blondie bij dat soort dingen verkopen ze ook altijd alleen maar ongezonde dingen. Ik kreeg het laatst bij ballorig aan de stok met iemand omdat ik emma fruit gaf. Je mocht geen eigen consumpties meenemen. Nou, ik ga haar toch echt geen vette zooi of chocolade ofzo geven. Maar volgens die mensen hadden ze vroeger wel fruit maar niemand kocht het...
Haha Debby dat had ik laatst ook bij ballorig. Ik neem ook eigen eten en drinken mee voor de kids. Roosvicee of diksap en gezonde tussendoortjes. Jammer dan.. @ Blondi nou idd die crash! pfff schrikken he.. manlief (en ik) waren ook wel ff onder de indruk.. zo jong! Beterschap met de snotterende kids! @ Liedje wow wat leuk zeg die fiets!! jij hebt Z dus ook al voorop.. ik denk dat ik het vandaag of morgen gewoon eens ga proberen hoor.. had Jarno ook al eerder omdat ie zo stevig zat toen kreeg ik ook al op m`n kop omdat ie nog niet zelf ging zitten, nee maar als ik hem neerzette viel hij echt niet meer om ook niet als je em een duwtje gaf haha Misschien ligt het aan het bedje maar kan ook ff een fase zijn hoor dat ze ff moeilijk gaat slapen.. hier dus ook een beetje maar als ik wegloop nog ff flink brullen en snikken en dan slaapt ie ook.. Succes ermee! @ open beker.. drinken jullie kids dr al uit? ik moest gaan oefenen.. haha meneer wil de tuitbeker nog niet eens zo leuk om te zien hoe meneer hier acrobatische taferelen uithaalt, op z`n knieen spelen proberen op te trekken aan losse wankele stoeltjes enz.. aaahh t is nu echt opletten maar hij speelt zo leuk zelf.. alleen brood gaat ie ontzettend van kokhalzen. fles wil hij wel ( heb maar iets extra gedaan) en broodkorst wou hij ook wel.. ach t komt van zelf wel weer hoop ik ..
@Dani wat sneu voor je manneke,er heerst ook buikgriep..Ik heb de hele week erge buikpijn gehad met de gevolgen erbij...Misschien heeft hij ook zoveel pijn in zn buikje gehad...zielig.Hoop dat ie er niet weer zoveel last krijgt. @FOtos wat een lieverds weer zeg. @Liedje wat een gave fiets,hier ook een bobike stoeltje bevalt goed. @Haren ja Jordy had een flinke pak haar,wou nog een foto uploaden maar gaf elke x aan dat het bestand niet kon pakken,heel vaag. @Bruno mars ja schaam schaam,ik weet nu wie het is.Ik heb heel wat keertjes mee geblert,maar wist niet hoe ie heette hahah.Oh erg..Je hebt het in ieder geval leuk gehad. @Hier moet straks naar de keukenboer,pff.Hebben nu 6 jaar de keuken,nu laat ie bij 4 kastjes het folium los..Echt vreselijk gezicht.Heb er al heen gebeld,mocht niet gebeuren.Zal mij benieuwen hoe het geregeld kan worden.
@liedjepiedje, leuk de fietstoeltjes zo. @dani, een open beker heb ik voor de gein wel eens geprobeerd, hij vindt het heel interessant, maar krijgt nauwelijks iets binnen. @debby / blondie, gek idd dat ze bij dat soort dingen alleen ongezonde dingen verkopen.
@ debby ja die heb ik ook die beker! wel fijn voor t neusje enz.. Jarno dronk er ongeveer met 15 maanden uit. Kan voor de gein wel eens proberen.. @ mama ja kan maar zo dat ie dat opgepikt heeft, idd heel sneu.. word er dan zelf emo van als ik em zo zie schreeuwen en hij klimt helemaal tegen me aan, je voelt je dan zo hulpeloos. mja gelukkig gaat het beter!.. Wat vervelend van je keuken zeg. hopelijk word het opgelost zonder te veel heisa! succes! O en die vit D deden jullie dit al? was nieuw zegt ze dat je er nu al heel vroeg mee kon beginnen..?baad het niet dan schaad het niet.. vond het beetje vaag.. maar denk dat ik dan maar een extra flesje haal.. Jar krijgt ook nog die aquasum druppeltjes.. haha lekker dat ie ze vind als ik t vergeet roeptie al mama moet nog druppie he xxx
wooow! Echt knap zeg. Echt petje af voor de meiden op dieet. Kan ik dus echt niet. Kan wel mijn broeken van voor de zwangerschap weer aan dus ben ook beetje trots MOet eigenlijk nog zo'n 4 kg kwijt maar ben bang dat ik dan geen borsten meer overhoud
dani als je nog min 500ml opvolgmelk geeft hoef je geen vitamine d te geven... En het mag sowieso al vroeg want toen ik nog borstvoeding gaf moest ik het sowieso geven (al vergat ik het wel vaak...)
