Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Hen gelukkig weer aan het opknappen dus.
    Nee, helaas geen vw over, maar je mag het hier wel een keer erin stoppen.:p

Niki mooie foto idd. Zelf gemaakt die cupcakes? Zien er lekker uit.

Debby, ik moet me ook nog eens verdiepen. Zijn al mooie foto's, maar met handmatig meot dat nog mooier kunnen.

2. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen!

@deb, wow wat staat sam stevig zeg! Bij elisa zijn het knikkende knieen, hahaha... Gaat zo snel nu!

@jojo, ga duimen dat een curretage niet nodig is. Sterkte nogmaals.

@spiegelreflexcamera, hier ook een, vind het alleen zo gevaarte om meeteslepen. Elke keer weer die lens erop draaien enzo, vind mijn digitale cameratje fijner in gebruik iig.

@blondie, oeh spannend, wennen op school. Luca gaat volgend jaar naar school. Hier beginnen ze met 3 jaar. Zie er nu al tegenop, hahaha...

@niki, thanks voor de recepten, ga denk ik de kip wel koken ipv bakken in het begin. En proberen verse bruine bonen te vinden.

@hen, help zonder vaatwasser! Heb er helaas geen over maar leef met je mee, vind het zo makkelijk een vaatwasser.

Heeft iemand van jullie weleens bij miss selfridge besteld? Heb een paar leuke dingen gezien voor mijzelf maar weet niet hoe hun kleren vallen.

Verder vandaag naar de tuin hier in het dorpje, daar zou een soort clownsfeest zijn dit weekend, met rommelmarkt en spelletjes voor de kinderen. Vanavond uiteten met schoonouders ter gelegenheid van de verjaardag van mijn schoonvader.

Jullie plannen voor het weekend?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Zo het is weer weekend, heerlijk!
    @ Jojo, wat schrikken van je moeder. Sterkte ermee.

@ opperdepop, ben wel blij met het boek, maak er veel uit zowel voor fruit als groente. Ben zelf niet zo creatief in de keuken, misschien dat het daar aan ligt.

Gisteravond weer witlof/aardappel/appel meegemaakt, verder sperziebonen/aardappel. Er zit nu voor minimaal een week groente en fruit (appel/abrikoos, banaan/mango/kiwi) in de vriezer. Onze vriezer is alleen niet groot genoeg dus kan niet maanden vooruit koken. Maar een weekje is al lekker.

@ Patje20 leuke foto!
    @ Deb, als ik Sam zo op die foto zie is het al een hele grote jongen! Wat kan hij al veel. En als ik dan bedenk dat hij ‘nog maar 7maand’ is…wow knap hoor!
    @ Blondie, spannend wennen op school!

@ Jojo, ik begin niet aan pompoen, lijkt mij zovervelend werk. Schijnen kids wel lekker te vinden
    @ hen, hebben je kids geen zin in een afwasweekend?? Of gewoon lekker uit eten gaan…mwah is geen goed idee voor de portemonnee. Misschien vaat bij de buren brengen….plastic servies gebruiken (ohnee slecht voor milieu) sorry kan je niet helpen J
    @ Iosola leuk vooruitzicht om weer naar nederland te gaan, en voor je het weet is het zover!

Gister antilekbeker van avent gekocht van 6+, eens uitproberen dit weekend. of het werkt en of lavendel jr weet wat ze er moe moet

Verder lekker thuis bijkomen, ben erg moe. Ben deze week naast het werken elke avond weggeweest en was erg laat voordat ik weer in bed lag. Merk dat nu wel. Gelukkig dit weekend thuis, geen bezoeken/verjaardagen. Heerlijk!
    Ga zo met vriendin nog ff proberen te lopen tussen de buien door. Zij zijn net begonnen met icsi behandeling, best spannend en ze heeft nu al wel last van de hormonen. Dus ga wat vaker even met haar iets doen, filmpje kijken (al moeten we dat nog steeds doen…want we raken alleen maar aan de klets) of lekker effe naar een winkel of proberen rondje te lopen in de zon (die helaas ver te zoeken is)

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    oja over eerlijke mensen gesproken, had wat besteld via marktplaats, een setje wat gemerkt stond als 'zo goed als nieuw', was volgens verkoopster niet vaak gedragen en was nog helemaal goed....heb het gekocht, kreeg het thuis gestuurd en viel even tegen. Je kon heel goed zien dat het gebruikt was!
    kan ik zo van balen...

5. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    #3025 Suzannes, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    Hoi hoi!

Ben al ff niet geweest, dus alleen even laatste paar pagina's teruggelezen, kan niet overal op reageren, maar wat me bijbleef:

@ jojo, wat naar zeg voor je moeder, sterkte!

@ Debby, wooooooow, wat gaat Sam hard zeg! Niet normaal, die foto dat hij staat, hahaha, superleuk!

@ Iosola, leuk dat je weer naar NL komt en Sint-intocht kan meemaken. De schappen liggen hier in de winkel al vol met snoepgoed voor sinterklaas, al vanaf de zomer!

Met Linde alles goed, we zitten inmiddels op 3 flessen en eten gaat steeds beter, schema:

7:00/7:30 fles 180+6

10:30/11:00 200 gram fruit

12:30/13:00 boterham ( is ze gek op!!) met boter of jam en fles 180 + 6

16:30/17:00 warme hap, ongeveer 150 gram.

