Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Lekker in bad!

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Oké de laatste;)

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ohnee nog 1tje :D

Wat zeg je mama? Dat groene spul mag je niet eten???
    Het resultaat van even schilderen met neefje;)

4. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    hahaha, ooh, ook schattige foto's van emeric! Prachtige ogen! Nou, vooruit Jojo, verloving prima, maar wat wordt de bruidsschat? ;)

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Suzannes: Hmm.. dat word dan wel een dure zaak als hij dan achteraf nog eens met Pluutje's dochter gaat :p
    Mischien moet hij toch maar gewoon met mama trouwen;)

Oh en linde heeft trouwens ook prachtige oogjes hoor!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Suzannes mooie foto`s zeg van Linde een poppeke en idd mooie ogen!

@ Jojo aah ook zulke schattige fotos van Emeric hihi hij heeft dus al geverfd ;)
    --

Hier Arjen ziek. Verschrikkelijk hoesten (weer) en koorts 39,3 gisteravond.
    Toch ff HAP gebeld om te overleggen Ha had gezegd als hij koorts krijgt bij die hoest moet je bellen.. tja t was half 6.. gistermiddag..
    Moest toch voor de zekerheid ff langskomen. de arts wou em ff nakijken,
    zo.. leuke arts :D hihi maar goed ff nagekeken waarschijnlijk gewoon griepje. En er komen ook weer tandjes aan geloof ik. ah zo zielig hij slaapt veel en rode wangen.

Vanmiddag moeten we nog naar een verjaardag van schoonzusje.. hb er niet veel zin in maar gaan maar uurtje. pff anders krijg k daar weer de wind van voren..

Nou fijne dag allen ;) lekker zonnetje maar brr wel fris.

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha idd.. een hele rust, hij had deze week vakantie;) nou ikke niet dus.. hahaha.. gauw weer maandag naar schooll je ziet toch wel dat ze daar echt aan toe zijn he.. en voor mams en de rest idd een hele rust:D

kleertjes: Hier zo beetje 68-74 ligt aan de merk ook wel.

kga even cadeautjes uitzoeke bij intertoys voor sinterklaas:p haha.. moet er ook nog 3 verzinnen van m'n mans werk. wel erg leuk dat ze dat doen. maar wat gaan we doen;) ze hebbe al zoveel he...

verder rustig weekend, eindelijk een heel weekend vrij:D...morgen komt mn mams gezellig eten..hopen dat dit mooie zonnetje lekker aanhoud, gaan we dr even een wandelingetje bij doen:D

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden... ff bijlezen ben een tijdje niet meer geweest.

patje20 aaah sam is dus niet de enige mafkees ;)

fietstoeltje: wij hebben een mamafiets met een bobike erop.Moeten nog een achterstoeltje aanschaffen.
    juffie: zo dat is veel tandjes in 1 keer

trap: wij hebben gewoon echt een nare trap. We willen over 2 jaar verbouwen en dan komt er ook echt een andere.

fotos: jojo en suzannes erg mooie fotos! Ik moet ook weer eens wat fotos nemen...

dani: beterschap met arjen

sinterklaas: voor emma ben ik compleet. Moet nog wel wat binnenkomen. Ik had wat dora poppen uit china besteld.
    voor sam heb ik nog maar 1 ding.. moet ik nog even speuren.

Hier alles ok. Donderdag naar het cb geweest. Sam is nu 69cm en 8350 gram.
    Verder vond ze het super gaan.

Kids zijn 2 daagjes bij opa en oma geweest, heerlijk ff rust voor papa en mama maar ze slapen nu al ruim 2,5 uur...

Sam loopt nu echt al rondjes om de salontafel. Hij kan zelfs de bochten maken. En hij stapt over van salontafel naar
    bank en gooit zichzelf daar echt heen. Kleine waaghals...

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Wat een stilte hier:)

@Debby: Sam loopt zeker alleen voor zijn eerste verjaardag! Wat een snelle jongen!
    Emeric loopt trouwens ook wel stukjes rond de tafel maar wel enkel als ik hem vasthou want hij heeft helemaal
    Heerlijke rust dus bij jullie thuis;)
    Mooie stats. ook:)

@Sinterklaas: Ik weet het echt niet... vind het zo'n moeilijke leeftijd.. langs de ene kant had ik graag duplo gegeven maar langs de andere kant, daar heeft hij nu nog niet veel aan hé?
    Iemand leuke ideetjes???
    Vind het trouwens wel spannend de eerste keer sint en piet spelen;)

@Dani: Beterschap! Hoe is het nu met hem?

@Pluutje; zo lang geleden alles ok daar;)??