Ja als je bv geeft moet je het bijgeven maar idd bij 500 ml hoefde het niet maar das nou dus nieuw dat het wel moet. Arjen krijgt nog 450ml dus ga maar beginnen met een paar druppies.. @ Juffie als je je broeken weer past mag je toch met recht ook trots zijn Ik heb nu hang boobs.. hihi manlief had al 2x gesolliciteerd voor baan op vrachtwagen alleen dan schappelijke tijden tussen 6:00 en 19:00 maar nu net weer bericht dat ie is afgewezen.. hem net gebeld, hij baalde wel.. ach hij heeft werk maar vind het niet zo leuk meer.. Ik ga eens kijken of ik dat blok op me fiets krijg heeft manlief eraf gehaald is meegeweest op vakantie..
Jaa net voor t eerst gefietst met Arjen (en Jarno samen) ging super goed. gelijk naar mn mans werk gefiets en terug is zo`n 10 a 15 min merk wel dat het ook gelijk genoeg was, Maar lachen joh alleen jammer dat er een beetje veel wind stond hihi Ga nu gauw eten koken. Stampot boerenkool met worst en spekkies hmm
Leuk Dani fietsen. Kan niet wachten tot Matthijs ook op de fiets kan. Zo veel sneller ook.. Ben ook echt wel blij dat ik mijn broeken weer aan kan. Buik begint ook best wel weer wat plat te worden. maar ja mijn borsten daar word ik dus echt niet vrolijk van
leuk dani! juffie balen van je borsten. Mijne zijn wel echt een stuk gekrompen nu maar ze hangen niet echt volgens mij... heb ze eigelijk ook niet heel goed bekeken hoor haha... Maar goed ik intresseer me niet heel erg voor mijn uiterlijk Ik denk dat als ik straks ben afgevallen dat er niet veel meer over is. vitamine d die ga ik niet geven denk ik. Ik ben niet zo een fan van kunstmatige vitamines. Ik geef liever gewoon gezond eten. Mijn dochter zou het ook moeten maar ik geef het al een tijdje niet meer. Is ook laksheid hoor...
Hoi meiden tijd geleden tijd geleden hier gaat het goed en met onze kies ook. Maartje groeit als kool en kruipt heel de kamer door ok zwaait ze. Echt zo schattig. Onze kleine man is bijna zindelijk dus dat gaat ook goed. Verder heb ik een super leuke baan bij de Rabobank heb t wel erg druk vandaar dat ik bijna niet meer achter de pc zit Nou mis dat ik binnenkort nog is langs kom
Ook even een reactie van onze kant @borsten & buik; heb wel het idee dat ze wat meer zijn gaan hangen Jammer maar och ik neem het er maar bij, geef natuurlijk nog steeds borstvoeding dus nog beetje moeilijk te zeggen. buik is nog steeds niet wat het geweest is... Dat vind ik nog veel erger is echt een hoop flubber daar... Buikspieroefeningen lijken hier niet zoveel uit te halen @Blondie: Vreselijk hé van die motorijder! Wij zaten te kijken toen het gebeurde, ik dacht onmiddelijk dat het goed fout was.. de manier waarop hij daar lag... 24jaar is echt veeeeel te jong, leeftijd van mijn vriend @vitamine D; Ik vergeet het echt altijd @Fietsen; wij gebruiken nog steeds de fietskar, als zijn we de laatste weken niet meer gaan fietsen.. @Dani: Wat een domme opmerkingen van het cb.. die vinden een kind al snel te dik hoor... Gelukkig gaat het wat beter in je ziekenboeg! Gefeliciteerd trouwens met je gewichtsverlies! @Open beker; emeric snapt dat veel beter dan een tuitbeker, drinkt vaak water uit een gewone beker of glas, in het kdv drinkt hij ook altijd soep uit