19:00 fles 210+7 en 2 scheppen pap

Linde tijgert wat op haar buik, maar blijft altijd wel binnen een straal van 2 meter. Gaat nog niet het hele huis door. In de kinderstoel zit ze ook echt nog onderuit gezakt, ondanks zitverkleiner, dus in een winkelwagen ga ik nog niet proberen. haha! Wel zegt ze al papa en mama.

Wel wordt ze sinds een paar dagen vaak rond uur of 4:00/5:00 wakker en dan is het heel hard huilen uit het niets. Zelfs speentje ( haar grote troost normaliter) helpt dan niet. Als je haar dan gerust hebt gesteld, begint het weer van vooraf aan als je haar kamer uitgaat. Pff... vermoeiend hoor! Vanmorgen vanaf 4:30 al gedonder en wilde toen ook niet meer slapen.
    Ze heeft nog geen tandje ( haha, de rest volgens mij wel allemaal toch?), maar idee dat er misschien toch wat komt. Ze''knaagt'' dan ook echt op de speen en vertrekt dan haar gezichtje. heb al dentinox. Vanmorgen op bed rond 8:30 ook weer zo huilen, ondanks dat ze echt moe was. Zo ken ik haar helemaal niet.Ze heeft ook een beetje een ''vies'' oogje. Oja, waar ze wel stil van word: we hebben een electrische schommelstoel, als je die op de hoogste stand (!) zet, vind ze het helemaal heerlijk! Gek kind, hoe hard, hoe beter!

pff, ik merk wel echt dat ik een kort lontje heb als Linde aan het ''zeuren'' is. Ik vind het zo'n irritant geluid, haha! Erger dan huilen zelfs ( ook al heb ik natuurlijk liever dat ze zeurt dan huilt). We zijn erg druk met alles rondom nieuw huis, ben zelf een beetje snotterig en weinig slaap, oei oei, ik krijg dan echt de kriebels van gepiep.

Linde is trouwens helemaal gek van K3. Als ik op tv youtube zet van K3, word ze helemaal wild en gaat ze springen en lachen, zo schattig!

6. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kom even Suzannes een hand geven, hier idem dito: inclusief het korte lontje in zijn algemeenheid en de tandeloosheid van juf Piep.

Sim knaagt en kluift trouwens ook met een verbeten koppetje op van alles en nog wat, tot aan de teenslippers van papa (GETVER!)

7. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    haha Pluutje, let shake hands ;)

En als iemand nog een portie geduld in de aanbieding heeft, Pluutje en ik stellen ons graag beschikbaar ;)

8. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even bijgelezen, maar geen puf om te reageren.

Alleen even op jojo, veel sterkte!

9. Krekeltje

Suzannes en Pluutje, misschien eens lekker de mannen op de beebs laten passen, zelf een avondje uit of tutten in de badkamer of.... uitslapen?
    Dan kan je er weer wat beter tegen aan. Pluutje jij hebt het ook druk met je baan enzo

10. Krekeltje

meiden, ik heb een berichtje geplaatst op onze hyves.

11. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Krekeltje, dat is het niet zozeer, ik pak veel mijn tijd en ga geregeld de hort op of kan uitslapen. Mijn man doet superveel. ik heb gewoon een kort lontje wat dat betreft, haha!

Zal zo hyves checken, ik kom er eigenijk nooit meer, had ook account opgezegd, maar weer aangemaakt toen er een feb hyves kwam. heb dus eigenlijk alleen jullie in mijn lijst zowat, ik vind facebook veel leuker.

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Regan is ook zeurderig.
    Ze is nu weer beter maar zo gauw ik uit zicht verdwijnt begint mevrouw te piepen.
    Is ook echt irritant af en toe (vooral nu ik bezig ben met Rodey's zindelijkheid)
    Ook Regan wordt nu af en toe midden in de nacht wakker.
    Ff aai over de bol, dan jammert ze nog wat en dan slaapt ze weer verder.. vreemd...

Rodey doet het trouwens heel goed, al dagen niet meer in zijn broek geplast :) alleen hij wil nog niet op het potje poepen dus af en toe zit er een drolletje in zijn onderbroek ;)

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zeg blondie leg eens uit :cool: , wat voor vierde is dr onderweg :( :D ? moet je ons iets vertellen ;) ;) :p

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

blondie ik werd ook nieuwschierig... kwam dus gelijk hier spieken....

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja idd... is het iets heel flauws??? ;)

16. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ... ik denk, waar heeft men het hier over. Heel het forum van voor naar achter door geakkerd... Ben gelukkig niks niet nieuwsgierig. Maar ik heb 'em. Dat wordt F-vijven totdat het verlossende antwoord er is... Top! Er is toch niks op tv!

Heb vandaag echt een veel te dure winterjas besteld voor Troela Plu. Ik hoop dat hij spuuglelijk is, stuur ik hem meteen weer terug :):D.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach pluutje, je hebt nu toch 2 banen... kan je toch makkelijk betalen :D;)

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3038 Pluutje, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    ... we kunnen de kinderopvang nu makkelijk(er) betalen...;)

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik denk een vierde tandje.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pffffffff klotenacht... emma en sam houden me al vanaf 23 uur wakker. Sliep emma eindelijk, plast ze alles onder (ga maar eens over naar nr 5 luiers binnenkort...) en sam blijft maar krijzen ondanks dat ik hem al een flesje heb gegeven en zelfs in bed bij mij wil hij niet... blegh...

Deel Deze Pagina