Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nu is die kleine eigenwijs al weer wakker, hij heeft 1 uur geslapen...

@juul, leuk dat je nog even laat weten hoe het gaat.

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haaai all:p

zo eerst me eigen nu melde, druk weekend gehad.. met de afwas:p whahah... nee hoor. me vriendin was er weekend, is dan ook niet zo gezellig als k steeds achter pc ga zitten;)
    maare die afwas.. ow had bijna mn borde door de deur gesmete.. wat een ***werk..;) hahah...ach me vriendin hielp mee dus zo gebeurd he ha..nu druk kijke voor andere, we hadde dr een in buurt gehaald,, kwame we thuis, en een herie gaf da ding, terug gebracht geld terug ook (en dat van marktplaats af) wel netjes.. en nu dus zoeke naar een ander.
    zowiezo 2 dgn komt er niks van moet vanaaf werke en morgeaaf ook, dus manlief kan niet zomaar gaan halen zonder auto:p wie weet heeft de buren m te koop hahah:D

hoe is t met iedereen?

hier erg verkouden, mn stem is gelukkig weer wat beter. maar verder goed vol enz.
    zaterdag heerlijk geshopt goed geslaagd, alle winterjasse voor de kids, bij v en d echt gave spulle daar:D en nog kleding, laarzen en schoen en haarspulle voor de meide;)
    toen nog bij action geweest heb ik me nog even uit gelate hhahaha...

eten@ haha die kleine lust echt alles, sinds paar weken eet ze gewoon mee, met friet, frikandel, ga zo maar door.

en als t op is hoor je geluiden van geeef me nog meer heb nog niet genoeg;) haha.. heerlijk ding is het.. altijd vrolijk.. geniet elke sec van haar:D de rest ook wel hoor;) nog een week en de oudste heeft vakantie:D ff weekje niet heen en weer op de fiets naar de school...

kga onog even terug lezen;)

3. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hi meiden!

@tv, hier wel tv kijkers maar verschilt van dag tot dag. Ik ben gek op gossip girl en grey's, mijn vriend kijkt naar voetbal, nationaal en internationaal :(

@hen, oehhh friet en frikandel vind ik nog een beetje vroeg, maar leuk dat ze het zo lekker vind! Echt lekkerbekje dus!

@slaaptijden, hier 's morgens rond een uur of 11 en 's middags rond dit uur. Ze slaapt dan ongeveer een uurtje.

@juul, hi!!

@hyves, he, krijg geen foto's upgeload, moet eens aan mijn vriend vragen. Weet weer waarom ik destijds ben over gegaan op facebook.

Nou aangezien beide kids even slapen ga ik wat opruimen en alvast mijn involtini (vleesrolletjes) in elkaar draaien...

4. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Hen, fridakellen en patat??? Jullie zijn er vlug bij ;)

@ Iosola, klinkt lekker je vleesrolletjes! Moeilijk te maken? wil wel receptje!

@ Juul, leuk dat je ff update gaf en alles goed gaat!

Linde poepte trouwens voor de bijvoeding 1x per dag een flinke luier. Nu draait ze de hele dag door kleine drolletjes. Soms wel 4 poepluiers per dag, bij jullie ook?

5. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    ok involtini (vlessrolletjes)

dunne vleeslapjes (even aan de slager vragen wat voor vlees je moet gebruiken, zodat het iig niet taai wordt).
    eieren
    knoflook
    mortadella
    bladpeterselie

eieren koken en klein snijden samen met de knoflook en peterselie.
    plakje vlees uitleggen, mortadella erop, en een beetje eimengsel in het midden. Mooi oprollen en vastmaken met houten prikkertjes.

de manier waarop je het bakt kan verschillen. In tomatensaus. Of bv in de olie met knoflook en witte wijn. Hoe je het lekker vind.
    Wbt de vulling kan je dus ook kaas en ham doen etc.
    Ga nu echt het huis opruimen...

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @poepbroeken, tja hier ook een lekkere poepkont, maar voor die tijd ook al wel. Het word nu juist iets harder. ( lekker he)

@patat, dat vind ik ook nog iets te vroeg, meestal hier als ze rond een jaar zijn dan mogen ze mee eten. ( hij krijgt vast voor de tijd al wel eens een stukje hoor)

@iosola, jou man en de mijne kunnen dan wel bij elkaar tv kijken. Hier ook elk voetbalprogramma.

Ik ga nog even proberen om de persoon te vinden hier die ik zoek.

