Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Aaaah die knappe Sam. Hij kan zo mooi trots kijken.

Niki, ik vond dat toen ook heel vervelend op hyves hoe dat ging. Heb de beheerder nog een mail gestuurd dat ze geen conclusies moeten trekken op basis van verwijten e.d. Achteraf heeft ze gezegd dat jij het niet bleek te zijn, nou ja heel vaag gedoe. Maar vond het veel te veel met vingertje wijzen en kon me ook best voorstellen dat iemand de situatie naar M had doorgespeeld. (ik doe daar zelf liever niet aan mee).
    Daarom denk ik (ook kwestie trollen hier) dat je altijd voorzichtig moet zijn en maar uit moet gaan van het beste van de mens.
    Debby wel vervelend dat mensen misbruik maken van de situatie. Blijft helaas beetje het gevaar van internet.:cool:
    Thriska, dat ging niet over de hyves van ZP, maar een febr hyves waar we ook al ruime tijd lid van waren.

Overigens zit ik de laatste tijd wel veel liever op hyves om dit soort redenen. Mensen zijn niet zo anoniem, maar staan met naam en duidelijke (huis-tuin en keuken) foto's online.

Ik zie bijv vaak Debby's www voorbij komen, dus geen twijfel mogelijk dat zij echt is :p

2. Krekeltje

O ja, wat ik hoorde van trollen (ik wist eerst niet dat dit woord bestond) is dat ze vaak het verhaal of leven van iemand als voorbeeld pakken, of kleine dingen en hier een eigen verhaal van maken. Klopt dit?

3. Krekeltje

L was vanacht bij mijn ouders slapen. Vanmiddag kwam ze thuis, nou wat een lekker knuffeltroeleke!! Ze kon niet genoeg knuffels krijgen zo lief. Steeds haar koppie tegen mijn schouder drukkken.
    Ook tijdens het fruithapje, dat was dan weer niet zo handig.;)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #3004 debby82, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    krekeltje ik weet dat niet van die trollen, volgens mij is het vaak ook gewoon uit de duim zuig werk.
    Ik vind het altijd verdacht als iemand een zeer heftig verhaal heeft terwijl die kort ingeschreven staat en geen fotos of hyves wil vrijkomen...

o haha ja ik ben wel echt... anders zou ik wel een trol zijn met een saai leven ;) mijn album staat ook vol met fotos en mijn woonplaats is algemeen bekend. Bovendien heb ik al meerdere malen afgesproken met mcg en andere meiden van een ander topic. Ben zelfs een keer een weekend naar centerparcs geweest met ze. Anoniem ben ik al lang niet meer, maar dat kan me niet zo veel schelen. Maar mocht je twijfelen kom je even op de koffie Whahaha :p

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    krekeltje: ja was erg jammer idd.

Net naar een verjaardag van een van mn beste vriendinnetjes geweest,was gezellig maar L. vond dat minder gezellig en begon hysterisch te worden. Zelfs de fles wilde ze niet. toen zijn we maar gegaan..normaal is ze zo makkelijk. is ook niet erg maar had nog wel ietsje langer willen blijven. ben al zoveel thuis...Nu ligt ze heerlijk te knorren..

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @All: Bedankt allemaal voor de vele knufs! Vandaag nog even langs mijn moeder geweest en ze had 't toch wel nog moeilijk, wat begrijpelijk is natuurlijk! Gisteren moest ze vaginaal een pilletje opbrengen en normaal zou ze dan hele erg buikkrampen krijgen en heel erg gaan bloeden maar er gebeurde niks.. Dit is natuurlijk niet zo goed want wilt zeggen dat als er niks gebeurd ze dinsdag opnieuw binnen moet voor een curretage had ze vorige keer ook:(

@Krekeltje: Dat is nu net het hele vervelende, ze weet echt niet of er nog wel een volgende keer komt door haar leeftijd... Het is telkens zo bang afwachten voor hen.
    Wat schattig trouwens dat L. de hele tijd wou knuffelen, dan smelt je toch hé als mama:)

@Trollen: Had nog nooit van die term gehoord maar zo zitten er inderdaad wel veel tussen..
    Ik dacht overigens wel dat Lbb echt was maar je weet het natuurlijk nooit zeker, heb iig wle erg meegeleefd met ze! Krijg nog rillingen als ik aan het verhaal terugdenk!

