Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, hoe is het nu met je? Nog contact gehad met de HA?

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai Deb lees net al je berichtjes van zwanger tot nu.. ben er ff stil van!
    Heb je een keer hevig bloedverlies gehad dan kan de spiraal mee zijn gegaan, raar dat ie zomaar weg is?
    En dat t kindje aan t doodgaan is.. bah bah ook al is het niet gepland de gevoelens blijven dubbel en moeilijk. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen.
    Hoop dat het snel op gang komt.

@ all ff kort verder ik heb ontzettende hoofdpijn al een week, word steeds erger! net een band om m`n hoofd ben na dokter geweest, vanmorgen, niks neurologisch waarschijnlijk heb nu naproxen gekregen en moet rusten mag niks meer niet werken niet tillen niks!! hoe kan dat nu met kind van 10 kilo ende ander is zo`n 15,5.. ja laten doen zegt ze dan :( m`n moeder heeft al aangeboden de kids morgen en evt vanavond al op te halen. voel me zo rot!

ook maar eens een chiropractor belen.. ze zei eigenlijk fysio maar ja daar kun je ook nie veel mee geloof ik ..

Arjen ligt op bed en Jar is aan t spelen ik ga ff ligge op de bank..

xx

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dani nee ben nog helemaal niet ongesteld geweest na de bevalling. Alleen na het zetten van de spiraal maar dat was maar een klein beetje.

patje huisarts heeft me nog niet gebeld. Ik ga zo nog maar even zelf bellen.

dani balen van je hoofdpijn. Ik heb ook altijd een band om mijn hoofd dan. Bij mij is het spierspanningshoofdpijn en dat doet echt heel veel pijn. Sterkte! Bij mij helpt het de knobbeltjes in mijn nek te masseren. Dan wordt het wat draagbaarder.

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    gaat ie wel deb? is niet niks om allemaal ff in zo een korte tijd te verkroppen..

hier is de spiraal dr ook zomaar zonder bloeding uit komen zetten hoor, toevallig merkte ik t onder de douche maar had t ook makkelijk kunnen missen toen..waarschijnlijk doet je lichaam een spiraal afstoten?

pfff vind t echt heftig voor je meis...

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @dani, hoop voor je dat het snel minder word, maar het kan idd dat er ergens een spier vast zit. Zou zelf eerder naar een manueeltherapeut gaan. ( ik weet nog wel een goeie in Raalte....vriendin van me)
    En je niet schuldig voelen dat je je kids even ergens onder brengt!

6. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Dani heel veel beterschap...

7. Krekeltje

Debby, jeetje, ik ben er helemaal stil van! Toen je zei dat je misselijk was dacht ik ook 'ben je niet zwanger'. Misschien heb ik het ook wel geschreven (?)
    Wat heftig, eerst zwanger worden terwijl het (nog) niet de bedoeling is, en vervolgens een kindje dat aan het doodgaan is....
    Wat vond je man er van? (van het tweede)
    Heel veel sterkte....

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    van de huisarts moet ik tot 14 november afwachten of het zelf loskomt en anders moet ik gecurreteerd worden. Hoop het niet...

Mijn man was wel opgelucht dat we toch geen derde kregen maar hij voelt zich er ook heel rot bij.

thriska ja het gaat wel hoor. Het voelt alsof ik droom. Maar helaas voel ik me wel zwanger. (misselijk en heeeeeel erg moe). Nu ik het kan plaatsen voel ik het ook duidelijker. Voel me wel een beetje een aanstelster.
    Ik heb nu wel buikpijn maar is bovenin mijn buik dus denk dat het van de spanning is.
    Mijn vriendin had vandaag op Emma gepast zodat wij tijd hadden voor de dokter enzo. Dus toen Emma thuis kwam net heb ik patatjes gehaald en hebben we dat gegeten. Echt geen puf om te koken. Ik voel me nog steeds een beetje zielig. Ik vind het wel jammer dat de baby het niet gaat redden emotioneel gezien. Maar realistisch gezien vind ik 3 kinderen onder de 3 wel heeeeeeeel erg zwaar en wil ik dat eigelijk niet.

9. Krekeltje

Ja dat snap ik.... Je zou wel graag 3 kindjes (ooit) willen toch?
    Dubbel zeg. pffff wat een nieuws.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    krekeltje in eerste instantie wilde ik nog wel een derde. Maar had het toevallig van de week erover met mijn man dat twee ook wel heel fijn is. En dat ik niet weet of ik het nog wel aandurf, dat hele ziekenhuis gedoe. Mijn beide kinderen zijn opgenomen geweest op de neonatologie (emma was prematuur) en ik heb 2 keer een ks gehad wat ik eigelijk niet wilde. Verder 2 keer van te voren opgenomen geweest ivm hoge bloeddruk. Dat wil ik niet meer.
    Heb een soort ziekenhuisangst ontwikkeld.
    Dus ik hoop ook echt niet op een curretage...

