Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thriska ik heb jou niet op hyves? wat is jouw hyves?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zal je ff toevoegen via de feb hyves deb.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Vanmorgen toch naar de hap geweest. hij hield niks meer binnen.. elk slokje water kwam eruit.
    Hoesten.. nou ja net wat ik zei.. jammer dan maar niet over de longen t klinkt schoon..
    geen natte luiers.. tja hij heeft ook geen vocht binnen gekregen dus ja.. dit wel in de gaten houden en steeds kleine slokjes water proberen.. dit gaat nu goed. net al een halve liga en t blijft erin gelukkig..
    slappe thee met suiker of appelsap mogen we geven en ors.. suiker en zout word beter opgenomen zei ze dan alleen water..
    hij heeft dorst en honger maar durven niet te veel te geven bang dat ie het weer uitspuugd.. maar hij huilt gewoon van de honger volgens mij.. arm mannetje

nou ik ga nog ff wassen (kotswas);) en ff par boodschappies doen!
    doei

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah beterschap dani:(

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    beterschap dani!!

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hier donderdag naar cb geweest ff meten en wegen! 10.030 gr en 68,5 cm! zegt dat mens maak je je er zorgen over? ik zou dat moeten dan? nee hoor maar hij is best flink blabla krijgt ie nog bv want dan is het geen probleem.. zou bijna zeggen is het wel n probleem als ie fv zou krijgen maar heb t ingeslikt

7. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffffttt, nu hebben mijn beide mannen buikgriep. De kleinste man gelukkig niet zo erg, hij heeft een paar keer gespuugd en drinkt / eet wat minder. Hij heeft gelukkig nog goeie plasluiers en is nog best vrolijk. Mijn grote man heeft het zwaarder te pakken. 7 maanden lang is er hier in huis niemand ziek en nu ben ik 3 weken aan het werk en rollen we van de ene ziekte in de andere...
    Ik heb gelukkig nog nergens last van, nu hopen dat dat zo blijft...

@jas, bedankt voor de complimentjes, hij is binnen en in het echt ook leuk!

@patje, nog een keer gefeliciteerd! Je mag echt trots zijn op je diploma.
    Pfff.. als ik lees wat voor nachten jullie hebben, respect hoor!

@blondie, in je verlof alweer zwanger worden, weet niet of ik dat aan mijn baas zou durven vertellen ;)

@niki, hier wordt ook geknepen en aan haren getrokken. Het doet soms echt pijn, maar ja, het is alleen onderzoekend, dus boos worden heeft geen zin. Als ik auw roep schatert hij het uit, is dus meer een stimulans om het nog een keer te proberen.

@debby, leuke foto, geen idee wat hij wil bereiken, maar ik vind het een knappe kunst.
    Wauw, ook al aan het staan!

@patje20, pasta doe ik even kort met de staafmixer, dan is het wel fijn, maar nog geen puree.

@iosola, nog gefeliciteerd!

@tandjes, hier nog steeds niks.

@tijgeren, het begin is er, dat wil zeggen, de wil om vooruit te gaan is er. Dan ligt hij 10 min te spartelen op de grond en dan is hij een halve meter achteruit (en dat is vrij frustrerend...)
    Sinds een week draait hij trouwens telkens op zijn buik om te spelen.

@vosjejemi, welkom terug!

@dani, wat vervelend, zo'n hoestend mannetje. En nu ook al aan het spugen, heeft hij misschien ook dat (overijsselse) virusje dat hier in huis heerst? Beterschap!

@jojo, dat lijkt me wel bijzonder zo'n zeehondenwandeling.

@hen, wat verdrietig voor je zus. En jullie alweer klaar voor nr 4 :$
    gastouderschap zou ik gewoon proberen. Leuk hoor.

8. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Ah Dani, wat sneu... Is niet fijn.
    Veel beterschap met hem....

O, ik heb een bericht in de hyves geplaatst

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @siep, bedankt!!

