@jojo, ze hebben idd redelijk dikke slaapzakken en daarover kan je dan weer een laken doen. Dekbed heb ik hier nu pas voor het eerst voor luca. @trishka, ik zou zeker ook over de pil nadenken. Bij ons was condooms sowieso geen optie omdat we onszelf kennen, te risicovol hier!
iosola, die vertrouw ik dus niet.. blijkbaar zijn man en ik zo vruchtbaar dat we al eens door de pil en al eens door de nuvaring heen zijn zwanger geworden... gewoon bij keurig gebruik. vandaar dat ik ook zooo graag wil dat ie geholpen is voor de bevalling . ach eens kijken als ie een maandje niet heeft gekregen of ie dan nog steeds zn angst de ingreep laat tegenhouden hehehe .
thriska mannen er is nu ook de essure methode voor vrouwen om zich te sterriliseren. Kan ook poliklinisch. Persoonlijk zou ik dat niet doen omdat ik vind dat het dan mijn mans taak is. Ik heb al genoeg polonaise aan mijn lief gehad. Maar misschien is dat anders een oplossing voor jullie?
Hallo allemaal, even weer een paar dagen geleden dat ik geweest ben, maar Job had 3 dagen hoge koorts en na de koorts werd hij heel vervelend en schreewd alles bij elkaar. Echt ontroosbaar, dus we zijn zondag nog op de HApost geweest en hebben oordruppes gekregen. Het zal wel weer een kno patientje worden. Ik moet nu zo naar de HA ( eerst naar het cb) en dan hopen dat we een spoed doorverwijzing krijgen anders word het pas begin november. Nou, zo lang kan ik het echt niet handelen hoor. Ik lees hier wat over anticonceptie, tja, er is zoveel mogelijk, maar ik ben blij dat mijn man hakkie takkie gedaan heeft. Tja, misschien moet hij nog een keer. Deze week of volgende week weer een potje inleveren en als er dan nog zaadcellen leven moet hij nogmaals onder het mes. Ik ben benieuwd, maar ik hoop dat het goed is zodat ik weer met de pil kan stoppen.
patje... ach goed arme jongen! ik vond net nog een flesje borstvoeding in de vriezer. Die ga ik zo maar aan sam geven want kids zijn erg snotterig. Kan ie wel wat antistofjes gebruiken. Wel weer raar vind ik...
@trishka, en misschien een iets wat zwaardere pil? kan begrijpen dat je man er angst voor heeft, weet niet of ik het zou laten doen als ik een man was geweest. hier trouwens beetje hoofdpijn en misselijk. hoop niet dat er een griepje aan zit te komen...
Snotteren, ook hier hoor, allemaal. Ik al 3 weken en dan helpen die slapeloze nachten ook niet dus Job logeert nu af en toe bij mams..... Ik was trouwens vorige week nog bij de KNO voor Pim, waarschijnlijk mag hij ook weer buisjes. Moeten over 8 weken weer terug komen. En hij heeft ook femke's oren even gecheckt en daar waren de buisjes ook alweer uit en een leuke vondst gedaan in haar oor: het buisje die vast zat aan een stukje wat!! Het deed nog pijn ook toen hij het eruit haalde, maar ze gaf geen krimp. Hoe daar nou een watje in komt, geen idee.
o mijn kleine sam heeft net gewoon 2 meter langs de tafel gelopen... ik heb gewoon tranen in mijn ogen ervan
toevallig... ik heb nog halve la met bv liggen in vriezer, lisa vandaag ook 1 flesje gegeven... toch maar opmaken ipv weggooien...
Hallo meiden, hier even een teken van leven. We zijn afgelopen dagen bij mijn ouders geweest, heerlijk was dat! Verder druk met werk, nog een weekje en dan heb ik weekje vrij. Iemand hier ook al lekker herfstvakantie? Verder alles oke, kleine meid doet het super. Fruit en groente (met aardappel!) gaat goed. Mijn ouders en broertjes konden afgelopen weekend ook genieten van het gillen van lavendel jr Heb net alles bijgelezen, maar ik weet het al geeneens meer. Wat slecht geslapen de afgelopen nacht, tja tis je eigen bed niet. Zo scheetig....ik zit boven, en ik hoor beneden mijn man voorlezen (nijntje)
Hey dames geniet van jullie vakantie! Hier gewoon doorwerken.. helaas Ik ben aan de pil. stop op donderdag gelijk vrijdag al ongi bah heb vandaag eens gebeld maar schijnt geen kwaad te kunnen kwa veiligheid.. arjen hoest weer flink mogen weer met de puf beginnen... eens kijken of het iets helpt.. @ Debby aaah wat goed! stoer zeg @ Lavendel aah aandoenlijk is dat he papas die voorlezen! Fijne aaf allemaal
deb wauw, vind t echt zooo knap van sam dat ie dat allemaal al kan! Ik ben vandaag ook blij, aaron ging alleen maar in zn achteruit en nu heeft ie vandaag voor t eerst vooruit ketijgert, jeeej! kruiphouding heeft ie ook al te pakken, alleen nu nog doorhebben dat ie met zn handjes ook naar voren kan hahaha.
@Dekbedje/donsdeken: ik bedoelde dus inderdaad een dekbedje Oh dus maar vanaf 2 jaar? Dan wachten we nog maar eventjes @Liedjepiedje: Hoe herkenbaar, hier nu ook vrijen met condoom maar al enkele keren vergeten @anticonceptie: Ik denk altijd maar, ik geef nog borstvoeding en heb PCO hoe groot is nu de kans dat ik zwanger word van 1 of 2x onveilig vrijen... Maar je zal natuurlijk maar zien dat het me zou overkomen hé Hoewel ik nog graag even zou genieten van Emeric zou het natuurlijk wel heel erg welkom zijn. @Debby: Oh wat knap van Sam! Hij gaat ineens wel erg hard hoor! Emeric heeft even een pauze ingelast met zich op te trekken aan alles, heeft het nu te druk met rondkruipen en mama's spullen afbreken... @Trishka: Heb ook respect voor je hoor! Je moet het maar bolwerken een kleuter, een baby, een stiefzoon en dat allemaal met een zwangere buik! Vergeet niet om af en toe even gas terug te nemen hé Ivm je mannetje, ik vermoed dat een maandje zonder seks hem snel op andere gedachten zal brengen @All: Ga nu mijn bedje opzoeken, morgen komt mijn oppaskindje. Moet ook morgen met mijn moeder naar het ziekenhuis Ze moet onder narcose voor een curretage, zo zielig voor haar
trouwens toen sam vanmiddag langs de tafel liep was ik helemaal hyper en roep naar mijn man "kom snel kijken, kom snel kijken" zegt hij droog: o dat doet ie al de hele dag hoor (ik was ziek thuis dus hij had de zorg voor de kids op zich genomen). Nou mannen... je zou ze toch?
Ik heb even vluchtig gelezen, heel druk hier..... Thriska, je kan inderdaad eens kijken wat je man na een maand geen seks zegt. Maar hou jij dat ook vol? Jojo, heel veel sterkte met je moeder, zo sneu. *klapklap* knappe sam!! Patje, hier beetje zelfde verhaal met L. Zo hard huilen...