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi Debby,

Wat afschuwelijk wat jij in 1 dag mee hebt gemaakt. Eerst zwangerschapsstress en daarna direct te horen krijgen dat het niet zal blijven leven.
    Ik weet niet wat ik moet schrijven want alles 'klinkt' zo leeg op zo'n dag als deze!
    Veel sterkte. En ik hoop dat je de tijd krijgt/neemt om dit een plekje te kunnen geven.
    Ook al was het niet gepland het is toch weer iets wat je in zo korte tijd mee maakt en dat moet je verwerken denk ik.

Zelf heb ik twee keer een curretage meegemaakt en viel het beide keren erg mee. Ik hoop dat het niet nodig is en anders dat het ook bij jou mee zal vallen!

Liefs!

12. Krekeltje

Ja ik weet het, dat is ook precies waar ik aan moest denken...:(
    Zo van: je hebt het toch al niet makkelijk gehad....

13. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    jemig Debby,wat een toestand zeg..Ik wil je heel veel sterkte wensen.Ik hoop voor je dat je niet gecurreteerd hoeft te worden.Maar goed het is wel heel dubbel zo.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    moest even flink bijlezen maar wat een heftige berichtjes van Debby zeg. Heel veel sterkte. Een mk is niet niets hoor, ookal was het kindje dan niet gepland.. Hoop voor je dat het spontaan loskomt.. Hoe naar dat ook allemaal is:(
    Gaan ze nog wel kijken waar de spiraal nu zit?? Toevallig wordt mijn collega morgen geopereerd omdat bij haar de spiraal door haar baarmoeder heen is gegaan en nu in haar buik zit. Lijkt me dat ze die spiraal toch ook nog moeten verwijderen nog.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx!

juffie die spiraal is er waarschijnlijk uitgevallen (zonder dat ik het gemerkt heb) want ze hebben overal gekeken en hij zit nergens...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat is ook raar zeg dat die er zomaar uit kan vallen..

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja idd... en vooral dat je dat dus niet merkt. Ik denk, zo klein is dat ding toch niet... dat moet je toch merken als dat in de toiletpot valt? En is ook niet met menstruatie naar buiten gekomen want ik ben niet ongesteld geweest.
    En mijn man heeft hem een paar weken geleden nog gevoeld... :) later voelde hij dat niet meer maar wij dachten dat het kwam omdat die draadjes op een gegeven moment naast je baarmoedermond gaan krullen en dan verkleven.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou echt raar dan ja. Vriendin van mij heeft hem 2 x verloren maar dan echt met weeenpijn. Je zou inderdaad zeggen dat je als dat ding in de wc valt ofzo je het wel hoort vallen..

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmmm met weeenpijn... ik heb 2 weken geleden ofzo wel een keer hele heftige pijn gehad waarvan ik dacht dat het nierstenen waren. Maar dat was maar een half uurtje ofzo en daarna dus niets gemerkt. Maar achteraf was ik toen dus al 6 weken zwanger. Dus vind het dan ook raar...

Maar goed, ik vertrouw nooit meer op geen enkele anticonceptie. Denk dat mijn man binnenkort hakkie takkie gaat doen ;)

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Deb hopelijk komt het gauw op gang en kun je het idd een plekje geven.
    Nogmaals sterkte.

Over dat eruit vallen. Bij mij zat d mirena toen verkeerd en moest verwijderd worden, ik voelde er echt bijna niks van.. had het bij wijze van zelf kunnen doen..
    dus tja.. die kan er maar zo uit zijn.. maar je moet em dan toch ergens vinden idd.. gek he?!

Spierspanningshoofdpijn, zoeits gooien ze t bij mij ook op.. ga morgen naar fysio.

@ Patje kun je me haar gegevens pben? voor de zekerheid ;)
    Hier bij de fysio hebbe ze ook manuele therapie.. das kraken enz toch? als t bij ons niks is dan kom ik naar Raalte ;)

Nou ik heb weer zo`n tablet genomen een warme douche dus ik kruip m`n bed in..

blijft dubbel kids webrengen voel me dan zo leeg.. gek he? zo doelloos..

Arjen kotste met na bed brengen alles onder + 38.4 pff hopelijk word ie niet ziek!

xx

Deel Deze Pagina