Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Blondie nee me man werkt bij de politie, erg genoeg gebuurt dit vaker helaas.
    Maar hij was op tijd thuis, en de fam dag was heel leuk, kinderen hebben zich goed verkmaakt, en heerlijk weer en eten gehad.
    En Milan lekker buiten in het bedje gespeeld en geslapen.

Hen@ is nooit fijn die pokken vooral met warm weer niet, J,erome had ze heel erg toen, en vooral het gezichtje.

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ja dat is bij haar ook, en dr rug, en ook dr onderkantje, is natuurlijk warme plek, daar heb ze ook t meest last van, zit natuurlijk te broeie in dr pamper..vind t zo sneu.. ze is er zelf ook beroerd van, erg stil is ze en veel huilen.. hopen gaat t snel over, en krijg de kleine t niet...ze zeggen 6 maanden volledig bv dat t niet zomaar gebeur vanwege antistoffe ofzo.. ben benieuwd...

Kga straks werken. heb dienst van 15.00-23.00 dus word een latertje vandaag..

Fijne en mooie zonnige zondag allemaal!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hen: ik had " geluk" met de waterpokken.
    Ze hebben het gelijk allebei gehad (de boys),
    maar Regan moet natuurlijk ook nog komen.
    Hoop niet dat M. ze gaat krijgen.

Regan is ziek: 40,3° koorts
    Maar ze oogt niet echt ziek, ze voelt alleen gloeiend aan.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Blondi beterschap met R

@ Hen jij ook beterschap met je dochter! En werkse!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goedemorgen meiden, lekker weekend gehad? Wij wel, heerlijk genoten van het weer tussen verjaardsbezoeken en andere dingen door. Nu lekker dagje thuis, krijg zo nog kraamvisite!
    Daarom even snel teruglezen en reageren.

@ Deb, schema ziet er van ons ook wel goed uit, alleen vroeg ik mij af of ik niet een fles eraf moet halen. Ze krijgt nu fruit en groente, en laat nog weleens wat van de flessen staan. Daarom dacht ik dat er wel een fles af kon?

@ Drinken, hier is water, roosvicee geen succes. Ze wil het echt niet…

@ Blondie, das ook wel een goeie. Beginnen met boterham en als dat goed een fles eraf. Hoest nu met R?

@ Juffie, bedoel jij met een papfles bambix rijstebloem? En hoe is het op school? Zit je er weer lekker in?

@ yoghurt, nog geen eens geprobeerd. Kan het wel eens doen, kijken of ze het wat vindt.
    @ jojo hoest nu met e?
    @ iosola, nog wat leuks gehaald bij ikea?
    @ Niki hoe gaathet met je kleine meid?
    @ Hen beterschap daar!
    @ ongesteld, ik zit te ‘wachten’ en ondertussen denk ik dat ik vandaag of morgen een testje ga halen

oja vant weekend bij lavendel jr een 5e tandje ontdekt! tgaat veel te snel...;)

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oh jee lavendel toch wel een beetje spannend toch met je nog niet ongesteldheid!

Hier: ook strontverkouden, blehhhh.Niesnog net mn neus er niet af hahaha.

zeg vraagje: zie dat een aantal al bezig zijn met een tuitbeker, als ik die hier geef aan aaron gaat t echt niet goed... al t melk loopt weer uit zn mond zeg maar, hoe hebben jullie t aangeleerd? en welke hebben jullie of raden jullie aan?

7. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    hi!!

@trishka, wat vervelend dat je zo verkouden bent! Beterschap! Hoe is het met je buikje? Misschien tijd voor een foto? Ben benieuwd!
    Wbt tuitbeker, heb die gewoon in haar hand gegeven, wel het anti lek dingetje eraf gehaald zodat ze gelijk begreep dat er drinken uit kwam. Verder oefen ik ook al met een gewone beker, gewoon aan haar mondje zetten.Tis gewoon proberen...

@yoghurt, heb gisteren bio kinderyoghurt gekocht met peer, hoop dat ze het lekker vind. Wat kost dat duur zeg!

@ikea, wat theelichtjes en een fotolijstje was mijn buit! En heb de ikea gehaktballetjes gegeten!

@blondie, hoe gaat het met r? Koorts al wat gezakt?

@hen, jij ook beterschap daar!

@jojo, ook jij beterschap met emeric, al wat beter?