@All: Hier gaat alles zijn normale gangetje, eindelijk nog eens een goede nacht! Mogen al bij al niet klagen hoor maar de voorbije week werd hij terug verschillende keren wakker voor zijn speentje en was ookal rond 6u30 wakker! Vind ik nog wel wat te vroeg om dan al op te staan, zeker in mijn verlof;) Deze nacht niet eruit gemoeten voor speentje enkel om 7u even speentje erin en verder geslapen tot 8u30:)
    Hij is wel nog steeds wat jengelig, wilt steeds bij me zijn.. Ik vermoed nog steeds dat er tandjes op komst zijn maar zie nie echt iets...
    Vandaag mischien eens naar Sluis of Hulst zijn er nog niet uit maar moet pampers hebben ergens goede aanbiedingen??

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojo sam speelt wel al met de duplo van emma hoor. Niet dat hij een toren gaat bouwen ofzo maar meer met de blokjes apart. En toen emma een jaar was kon ze de blokjes uit elkaar halen en dat was dan weer een heel spelletje.
    Ik heb een hele bak gekocht op de rommelmarkt en dat is echt populair hier.

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

pff dames ff snelle reactie

Arjen kwam vanacht 5 x en wel zo gillen en springen van de pijn! we weten niet goed waar. denken z1n mondje..tandjes? ook laat hij veel scheten kan z`n buikje zijn.

Hij is steeds koortsig zo rond de 38,5 a 39.
    Morgen moet ik naar buro eens vragen hoe en wat..
    Hij wil wel flessen drinken enz en sap en evt liga maar voor de rest krijgen we weinig naar binnen.. alleen vloeibaar, terwijl hij wel zin heeft. Ach hij drinkt maar frustrerend omdat we niet goed weten waar hij zo`n pijn van heeft. Ondanks zetpil schreeuwt hij t uit.
    Hopelijk knapt ie nu op.
    Heeft net 2 uur geslapen ga em ff pakken.

12. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Sterkte Dani! Echt frustrerend en moeilijk als je niet weet wat er aan de hand is!

Leuke foto's zag ik van Jojo en Suzannes!!

Hen en Debby. Nu al bezig met sinterklaas? Haha goed bezig! Dat duurt hier nog even. En ik weet niet of wij daar iets mee gaan doen voor Z. We doen het wel altijd met mijn familie met lootjes, suprises en gedichten. Ze begrijpt er toch nog niets van en ze krijgt regelmatig nieuw speelgoed als dat nodig is. Jullie hebben natuurlijk wel oudere kindjes ook. Dat scheelt.

Maat. Hier draagt ze nu maat 74 en soms al 80.

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hahah ja ik moet wel voor sinterklaas al;) t briefje voor mn mans werk moet 4 november al binne zijn... k vind best lastig ook hoor, ze hebbe al zoveel ook, wil een keer totaal iets anders.. misschien voor de oudste een knutselsetje;) en eigenlijk zoek k nog een heerlijk zachte knuffel voor de kleine dan de middelste nog:p.. haha en dat was dan voor t werk voor mn man, dan moet ik ook nog er op uit van ons zelf:p.. haha.. we bestede er nooit echt veell aandacht aan, (bij mij thuis, mocht t nooit vanwege principes) maar nu we zelf een gezinnetje hebben, doe ik gewoonv aak even een kadeautje kopen, maar verder ook niet verkleden ofzo, de oudste had vorige jaar de sint op dorp gezien.. haaha.. denk als ik in zo een pakkie stap dat ie nie eens meer thuis wil wone:p zo bang was hij toen.

rustig verder hier;)
    waar zit iedereen? relax zondag houden..
    morge gaat de oudste weer naar school, vakantie zit er weer op, op zich wel lekker, kan ik zelf bijkomen:p haha. mn huis is flink op zn kop zetten. sinds paar dagen is de kleine de wieg uit naar ledikkant. de wieg moet nog naar zolder:p.. k zei al tegen manlieff.. kan m late staan voor de volgende.. hahaha:D toen moes hij ok wel hard lachen.. t kan zegt ie.. maar doe even maar toch naar zolder;) dan even de slaapkamer beetje verbouwen, en beneden nog s wat veranderen;)...Heerlijk altijd vind ik dat..

