Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    patje: gelukkig ;)

huisarts heeft een verwijsbrief gemaakt. hij denkt dat het voor snachts een spreidbroek wordt. nou daar valt nog wel mee te leven. hij vond het wel raar dat de dokters niks op de echo destijds hebben gezien! tja dat heb je met al die floris-jan de stagaire's in het Radboud ziekenhuis..grrrr

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @niki, alleen 's nachts valt idd nog wel mee. Hoop voor jullie dat het niet overdag wordt.

@dani, hier ook maat 74 / 80 hoor.

@sinterklaas / eerste verjaardag, vriendlief weet al maanden wat R dan wil hebben ;). Duplo, hij had het het liefst 1,5 jaar geleden al gekocht. Ook hoog op het lijstje staan een houten trein en blokken. Mijn toevoeging aan Rs verlanglijstje is het grote boek van Jip en Janneke.
    (het wordt nog wat als R zelf zijn mening duidelijk gaat maken...)

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wij hebben de houten trein baan van de Ikea erg leuk!! ga denk ik nog een basisset bij halen ;) hebben wel een uitbreiding gekocht maar die paar blokjes zijn bijna even duur als een complete set!

houten blokken hebben we ook, en plastic blokken maar hier word niet mee gespeeld...
    ik zei ook duplo maar manlief zei we kunnen beter voor lego gaan, maar daar vind ik em nog echt te jong voor,

Jar heeft het boek van intertoys al doorgespit en heeft al een paar dingen die hij wil zoekt ook steeds weer t zelfde op! haha

@ niki snachts is nog wel te doen snap dat je baalt!!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    blegh wat een bagger nacht vannacht. Eerst heeft sam gehuild van 21.30 uur tot 00.00 uur. Wel 10 keer wezen kijken, eruit gehaald, geknuffeld, teruggelegd, weer brullen, kwartiertje huilen, speentje geven, weer brullen. Blegh. Om 00.00 uur maar bij mij in bed genomen en hij sliep direct. Ik weet dat dat niet goed is maar ik kon niet meer. om 3.30 uur werd hij weer wakker en bleef bezig tot 4.30 uur, toen maar flesje gemaakt en gegeven en daarna ging ie nog even slapen maar ik moest om 6 uur alweer eruit. Gelukkig op mijn werk heel rustig dus na 2 uur werken heb ik verlof genomen en kon ik vanmiddag nog even slapen. Bah bah bah.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oei wat een rotnacht debby. Matthijs was ook wat onrustig maar niet zo heftig gelukkig. Tussen 3 en 4 een paar keer geweest..

Sinterklaas: Het intertoysboek wordt hier elke dag van voor tot achter gelezen. En Nathan wil denk ik de helft wel hebben:D
    Maar Nathan is een maand later ook weer jarig dus moeten het wel een beetje verdelen. Vorig jaar de duplotrein met Sinterklaas gegeven en op zijn verjaardag alleen nog iets kleins..
    Ach we hebben nog even, al zag ik idd de pepernoten enz alweer in de winkels liggen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sinterklaas: hier voor de eerste keer bewust denk ik. Vorig jaar vond emma het wel leuk maar ze snapte het nog niet echt.
    Maar ik ben al kadootjes aan het inslaan. Ik heb er echt al zin in. We gaan zowieso naar de intocht.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: dat is nog eens supergoede service van C1000.
    Leuke foto en dat petje staat hem goed.

Patje: wat leuk dat kinderfeestje.
    En wat goed dat je man mee gaat doen met de Alpe D'Huzes :)
    Lijkt me machtig mooi om mee te maken.
    Karin Slaughter vind ik ook altijd leuk om te lezen.

Niki: ah wat goed dat ze kan zitten en kruipen.
    En ik ben jaloers op je speldje, daat gaat hier nog lang niet lukken vrees ik ;)
    Hoop ook dathet spreidbroekje voor alleen 's nachts gaat zijn

Iosola: fijn dat de doop goed verlopen was
    En die taart was echt HUGE
    Je hebt een leuk gezinnetje

Jojo: fijn geshopt in Hulst lees ik.
    De AH is daar nu pas verhuisd. (daar moet ik wel eens lossen)

Trishka: klinkt als een leuke auto, doe je een foto posten
    Sterkte met de schoonouders

Siep: de boys hier kropen/tijgerden allebei pas met 10 - 10,5 maand

Eenkennig: nee, niet echt.
    Alleen krijgt mama wel altijd de grootste smile van haar.
    Ze is van het weekend ziek geweest (flink koorts) en nog bleef onze dame lachen.

Dit weekend erg druk geweest.
    R2 was jarig dus het was hier feest.
    Hij vond het helemaal prachtig (is 3 jaar geworden)
    En toen papa hem 's avonds in bed legde vertelde hij dat hij het heel leuk heeft gevonden en dat hij heeeeeel veeeel kado's had gekregen.
    Toch leuk als ze zo kunnen vertellen.
    En R1 vind het ook heel leuk dat ze nu allebei 3 zijn.
    ( hij zei: " heee, ik ben ook drie, dat is leuk.
    Dan zijn we allebei drie" :D)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    blondie gefeliciteerd met r2!!!