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Bloemetje; nee hoor hij had eens niks goed te maken en juist daarom schrok ik:D Maar was eigenlijk wel aangenaam verrast hoor, soms kan hij ineens zoooo lief zijn en dan denk ik ja dat is de man waar ik verliefd op geworden ben;)

@Iosola: Klinkt lekker! Ik maak morgen chocoladetaart, mischien moeten we samen eten? Zorg jij voor het hoofdgerecht en ik voor het dessert;)

@Tv-kijken: Ik kijk echt naar heeeeeeeel veel en dat heb ik dus te danken aan het jaartje dat ik thuis zat tijdens men zwangerschap en na de geboorte, je kan niet elke dag blijven poetsen hé:D
    Ben toen begonnen met naar allerlei soaps te kijken en nu volg ik deze nog steeds:D
    Mijn vriend kijkt ook wel eens graag naar voetbal maar als het dan net een leuk programma op tv is gaat hij boven in bed kijken;)

@Poepbroeken: Wat me nu sinds gisteren opviel is dat hij enorm veel poept. Is ook iets slapper dan normaal.

@Juul: Fijn om nog iets van je te horen! Gaat idd hard hé!
    Slaapt hij nog steeds niet door? Krijgt hij bv of kv? Hoop ook voor jou dat hij snel gaat doorslapen!

@All: Dagje gewerkt en morgen een dagje thuis! Heerlijk! Was druk op het werk 17 peuters, moest ogen op mijn rug hebben!
    Net mijn lading kledij binnen gekregen wat ik besteld had en het is echt super!! Zijn winterjasje ook, ben er heel tevreden mee!
    Nu nog een beetje opruimen en dan in mijn zetel ploffen en nog wat soaps kijken:D

8. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Net L op bed gelegd, ben benieuwd of ze gaat slapen...

9. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @Jojo, onze Belg in het midden: over TV gesproken: ik ben groot fan van de Pfaffs! haha! Zit af te tellen wanneer het laatste seizoen ( dacht ik) op tv komt! Heeeeerlijk!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tv: ik kijk geen tv. Als mijn man s avonds thuis is dan zie ik wel eens wat. En op donderdag komt er een serie die we dan samen volgen maar kan ook zo weer over zijn.
    Soms mis ik echt wat hoor... ik zie nooit reclames of series waar anderen het over hebben. Ik zit liever achter mijn laptop. Mijn man vind het wel relaxed. Kan altijd kijken wat hij wil.

poepbroeken: soms geen, soms 3 verschilt per dag.

jojo, arme jij, 17 peuters!

kleding: heb even een shoptop. Voor emma heb ik ongeveer 25 setjes en voor sam iets van 15. Genoeg dus.
    Voor mezelf ook even niet. Ik ga woensdag beginnen met het cambridge dieet. Daarna ga ik wel weer shoppen.

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: dat is echt leuk he die interactie.
    R2 was laatst met papa mee en R1 zei steeds: waar is mijn broer? Ik mis mijn broer!
    Zo schattig.
    Succes met het dieet

Liedjepiedje: dikke knuffel voor jou

Jojo: ah wat lief dat je een bloemetje hebt gekregen

Krekeltje: goeie regeling dat jij ook iets leuks mag doen als hij weg gaat

Juul: leuk je weer eens te zien
    Balen dat Sepp nog niet wil doorslapen 's nachts

Hier ook een expeditie Robinson fan :)

Slaaptijden: 8u fles en dan terug tot 10u
    12.30 - 15.00 en nog een kort dutje rond 16.30u
    19.00u naar bed voor de nacht.

Beweeglijk: dat is Regan nog helemaal niet. Volgens mij is die liever lui dan moe haha

Ik krijg nooit meer bloemen ;)
    Mijn man had een keer bloemen meegenomen en ik zei met mijn grote mond:
    Van wie heb je die nou weer gekregen...
    Foute opmerking dus hihi

12. Krekeltje

Blondie meteen kans verkeken?

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    blondie wauwwww wat een slaaptijden!

14. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Nog zo vroeg op de morgen en de achtervolging is hier alweer ingezet, arme hond:) Ik zie haar denken: "kleintje, is dit nu een tijdstip om op te staan!" Normaal ligt die luie hond nog te slapen tot 10u ofzo, nou die tijden zijn voorbij want hier is babyyyyyy!:D

Verder een goede nacht gehad, gisteren om 23u nog eens aan de borst en toen geslapen (zonder wakker te worden voor speentje!) tot 8u, toen werd hij zingend wakker, Heerlijk!
    Vandaag een dagje thuis dus lekker genieten!

