Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ook keelpijn.
    Zou het door de weersverandering komen?

Jojo: fijn dat je zo genoten hebt van Bruno Mars
    (Mijn boys vinden de clip van " the Lazy Song" heel leuk :D)

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    zo dames,het was me de avond wel pfff

L. is al 2 dagen zo verkouden,geen stem meer over,beetje jengelig..etc je kent het wel.zo zielig. maar alsof dat nog niet genoeg was..

Ik was vanmiddag de zolder aan het opruimen en had L. op t bed gelegd met kussens ernaast en kon dus niet draaien. Nog steeds goed opgelet. Vanavond toen mn man thuis was nog even verder gegaan samen en L. weer op het bed gelegd en mn man zou op dr letten want die stond aan t bed. Ik zei nog eens 'pas op he'..en dacht toen nog wat klink ik eigenlijk als een juf.. En ineens onder t stofzuigen hoor ik me een bonk! L. op de grond op dr koppie gevallen van onze best hoge boxspring..heeel hard huilen en een tijd later werd ze lijkbleek en werd ze ineens heel rustig en vielen dr ogen bijna dicht. Ik meteen de HAP gebeld en we mochten meteen komen. Vanuit daar door naar de eerste hulp want ze wilden er toch nog even een kinderarts naar laten kijken. Na 100 jaar wachten en wat onderzoekjes en overleg met de supervisor van de kinderarts konden we toch naar huis. waarschijnlijk viel t wel mee en zijn er geen enge complicaties in dr hoofdje. Wakker maken mocht maar hoefde niet eens perse. Dus dan zal ze het wel vertrouwen de arts. Maar oooh wat ben ik geschrokken en voel ik me kut. Ben niet echt laaiend geworden op mn man want die voelt zich natuurlijk minstens zo rot maar ik waarschuwde hem nog! Ben zo bang dat er wel degelijk iets ergs nog kan komen..bah. Vind het zo erg. mijn lieve kleine popje..

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oei niki wat schrikken zeg:(

Goedemorgen trouwens allemaal

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@ Niki ai ai alweer vant bed gevallen jee wat schrikken en nu er niet meer op leggen he?! Beterschap!

@ jojo fijn zeg dat je t zo leuk hebt gehad! flauw van je man om te bellen haha maar zou die van mij ook doen ;)
    als ik een avondje weg ben smstie ook vaak van kom je al eens thuis terwijl hij vaak niks hoeft te doen want beide kids slapen vanaf 19:30 a 20:00 ach mannen *zucht* ;)

@ Keelpijn hier ook! alweer.. bah voor de andere dames beterschap
    Oh en ook m`n oren en hoofd zitten dicht

Gelukkig weekend hier, wel oppaskindje vandaag maar heb je niet veel last van.
    M`n ouders zitten nu in Canada met veel vertraging.. zijn ruim anderhalve week weg.. :(

@ Juffie 4 tandjes! wow arm mannetje heeft ie veel pijn?

@ Patje hier ook mt 74 a 80 merk wel dat ik toch vaker 80 aantrek maar dan moet ik sommige dingen nog wel omslaan.

Ik moet maandag weer naar CB ben heel benieuwd ;)

@ Fietsen nee hier dus nog niet gedaan.. vorige keer kreeg ik zo op m`n kop maar hoor van iedereen oh hij is al 9 maand dus kan zat hoor haha
    nou wie weet morgen een klein stukje proberen :D alhoewel ik t ook wel weer beetje griezelig vind met al die klinkers int dorp die straks weer glad worden..

Fijne dag!

5. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ niki, schrikken zeg!! Pff, gelukkig liep het goed af!

@ keelpijn, hier ook en snotteren, het heerst kennelijk als ik het zo lees!