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @blondie, wanneer word de driejarige telg 4?

Leuk he die verjaardagen als ze het echt beginnen te beseffen.
    Ik denk dat Pim dit jaar helemaal dol word van sinterklaas. Ik zie het nu al voor me als hij pepernoten in zijn schoen gaat vinden.

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Vergeet ik je te feliciteren!!! Bij deze nog!!

11. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Misschien hebben jullie het al gemerkt, ik ben niet meer zo actief als eerst. Heb het erg druk en zit even niet altijd lekker in mijn vel. Lees nog wel her en der mee, maar lukt niet altijd te reageren.

Schema:
    8.00 uur 180 cc + 30 met meds
    10.30 uur fruit (150 gr)
    11.00 uur slapen tot 13.30 uur (als ik geluk heb)
    14.30 brood + 30 cc melk (meer krijg ik er niet in)
    16.00 uur slapen (meestal maar 30 min)
    18.30 groente 150 g
    20.30 pap 210

niet alle flessen gaan op, en ze wil niet veel slapen. Soms maar 2x 30 min zelfs.
    S nachts gaat wel goed.

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    krekeltje hier gaat t slapen op de dag ook niet zo goed nog steeds hoor, denk 2 keer een uurtje op een goeie dag, gister was een mindere dag, weer huilen voor t slapen en na een half uurtje wakker alweer.

drinken is een beetje wisselend, ene dag wel goed, andere dag niet.

schema:

08.00 180+6(+3 rijstebloem ivm dikte voeding)
    10.30 fruitje 200 gr
    10.45 slapen
    13.00 pap 200 ml
    13.45 slapen
    15.30 flesje(meestal maar 30 ofzo, meer wil ie niet)
    17.30 groente 200 gr
    18.30 slapen
    23.00 180+6(+3 rijstebloem ivm dikte voeding)

13. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, balen oor zo'n slechte nacht! Ik kan me goed voorstellen dat je Sam dan maar bij je in bed neemt.

@blondie, gefeliciteerd met R2 en wat een leuke opmerking van R1.

@krekeltje, sterkte!

@trishka, kun je de fles van half 4 niet weglaten en dan de fles van 23.00 vervroegen? Of slaapt hij dan niet meer door?
    Je bent gewoon al (bijna) op de helft van je zwangerschap! Vond ik vorig jaar echt een mijlpaal.

14. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, nog even ego, ik heb gisteren voor ruim 300 euro kleren voor mezelf gekocht. Een winterjas, vest, trui, rokje en tuniek. Online, dus nu wachten tot het binnen is. Hoop zo dat het net zo leuk is als het er uit ziet...

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    siep meestal gaat idd zo in de praktijk, dat ie die fles helemaal niet wilt, dan geef ik om 17.00 uur al zn groente en komt ie meestal tegen 22.00/22.30 voor zn laatste fles.

vanaacht heeft ie trouwens voor t eerst heelmaal doorgeslapen, en jes, de oudste ook! alleen ik heb veel wakker gelegen hahaha.

siep ben benieuwd naar je kleding, waar heb je geshopt?

16. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, dat vind ik altijd zo balen. Dat hadden wij laatst ook. Kleine man had zich klemgewerkt in bed, grote man ging eruit om hem recht te leggen en 10 min. waren beide mannen weer diep in slaap en lag ik nog een uur wakker ;).

Ik heb bij steps besteld ben vooral blij met mij winterjas, ik heb deze besteld Steps | Jassen - Liverpool Coat. In het geel, want ik vind de winter altijd al zo somber.

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Patje: nog 5,5 week :)
    ( Ze zijn ieder jaar 6 weken even oud )
    Inderdaad erg leuk die verjaardagen zo.

Krekeltje: knuffel voor jou

Siep: oh leuk, shoppen :) Hoop dat je pakket snel binnen is

18. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Oooo leuke jas zeg!

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    blondie: super leuk voor elkaar zo dicht op elkaar. je was dan na 2 maandjes alweer zwanger ofzo? zeker wel een verassing of niet? hihi

ik ben al de hele tijd aan het proberen door te komen via kruidvat voor die hotelovernachting te boeken. net gekocht bij de kruidvat voor 12,50 pp een hotelovernachting. keuze uit 50 hotels van fletcher.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Mooie jas zag ik voorbij komen!!!

Ook hier weer een doorslapende Pim en een nachtbrakende JOb. Ze gaan nu het roer ineens omgooien. Ik hoop dat het door het sprongetje komt maar ik heb Job vannacht om 3.00 weer in de box geknikkerd, ik kan er echt niet meer tegen hoor.

Vanavond heb ik diplomauitreiking, ben benieuwd wie er nu allemaal geslaagd zijn.

Deel Deze Pagina