Verder ben ik supertrots op elisa, ze kan nu ook vanuit de lighouding weer terug gaan zitten!! Het gaat nu allemaal zo snel! Vanacht kwam ze ook nog eens pas om 06.00 dus misschien zit het doorslapen er ook aan te komen...
    Mijn vriend is nu trouwens met de poes naar de dierenarts, ze heeft waarschijnlijk wat opnder de leden, blijkbaar heeft onze kater iets mee naar huis genomen. Die moeten we strakjes dus ook even langsbrengen. Die oogt alleen niet ziek. Ben benieuwd wat het ons weer gaat kosten..

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ai dierenartsbezoekjes zijn meestal niet goedkoop...

zal straks ff een buikfotootje maken ;) .

ga straks ff kijken na t fruithapje wat ie met de tuibeker doet hahaha, heb 2 verschillende en heb dr ook nog een liggen volgesn mij ergens van avent? welke gebruiken jullie?

9. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    @ isola, ik pak gewoon magere yogert en doe daar vers fruit in., ik vind dat andere ook allemaal veel te veel kosten.

Zo ik zou vandaag gaan winkelen met me moeder.
    Keek ik net met toeval in me agenda, zie ik daar staan om 12 uur vergadering beeeeeeeeehhhhhhhhhh daar heb ik nu dus eens echt geen zin in.
    Had me verheugt op winkelen.. achjah doen we dat maar vanmiddag.

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer dit weekend?

@hen, gefeliciteerd met zoonlief!

@krekeltje, hoe laat geef je die 2 flessen? Ik zie het al... bedankt!

@suzannes, wij zijn met 5 mnd overgegaan naar de wandelwagen, fysio vond het een prima idee, mits hij steun had en niet scheef zakte.

@sjalleke, ligt Kira nog in de wieg, dat durf ik bij ons woelwatertje echt niet meer...

@blondie, alle r-etjes druk in ontwikkeling dus...
    Beterschap voor R3.

@pluutje, gefeliciteerd met je banen! Hier hebben we ook een week of 2 spooknachten gehad toen ik weer ging werken, geen fijne combi...

@vosjemimi, een gewoon bekertje heb ik wel eens geprobeerd voor de lol, maar alleen met water, geeft in inderdaad veel geknoei.

@maxicosi / autostoel, volgens mij kan ons meneertje nog wel een paar maanden in de maxicosi.

@jojo, beterschap met Emeric!

@lavendel, nu nog kraamvisite! Die kunnen ook beter wachten tot de eerste verjaardag!

Het is teveel om op alles te reageren.

@hier, de eerste 2 tandjes zijn doorgekomen. Maandenlang hebben we elke keer gedacht dat hij huilerig was vanwege tandjes en nu waren ze er ineens! Eigenlijk zonder voortekenen.
    Wel werd hij vorige week wakker met een poepluier die zo doorgelekt was dat zijn hele slaapzak afgevuld was met poep. Hoop niet dat dat een voorteken was, want om nou zo elke tand aan te kondigen...

11. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @vosjejmi, doe ik normaal ook (maar dan met volle yoghurt) maar gisteren kon ik alleen deze vinden in de supermarkt, we waren wel wat aan de late kant, misschien daarom.
    Wat jammer dat je niet kunt gaan shoppen! Zeker als je je er zo op verheugd had!

@trishka, ik heb gewoon een avent tuitbeker.

@siep, jeuh!! 2 tandjes!!!

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    @siep> Kira blijft nog redelijk liggen in de wieg vooral omdat ze niet genoeg plek heeft om te draaien :) Maar in het ledikant ligt ze ook al echt met haar koppie boven de rand uit te kijken en bedje helemaal laag vind ik ook al zoiets ;)

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Thriska, ja dat zeg je goed…spannend. Ben net naar de kv geweest en heb ze in huis, nu nog de moed vinden om te testen. Jij beterschap!

@ tuitbeker, hier nog niet bezig maar komt ook omdat ze niks moet hebben van ander drinken dan melk.
    Laatst zag ik er een van avent, die wil ik denk ik aanschaffen. Maar hoorde ook weer verhalen dat ze niet echt antilek is? Iemand ervaring?

@ vosjemi, hopelijk is de vergadering meegevallen. Misschien had je beter niet in je agenda moeten kijken??;)

@ Siep, haha, ze is nog lang niet jarig joh!:cool: Maarruh kraamvisite sla ik niet af hoor, want ze nemen wel een cadeautje mee:D
    Gefeliciteerd met de tandjes, ach beter 1 poepluier om aan te kondigen dan heel lang vervelend zijn.