@Debby: Haha dit is echt niet te geloven maar Emeric en Sam volgen elkaar echt precies op:D Sinds vandaag trekt Emeric zich ook op maar lukt hem enkel nog maar in zijn park, salontafel heeft hij geprobeerd maar toen hij er 2x met zijn hoofd tegenaan botste heeft hij het maar even gelaten voor wat het was:D
    Super schattige foto! Ik vind hem echt een knap mannetje!
    Het gaat echt veel te hard!

@Blondie: School.. Nog zo'n verschrikkelijk grote stap! Ben je ook zo'n emo-mama die gaat huilen bij het eerste afscheid-moment??? Ik anders wel hoor, kan nu al huilen bij die gedachte:D

@Trishka: Oh daarom ben jij zwanger, jij bent gewoon niet graag ongi:D haha geniet er nog maar eventjes van want zal straks vast wel druk worden ten huize Trishka;)
    Vervelend van het pilletje maar gelukkig weet je het nu wel hoor, kan me voorstellen dat je bij zo'n dingen gewoon niet denkt dat daar lactose in verwerkt zit..

@Dani: Beterschap gewenst! Niet leuk als je je zo slapjes voelt al helemaal niet met nog 2 kleintjes in huis die daar geen rekening mee houden!

@Niki: Leuke recepten!

Toevallig iemand een leuk receptje met pompoen? Is de eerste keer dat ik dit in huis haal...

Ga nu nog even tv kijken en wat was vouwen.

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ohja en over trollen gesproken; ondanks dat ik de enige Belg hier ben ben ik echt geen trol hoor:D Ik ben helemaal echt;)
    Vind het gewoon leuker om mee te schrijven met Nederlandse mama's jullie schrijven leuker;)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojo wij zijn ook leuker :p haha nee hoor... schrijf op een ander forum ook met 2 belgische dames. Is juist leuk.

Ik hoop echt dat je mama geen curretage meer hoeft. Ik zou echt als de dood zijn voor ashermann dan... ik hoop dat er toch nog een volgende keer mag komen voor ze!

blondie aaaah school... ik moet volgende week een keer op een school kijken voor emma. Maar ik steek nog wel ff mijn kop in het zand hoor...

9. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jojo. Inderdaad nog sterkte voor je moeder. Het is echt heftig om mee te maken. Zelf heb ik het ook 2 keer meegemaakt en ook beide keren gecurreteerd. Ik was ook zo blij dat het dit keer goed ging. Ik hoop dat je moeder het toch nog mee mag maken!

10. Krekeltje

Haha debby, aan jou twijfel ik echt niet hoor.
    En anders heb ik je tel. nummer! :p

11. Krekeltje

Hmmm;) kennelijk had ze geen zin in een feestje?
    Wel fijn dat het thuis weer goed was en ze lekker ligt te slapen.

12. Krekeltje

Jojo, wat naar zeg. Het is toch al zo erg dat het niet goed is afgelopen, maar dan hoop je dat het vervolg zo min mogelijk ongemak oplevert (dat kan al niet, maar toch, hopelijk snap je wat ik wil zeggen)

Lbb ik leefde ook mee en denk ook dat het niet verzonnen is. Volgens mij moet het voor haar ook raar zijn om terug te lezen....
    heb op wikipedia gekeken, maar daar stond een iets andere definitie. Stond ook: zo weinig mogelijk aandacht aan geven, anders geef je meer motivatie om te 'trollen'. Bij deze zeg ik dus niks meer over de kwestie. (en anders voor mij des te meer reden om op hyves meer te kletsen waar iedereen gewoon bekend is)

Pompoen, ja, we hebben laatst iets gemaakt wat heel erg in de smaak viel. Couscous bereiden, zoals op pak aangegeven staat, pompoen en courgette koken. En dan mengen. Vegetarisch dus. Maar je kan er bijv ook ham bij doen, lijkt me ook een lekkere combi.
    Pompoen is lekker zoet, schijnen veel beebs lekker te vinden.

