Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Jojo ik denk niet dat je je kolf hoedt mee te nemen hoor. Zes uur zonder kolven moeten je borsten toch makkellijk redden

2. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Aan mijn antwoord heb je niet zo veel. Ik denk wel dat je het redt, maar bij mij ging dat makkelijk. Maar ja, ben dan ook heel snel afgebouwd....

3. Krekeltje

Weet iemand dit? Gisteravond wortelstamp gemaakt. Voor mezelf (vanavond heeft mijn man cursus) en voor L.
    Gepureerd, in potjes gedaan, mijne in de koelkast. Die van L op aanrecht, als het dan een beetje koeler is draai ik de deksel dicht en zet ze in de diepvries. Maar gisteravond om 21 uur gemaakt, en nu zie ik dat ze nog op het aanrecht staan. Stom stom stom. Kan ze nu niet meer invriezen zeker? Zijn 7 potjes.
    Kan ik het mijne uit de koelkast in potjes doen en invriezen? En dat ik dan die 7 potjes zelf eet?

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ziet er idd geweldig uit;)
    inmiddels is t dus woensdag, en kunnen we niet echt veel doen, hier erg verkouden, en wat ziekjes, we houden t dus kort bij huis. kinderboederij, vanmiddag wat knip en plaksel werk, nog bij oma langs, en vanavond pannekoeken eten.. nou dat is denk ook wel erg leuk uitje voor de kids;)

wel super dat je dat doorgegeven heb, want ziet er erg leuk uit, en maybe in de toekomst wel s keer heen gaan.

Verder hier druk bezig, met ledikantje schilderen, hij is nu klaar nog drogen, en misschien vandaag nog in elkaar.. dan gaat de kleine dus echt over naar de ledikant..:( kan er wel een traan om laten, vind t niet leuk dat ze niet meer bij ons op kamer ligt dan...maar ja, kan ook niet tot dr 10e bij ons blijve ligge;)

vanmorge was t weer half 10;) hahah... morgen weer??
    heerlijk zo heb je zelf ook beetje vakantie. Gister gezellig dagje naar mn vriending geweest.. was ook erg gezellig.
    Morgeavond weer paar uurtjes werken. zo vliegt de week om he..

denk dat k de zolder ook nog maar s onderhande ga nemen.

iemand nog interesse in een badje met standaard en tummy? voor fam ofzo? anders gaat t eind van de week naar de kringloop ofzo.
    geef mar een gilletje;)

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    t was half 10;) maar goed dan nog mag ik niet klagen he;)

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    gaaf zeg Bruno Mars!! benieuwd!
    Maarre, schuldig dat je Emeric ''dropt'' bij zijn vader?? :$ het is zijn vader?? Dat is toch geen ''droppen'' ?
    ik vind het supergoed dat je lekker wat voor jezelf gaat doen hoor Jojo! Zal je vast goed doen en je niet schuldig gaan voelen, een kind krijgen betekent niet dat je nooit meer leuke dingen voor jezelf kan doen toch!

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    erg lief;) ik heb zelf ook kortingsbonnen.. nog van c1000. maar nu komt er toch niets meer van.. maar voor t eind van t jaar zijn ze zowiezo wel op;) erg lief van je aanbod;)

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Vriezer@ oo... dat is waar ook.. hier heb ik ook nog de hele la vol liggen haha. onderste la, nooit meer bij nagedacht..nou dan kan ik nog paar daagjes vooruit;) kan hier ook geen kwaad, met die snotterije;)

nou hier dus na een krappe 4 weke weer ongi.. zou ik dan toch een normaal ritme gaan krijgen???..nu moet ik eerlijk zeggen, sinds ik weer rook (ja erg dom van me,na 2,5 jaar stop, maar altijd buiten hoor of in de schuur) lijkt t wel dat mn cyclus beter op gang kom. t is ook zo weer weg die ongi terwijl t normaal 10 dage minstes duurde en heftig, nu wel erg maar nooit dat t k 5 dagen door lek. hoe snel ik ook weer verschoon(zou dat door t roken dan kunne komen?).. ach die vrouwedinge blijve me toch altijd bove m'n petje staan.
    anticonseptie@ Hier gewoon rustig aan, lekker aan t genieten van de 3, mannetje vind t nog eventjes goed zo, binnekort zal t wel anders zijn als k hem zo hoor;).. dus we gaan dr nog niet voor, we gebruiken niks, k test wel op ovu, en zodra k maar iets zie maar even andere manieren gebruike:p
    en tja als t dan alsnog verkeerd loop maakt t ook niet uit, dan moet hij dr mar iets aan gaan doen haha ik neem geen pilletjes;)

