Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    hi meiden!

even snel iets van mijn kant. Vandaag naar de outlet geweest. Was leuk. Alleen niet echt geslaagd, 1 truitje voor luca.
    Veder hele leuke winterjas voor elisa gezien van Dkny, maar schoonmoeder had half uurtje eerder gebeld dat hun een winterjas voor elisa hebben gekocht! Heel lief van ze maar die had ik toch graag zelf uitgezocht...
    Nu komen ze morgen langs dus maar duimen dat ik hem mooi vind. Verder hadden ze nog een tuinjurkje (zeg ik dat goed) gekocht, ben ik niet zo van maar ach ja...

Nu dus net thuis, even pizza bestellen en relaxen vanavond. Wat hebben jullie gedaan?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iosola sm kocht hier ook altijd kleertjes maar daar hou ik echt niet van. Manlief heeft er op een gegeven moment wat van gezegd. Ik doe het toch niet aan... En vooral een winterjas. Wil ik echt eentje die ikzelf mooi vindt.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o wij hebben vandaag niet veel gedaan. Ik ben echt niet lekker en reno is door zijn rug gegaan dus ziekenboeg hier. Emma was met mijn beste vriendin mee, die wilde ons ontlasten gelukkig. Ze heeft het leuk gehad en zelfs een slang geaaid (waren op visite bij mensen die een slang hebben).

Verder met sam een beetje gekeuveld. Echt heerlijk rustig zo, maar 1 kindje ;). Sam valt wel 100 keer per dag op zijn hoofd... en ik weet echt niet wat ik daar aan moet doen. Hij gaat elke keer staan maar na 5 minuten laat hij zichzelf gewoon los :(

4. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @debby, met andere kleertjes vind ik het niet zo erg, die doe ik 1x aan en dan is het wel welletjes. Maar een winterjas is voor elke dag. Wat ik heb begrepen was het een fuchsia achtige. Dus zit nu te denken om die van de h&m te halen voor erbij, dan hoef ze iig niet steeds die jas aan. Het yuinjurkje verdwijnt na 1x een de kast...

wat lief van je vriendin dat ze emma onder haar hoede heeft genomen vandaag, is idd een stuk rustiger 1 kindje. Wbt sam die zich pijn doet, valt waarschijnlijk wel mee, anders zou ie er toch met stoppen zich los te laten niet?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iosola ja dat zou je denken... maar hij huilt wel echt heel hard en hij had zelfs zijn tandje door zijn lip vandaag (en hij heeft net 1 dag een tandje :()

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dag dames,

rustig hier;)

Ik ga zo weer werken dus even kort berichtje an mij.. moet van 14.0-22.00 werken. Hier verer heerlijk herfstevakantie, dus relax deze week, lekker op gemakje alles doen;) morge beetje uitslape denk;)as de kids dat toe laten.. ach zal vast wel vanmorge mocht t ook half 10 wezen;).. moest nog eens goed kijken of t wel echt zo was hahah:D...

dinsdag ga ik heerlijk dagje met de kids naar mn vriending met dr 2 kids.. en woensdag dagje met mannetje en kids wat leuks doen, als iemand leuke tips heb hoor ik dat graag:p...

nou ik zie dat t ttijd is.. k moet nog bijna half uurtje rijden:p

Fijne zondag allen nog!!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hen: jeetje 10.30 uur! heerlijk!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hen ben jaloersssss! hier elk uur de kok gezien door de verkouden en benauwde kiddies, half 8 dr maar uitgegaan en gelukkig nadat manlief eruit was nog anderhalf uur kunnen slapen. gezellig met schoonzus geklept vanmiddag en straks ff manlief inmaken met een spelletje hehehe.

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hen: ben er zelf nog nooit geweest, maar dit lijkt me heel leuk en is niet al te ver (en niet al te duur)
    Dierenrijk, Lekker beesten tussen de dieren!

Of de Beekse Bergen zou kunnen.

Volgens mij word het woensdag wel redelijk weer.

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen meiden...

Ben ik eens wat actiever aanwezig blijven alle anderen weg! Hoop dat jullie allemaal een lekker weekend hebben gehad.

@winterjas, nou hij is uiteindelijk wel heel leuk, leuk model en kleur is koraal/fuschia). Nog een andere erbij voor de afwisseling en het is perfect! Verder viel het spijkerjurkje ook wel mee, het blousje eronder ziet er niet uit maar dat nemen we maar voor lief, hetzelfde geldt voor het paarse hoedje wat ze hebben gekocht. Ach ja, al met al had het erger gekund.

@hen, zo die laten jouw nog een keer uitslapen zeg!