@Blondie: Haha dat zei ik ook tegen mijn vriend, vond het iets te toevallig hij werkt op een bloemen/planten beurs en ineens krijg ik een bloemetje, vroeg hem ook of hij die ergens gekregen had:D
    Gelukkig kon hij er wel nog om lachen:D

@Suzannes: Ja de pfaffs is echt leuk! Komt naar't schijnt geen nieuw seizoen meer... Zo jammer!

@Tv-kijken: Kijkt er niemand naar So you think you can dance? Dat is toch bij jullie ook op tv geloof ik hé?

@Debby: Hier nu ook een hele garderobe vol:) Hoeven enkel nog een muts, wandjes en sjaaltje shoppen en dan zijn we winterproof;)

@Krekeltje: Heeft L. geslapen gisteren?

Ga hier de achtervolging staken, nu is het wel genoeg geweest voor de hond;)

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Nee, niet per se. Maar ik geef ook niet veel om bloemen en dat weet hij nu ;)

Jojo: haha, dus jij hebt die opmerking ook gemaakt.
    Ik kijk ook wel eens naar So You Think You Can Dance.

De Pfaffs vind ik ook leuk

16. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    hallo allemaal!Even berichtje van deze kant,heel af en toe lees ik nog mee.Het ontbreekt me aan de tijd om geregeld te reageren.Maar het gaat hier erg goed.Hoop met jullie ook.Jordy slaapt smorgens een uurtje,smiddags een paar uurtjes en dan ligt ie samen met zn grote broer om 19:00 weer in bed tot de volgende morgen.Dus een erg fijn ritme.Hij heeft alleen de laatste paar dagen dat ie savonds paar x huilend wakker word,maar na wat troosten slaapt ie weer verder.Wbt eten eet ie ook al aardig met de pot mee.
    @thriska je gaat mooi met je zwangerschap,schiet goed op zeg.Voel je je goed??

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kan je ingevroren groente (sperziebonen) koken, groentehapje maken en daarna weer invriezen??

er waren geen verse boontjes meer, dus heb ik boontjes uit de vriezer gedaan...maar ineens moet ik denken dat ik ooit ergens gelezen/gehoord heb dat je ingevroren groente niet weer opnieuw mag invriezen.

ik hoop dat het niet zo veel kwaad kan, anders zou ik mij een domme moeder vinden:cool:

@ Juul leuk om wat van je te horen!
    @ Mamma1, fijn dat het goed gaat!

@ All, fijne dag allemaal. Hier regent het, dus lekker nat. Heel fijn want ik mag zo naar het bureau met kleine meid, ben benieuwd nu 2 maanden niet geweest!

tot later

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mamma1, fijn dat je zo een lekker ritme hebt met de kiddies! ja gaat snel he, al bijna 23 weken :) . voel me verder goed, geen rare pijntjes ofzo dus tot nu toe mag ik niet klagen. Aaron gaat ook nog eens lekker dus ben happy! ook hier wordt aaron de laatste tijd vroeg in de ochtend een paar keer wakker, maar slaapt na een speentje wel weer verder.

19. Krekeltje

Thriska heb je eigenlijk al een buikfoto?

Mamma1, fijn dat het zo goed gaat.

Nou L ging netjes slapen om 21.30 uur (te laat naar mijn zin, maar goed), maar werd om 22.15 uur wakker. Ze is heel verkouden en snotterig. Sliep pas om 23.00 uur weer (na een fles), maar om 00.45 uur weer wakker. 1.30 uur slapen, 4.00 uur weer wakker, en vervolgens weer om 5.30 uur wakker. Toen hebben we haar tussen ons in gelegd en sliep ze tot 7.30 ur.
    Pfffffff waarom slaapt ze niet meer door?! Ik weet nu het antwoord hoor, verkouden, maar eerst was ze dat nog niet. Weet wel dat ik dit niet heel lang ga volhouden zo weinig slaap.

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    krekeltje, pfff is vermoeiend he, als t goed is gaat t dan over een paar daagjes beter. aaron heeft dr hier ook een paar daagjes last van gehad, ook om t uur wakker geweest, gelukkig de volgende nacht iets beter en nu al bijna als vanouds gelukkig!

had een buikfoto gemaakt, maar heb op t moment een oude foon omdat mn nieuwe kaduuk was en gerepareerd moest worden en dara heb ik dus geen kabel voor naar de comp van(lekker slim hahaha). camera uitgeleend dus zodra ik mn nieuwe foon terug heb!

Deel Deze Pagina