@Dani, hoe is het nu?

Wat een heerlijk weer was het dit weekend he!!! Echt lekker nog even genieten.

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @patje, laat ze maar lullen hoor!! Die van een kennis van ons was met 4 maand al geloof ik ruim 8 kilo. Ik zag die beste jongen gisteren en ja een lekkere stevige jongen, maar dat waren die anderen van haar ook en zie je echt niks meer van terug nu!!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Het gaat nu beter, hij houd alles weer binnen gelukkig. Hij boert nog wel veel op.
    we geven nog niet te veel, pure worteltjes(potje 4mnd) had ik nog staan, yoghurt, brood. enz net wel gewoon fles 180/6 en dit zit er tot nu toe nog wel in ;)
    hij heeft nog wel verhoging en is ontzettend snotterig!

Jarno ook vamorgen gespuugd en zit ontzettend vol met snot.
    Ook verhoging..
    Ach t is mooi weer dus t gaat vast gauw over.. zit alleen di met kdv..

@ Patje nou idd laat ze lekker zueren kom op.. onze kids zijn ook langer en zwaarder.. nou en? kennis kindje is 8 mnd en dikke 12 kilo!!
    Arjen was 10 kilo met 8 mnd en ze zeiden oh lekker hij is een inhaalslag aant maken ;) dus ik maak me geen zorgen hij ziet er ook niet dik uit ofzo.. :)

@ Siep ja denk t zelfde virusje.. hoe is het bij jullie?

@ jojo ja hoe was de zeehonden wandeling?

Fijne avond!

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Geef nu sinds 2 dagen alleen om 23.00 nog de borst. heb gisteravond zelfs alleen links gegeven. maar heb nu enorm stuwing. rechts staat nu na 2 dagen niet voeden wel op knappen..ondanks ie nog steeds niet groot is..( b cup denk ik). wel rustiger nu de fles geven. ook handiger qua kleding keuze.. ;)

las een stukje hier over een moeder die dr kindje had kwijtgeraakt door een loslatende placenta..wat een horror! Moet je toch niet aan denken. Ik betrap mezelf er ook op dat ik regelmatig een rot gedachte heb met 'wat als...' Ik moet er echt niet aan denken dat er iets met L. gebeurd. Ik wordt gek bij die gedachten.. mn troost is dat elke moeder dat geloof ik wel heeft. Dat ik niet helemaal para ben haha

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @niki, dat gevoel heeft idd iedere moeder denk ik wel.
    lijkt me ook vreselijk om mee te maken.

@dani, fijn dat het weer beter gaat.

Job heeft ook een beetje verhoging, maar denk dat dat door de tandjes komt.

Hebben jullie ook zoveel last van muggen?? Job is vannacht gewoon 7 keer geprikt en Femke ook een keer of 7 op haar gezicht. Heb net iets van 9 muggen gevangen boven.

Femke is vanmorgen met mijn moeder wezen zwemmen, ze kan gratis zwemmen omdat ze zwemles heeft, en nu heeft ze zonder kurkje en bandjes op de rug gezwommen van de ene kant naar de andere kant van het bad.
    Ben zo trots op mijn kleine meis. Ik hoop dat ze kan zwemmen als we samen een weekje naar Turkije gaan in de meivakantie.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    siep: beterschap met je mannen

Dani: fijn dat Arjen weer wat lijkt op te knappen. Vervelend ook Jarno nog ziek. Heb je toch snel denk ik met 2 kindjes dat ze het virusje van elkaar overnemen..

patje: ja hier ook veel muggen. Denk dat we er vanavond al 20 gevangen hebben:$Tot nu toe gelukkig nog niet gestoken.

patje: lekker toch dat je knul zo goed groeit op mama's melk. Gaat er straks wel weer af hoor..

niki: misschien alleen even het ergste eruit masseren onder de douche ofzo??? Oh en dat gevoel is heel normaal ja. Ben zelf al ongerust al de jongens gewoon koorts hebben:)

Matthijs begint trouwens te tijgeren! Kwam net echt al een paar meter vooruit! Zitten lukt nog niet zo goed. Soms blijft hij wel even zitten maar meestal kukelt hij nog om.