Linde gisteren een vreselijke jengeldag, niks was goed, pff! Vannacht heeft ze gehuild van 2:30 tot 5:00 ofzo, ze was pas stil toen ik haar een flesje had gegeven. Nou, wil daar geen gewoonte van maken. Wel balen, de nachten gingen hier ( na een dramatische tijd) stukken beter, maar sinds 2 weken ofzo is het weer een stuk slechter, vermoeiend! Vooral ook omdat ik niet kan achterhalen wat het nou precies is. maarja, we gaan weer vrolijk verder ;)

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

niki: pfff das idd schrikken, hoe gaat t nu?

suzannes: moeilijk is dat he.. zeker als je niet weet waar t aan ligt..

hier doet aaron t gelukkig in de nacht wel weer goed, drinkt alleen nog steeds zn fles niet dus misschien is de laatste fles vlak voor wij gan slapen te laat ofzo? ga kijken of ik die eerder kan geven, kijken of ie dan de eerste fles wel weer beter neemt..

Verder van de week een ledikantje voor de kleine meid gehaald en een nieuwe wagen besteld. schiet nu toch best wel op!

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    t gaat nu wel goed..merk nu niet veel meer aan haar. Maar wat voel ik me nog rot en toch een beetje boos op mn man..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #3268 debby82, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    niki wat schrikken zeg! boos worden op je man is ook niet heel nuttig inderdaad. Hij deed het ook echt niet expres. En dit soort dingen gebeuren helaas.
    Emma is gisteren keihard voorover van de trap gevallen. Gelukkig heeft zij ook niks, maar ze kan heel goed trap lopen dus ik begrijp het niet helemaal

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: is ook zo..ookal kunnen ze al goed traplopen ofzo een misstap en je valt..ongeluk zit in zo een klein hoekje

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje20 maat? Hier 68-74 nog...

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Niki: Schrikken zeg!!! Gelukkig niks ernstig, ik zou toch ook wel een beetje boos zijn op mijn man hoor maar helpt natuurlijk niks en zoals je zelf al zegt een ongeluk zit in een klein hoekje...

@Debby: Ook schrikken daar met Emma! Ookal kan ze nog zo goed trappen lopen soms val je gewoon nog eens, heb ik soms ook nog voor;)

@Kleertjes: Hier ook maatje 74-80, verschilt van merk tot merk.

@Patje20: Met mijn moeder gaat het wel redelijk, niet zoveel lichamelijke pijn gelukkig maar geestelijk heeft ze het heel erg moeilijk wat te verstaan is natuurlijk... Lief dat je het vraagt trouwens!

@zieken: Allemaal veel beterschap! Wij geven de virusjes blijkbaar door via het forum;)

@All: Hier een rustig dagje gehad, voel me nog helemaal niet lekker.. Net nu ik verlof heb word ik weer ziek natuurlijk;)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Niki: oef dat echt schrikken. Gelukkig heeft de arts haar helemaal goedgekeurd

Kleertjes: nog steeds 68 en zelfs nog een enkele 62

Jojo: niet ziek worden in je verlof hoor, dat heb je niet verdiend

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Zo R1 heeft herfstvakantie!
    Hij vond het wennen echt heel leuk en heeft al veel vriendjes gemaakt.

Hen: vind jij het ook zo stil in huis als je oudste naar school is.
    Hier heerst er dan een serene rust :D

14. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    @ niki wat schrikken zeg.Gelukkig is het goed afgelopen.Ze zijn zo snel...
    @Maat hier maat 74 soms al 80 pfff,gaat veels te snel.
    @Thriska leuk dat je inkopen hebt gedaan,heb je nu een duowagen gekocht?
    @All fijn weekend,als het goed is krijgen we zon!

15. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ff gauw Linde spammen

16. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    nog 1

17. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    last one

18. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    oke, nu echt laatste, haha

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Suzannes: Wat een prachtige dochter hebben jullie aangezien Pluutje de verloving van Sim en Emeric voorlopig uitsteld tot hun 18de kan Emeric mischien ondertussen nog even op date met Linde???;)

@Blondie: Spannend vind ik dat zo de eerste keren naar school:) Gelukkig vond hij het leuk en heeft hij al vele vriendjes, kan me goed voorstellen dat het nu ineens stilletjes is in huis!

@All: Ging net ook even komen spammen;)

Foto 1, helemaal ondergekwijld maar zo schattig:D

20. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Helemaal klaar voor meneer winter;)

Deel Deze Pagina