ff vraagje: ik ben nu overgestapt van rijstebloem naar bambix zonnige ontbijtpap. maar doe dat dus in 2 scheppen bij de avondfles. doen jullie dat ook,of geven jullie een andere pap savonds? omdat er ontbijt op staat vraag ik het me even af.
Ik geef ook de zonnige ontbijtpap, maar doe er wel bijna 4 scheppen in.....lekker dik voor de papspeen. Wat een mooie en leuke foto's zag ik voorbij komen. Ik zie Job nog niet tijgeren, hij draait wel alle kanten op maar vooruit nog niet.
@niki, die gebruik ik dus ook want ik kon hier de 123 speen niet meer vinden. De pap moet dus echt wat dikker anders gaat het veel te hard.
Woow, Iosola, wat zag Elisa er mooi uit! Fijn dat alles goed ging! Nikki, wat goed zeg al zo kruipen, wat een schatje! Debby, jij dus ook een snel mannetje, goed zeg! Linde draait wel om haar as en soms ligt ze ineens een meter verderop, maar het huis door, is nog niet aan de orde. @ nikki, ik geef ook die zonnige ontbijtpap, 2 scheppen in de avondfles. Doe ik met de papspeen ( 1,2,3) van Difrax, maar meteen op stand 3.
Wat gaan onze kindjes ineens hard zeg!!! Hier vandaag ook de eerste echte kruipbeweging! Maar over het algemeen tijgert hij gewoon lekker door het huis Zitten gaat hier nu echt heel goed, valt nog zelden om. Wij poetsen nu ook al tandjes, zoooo schattig Morgen terug gaan werken na een weekje verlof, zie er wel wat tegenop... Zijn jullie kindjes trouwens ineens ook zo eenkennig?? Is hier echt verschrikkelijk! Mag zelfs niet even naar boven om wat te halen... Ik ben zo bang dat hij morgen gaat huilen in het kdv... Nu even reageren en dan naar bed @Iosola: Wat een prachtig meisje! Fijn dat de doop meegevallen is en ik vind de taart er ook wel leuk uitzien hoor Mooi gezinnetje! @Debby: Ook zo'n lieve foto! Ik ben nu helemaal te vinden voor de retro stijl van kledij, ken je Fred & Ginger? die hebben zoooo'n leuke dingen! @Eten: Emeric eet echt ALLES!! Hij word gewoon gek als wij iets in onze mond stoppen en hij niks krijgt! Gek mannetje Hoeveelheden varieëren hier, hoewel hij vlak voor zijn fruit of groente nog de borst krijgt eet hij toch best nog een aardige portie weg, ong. 150-200gram. @Niki: Geen ervaring met papjes dus kan je niet helpen sorry... Schattige foto's van L. ze is ook best snel voor haar leeftijd hé. @All: Wij zijn vandaag naar hulst geweest om pampers, heb er echt veel mee! Was in kruidvat een actie, 1 pak kopen (zo'n voordeelpak) en de 2de aan halve prijs en dan de andere luiers waren 3midpakken en 4de gratis. Is zowieso al een pak goedkoper dan bij ons en met een aanbieding scheelt het dan nog eens zoveel Was wel een beetje tussen de buien door. Vind het ook zo leuk om dan even te stoppen in C1000, jullie hebben echt zo'n leuke dingen om te eten, zoals de schuddebuikjes, hmmmm.. Zooo lekker Ok nu ga ik naar bed morgen werkdag Slaapwel!