Heeft er iemand nog puzzels die je weg doe? haha ben verzot op puzzelen.. t liefst puzzels van minimaal 1000 stukjes:p wil er best vergoeding voor geven;)... haha as je dr vanaf wil hoor k het wel via pb:p..

eten@ mevrouw vandaag gesmuld van heerlijk groentesoep met stokbrood.. heerlijk soppen in de soep (jaja oma's soep).. mn ma s vandaag heerlijkdagje geweest.. ben t weekend vrij, dus was wel net zo leuk voor dr.. en nou kan ik er tegenaan.. komende 3 weekenden achter elkaar werken:( en wat denk je gisteravondd belde ze of ik aub niet vandaag kon kome er ware zieke.. ik ben erg slecht in nee zeggen, manleif had gelukkig opgenomen.. haha en gezegt dat k het maar niet deed heb er al 3 achter elkaar.. vorig weekend ook gewerkt. zou betekene dat ik er anders 5 achter elkaar had:( nee leiver toch niet...

Morge verjaardag schoonzus, vande week even nog koffie drinken her en der;)

Hier nog mensen die spellen doen op hyves?? hah ben hier beetje verslaaf aan landleven;)...ach.. zal vast wel manie zijn.. haha..

fijne zondag all nog verder

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dani sterkte!! erg frustrerend he als je niet weet wat t precies is,, idd ff op bureau navragen..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap Dani!

Hen: Morgen weer rust in huis dus. Haha. Hoe gaat het nu verder eigenlijk met je zoontje?? Is het gedrag nu hij naar school gaat verbeterd?? En van huis uit dus geen Sinterklaas?? Weet ik denk ik wel in welke richting jij opgevoed bent. In het dorp waar ik vandaan kom waren ook heel veel mensen die geen Sinterklaas vieren uit principe. Maar nu dus met je gezinnetje wel leuk vieren. VOor kinderen is het ook super leuk.. Hier trouwens wel hyves maar geen spelletje. Wel gedaan ook op facebook maar zo veel werk om bij te houden. Staat de laptop hier helemaal de hele dag aan;)

Zo ga vanavond lekker op tijd mijn bed in. Ben al een paar dagen niet fit en ook nog eens ongesteld. Kortom heb me wel eens fitter gevoeld;) Lekker in bed tv kijken maar. Meot zondagavond altijd kiezen.. Obese, hello goodbye en grenzeloos verliefd. Allemaal leuk:D

Fijne avond!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dani jee... vervelend zeg, sterkte!

liedjepiedje, ben al lang bezig met sinterklaas hoor. Als ik straks alles in 1 keer moet kopen, ben ik ten eerste heel veel geld in 1 keer kwijt en weet ik ten tweede niks meer te bedenken.

juffie slaap lekker!

17. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, herfstvakantie! Eens even bijlezen...

@iosola, haha, ja ons mannetje gaat nu al voor de sixpack.

@jojo, leuk Bruno Mars, niet schuldig voelen!

@mama1, wauw, nu al naar de kapper, zoveel haar heeft onze man nog niet.

@suzannes, en hoe vindt Linde het in de wandelwagen? Wij hebben de wagen inderdaad al maanden geleden omgebouwd.
    Rond 8 mnd hebben wij ook weer wat spooknachten gehad. Zal wel een sprongetje zijn geweest. Nu gaat het weer goed. Sterkte er mee.

@patje, zo al 5 tanden! hier maat 74 / 80.

@juffie, oei 4 tandjes in 1 keer, sterkte!

@niki, oh bah! Wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het weer goed met jullie meisje.

@fietsen, welk fietsstoeltje hebben jullie en waar moet je op letten? Ik wil deze week een stoeltje halen, dan vragen we voor de zekerheid volgende week op het cb nog even of hij echt op de fiets mag (vind het stiekem best spannend) en dan gaan...
    Maar ik heb dus geen idee waar je bij een fietsstoeltje op moet letten.

@luiers, welke maat luiers hebben jullie? Wij zijn vrij laat over gegaan naar maat 3 (2 maanden geleden ofzo) maar nu is hij 's nachts nat aan de bovenkant van zijn luier (bij zijn navel). Dat zal wel komen omdat hij een buikslaper is. Nu heb ik een paar nachten maat 4 geprobeerd en dat gaat goed, maar ik vind ze zo groot.

@blondie, oh even gemist dat R1 aan het wennen is op school. Fijn dat hij het leuk vindt!

@sinterklaas, ik geef wel cadeautjes "op de groei", dus waar hij tussen nu en een jaar wat aan heeft. Het hele concept Sint snapt hij toch nog niet. Op ons lijstje staat: duplo, een boot voor in bad, een houten trein, voorleesboeken, een slee, blokken en een loopkar (dat gaat hij echt niet allemaal krijgen hoor)

@dani, beterschap!

@wintertijd, moet ik ons mannetje al voorbereiden op de wintertijd? Dus nu elke keer iets later naar bed in de hoop dat hij ook wat later wakker wordt? Of is dat toch zinloos?

