Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Jojo: mooie taart

Patje: fijn dat Job al zo snel terecht kan voor buisjes

Lavendel: sterkte met het extra werken.

Krekeltje: goed dat L nu ook kan gaan zitten

Sjalleke: mooie stats. Ik PB je wel even

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dag dames,

hier weer even melding van mij;)

beetje rustig vandaag gelukkig, drukte weer achter de rug..
    weekend gewerkt nu vanavond weer van 6-10.

Gister dankdag gehouden. de oudste vrij van school, dus was ook even drukke dag;)

Morgen gaat hij dagje bij vriendin van mij spelen, zij heeft ook 3 kindjes (4e op komst) dus zal hij erg leuk vinden, en makkelijk vor mij natuurlijk.. ga de 2e maar leren uit de box te spelen. ze is ruim 2 (van juli) dus kan wel een keertje;) en gelijk wat ruimte in huis.. ze zit nu in campingbedje te spelen (voor haar box) want de jongste zit nu natuurlijk in de gewone box;)
    verder morgen lekker rustig dus, en t weekend weer werken. de2e op rij;) volgend weekend weer...en dan ff weekendje niet:D

ritme hier: 7.30 flesje/bv
    ongeveer half 10 fruit (meestal half potje heel wil ze nooit.
    slapen van na de fruit tot kwart over 11
    dan rond kwart voor 12.. broodje + flesje/bv
    half 1 naar bed tot uur of 3 half 4 (ligt eraan als ik de oudste moet halen van school)
    dan rond 4 de andere fruit nog/ of sap met lange vinger oid
    rond 5 groente en pap
    rond uur of 8/9 fles. (wil deze eerder maar dan drinkt ze nauwlijks en kan ik om 10 nog gaan geven)

overdag hoor ik ze nooit, speelt heerlijk in de box.

vannacht is me schoonzusje blijve logere, en is er vandaag dus wor wel gezellig dagje;) vanaaf lekker makkelijk doen, denk maar even pizza's eten:D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    potverdrie!!!!

Ik ben zwanger... terwijl ik een spiraal en pco heb en nog geen een keer ongesteld geweest... vanmiddag echo...

sssssssssst op hyves svp...

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, oh jee echt? En dan denk je dat de spiraal veilig is. 100% nooit natuurlijk, maar daar ga je niet vanuit eigenlijk....
    Hoe laat heb je de echo?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    12 uur... kan ook nog buitenbaarmoedelijk zijn

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ooooooooh debby! Jeetje, uhm, wat bizar! Hoe kan dat nou met een spiraal??? Uhm, wel gefeliciteerd natuurlijk, jeetje, uhm, hoe reageerde je man?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou laat dat gefeliciteerd maar achterwege... mijn man is niet blij

8. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Jeetje Debby, dat snap ik wel, maar hier kan je zelf natuurlijk helemaal niets aan doen. hoe ben je er zelf onder? Waarom denk je dat het buitenbaarmoedelijk zijn?

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, ik herken het helemaal, ook voor jullie de derde toch?
    Eerst maar eens kijken of het goed zit of niet, daarna even het nieuws laten bezinken en er samen over praten.
    Oef, ik weet nog dat ik manlief moest vertellen dat ik zwanger was van de derde, ook hij was niet blij maar zei wel gelijk dat weghalen geen optie was.

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @deb, waaahhhh! De natuur doet wat ie wilt! Succes met de echo en idd wat pat zeg. Eerst echo, dan alles even laten bezinken en dan kijken hoe of wat!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    spiraal beschermt niet tegen buitenbaarmoederlijk.

Ik ben zelf ook niet blij. Dit was niet de bedoeling.
    Mijn man vindt weghalen wel een optie. Ikzelf weet het niet. Ik wil eerst weten of het wel levensvatbaar is en op de goede plek zit.

Ik ben helemaal stuk nu.

12. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    kan ik begrijpen. Ik zou graag een derde willen maar als het nu op dit moment zou gebeuren, nee. Daarentegen, abortus, nee ook niet.

Probeer nu iig maar even de echo af te wachten. Daarna kunnen jullie kijken wat jullie willen gaan doen.
    Gaat je man mee naar de echo?

13. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Jeetje, heb het met je te doen, meis! Maar inderdaad, eerst ff echo afwachten, dan laten bezinken en dan samen besluiten welke opties er zijn. Of dat nou houden is of weg laten halen, dat moeten jullie samen beslissen. Sterkte!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Kan me voorstellen dat je je zo voelt meid!
    Is het zo dat je bij pco meer kans hebt op een bbz?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bedankt meiden. Ja mijn man gaat natuurlijk mee.
    Hij heeft zijn werk gebeld dat ie later is... Nog een uurtje dan is het zover.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje nee volgens mij heb je met pco niet meer kans op een bbz maar met een koperspiraal kan het in principe niet in de baarmoeder nestelen. Maar goed het komt voor...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb trouwens wel een aantal weken geleden een enorme pijnaanval gehad waarvan ik dacht dat het nierstenen waren...

pfoe mijn gedachtes zijn raar op dit moment.

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nog even spannend dus....

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje deb, pff das wel ff schrikken.. weet precies hoe je je voelt... Ook ivm met manlief die dr niet blij mee is :( , heeft bij ons flink ons huwelijk door elkaar geschud en is af en toe nog niet makkelijk..

hele dikke knuf en hoop dat je straks wat duidelijkheid hebt ivm of t buiterbaarmoederlijk is en hoever je nu bent..

Luister je alsjeblieft wel naar je eigen gevoel, het is jouw lijf en als jij denkt dat je t niet kan laten weghalen heeft je man verder niks te willen he... ik heb mn man toen uitgelegd dat ik t niet zou overleven als ik t zou laten weghalen, dat ie dan t eerstkomende jaar/2 jaar niks aan me zou hebben en de kids ook niet..

pfff eerst maar ff vanmiddag doorstaan, wel fijn dat je man mee gaat, dat deed die van mij niet..

Dikke knuf lieverd...

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dank je wel trish... behoorlijk lastig schuitje dit.
    Mannen denken er toch anders over.

Mijn man heeft wel al gezegd dat we getrouwd zijn in voor en tegenspoed maar hij noemt een miljoen praktische bezwaren. Dat we er aan kapot gaan financieel enzo. Ik heb straks geen werk meer etc.
    Mannen zijn toch anders dan vrouwen... ik denk met mijn gevoel hij met zijn verstand. En we hebben allebei gelijk.

Deel Deze Pagina