jojo fred&ginger ziet er idd best leuk uit. Maar ja belgie he... maar wij gaan in november naar antwerpen (studio 100 sinterklaasfeest) en dan zal ik mijn man eens lief aankijken of we eerst wat gaat shoppen haha. haha jojo als ik in belgie ben vind ik daar alles weer heel anders Vorige keer hadden jullie bij mcdonalds mcflurry met speculaas... en die hadden wij niet Hier al een uur een huilend jongetje. Heb hem er al 3 keer uitgehaald en weer ingelegd. Flesje gegeven maar helpt niet. HIj is verkouden dus misschien daardoor. Vanmiddag wilde hij ook al niet slapen. Hij krijst niet echt maar blijft maar huilen... pffff
hebben jullie dat niet dan, schuddenbuikjes ? hier eet aaron ook echt alles, fles gaat gelukkig ook weer goed, en een redelijk ritme! hier nog niet echt tijgeren, zie wel dat ie wel bezig is met dat onder de knie aan t krijgen en rolt en schuift zichzelf steeds makkelijker van t kleed naar de vloer hahaha. verder heeft manlief gister een auto gekocht! woensdag gaat ie m ophalen met mn mams, t is een volvo v70 7 persoons uit '98. helemaal blij dat we straks zonder gedoe nog overal heen kunnen . ouders van manlief zijn terug vanuit een paar maanden weg met de boot, nou jippiejajee ahum(not!)... weet gelijk weer waarom ik t kontakt verbroken had.. manlief mocht hun auto lenen en ik twijfelde al of t een goed idee was... kwam ze vanaaf langs, zegt mij niet eens gedag terwijl ik de deur open deed , eerste wat uit dr mond kwam was dat ze alleen ff de autopapieren op kwam halen en wat dr met de blower was gebeurd van de auto? euh geen idee die deed al raar voor we m leenden(komt een rare geur vanaf), zij natuurlijk zeggen van niet.. zucht gezellig, zien we dr na zoveel maanden, vraagt niet eens hoe t met ons is en met de kids.. begint gelijk te zeiken! :x .. heb al tegen manlief gezegd dat als ze de volgende keer weer zo onbeleefd naar me is dat ze dan van mij part niet meer hierheen hoeft te komen als ik thuis ben.. manlief vond t ook niet leuk hoe ze deed, hopelijk is ze de volgende keer wel wat meer belangstellend en op zn minst beleefd tegen me grrrr. sorry hoor, moest t ff kwijt, pff schoonouders bleh!
Balen zeg dat je zulk contact hebt met je schoonouders. Ik Jan me echt niet voorstellen dat je je zo gedraagt tov je kinderen en schoondochters. Dat is toch belachelijk?! Sterkte ermee!
@debby, dat zijn leuke cadeautjes, zou er bijna ook voor gaan klagen. Heeft Sam nog een beetje geslapen vannacht? @patje, is dat dat ze 6 keer de alp d'huez op fietsen? Ik ken iemand die dit jaar mee deed. Knap hoor, 1 keer lijkt me al pittig! @enge films, ben ik ook niet zo van, wel van de enge boeken. Die lees ik ook gerust voor het slapen gaan @lavendel, ben je goed geslaagd met shoppen? Die slofsokjes wilde ik ook bestellen, we moeten nog wel meer hebben van de hema. @niki, wauw goed hoor! @iosola, fijn dat de doop leuk was. Mooi meisje zeg! @tijgeren / kruipen, hier nog niet, tijgeren wil hij wel maar hij komt niet van z'n plaats... Wel rolt hij echt snel. Ik heb een groot speelkleed (2x2) en dat vindt meneer te klein. Als ik even niet oplet hoor ik ineens een harde bonk en dan is hij van het kleed afgerold en bonkt dan met zijn hoofd op de houten vloer . Ik heb wel het idee dat hij graag vooruit zou willen, maar dat hij geen idee heeft hoe (klinkt dat logisch?). Misschien geeft op het kdv iemand het goede voorbeeld... Stomme vraag trouwens, maar het is toch niet zo raar dat hij niet kruipt Vorige week vroeg eerst iemand of hij al liep, en iemand anders vroeg (toen ik zei dat hij nog niet kroop) "oh, is hij een beetje lui?". Nou beweegt hij continue alles, dus lui is hij niet, maar ik begon me toch af te vragen of hij "laat" is. @jojo, nadat hij ziek was geweest was hij ook heel aanhankelijk. Op het kdv wilde hij toen ook alleen op schoot. Dat was daar 1 dag en toen was hij weer zichzelf. @trishka, fijn een nieuwe auto! En dat soort gezeur is de reden dat ik ooit besloten heb niks meer te lenen van mijn souders.
tsja, die emnsen leven niet helemaal in de realiteit zeg maar, komen om 8 uur aankakken bij schoonzus gister, eisen de kleinkids nog te zien terwijl die allang en breed op bed lagen, schoonzus werd een beetje overrompeld dat ze opeens op de stoep stonden en heeft tegen dr zin in dr kids dr uit gehaald met als gevolg dat die dus heel klierig waren en niet meer naar bed wilden terwijl de oudste toch echt vandaag naar school moet .. pfff t was een aantal maanden lekker rustig hehehe, ach t scheelt dat ik ze waarschijnlijk pas weer in november hoef te zien, dan is de verjaardag van een van de kids van schoonzus. hoop dat ze in die tijd lekker mn man bij hun uitnodigen ipv dat ze hierheen komen . als manlief erheen wilt want die was ook een beetje pissig gister, hij heel blij dat we een andere auto hebben, en mooi niet dat ze ernaar vraagt.. ach ja t is niet anders, denk dat die mensen nooit zullen veranderen.. vandaag weer een nieuwe dag, wasmachine wordt tussen elf en drie gemaakt, jeej kan ik straks weer lekker thuis wassen !