Geniet van deze mooie dag.. tot snel

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja weet het wel en moet zeggen dat mijn vriend het ook niet erg vind dat ik eens alleen wegga (was in het begin wel anders hoor! toen mocht ik Emeric nog geen half uurtje bij hem laten om naar de winkel te gaan!)
    Maar mischien juist omdat ik hem nog nooit alleen heb gelaten enkel dan naar het kdv om te gaan werken dat ik het er zo moeilijk mee heb?
    Weet ook wel dat dat niet zo is hé maar voel me dan telkens zo'n slechte moeder omdat ik wat voor mezelf doe:)
    Maar och, ga er gewoon zooooooo hard van genieten:D
    Eindelijk eens (hoop ik!) onbezonnen genieten!

@kolven; ok dan neem ik hem maar niet mee:) Hoop alleen dat hij dan wel nog wat gaat drinken voor ik vertrek want anders red ik het alsnog niet vrees ik.
    Zie het wel en anders toch maar even de handkolf in de auto laten.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Jojo: heel veel plezier vanavond en doe hem de groeten van mij :D

11. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @Juffie wat een lief koppie zeg.Jordy is vanmorgen naar de kapper geweest,die had zon bos.
    Zal snel een x nieuwe foto neer zetten.
    @Jojo veel plezier.Ik weet eigenlijk niet wie Bruno Mars is...(sorry)

12. Krekeltje

Hen, een vriendinnetje van mij is zwanger, zij zoekt er nog een. Waar in Brabant woon jij?
    Mag me ook pb'en anders.

13. Krekeltje

Ik kom even zwaaien, drukke week, zal hier komende week waarschijnlijk niet kletsen. Reden staat op onze hyves (oude topic naar boven gehaald)

14. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Nou,gisteren de kinderwagen omgebouwd naar het zitgedeelte,Jeetje,wat is dat wennen! In de maxi cosi zat ze altijd zo geborgen en beschut,in dat zitgedeelte níet meer. Lijkt me ook een stuk frisser. Volgens mij was linde de enige die nog níet in zitgedeelte zat toch? Haha

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Jojo: heb je het leuk gehad? En schuldig voelen als jij iets leuks alleen gaat doen herken ik wel een beetje hoor. Was dinsdag een dagje weg met mijn zussen en toen paste mijn moeder op. Heb het dan ook wel een beetje:) Bij mijn man heb ik het niet trouwens want of ik nou bij ze ben of hij maakt voor mij en voor hen niets uit.
    Ik heb ook echt dat ik na een dag weer blij ben dat ik naar ze toe mag:) Komt misschien ook omdat ik best veel werk en dan mis ik ze ook al.

Suzannes: ja is wel fris he de wandelwagen. Hier alweer lekker de voetenzak en dan capuchon op.

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Jojo: hoe was het???
    Ik hoop dat je je goed hebt vermaakt

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @All: Bruno Mars was gewoon SCHITTEREND!! Echt helemaal wat ik ervan verwacht had, hij zingt echt zooo mooi live!
    Ook veel entertainment en grappige danspasjes.
    Om het dus kort samen te vatten een fantastisch optreden!
    Moet zeggen dat ik wel vaak aan Emeric gedacht heb maar dat ik het schuldgevoel toch wat heb kunnen loslaten.
    Totdat we terug richting huis reden!
    Kreeg ik telefoon van mijn vriend (om 23u30) met de vraag wanneer ik nu eindelijk thuis ging zijn want dat Emeric al een half uur aan het huilen was en zijn flesje niet wou drinken:(
    Toen voelde ik me ineens weer erg schuldig... Gelukkig na nog 5min proberen nam hij hem toch en is weer gaan slapen.
    Denk dat hij gewoon die laatste voeding van mij gemist heeft, is echt ons momentje en dan knuffelt hij nog zo lekker bij me dus mss miste hij gewoon mama?