@trishka, hoe is het verder met je buikje? Nog te doen?

Gisteren heeft luca ook nog een een beddekovertrekset gehad van Cars Caleffi, helemaal happy dus. En ik heb nog wat kleertjes voor hun gekocht bij de H&M. Alleen vond ik er voor luca niet echt veel leuks tussen zitten. Voor hem ga ik dus nog even bij zara wat bestellen.

Ga wat yoghurt met muesli eten nou en even proberen op gang te komen...

11. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hen, wauw, 10.30, dat is uitslapen.

@trishka, ik hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen.

@iosola, ik zou er ook nog een jasje bijkopen en afwisselen. Ik ben ook altijd wel blij met kleertjes, als ik het niet leuk vind gaat het onderin de la en wordt het alleen gedragen als er verder niks meer schoon is (maar met een jas gaat dat moeilijker).

@debby, wat vervelend dat Sam zich elke keer pijn doet.

12. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hoi meiden!
    Heb jullie de afgelopen dagen een beetje verwaarloosd, heb wel meegelezen maar is me nog niet gelukt om eens deftig te reageren.

Even kijken wat ik onthouden heb.

@Debby: Arme Sam! Ze zien ook nog nergens het gevaar van in... Emeric stoot zich wel regelmatig aan de salontafel of tegen stoelen omdat hij overal onderdoor wilt kruipen.
    Beterschap gewenst daar in je ziekenboeg!

@Hen: Lekker uitgeslapen ;)

@Iosola: Wij krijgen ook de meest afschuwelijke dingen van schoonouders... Vind het altijd zo jammer want ik doe hem dat echt niet aan, ze kunnen toch beter even vragen waar ze ons een plezier mee kunnen doen.. Heb al heel subtiel even proberen duidelijk maken dat ik heel erg leuke dingen in de hema vind maar ze lijkt 't niet te snappen, vriendlief heeft ook eens gevraagd of ze niet gewoon pampers willen kopen ipv kledij maar ook dat doen ze niet... Moeten ze dan maar weten hoor dat ze hun geld weggooien want ik doe Emeric echt zo geen lelijke kledij aan, zelfs niet om naar het kdv te gaan.
    Laat staan dat zij een winterjas zouden kopen voor hem...:$;)

@Schoentjes: Ik heb net een heel leuk paartje gekocht van Rondinella, waren maar 2x gedragen en ze vroeg 5euro denk dat dit wel een goede koop is niet?
    Vind het trouwens ook wel erg moeilijk voor de schoonmaat te weten.

@All: Hier gaat het goed hoor, kleine mannetje word zo snel groot! Ben nu 2 weekjes in verlof maar moet Emeric toch straks naar het kdv brengen:( Hij was het nu net heel goed gewoon dus ze vonden het beter dat hij toch 2x in de week kwam, zal idd wel goed zijn voor hem maar voor mama iets minder;)

Ohja nog even een vraagje; vanaf wanneer mogen baby's eigenlijk een donsdekentje op bed hebben? Vind de nachten nu echt koud worden, nu slaapt hij in een slaapzakje met lakentje en lodger eroverheen maar zou graag overschakelen op de donsdeken.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojogirl een donsdeken (je bedoelt een dekbed toch?) mag officieel pas vanaf 2 jaar. Maar het is maar wanneer ze echt goed de deken van zich af kunnen duwen en dat kunnen ze nu nog niet. Ik heb emma vanaf anderhalf toen ze een groot bed kreeg een dekbed gegeven.

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

jojo, pff das een goeie.. volgens mij als ze zelf de dekens weer van hun gezicht af kunnen duwen?

Hier: wel een betere nacht, maar aaron besloot om half 5 dat t ochtend was, hahaha had ie t ff mooi mis. heb m maar elke keer een speen gegeven en om 6 uur zn flesje geprobeerd, daarna is ie gelukkig nog ff gaan slapen tot 8 uur ofzo. maaaaar deze nacht dus wel meer als 2 uurtjes slaap gehad jeeeej!

buikkie doet t lekker, kleine meid is lekker druk af en toe. nog steeds niet echt een buikfoto kunnen maken die ik hier ook kan plaatsen aangezien mn foon nog steeds in de reparatie is en ik voor deze foon geen aansluiting naar de comp heb.