En inderdaad, bij die knuffelmomentjes smelt ik echt als mama hoor!!

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    L. knuffelt mij ook altijd! gaat ze heel hard met dr gezichtje in mijn gezicht duwen en snuiven met dr neus. zo schattig!!!

14. Krekeltje

@ hier: ik ben dus nog steeds bezig met fotos uploaden in photobox, om er een album van te maken. Wat duurt dat uploaden lang zeg. taptaptap....
    Maar dan ben je zo aan het terug kijken, wat hebben we toch een mooie fotos van Lynn zeg! En zeker de vakantie, alles zo lekker zonnnig, heerlijk. Ik ben zo blij met deze camera. De gewone compacte hebben we ook nog, maar wat een verschil ineens. Ik vond dat die best aardige fotos maakte, maar de laatste tijd niet meer. Als je het dan vergelijkt met de spiegelreflex!! Die compacte zit in de luiertas, kan ik altijd foto maken. En de filmpjes doe ik ook daar mee. (mensen die mij op hyves kennen, zullen die ook wel zien).
    Kan een (compacte) camera na verloop van tijd mindere kwaliteit geven? Of is dit puur het vergelijk met de spiegelreflex?

15. Krekeltje

effe een voorbeeldje, mooi scherp he!

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    spiegelreflex is super! je hebt altijd mooie kwaliteit foto's krekeltje!
    Hier ook meestal een spiegelreflex.

maar ik snap de ballen van de camera.wou dat ik wist hoe alles werkte enzo en zo nog mooiere foto's zou kunnen maken.

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemorgen :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goeiemorgen! Hier ook spiegelreflex.Maar ik wil me er nog wel meer in verdiepen. Ik gebruik mijn oude camera alleen om filmpjes mee te maken...

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dames,

daar ben ik weer.. vroeg in de morgen:D.. haha.. mn stem is weer redelijk terug gelukkig, ik ben een paar dagen erg beroerd geweest, heb me ook ziek gemeld op mn werk, hoofdpijn, keelpijn moe enzz.. ook mn stem was helemaal vervormd;)..zit nog steeds erg vol. dus hopen dat t nu de goede kant op gaat..

even kort teruggelezen:
    LotteBo@ nee niets meer idd gezien, weet ook niet wat wel en niet waar is.

Ik heb t wel sop een ander forum meegemaakt, daar was iemand die ging vertellen niet lang meer te leven hebben, ze was opgegeven enz.. heel veel mensen steunde haar, en toen kwam t uit dat t helemaal niet zo was. mensen boos natuurlijk en terecht.. tja je weet nooit wat voor mensen mee schrijven. Vind t erg zielig als je zo in elkaar zit.

Kindjes@ Gaat super goed hier@ de oudste mag straks lekker mee:D...we gaan even poosje shoppen in de stad;) hij moet nog winterjas, schoenen en kleding.. de waterpokke bij de 2e zijn nog niet helemaal weg, dus we laten haar thuis, en ja dna is t net zo makkelijk als de kleinste ook thuis blijft mn schoonzusje is vanacht al komen slapen dus die blijft heerlijk bij de meisjes!!..Heb er zin in..super gezellig met zn drietjes op pad:D dat is lang geleden... hopen dat t weer beetje mee zit.

iemand nog een vaatwasser over?
    van de week vlogen de stoppen eruit.. vaatwasser kapot, hadden we een op marktplaats gehaald (gelukkig in buurt achteraf) en toen we thuis aansloten, kwam er een hele herie uit dat ding..de lagers stuk:(. wij gebeld. gelukkig konden we m terug brengen en kregen geld terug...Dus mocht je er een over hebben hahah.. dan hou ik me aanbevolen.. heb geen zin in een afwasweekend:p

Blondie@ dan is idd 6e ziekte,, de oudste hier ok gehad. paar dagen hoge koorts en dan die uitslag. hopen is t gauw voorbij!

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik lees dit nu pas:( wat verschrikkelijk:( sterkte met alles, en je moeder ook... Had t zo gegund. soms is het leven zo oneerlijk he....

Sterkte hoor!!

Deel Deze Pagina