@Blondie: Heb hem trouwens je groeten gedaan:p

@Suzannes: Linde nu nog maar in het zitgedeelte dan zal je inderdaad wel 1 van de laatste geweest zijn haha:D

@Autostoel: Emeric zit nu altijd in de autostoel, moet wel zeggen dat ik de maxi-cosi toch handiger vond nu heb je altijd je handen vol als je uit de wagen moet (tas, kind, ...)
    Maar maxi-cosi werd gewoon te krap, hij zat er niet echt lekker meer in.

@Juffie: Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich vaak zo'n schuldgevoel aanpraat:)

@Mamma1: Jij kent Bruno Mars niet??? :$:D:D Hij zingt o.a. "The lazy song", "grenade" en "Just the way you are"

Voor de geïnteresseerde een filmpje van gisterenavond (heb ik niet zelf gemaakt trouwens ;))
    Mijn lievelingsliedje "Count on me" van Bruno Mars!
    http://www.youtube.com/watch?v=NbmrUn_BB_Y&feature=share

18. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ohja en ziek vertrekken naar Bruno Mars was mischien ook niet zo'n schitterend idee...
    Man wat voel ik me beroerd vandaag!
    Heb echt vreselijke keelpijn, heel mijn keel staat gezwollen en rood dus vrees dat ik (alweer!!) een keelontsteking heb..
    Mijn moeder had me gezegd dat ik even bloed moest gaan laten prikken want mijn broer had dit ook en bij hem is nu uit de bloedtest gebleken dat hij klierkoorts heeft doorgemaakt...
    Mischien toch maar even bloed gaan laten prikken dan zien ze ineens ook of ik ergens een tekort aan heb want ben de laatste tijd ook altijd moe en heb nergens fut voor.
    Ga nu nog een beetje proberen poetsen, Emeric is naar het kdv moest 2x in de week 3uurtjes gaan zodat hij in de routine blijft dus ga even proberen door doen nu hij niet voortdurend aan mijn been hangt:)

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen meiden,
    Meld me ook maar weer is, lees voornamelijk mee tijdenns het kolven op het werk. Nu paar dagen vrij dus ff wat meer tijd. Hier gaat alles oke, Jari gaat nu ook lekker van die acrobatische toeren uithalen wat Sam van Deb ook deed.. dat bruggetje, en ja hoor gisteren en dinsdag zat ie ineens zelf.. dus het is zeker wel ergens goed voor.. Kruipen doet ie nog niet, zodra ik de kans krijg leg ik hem op de grond maar het is meer tijgeren nog steeds. Wel is tand 5 al door! Nr 6 is onderweg.. t gaat snel!
    ff reageren wat ik nog weet:
    @jojo een avondje voor je zelf moet best kunnen hoor, schuldig voelen is nergens goed voor, papa doet toch ook genoeg voor zichzelf? Leuk dat je je hebt vermaakt, hoe ist met je moeder?

@deb, sam gaat lekker snel zo! qua vallen, hij zal er niets aan overhouden denk ik, leren lopen en staan gaat letterlijk met vallen en opstaan..

@fietsen, wat is dat :p hier dus niet gedaan. smoeder wil wel graag een fietszitje, maar heb werkelijk geen idee welke en waar ik op moet letten..

@autostoel, hier gister voor het eerst gebruikt, maar is idealer voor jari om te kijken, alleen wel een gedoe om hem al slapende in die stoel te krijgen.. ach oefening baart kunst :D

@shoppen, hier gister in Apeldoorn geweest, wat een *piep* stad. Parkeren viel wel mee, maar de rest viel zoooo tegen. Wel bij benetton geweest en zara, maar de rest is zo anders, hm gewoon bagger... Maar welke maat hebben jullie kleintjes al, hier net over naar mt 80 al

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even ego: Matthijs krijgt er gewoon 4 tandjes in 1 x bij:$ 1 is door de rest voel en zie ik zitten. Allemaal bovenin trouwens. Hij is ook erg jengelig en slaapt veel minder maar die tanden verklaren dat wel natuurlijk. Vannacht zelfs een zetpil gegeven.

Patje Matthijs draagt broekjes nu net 74. De meesten nog wel omgeslagen. Shirtjes wel al een tijdje 74. Toevallig vandaag 2 shirtjes 80 gepast maar die zijn echt nog veel te groot.

jojo± fijn dat je genoten hebt. Balen van de keelpijn. ik heb ook keelpijn maar hier zijn het volgens mij aften. De rest van mijn mond zit ook vol namelijk:(

Deel Deze Pagina