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou het gaat hier gelukkig iets beter. bedankt voor jullie reacties.
    CB arts (beetje doos) maar goed die denkt dat het toch van z`n tandjes komt en ook een beetje een griepig iets..
    Dat dachten we zelf ook maar waar nu die kramp en dat geschreeuw snachts vandaan kwam?
    Arjen kwam afgelopen nacht weer 3x. als ik em dan speen geeft gaat ie schreeuwen dus haal je em eruit knuffel ik em ff en dan weer terug dan wil het meestal wel, maar wel vermoeiend. Hij heeft gelukkig geen koorts meer..

Ik zie wel dat er nog een boventand door is :D en Arjen kroop gister voor t eerst een heel stuk!! *zo trots* hij kroop 3 pasjes en dan liet hij zich op z`n buik vallen, maar gister een heel eind.

Maar goed meneer is maar 55 gram gegroeid, ook omdat ie zo beweeglijk is denk ik. Lengte is nu 75,5 cm en gewicht 10.065 in de grafiek loopt dit heel mooi in gelijke lijn. zegt ze geef hem niks extras tussendoor hoor want hij is aan de zwaardere kant..:( onzin! vind ik het! haha
    Hij is helemaal niet dik en t loopt mooi in 1 lijn.. zeurders..

Oh ja we moeten nu al met vit D beginnen.. jullie ook?
    en op de fiets mag alleen als ie zelf gaat zitten en tja hij doet het bijna maar nee nog niet uitzich zelf helemaal dus ff wachten. hahah pff word zo moe van dat mens..

@ Sinterklaas oh hier ook al stiekem lijstjes aant maken hoor ;)
    en voor Jarno`s verjaardag

@ Siep wij hebben fietszitje van bobike deze zit met een blok vast aan je stuur en t stoeltje hangt dan niet aan je stuur zeg maat echt super!
    geniet van je herfstvkantie!
    Luiers mt 4 van kv

@ Hen nee spelletjes op hyves kom ik niet aan toe ;) haha
    Puzzels heb ik helaas ook niet voor je! geniet van de rust in huis

@ Kapper.. Arjen heeft ook veel haar boven op.. voor de kerst wil ikem naar de kapper hebben :p

Zo nou ga ik ff wat doen :D
    Fijne dag!

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi allemaal,

Fijn dat het iets beter gaat Dani. Pff inderdaad vermoeiend als je er steeds uit moet 's nachts!
    En inderdaad niets van aantrekken van die cb mevrouw. Mijn dametje was met 7 maanden al 9,5 kg!!! Ik ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.

@Fietsstoeltje. Wij hebben ook een bobike die met een blok vast zit.
    Ik heb m van de week juist helemaal 'gepimpt'.
    Bekijk bijlage 192591

Bekijk bijlage 192592
    Ben er nu zo blij mee.

@Hen. Ik speel citylife op hyves. En ik heb geloof ik nog jan van haasteren puzzels liggen van 1000 stukjes.
    Tsja, als je 4 nov al een lijstje moet hebben dan moet je wel begonnen zijn inderdaad.

@Luiers. Ik heb ook maat 4 van de kruidvat.

@Debby. Daar heb je wel gelijk in dat je niet alles in een keer koopt dan kost het ook niet veel geld. Maar ik ga er nog niet veel aan besteden nu. Ze begrijpt het nog niet. Gewoon een klein cadeautje als we het vieren met zn allen.

@Slapen. Raar trouwens, Z ging altijd zonder problemen slapen. Zonder huilen enzo. Gisterenavond moest ze al heel hard huilen voor het slapen, en nu net weer. Ik heb even met haar gekroeld en dan was het direct goed. Legde ik haar weer neer en weer heel hard huilen, zo ken ik haar helemaal niet meer. Ik heb haar bedje naar beneden gedaan zou het daardoor kunnen komen? Dat het wat donkerder is?
    Na een minuutje ben ik weggegaan en heeft ze nog een paar minuutjes heel hard (niet overstuur) gehuild en toen nog een paar snikken en nu slaapt ze.

Vandaag nog veel te doen, overal stofzuigen, Z. badderen.
    Net al naar het ziekenhuis geweest, en fruithapjes gemaakt. Nu even relaxen tussendoor!

Liefs!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ff weinig reactie van mijn kant.
    Erg druk gehad.
    Gisteren met R2 naar Kidzcity geweest in Utrecht
    (R1 en R3 waren ziek/snotterig)
    Was heel leuk, maar stond er van te kijken dat ze daar in het restaurant alleen maar ongezonde dingen hebben voor de kids om te eten ;)

Verder ben ik nog in shock van de crash bij de MotoGP van gisteren waarbij een coureur om is gekomen.

Deel Deze Pagina