Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Linde is winterklaar

2. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    compleet met echte baby uggs :p

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ suzannes wat een scheetje! hihi

@ Siep ohh dr komen nog veeeeel meer virusjes dit is pas het begin.. sommige kids die zijn heel de winter door ziek/verkouden en last van oren enz enz..
    Fijn dat je bent opgeknapt!

@ Lavendel van harte met je verjaardag!

--

Jarno is nu koortsig. ga Arjen denk wel meenemen naar kdv maar oma komt oppassen op Jar maar die kan tot 13 uur dus Arie is aant kijken of hij dan na huis kan.. ben benieuwd.

Fijne avond!

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Liedjepiedje: Regan is een slaapdoos. Die slaapt nog steeds bijna de hele dag :)

Krekeltje: ik post wel een foto op Hyves van mijn werk.

Niki: he wat vervelend. 6 weken is te overzien maar ik weet van een vriendin dat zelfs luier verschonen dan ineens een heel karwei is
    (ook al krijg je daar ook wel handigheid in)
    Heel veel succes en sterkte voor jullie en L.

Lavendel: gefeliciteerd!

Siep: wat betreft die KDV virussen. Ligt er denk ik aan hoe vatbaar je bent.
    Hier hebben de kids (en wij) er eigenlijk maar weinig last van gehad.
    Op de waterpokken na, die ze gekregen hadden via het KDV maar die moeten ze toch gehad hebben.

Suzannes: leuke foto's.
    En die Uggs zijn CUTE he, ik heb ze ook al gekocht voor onze dame

Weer lekker gewerkt vandaag, alleen wilde mijn maag nog niet helemaal meewerken.
    Hoop toch wel dat het morgen weer over is.
    Toen ik net thuis kwam lag Regan bij papa op schoot.
    Ze was even wakker geworden en was aan het huilen.
    Ze wilde denk ik even wat papa aandacht ;)

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @All: Haha ja is inderdaad Zee-hondenwandeling, de organisators hebben er deze naam aan gegeven en vind het wel leuk klinken;)

@Slapen, hier heel wisselend soms slaapt hij ineens 2u dan weer maar eens 3kwartier.
    Meestal gaat het zo;
    -10u dutje ong. 3 kwartier
    -12u30 grote dut ong. 1u30
    -14u30 ong. 3 kwartier
    en dan nog enkele slaapjes tussendoor

@Siep: Denk inderdaad dat het afhangt hoe vatbaar je bent om dingen om te vangen... Maar het is wel heel normaal dat hij zo vaak ziek is daar hadden ze mij ook voor gewaarschuwd.
    Beterschap!

@Blondie: Jij ook beterschap gewenst! Heb ook 1 dag (gelukkig) last gehad van mijn maag en vooral mijn darmen! Niet leuk!

@Suzannes: Wat lief:D

@Krekeltje: Hier ook heel vaak huilen 's nachts! Denk ook vaak dat hij droomt, moet dan even speentje gaan geven en dan slaapt hij verder dus niet zo overstuur als L.
    Geen tips dus helaas.

@Lavendel: Gefeliciteerd! Je niet verontschuldigen omdat je ons wat verwaarloost hoor, ik heb soms ook zo'n momenten;)

@All: Maak me wat zorgen, Emeric drinkt echt zo moeilijk... Heeft ook veel minder plasluiers dan normaal en in het kdv weigert hij zelfs zijn groente en fruit terwijl hij dit anders zooo graag eet:(
    Hij is wel nog steeds wat snotterig maar verder is hij volgens mij wel ok...
    Aan de borst drinkt hij ook wel ietwat onrustiger zeker ook wanneer we in een andere omgeving zijn dan moet hij alles rondom hem zien.
    Verder is hij ook wel erg overstuur en hij heeft ALTIJD mama nodig! In het kdv kreeg mijn moeder (die ging emeric vandaag ophalen) al te horen dat ik hem te veel verwen wat echt helemaal niet zo is! Thuis is hij gewoon een makkelijk kind die prima op zichzelf speelt, al heeft hij natuurlijk ook wel zijn momenten!
    Ga nu wat tv kijken had gedaan met werken om 18u dan Emeric opgehaald en nu nog het hele huis gepoetst want morgen heb ik een oppaskindje die 6weekjes ouder is dan Emeric, zal druk worden in mijn huis;)

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suzannes, leuke foto!

