Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lekker debby naar CP. Ben je niet bang dat de mk dan los gaat komen??

blondie: geniet van je vrije zaterdag.

Box en bedje: hier op de middenste stand. Matthijs gaat nog niet zelf zitten. Optrekken tot staan lukt soms al wel als we hem neerzetten.

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Geniet van je vrij dagje! ;)

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Juffie: Dat bedoel ik dus dat Emeric ook doet, wanneer hij op zijn buik of rugje ligt kan hij nog niet naar zitstand maar als wij hem ergens neerzetten lukt het hem wel om zich op te trekken en gaat dan ook echt wandelen rond tafel, park, ..

@Patje20: Inderdaad wel schrikken als de ha dat tegen je zegt maar gelukkig had hij het mis en mochten jullie Jari toch meenemen naar huis! Hoe is't nu met de zwelling?

@All: Ik wou zo graag zwemmen maar mijn vriend wilt weer niet.. Stelt het steeds uit en om dan zo alleen te gaan vind ik ook niet zo leuk..

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    L. gaat in de wipstoel de hele tijd voorover hangen.ben bang dat ze dalijk een keer voorover kukelt! of hadden jullie het hier ook over?

jojo: ik dacht vandaag nog eens over dat je een paar dagen geleden schreef dat emeric nog zo vaak kwam voor bv. heb je weleens gekolft? een vriendin van mij had ook meer dat zat borstvoeding maar als ze kolfde was de melk heel waterig. dat kan ook een oorzaak zijn van dat ie niet voldaan is. Want hij mag nu al best op 3 voedingen zitten.en daarnaast vast voedsel. het cb zei dat ze nu steeds meer richting alleen vast voedsel mogen neigen.

5. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @deb, hoop dat je ondanks alles toch lekker van centerparcs kunnen geniten!

@blondie, geniet van je vrije zaterdag!

@bv, ik denk dat het vaak ook een soort van mamahonger is. Elisa komt soms om alleen een paar slokjes te drinken en wat te knijpen in mijn borst.

@speldjes in haartjes, hier al een poosje dat we speldjes gebruiken, vanaf eind april zeker. Maar onze dame is ook met een hele bos haar geboren ;)

@noodweer, blijft hier maar doorgaan. Het alarm is nu verzet naar morgen 18.00.

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, wat lees ik nu allemaal!!!!! Jeetje wat een week heb jij achter de rug! Heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf!

(misschien even geen ingewikkelde onderwerpen aansnijden met je man. Abortus is nu niet aan de orde, jullie zijn allebei emotioneel van slag, jij bent lichamelijk niet in orde en hebt ook nog allemaal hormonen in je lijf. Dat zou hier genoeg zijn om het inruimen van de afwasmachine op een scheiding te laten uitdraaien bij wijze van spreken. ;) Oh en ik heb ook zo'n hork van een kerel die ik in dit soort gevallen zelf even vertel dat hij met moet verwennen, minder romantisch, maar het eindresultaat is hetzelfde.)

Ik hoop dat jullie een lekker ontspannen uitstapje hebben naar centerparcs.

@patje, goed dat je hebt doorgedramd bij de ha. Wel grappig dat jullie een familie ok hebben.

@blondie, gefeliciteerd met R1

@suzannes, wat een leuke foto's.

@Trishka, ik zou bellen, zeker omdat hij al een geschiedenis heeft met lastig eten / reflux.

@patje20, hoe is het met Jari?

@iosola, ik hoorde het van het noodweer bij jullie, is manlief veilig thuisgekomen? Ik lees van wel, nu de deur maar barricaderen en tot zondag lekker thuis blijven.

@krekeltje, hier ook zo'n heerlijk spelend mannetje, alleen hij trekt de tijdschriften onder de tafel vandaan en verscheurd ze dan.

@wipper, daar zit de kleine man nu heel hard in te gillen. Hij probeert ook geregeld iets van de grond op te rapen oid, maar de wipper blijft stevig staan.

@nieuwe meterstanden, gisteren is manlief weer naar het cb geweest. R is nu 75,5 cm en 9660g. We mogen de fles van 19.00 weg gaan laten, denk dat hij dat ook prima aan kan, hij drinkt er soms echt maar een paar slokken van.

@weekendplannen, morgen fietsen met de kleine man. Even een klein stukje oefenen voor de eerste keer.

7. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Jojo, L gaat vanuit lig (buik of rug) ook pas sinds een paar dagen zelf zitten, dus wacht nog even, het komt binnenkort vast vanzelf.

Debby, het is jullie gegund. Hoop dat het allemaal een beetje rust zal geven!!

