dat hebben wij ook 2 jaar achter elkaar geweest. Maar ik ben nu wel in 10 verschillende fletcher hotels geweest en ze zijn allemaal een beetje hetzelfde dus dit jaar maar niet gedaan
tis gelukt! Ik wil al weer een tijd weer eens naar valkenburg rond kerst. vind dat zo een leuk sfeertje! gaan nu naar hotel de geulvallei.
de geulvallei.. en het is van fletcher. heb mn man er net nog laten halen haha..zag namelijk een hotel in sluis. is vlak bij knokke. en willen we ook al heel lang naartoe.
@niki, wat leuk!! Wij gaan met de kerst vaak op skivakantie. Ik vind het altijd zo gezellig rond die tijd.
Dag allen, ben ik weer,, hier druk druk druk veel werken. en de oudste is op t moment ziek...wat denk je.. waterpokken!!! grrr.. dat krijg je nu die naar school gaat, en volgende week word hij 4 dus hoop maar dat t dan vooribj is. Hier@ met de kleine gaat t super!! ze eet binnen 5 min een hele boterham weg.. hah en smullen dat ze doet, vooral leverpastei, jam smeerkaas gaat er zo in.. geniet zoveel van dr.. als je sago ben nou kijk maar naar haar t is meteen weg.. heerlijk kind!! Vanavond weer werken, gisteravond gewerkt, zaterdag werken, en donderdag nog een vergadering ahhah.. blijf bezig op zich ook wel lekker, als ik moet werken is man gewoon thuis, dus hoef k niet ammel nog oppas gaan regelen. ideaal... ik ga even terug lezen, en nog t een en ander reageren!
Niki: ik was inderdaad 1x ongesteld geweest en die van daarna liet maar op zich wachten. Ik dacht dat het van de zwangerschap was dat mijn cyclus nog niet helemaal goed liep... Maar ik was dus inderdaad in mijn zwangerschapsverlof alweer zwanger van nummer 2. Hen: voor het 3e kind krijg je geen kindgebonden budget meer, de kinderopvang wordt duurder en de kinderbijslag wordt minder.
@krekeltje, neem lekker de tijd voor jezelf en voel je niet verplicht om hier te reageren. Ik heb het ook ff een poosje op een laag pitje gezet. Zit nu ook weer iets lekkerder in mijn vel dus ben hier nu ook weer meer te vinden. Ik zou zeggen, doe het hènig an.
wat zag ik mooie foto's voorbij komen.. iosola..@ wat een geweldige taart Ik mag volgende week weer an de taart makerij ga een rupsentaart maken zal wel foto zette (mits hij goed gelukt is)
ow lekker bezig dan... kreeg vorig week al brieven van belasting om t een en ander terug te betalen, denk bij elkaar zo een 3 tot 4 duizend euro.. M'n man is dit jaar te veel gaan verdienen, dus alle voorschotten terug betalen schiet lekker op.. mar goed, mn man brengt t vanzelf weer meer binnen.. kgb krijgen wij op t moment ook al niet meer. (vanwege de inkomen van mn man) ow.. en de kinderbijslag enig idee wat dat word dan? geloof dat ik nu tegen de 600 euro zit met de 3 kids. kinderopvang hoef ik niet te betalen kids gaan niet naar opvang.. dus voor ons valt t allemaal mee geen paniek voor als er een volgende zou komen dus hahaha.. verder achteruit as nu kan haast niet.. scheelt t bij jullie wel veel dan? Groetjes
ff vraagje: soms is L. heel lief en zachtjes naar me maar soms heeft ze van die kuren dat ze me heel hard krabt en knijpt als ze op schoot zit. en hard ook! doen jullie baby's dit ook..doet echt pijn gewoon en wordt er zelfs boos van maargoed helpt bij een baby toch nog niet.
Hier nog een hoor die "slaat" me als ze aan de borst ligt, en echt flink hard..en idd ook krabben, dan hou ik dr handje beet, dan gaat ze me bijten, dan roep k wel s au au en dan gaat ze lache,, haha ze snappe dr niks van maar s niet leuk.
Hier ook hoor Niki. Ze is alles met haar handjes aan het ontdekken. Ze kan ook heel hard haren trekken. Maar ze doet het echt nog niet bewust. Ik merk echt dat het onderzoeken is. Ben bekaf van het werken vandaag, dus nu even relaxen. Zwaai naar iedereen!
Debby> denk dat hij alvast oefent voor de koprol Verder hier ook een krabbend en slaand meisje tijdens het voeden, klein drukte akertje.. Morgen naar het CB kijken hoe de laatste cijfers zijn.. Of die mollige beentjes nu toch eens van de -1 lijn af willen