onze vriend niet in de steek laten natuurlijk.:)
    Moet eens even kijken of ik de hele week mee ga, want dan moet ik wel oppas hebben voor 3 kids......of we moeten mijn moeder meenemen dan kan ze daar oppassen op De Dag.
    Het leukste is nog dat je veel sponsors moet hebben, dus als jullie nog leuke ideen hebben om geld in te zamelen dan hoor ik dat graag.

@6 maanden sprong, valt hier verder gelukkig nog mee, hij is alleen wat sneller huilerig als ik weg loop.

@enge films, ook niks voor mij. Ik heb trouwens wel nu een heel spannend boek gelezen van Karin Slaugter, nachtschade. Kon niet wachten om naar bed te gaan en te gaan lezen.:D
    Ik ga nu de man die naar auswitz wilde lezen.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Hallo meiden, drukke week en weekend gehad.
    Gister werd er plotseling een logeetje gebracht, en vrienden van ons kwamen onverwachts langs. Heel gezellig, maar na zo’n drukke werkweek had ik graag wat meer tijd voor mezelf gehad. Lekker egoistisch he…vrijdag ben ik gaan winkelen om mijn klerenkast wat te vullen. En nu vandaag lekker rustig thuis, mijn verkoudheid zet niet door. Dus loop half verkouden rond, heel irritant.
    Maar nu eerst ff bijlezen.

@ voetjes, mevrouwtje was te beweeglijk maar ongeveer 10/11cm. Heb gister leuke slofsokjes gekocht bij hema. Kan ze niet op internet vinden. Vind ze erg schattig, zijn wat lange sokjes met leren voetje.

@ Dani, mooie auto!

@ Jojo gefeliciteerd met je moeder. Bijzonder hoor.
    @ Hen, leuk dat je weer tante wordt. Gefeliciteerd!

@ Blondie, hoest nu in huis?

@ Suzannes, leuk filmpje! Heerlijk he dat ze zo kunnen lachen.
    @ Patje, leuke foto. Hopelijk gaan de nachten snel beter, kan me heel goed voorstellen dat je dit zo niet trekt. Wel fijn dat je moeder zo kan bijspringen,
    @ Borsten, ben redelijk tevreden met wat ik heb. Maar het lijkt alsof het minder was dan voorheen. Viel mij nl. ook op toen ik vant weekend voor kleding ging shoppen.
    @ Deb, geweldige foto van Sam

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    patje: dat huilen doet L ook als ik wegloop. wordt er gek van af en toe. kan nog geen wasje gaan draaien zo.

net wezen zwemmen in oss. heb je een leuk zwembad met echt voor kleintjes. van die little tikes autos in t water enzo.

nu ligt ze nog in coma in de maxi cosi boven op dr kamertje. liever daar in slapen dan wakker maken voor t bedje en dat ze dan niet meer gaat pitten

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik zit en kruip!

8. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hi meiden.

Kom mij weer eventjes melden. Is er de laatste tijd niet echt van gekomen met mijn ouders hier en de doop.
    Maar ik ben er weer helemaal!!

We hebben dus een hele leuke doop gehad. Elisa was superbraaf in de kerk en het feest erna was heel goed georganiseerd. Heb zelf uiteindelijk niets hoeven te doen, alleen genieten.

Heb verder niet echt terug gelezen maar wel harstikke leuke foto's voorbij zien komen.

Ik ga nu ook even spammen hoor...

9. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Close up

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Elisa en de taart (waar ik overigens niet heel tevreden over was maar dat terzake)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow iosola dat is echt een supermooie foto!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat jurkje staat dr leuk zeg! en ik vind de taart wel mooi hoor! (en het gaat uiteindelijk om hoe die smaakt of niet ;))

13. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    ons gezinnetje in de kerk

14. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @deb, ja hij wel lekker hoor maar had voor de prijs er wat meer van verwacht...
    Jurkje stond idd superlief, ze was de hipste van de vijf kindjes in de kerk!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jammer iosola dat je er meer van had verwacht :(

meiden sam kan ineens echt tijgeren! Hij ging al een beetje achteruit en schoof en draaide alle kanten op maar hij heeft nu opeens door hoe hij vooruit kan komen... ik ben zoooooo trots! op mijn hyves staan 2 filmpjes.
    Hij lijkt er zelf ook blij met te zijn want hij huilt vandaag best weinig (afkloppen)

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    iosola: wat een popje!!!

17. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    ja een lieverd he?

@deb, wat goed van hem zeg!! En heerlijk voor jouw! Elisa tijgert nu ook sinds twee weekjes door het huis eb het wordt zo steeds makkelijker. als ik bv even met luca bezig ben leg ik haar op een plaats waar ze zich kan vermaken zonder gevaar, en heb ik mijn handen vrij voor luca, een verademing!

Hoe gaat het bij jullie met het eten? Elisa doet soms wat moeilijk, ene keer wilt ze wel andere keer houd ze haar lippen stijf op elkaar...

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    L. eet hier met gemak een boterham weg en de korstjes krijgt ze tussendoor een keer los. alle groentehapjes eet ze ook. doe er nu rijst of aardappel doorheen. kiwi had ik gister met peer gemaakt maar ze krijgt er wat minder vaste ontlasting van.dus maar even niet meer doen

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eten gaat hier super. Eerst at hij zijn groente met moeite maar nu gaat dat er ook met smaak in. Ik geef ongeveer 175 gram fruit en 150 gram avondeten maar dat gaat allemaal op. Misschien maak ik van de week als ik nieuwe ga maken iets meer avondeten. Hij krijgt zijn avondeten rond 4 uur en om 6 uur als wij eten krijgt hij ook nog wat aardappel of groente ofzo om zo op te eten en dat gaat ook super (wordt wel een bende).
    Verder brood krijgt hij gewoon uit het vuistje, yoghurt vond hij niet zo heel lekker, hij keek heel zuur maar vanavond ging het al wat beter. Verder krijgt hij nog soepstengels of soms een stukje rijstwafel. En ik heb hem gisteren een klein beetje sap (van de babycook) gegeven en dat vond ie ook lekker.
    Een vreetzakje dus ;)

20. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Iosola. Wat een schatje!! Echt mooi met die krulletjes! Leuk gezinnetje heb je!

Debby. Echt super dat Sam zo leuk tijgert! Doet hij echt al goed. Hier is het nu vooral achteruit. Maar ze komt overal. Het is zo leuk want ze zit alles echt te onderzoeken!

Hier is groente nog steeds een probleem. Ik ga het nu maar a la rapley aanbieden. Brood is geen probleem en fruit al helemaal niet.
    Ze krijgt nog geen toetje omdat ze koemelkallergie heeft. Ze mag pas met 9 maanden of een jaar met sojaproducten beginnen.

Deel Deze Pagina