@jojo, lastig hoor een kindje wat slecht eet. Hoeveel plasluiers heeft hij nog wel?

@kdv virussen, we kunnen onze lol nog op dus deze winter ;). Ik had altijd een goede weerstand, maar ik heb het idee dat mijn lijf er nu een keertje klaar mee is. Ach ja... Een beetje verkouden vind ik niet zo'n probleem, maar zo ziek als laatst at was niet lollig.

@flessen, wanneer gaat eigenlijk de fles van 19.00 eraf? Die wordt hier al een week niet meer leeg gedronken. Kan natuurlijk ook komen van het virusje, maar hij wordt er 's nachts niet wakker van en heeft 's morgens ook niet meer honger.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jojo, moeilijk meis.. dek dat t mama willen gewoon een fase is.. qua eten geen tips, gaat hier ook niet altijd perfect..

siep: we hebben hier eigenlijk geen fles om 19.00 uur, alleen vlak voor t slapen gaan. dus ook hier geen ide hahaha. hoeveel flessen drnkt je kleine op de dag?

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    blondie: ja je moet de spreidbroek telkens aan en uit doen maar was hem al wel een beetje gewend van een oppaskindje jaren geleden.

ze heeft super geslapen met hem vannacht. ze slaapt tegenwoordig op dr zij en dat kon dus niet. maar het is super gegaan.gewoon doorgeslapen. ze ligt nu in de box op dr rug te spelen terwijl ze normaal meteen naar buik draait. ze vermaakt zich goed.

ik voedt nu alleen nog om 23.00 de borst. heb geen stuwing ofzo dus heb het blijkbaar goed afgebouwd ofzo. heb er 2 laten schieten tegelijk op 1 dag..

werd vannacht wakker van enorme hoofdpijn..ging mezelf op gegeven moment gek maken dat het misschien wel iets ergs was. maar was migraine denk ik. nu heb ik soort van buikgriep. voel me niet top.

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,
    Ik las over zieken, beterschap allemaal!
    @ Hen, leuk je gaat go erbij doen.

@ Patje, lekker laten zeuren die cb’s. Als de kleine het verder gewoon goed doet, dan is er mi niets aan de hand. Dat gezeur altijd. Of ze zijn te zwaar of te licht. Laat ze maar eens een keer zeggen dat we het als moeder/ouder ook goed doen, en dat de kleintjes het goed doen.

@ groot gezin, wat versta je onder groot gezin? Geen idee hoe het allemaal in de toekomst gaat eerst maar kijken wanneer er een 2e komt en hoe het dan gaat.

@ niki, das een tegenvaller, maar het is voor een goed doel. En na weken weer controle, of is het dan def klaar?

@ Liedje, maak je geen zorgen over het groente eten. Fruit gaat er wel in, das al heel wat! Lavendel jr eet pas sinds een week groente, heeft ook lang geduurd. Gister kwam een vriendin, haar kindje is 9 maand en die eet weinig tot geen groente. En begon nu pas sinds een paar dagen 5 a 6 happen te nemen. Snap dat je misschien wat gefrustreerd bent, was ik laatst ook want lavendel jr hield haar mond stijf dicht. Had jij laatst niet al een pauzeweek gehad? Misschien moet je het even 2 weken niet doen, of nog wat langer?En hoe gaat brood?

@ felicitaties, thanks meiden!

@ Zware nachten, hier gelukkig niet, als ik de tip voor jullie had had ik hem graag gegeven, maar helaas.

@ Suzannes geweldige foto!

@ Siep, wat ik begreep mag je bij 7 maand al naar 3 flessen.

meiden, kga nu snel douchen en aankleden, zit nog in mijn pyjama en daarna gaan we maar eens alles opruimen. Heb mijn verjaardag gister en vant weekend gevierd, nu maar grote opruimdag. Probeer vandaag nog weleens te gluren

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fles van 7 uur, dat is bij ons de derde en laatste fles. ;)

@niki, beterschap. Fijn dat L er niet zo heel veel last van lijkt te hebben.

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hier foto..

12. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Niki: Het ziet er wel zielig uit maar als zij er verder geen last van heeft is het wel een enorme meevaller!