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lavendel, al een idee wanneer je wilt testen?

avent is op zich wel antilek hoor, jessey gebruikt m nu nog steeds snachts(water).

de difrax tuitbeker was geen succes tot nu toe hahaha, straks ff ijken of ze de avent hebben en anders morgen ofzo ff naar de stad om de avent te halen.gebruiken jullie de zachte of de harde tuit?

15. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Zo hallo allemaal

beker heb ik ook de difrax, andere heb ik nog niet geprobeerd.

De vergadering duurde heel lang, achjah moest maar en ik had idd beter niet in me agenda kunnen kijken balen maarja
    Ben wel nog even wezen winkelen, en dat even heeft me 280 euro gekost haha.
    Naja ben wel dan ongeveer klaar voor de oudste zoon.

Voor Milan ga ik wel volgende week kijken ofzo. hij heeft nog wel even genoeg.

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Tuitbeker; Emeric "drinkt" ook vaak uit de tuitbeker, drinkt eigenlijk niet echt, sabbelt er meer op. Hij snapt 't volgens mij nog niet helemaal.
    Ik heb verschillende tuitbekers, 1tje van Momma, 1 van Nuby, 1 van tupperware en 1 van pericles.

@Trishka; Ben ook benieuwd naar de buikfoto!

@Lavendel; Spannend een testje... Wanneer ga je hem doen? Ik zou eigenlijk ook 1 moeten doen, mijn tepels doen echt zoooo pijn dacht eerst mss word ik ongi maar nu intussen al bijna een week en nog steeds niks...

@Vosjejemi: Flink geshopt zeg! Ik heb wat dingetjes 2dehands besteld, echt heel erg leuk!

@Siep: Grappig hé zo'n klein snoetje met tandjes:D

@Iosola: Flinke elisa zeg! Sliep zij nog niet door? Hoe vaak geef jij nog ong. bv op een dag? Mensen rondom me vinden dat Emeric nog te vaak aan de borst ligt, 5-6x per dag is volgens mij toch niet zo gek?
    Hoe was 't bij de dierenarts? Wij moeten ook nog eens met de hond voor de jaarlijkse vaccinaties.

@All: Ons mannetje is weer een pak beter! Heeft alweer zijn stem terug dus schreeuwt weer de hele dag door:D
    Vandaag nog genoten van het zonnetje, zijn naar de Nieuwdonk geweest dat is zo'n meer waar ze een strand aangelegd hebben met allerlei speeltuigen, echt super leuk.
    Alleen; Emeric is zijn knuffel daar verloren:( Gelukkig heb ik er 2 maar vind het toch maar een vervelende gedachte dat iemand nu met zijn knuffeltje rondloopt...
    Ben nog terug gegaan maar was niks gevonden..

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    tuitbeker: heb die van avent maar doe er een nr 3 speen op.

spreidbroek: elke nacht elende...pfff. vaak doen we hem dan uiteindelijk maar af. maar de afgelopen twee nachten waren we het weekend niet thuis en heeft ze bij ons op de kamer geslapen. 2e nacht de spreidbroek helemaal niet omgedaan in de hoop dat we een keer een nacht weer konden doorhalen. maar zelfs toen kwam ze een paar keer s'nachts. heel irritant.

eten: net maccaroni met gekookte tomaat gepureerd voor L. Ze vond het matig. Denk dat ik het misschien niet lekker genoeg heb gemaakt maar wist even niet hoe is het moest doen. smaakte ook nergens naar. ze eet altijd alles en is dus heel makkelijk maar dit was matig. had ook alleen nog maar volkoren pasta gebruiken jullie dit ook of wit? CB zei namelijk eerst dat ik met witte pasta moest beginnen en daarna ineens dat t niet uitmaakte.

weer wat leuke kleertjes gescoord bij de zara en bijenkorf voor L. nog 2 dingen die van de dol dwaze dagen waren en nu met nog 20% extra korting.

18. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Debby, ja klopt dat ook belangrijk is hoe ze er in zitten. We hebben L meegenomen naar de babypark en geprobeerd en ze zat er echt perfect in! :)
    Hebben hem dus maar meteen meegenomen! Geslaagd, nu op zolder te wachten tot ze groot en zwaar genoeg is.

19. Krekeltje

Ik weet niet welke spiraal je laat zetten, maar hoezo wordt je dan niet ongesteld? Ik heb een koperspiraal gehad 5 jaar en werd gewoon ongesld hoor. (wilde perse koper, reden voor mij om spiraal te nemen is eindelijk geen hormonen)

20. Krekeltje

Lekker zo veel energie!!:)

Deel Deze Pagina