verder snap ik manlief niet helemaal ;) . Manlief wilde dus eigenlijk al geen kiddies meer en ook ik ben hierna toch echt helemaal klaar met zwanger zijn, hoe erg ik ook nog van deze zwangerschap geniet :) . Manlief zou gesteriliseerd worden, en mij leek t dan wel zo handig dat als ik bevallen was t al veilig was, aangezien ik de anticonseptie bij ons niet echt vertrouw hahaha. ik bedoel met ons geluk scheurt t condoom ofzo :cool:. en aangezien we nog al liefhebbers zijn wil ik dit keer 0% risico lopen. maar dat betekent wel dat manlief wel eigenlijk binnen nu en een mand onder t mes moet.

geen probleem zou je denken: nou wel dus :( ? meneer maakte me toch een drama: t is zijn lijf en t gebeurd pas als hij eraan toe is :( . Hij is natuurlijk panisch voor naalden en t vooruitzicht van plaatselijke verdoving houdt meneer nu dus tegen. Nou daar zit je dan.. heb al tegen m gezegd dat ie gewoon niet gaat krijgen tot t veillig is, en dan ook echt veilig :p . vond ie allen niet zo leuk om te horen ;) , ja dagggg t wordt tijd dat ook hij zn verantwoording neemt hoor. dit is dus nog een verhaal to be continued zucht :D .

15. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hen. Ik heb nog 3 bonnetjes van de kruidvat daar krijg je in diverse parken het tweede kaartje gratis. Als je interesse hebt kan ik ze opsturen. Of als iemand anders interesse heeft. Je kan m besteden bij: ouwehands dierenpark Rhenen, Beekse bergen, Dierenrijk, Avifauna, Slagharen en plopsa Coo! Tot eind van het jaar te gebruiken.
    Ik hoor het wel.

16. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Trishka. Ik wil nog even zeggen dat ik zoooo'n respect voor je heb! Gewoon alweer zover zwanger met zo'n kleintje erbij. Lijkt mij onwijs zwaar want je moet m toch regelmatig tillen en je tilt ook nog een paar kilo lichamelijk mee! En je bent zo positief ook al moet je er regelmatig uit!
    En die man van je moet zich daar maar snel overheen zetten want jij hebt het veeel zwaarder!
    Hier moeten we ook wat voorzichtiger gaan leven, want we gebruiken alleen een condoom... en soms niet. Niet zo handig als je voorlopig nog even wil genieten van 1 kindje! Al zou ik het geen ramp vinden hoor als ik nu zwanger zou worden.
    Misschien toch maar een keer aan de pil.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    liedjepiedje, thanks lieverd.. moet zeggen dat t me tot nu toe ook wel meevalt hoor, ook al is aaron best wel al zwaar met zn 9 kilo hahaha, gaat me tot nu toe nog goed af. gelukkig hoef ik niet te werken, dat scheelt denk ik een heel stuk, kan nu af en toe nog ff op de dag bijtanken op de bank.

manlief weet ook wel dat ie zich eroverheen moet zetten hoor, maar goed daar is ie niet zo goed in hahaha. tsja dan is t zn eigen keuze om ff niks te krijgen ;) (ga ik volgens mij noooooit volhouden maar goed :D).

Verder is manlief echt wel een lieverd hoor, probeert me in t weekend te ontlasten met t huishouden, denkt mee en probeert wat meer met me op 1 lijn te komen ivm de opvoeding omdat ie af en toe wel erg makkelijk kan zijn waardoor de kiddies m niet altijd meer serieus nemen.

vandaag een heerlijk rustig dagje, zoontje is rio aan t kijken en ik, ik ben ff op zp :D .

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ennuh, liedje misschien is de pil idd een idee ja, scheelt gedoe met t condoom in the heat of the moment, ik weet hoe je t dan soms kan vergeten hahaha.

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Trishka: en je man moet eerst naar de HA om te vragen voor een sterilisatie en dan moet hij na 2 weken terugkomen of hij het nog steeds wil.
    Is officiele bedenktijd.
    En normaal steriliseren ze niet als de vrouw zwanger is, maar je kunt jullie geval uitleggen.
    Bij ons wilden ze het wel doen (maar toen had ik zoiets van: wacht nog maar even ;) )

Jojo: dekbedden mogen pas vanaf 2 jaar.
    Maar je hebt hele dikke winterslaapzakken, zelfs met mouwen.
    En je hebt ook - in NL in ieder geval - dekbedovertrekjes voor in het babybedje en dan kun je daar een speciale deken in doen.
    Dat is ook lekker warm.

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    i know, en idd als we de situatie uitleggen doen ze t vast wel maar dan moet manlief eerst een verwijzing hebben aangevraagd naar de uroloog.. eerst maar die stap zien te laten zetten ;) .(zucht mannen af en toe, vinden ze vrouwen kleinzerig, nou mannen kennen dr ook wat van hahaha)

Deel Deze Pagina