siep, nee hoor is absoluut niet gek dat je kleine nog niet kruipt hoor, komt volgens mij pas met 8 of 9 maanden doorgaans. lopen met nog geen 8 maanden, wie dat dacht heeft zeker zelf geen kids of vergeten dat dat pas rond de 12 maanden meestal is . oh ennuh ivm s-ouders, we gaan idd nooit maar dan ook nooit meer wat lenen van ze .
jojo: ze is best vlot ja denk ik. t baby-zijn gaat er op die manier snel af! Ik denk dat ze met tandjes laat is. maar dat waren wij allebei ook. eenkennig: ja best wel. laatst op het Cb ook joh. ze keek die vrouw aan die haar ging wegen en toen kwam er een brandalarm uit haha. en soms ook bij anderen. en soms is het zelfs zo dat ze alleen mij moet en zelfs papa niet. had ik al verteld dat ik rontgenfoto's had laten maken van dr heupjes. en ze hebben dus lichte heupdysplasie gevonden en moet zo naar de huisarts en dan verteld ie hoe en wat en hoe nu verder. best spannend. dalijk krijgt ze een spreidbroek.
@siep, ja dat klopt, ik ben benieuwd hoevaak mijn man hem wil gaan beklimmen. @thriska, dat meen je niet!! Ik ga ze echt niet meer uit bed halen als ze zo laat komen hoor, dat is niet normaal. @niki, ik hoop voor julie dat het niet hoeft, sterkte.
siep: volgens mij zijn de kindjes die nu al kruipen/ tijgeren gewoon vlot... Matthijs doet heel hard zijn best maar behalve door te rollen komt hij nog niet zo ver. Wat hij wel doe is op zijn buik en dan armen en benen in de lucht en heel druk spartelen. Net droogzwemmen Maar goed komt dan gwen meter vooruit.. Ztten kan Matthijs ook nog niet zelf.. all: hier ene mopperige Matthijs. Box wil meneer niet. Op het speelkleed met Nathan is nog wel even leuk.. oh huilt weer. doeg
tja, maakte me ook niet echt zorgen hoor. Vroeg me alleen af of ik nou gek werd... @juffi, sterkte! @niki, wat zei de ha?
Hey allemaal Ja ik leef ook nog Ben hier meer politieagentje aant spelen dan ik ergens anders aan toe kom.. Jarno trekt Arjen gewoon aan z`n benen door de kamer e.d haha en Arjen die maakt alle speelgoed van Jarno weer kapot en dan Jar weer huilen enz enz.. maar wel leuk hoor 2 jongens hihi hou wel van uitdaging maar wou alleen nog wat doen voor dat ik morgen weer aant werk moet.. en dat word lastig zo .. @ Debby haha ja ik denk idd ook dat ie naar 104 gaat dan.. Arjen is ook al zo lang. heb nu mt 74/80 in de kast liggen.. kleiner hoef ik niet aan te doen is geen gezicht.. zit echt strak! @ hyves heb daar foto`tje geplaatst @ Triska jee wat vervelend zeg van je smoeder.. jammer dat ze niet even normaal kan doen. maar je had het contact al verbroken en nog komt ze weer? Oh nee heeft ze echt dr kids eruit gehaald?? jee dat kan toch niet?! dat deed ik ook echt niet. M`n s moeder komt wel eens als ik ze net naar bed doe.. dan komt ze ook boven zeuren.. tja denk je dat Jar dan gaat slapen?? tuurlijk niet.. ook heel vervelend.. @ Iosola mooie foto`s lief en mooi gezinnetje hebben jullie! lekker van genieten! @ Juffie ah jij hebt dus ook al een druk dagje @ Eenkennig begint hier ook.. al een paar weken huilen bij vreemde gezichten en stemmen, maar t is wel per dag verschillend.. ben benieuwd morgen op kdv.. @ Niki wat komen ze daar laat achter dan van die heupjes.. hopelijk ist allemaal oke.. -- Lees dat sommige al bezig zijn met st klaas enz haha lekker optijd. Jar is 20 dec jarig.. Ik zou echt niet weten wat ik voor ze moet vragen hoor met verjaardag of st klaas.. volgens mij hebben ze alles al haha wat vragen jullie? De pepernoten en kerstkaarten enz liggen al in de winkels.. aan de ene kant heb ik dr zin in aan de andere kant.. t gaat allemaal al zo snel!!! Fijne dag!