@Zieken: Allemaal beterschap gewenst!!

@Groot gezin: Hier is 2 volgens mij wel de max. al zou ik het niet zo heel erg vinden moest het volgende x een 2ling zijn;) Was altijd een droom van mij:D

@All: Het lijkt wel alsof Emeric vandaag gewoon veel beter eet...
    Zou het kunnen dat hij niet wilt eten omdat ik er niet ben of is dit te ver gezocht??
    Plasluiers zijn volgens mij nu wel beter, hij voelt wel wat warm aan dus straks maar even temp. nemen, verder speelt hij wel goed met zijn vriendinnetje;)

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Siep, haha, niet bij nagedacht dat jij (je zoon dus;)) al op 3 flessen zat.

@ niki, ik ken een meisje en die heeft een paar maand er in gezeten, zij mag er nu vanaf (is nu 8maand) en het ziet er zielig uit maar de kleine vond het niet erg. En tis voor een goed doel he!

@ jojo, kan best natuurlijk, maar vergeet niet dat kinderen ook wel eens hun dagje/dagen niet hebben. Houdt het gewoon in de gaten.

@ fruit/groente, ik dacht dat er ook een richtlijn was met zoveel gram per dag. Dus was benieuwd, als lavendel jr haar fruit eet heb ik altijd het idee dat als het op is ze nog meer lust.

@ All, druk bezig met puinruimen, ik doe 101 dingen tegelijk en dat schiet niet echt op;)

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heeft iemand hier ervaring met kleren van het merk Z8??
    ik heb een leuk shirtje op het oog (is er alleen nog in korte mouw), nu zit ik te twijfelen of ik maat 80 of 86 ga bestellen.
    Ze zit net in 74. Tis natuurlijk voor in voorjaar en zomer.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Niki, hoe lang is jouw dochter? vind haar op de foto's groot overkomen

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    lavendel: ik zou voor de zomer 86 nemen. ik koop ook alle zomer dingen in 86.

ze was de laatste keer bij het cb 67 cm geloof ik. en 7400 gram. Niet extreem groot denk ik. Dr vader is wel 2.00 meter..ze heeft nu maat 68. in de maxi cosi komen de voetjes er ook al overheen ietsje.

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Groot gezin@ wat ik bedoelde ongeveer 6 kinderen ofzo (meer is allicht groter;) aha.. dan ben ik zowat de enigste;) ach jaa... we zien wel hoe alles loopt. mn man komt uit gezin van 8 (eigenlijk 9) een kindje is vlak na geboorte gestorven. ik zelf een gezin van 4 kinderen.. net als ik eerder zei, we zijn nog jong, je weet nooit hoe alles loopt.

Hier@ druk bezig voor t GROTE feest morgen! onze zoon word 4 jaar.. pfff wat gaat dat hard zeg, vandaag druk met taarten bezig geweest, morgen nog de bowl en de hapjes;) straks nog even de cupcakes afmaken, voor de traktatie op school... de rupsen taart is echt heel leuk geworden, slagroomtaart en advocaattaart zien er ook super uit;) zal s kijke om van de week foto's te plaatsen.
    Ga zn kado nog mar s inpakken haha.. staat op zolder, in grote doos, hij krijgt van ons de grote boederij van playmobil met silo, zn zusjes geven appeloogst van playmobil, spelletje van cars, en nog een dvdtje;) zandkasteel is hij razend op. haha...

slapen@ hier smorgens ong 2 uur, en smiddags ongeveer 3 tot 3,5 s avonds vanaf 8 ongeveer tot volgende morge 8. (dan moet ze dr uit, omdat k de oudste weg moet brenge en gaat ze mee;))

eten@ hier flinke maaltijden, een pot is niks, ze krijgt schaal vla na, en dan nog commetaar hhaha ze wil steeds meer;)
    brood heeft ze binnen 5 min op;) super dus hier!!!

Ga de slingers vast ophange, zn stoel versieren misschien k morge even gauw nog kom kijken.
    Fijne avond allen!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaai, zwaai. net oudergesprek gehad en zo vergaderen:( Druk druk dus.

Fijne avond

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ff snel:

@hen, een fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!!

20. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Wij zitten al op 2 flessen....

Alle zieken: beterschap!

Deel Deze Pagina