de open beker van difrax. @Liedjepiedje: Wat een leuk fietsstoeltje! Lieve foto ook! @All: Denk dat Emeric buikgriep begint te krijgen... Heeft wat diarree en zijn maagje slaat heel erg vaak op. Buikgriep doet de ronde in het kdv dus vrees er wel wat voor.. Hij drinkt ook minder goed en eten gaat ook niet zo super, ben ik niet van hem gewoon... Ohja ook nog goed nieuws!!! Ik krijg van mijn mama onze nieuwe badkamer!!! Ik word echt gek in ons huis, niks lijkt hier af te raken en mijn vriend is ook alles behalve een klusser moet eerlijk toegeven dat ik er een beetje moedeloos van werd. Vandaag even over gepraat met mijn moeder en omdat ze zag dat ik het zo lastig vond stelde ze voor om mij de badkamer (wastafel, kastjes en bijhorende spullen) cadeau te doen voor mijn verjaardag en nieuwjaar Van mijn grootouders krijg ik ons bad cadeau met douchewand! Vind het zoooo super! eindelijk met mijn kleine mannetje in bad gaan!
@ jojo wat een super cadeau! Hoe is het nu met je moeder? Ah zielig voor Emeric dat ie nie fit is.. Eet hij soep op t kdv? neem jij dat mee of krijgt ie dat daar en wat voor soep is dat dan? nieuwchierig he haha -- ff foto spammen m`n mannetjes op de fiets (gek doen)
Arjen ging vanavond gewoon staan aan een tafeltje kon hem nog net opvangen voor ie viel.. hij schrok er zelf van maar probeerde het zo weer. we hebben gladde vloer.. engerd!
@Dani: Wow wat is Arjen groot! Ik vind hem echt helemaal niet dik nu ik hem zo op foto zie! Gewoon perfect in proportie. Ja hij krijgt inderdaad soep in het kdv, is elke dag een ander soepje maar is eigenlijk nog voornamelijk water met een soepsmaakje (kookvocht van de groentjes) Hij vind het echt heerlijk! Naarmate ze ouder worden krijgen ze dan wel "echte" soep. Dit wordt gegeven na de groentehap en is nog niet zo super veel hoor. Ik heb nu vorige week een pompoensoepje voor hem gemaakt en dat vond hij ook echt heel lekker. Maar eigelijk eet die kleine veelvraat gewoon alles graag Gekke Arjen zeg! Lijkt Emeric wel die denkt ook dat omdat hij op zijn beentjes kan staan hij ook ineens kan lopen Gekke kinderen Met mijn moeder gaat het trouwens redelijk.. Moest vandaag weer huilen is wel heel zielig dan.. Ze is best wel emotioneel en heel gevoelig momenteel, zal ook wel wat te zien hebben met het hormoongehalte dat weer gaat dalen. Lief dat je het vraagt.
Debby: ik had ook fruit meegenomen Mamma1: kwam jij nu uit Made? Ben daar vandaag geweest om te lossen Dani: wow, netjes zeg 10 kilo eraf Balen dat je man is afgewezen. Leuke fiets foto Marjolein: leuk je hier te zien Jojo: dat is nog eens een superkado En beterschap voor Emeric Goed te horen dat het wat beter gaat met je moeder. Slapen: hier ook regelmatig ff wakker en wil dan mama (of papa) zien. Denk dat het een fase is Open beker: daar begin ik voorlopig nog niet aan Gewicht: zijn er veel van jullie al weer terug op je oude gewicht van voor de zwangerschap? En nog heel even spammen:
leuke picca! Hier een goeie nacht gehad, alleen mn oudste was om kwart voor 7 al 'up and running' zeg maar, dat was wat minder hahaha. Jes en aaron zijn nu schattig samen aan t spelen, das wel weer cuteee. gewicht, neuhhhhhhh niet echt op oude gewicht hahaha .