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    muggen: wat toevallig! Wij zijn net thuis na een weekend niet thuis te zijn geweest en ik heb ineens in elke kamer muggen en net in de keuken zag ik er een boel vliegen!! Ik hoorde een tijd geleden al dat we de nazomer nog last zouden krijgen van muggen..hebben ze dus gelijk in gehad!

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Niki: Heb je nu de knoop doorgehakt en ga je over op fles? Dan zou ik ook gewoon het meeste proberen uitmasseren want denk dat wanneer je gaat kolven het probleem nog erger gaat maken.
    Rampscenario's: Ik haal ook steeds de ergste gedachte voor de geest... Soms word ik gewoon gek van mezelf met mijn "Wat als..."

@Muggen: Nog niet gezien, gelukkig! Ik heb er echt een gloeiende hekel aan!

@Dani: Gelukkig lijkt het wat beter te gaan in jouw ziekenboeg!

@Juffie: Wat leuk dat Matthijs begint te tijgeren!!

@Patje: Bij jullie ook al zieken? Beterschap!

@Patje20: Laat ze maar zeuren! Hij is nog zo klein, moet zijn dat hij het echt nodig heeft! Loopt hij er straks in no-time weer af.

@All: Wij hebben zoooo genoten vandaag! Was echt lang geleden dat wij zo een ontspannende dag gehad hebben! En wat hadden we geluk met het weer, heerlijk! Waren deze ochtend om 11u aan de zee voor de zee-hondenwandeling en zijn rond 17u30 huiswaarts gereden.
    De hond heeft echt genoten, er waren ook maar liefst 3000 honden die deelnamen! Het hele strand liep vol;)
    Zij (de hond;)) heeft dus lekker gespeeld.
    Emeric vond het schitterend al die honden samen, hij vind trouwens de hond zowieso al het grappigste wezen op aarde die krijgt altijd een grote glimlach;)
    Hij is echt zo flink geweest, zat mooi in zijn wandelwagentje rond te kijken of bij me op de buik in de babybjorn te genieten van het uitzicht en de gezonde zeelucht:)
    Ben nu wel heel erg moe hebben 11km gewandeld en kan je zeggen met een wandelwagen op het strand is niet altijd even makkelijk:D
    Ga nu naar bed, morgen alweer een werkdag....
    Slaapzacht!

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha.. ja ik mag om t slapen echt niet klagen.. wat dat betreft zijn wij heel erg verwend, vanaf de 1e af;)

18. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Jojo, heerlijke dag dus.

Muggen, ja dat viel mij ook al op.

Ik ook horrorscenario's in mijn hoofd af en toe hoor. Met bijbehorende dilemma's: hoe moet ik dan reageren, dit of dat doen. Pffff

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Siep@ Ja al zou er een 4e op komst zijn, zou ik het super vinden, als t nog even duurt is ook goed.. maar ik heb altijd al zoiets gehad dat ik graag een "groot" gezin wil hebben. dus wie weet;)... we zien wel hoe alles loopt.

Hier nog meer mensen die graag een groot gezin hebben? of ben ik echt de enigste?

20. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Jojo, klinkt inderdaad als een gezellige dag! Leuk!

@ muggen, hier ook, maar geen last van, horretjes zijn de oplossing!

@ hen, groot gezin, nee, niks voor mij, ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte aan 3 of 4 kids. 2 kids vinden we gelukkig allebei meer dan voldoende.

@ succes voor alle snotterende kindjes!
    Ik mag wel afkloppen, Linde is sinds haar geboorte nog nooit ziek of verkouden geweest.

Deel Deze Pagina