Hier: vandaag wezen kijken voor een mamafiets en bij het proefritje heeft Lynn zelfs ook even er in gezeten!was maar 300 meter ofzo, maar ze vond het helemaal geweldig!

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    toevallig wij gaan morgen ook een stukje fietsen. L. kan zelf zitten vanuit kruipstand dus heel even kan wel vind ik. Ik heb net de fiets van mn moeder meegenomen naar huis,die ik houdt. die is nog nooit gebruikt maar is wel helemaal verstoft en verkalkt dus moet hem ff poetsen morgen. hebben een fietsstoeltje van yepp gekregen destijds en die klik je op een adapter die je vastmaakt op je fiets. hebben net een 2e adapter gehaald voor op mn man zn fiets.kun je het stoeltje zo eraf klikken en dus op de andere fiets zetten..hoe relaxed!

9. Krekeltje

Niki dat leek mij ook heel handig inderdaad!!

Zooooo, hebben jullie op het nieuws gezien van die kettingbotsing in Engeland? Wat erg!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki dat is niet waar hoor van die borstvoeding! dat is een oud fabeltje. Als je langer dan een paar weken borstvoeding geeft dan krijg je rijpe moedermelk en die lijkt waterig soms, kan zelfs blauwig zijn. Je denkt dat er weinig voedingstoffen inzitten maar uiteindelijk als je het zou laten testen (wat wel heel duur is) zitten er gewoon genoeg voedingstoffen in. Mensenmelk is geen koeienmelk he! Te weinig voedingstoffen in moedermelk komt bijna niet voor en dat is zeker niet aan de buitenkant te zien.
    En bv mag je onbeperkt geven. Je kan wel sturen naar minder. Maar ik ken iemand hier op het forum die een kind van 2,5 heeft en nog steeds 4 keer per dag voedt. Is niet te veel ofzo.

juffie ja het kan op cp ook loskomen. Maar ja, of het nou hier of daar is, het moet er toch uit...

fietsen: ik wil ook fietsen met sam... maar mijn band is lek en mijn man moet hem plakken (maar hij vergeet het steeds...)

speldjes: haha dat had bij sam ook zo gekunt, zij het dat het een beetje zielig is voor een jongen he ;) Ik zit te denken om een pluk af te knippen want bij zijn oren zit een hele lange pluk. Maar ik vind het wel een beetje eng om dat zelf te doen... bij emma is haar haar nog nooit geknipt...

11. Krekeltje

Debby, weet je nu al welke cp het wordt?

12. Krekeltje

Ik heb een priveberichtje op hyves geplaatst.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    krekeltje ja eemhof

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Lieve meiden, hier een hele heftige week gehad.
    Heb extra gewerkt doordat duo collega niet kon werken ivm omstandigheden, en er was geen invaller te regelen. Dus op het allerlaatste moment maar besloten dat ik extra ging werken.
    Gister begrafenis gehad van 30jarige die geheel onverwachts is overleden en we zijn vrijdag en gister bezig geweest met een verbouwinkje in huis…
    afgelopen week was ook even de laatste week dat onze vrienden hier mee aten en we hun huishouden erbij doen. en nu zit ik op de bank, ben moe, heb spierpijn door mijn hele lichaam , heb het gevoel dat ik een survival heb gedaan. Vandaag maar rustig aandoen, nu eerst maar eens bijlezen

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, wat lees ik nu toch allemaal? Meid, wat heftig wat je de laatste week hebt meegemaakt.Wat dubbel allemaal. Ben er helemaal stil van. Hoe is het nu?

@ Blondie nog gefeliciteerd
    @ Pluutje wat naar dat je weet wat Deb moet doormaken.
    @ Suzannes leuke foto’s van je meis!
    @ Patje jij ook al wel weer wat meegemaakt met kleine jongen.
    @ Wippers, hier wordt babybjorn nog veel gebruikt. Ze zit er nu ook in, is flink heen en weer aant wippen. En aan het schreeuwen.
    @ Deb, ik houd in jouw situatie mbt het werk hetzelfde gedaan. Kan me wel goed voorstellen dat je er tegenop ziet om het ‘alleen’ te doen. Maar wie weet valt het allemaal mee?
    Lekker dat je naar cp gaat! Alvast veel plezier voor morgen en ga er van genieten. Hopelijk komen jullie samen beetje tot rust en tot elkaar.
    @ Suzannes, hier bed en box gewoon nog op de hoge stand. Hier ligt of zit kleine meid alleen nog maar.
    @ patje, wat een ha hebben jullie zeg! Opzich fijn dat hij het serieus neemt, maar om meteen zo erg steeds te denken.
    @ Iosola, ik heb van het noodweer weinig gehoord maar dat is niet fijn. Hopelijk wordt het snel minder.
    @ Krekeltje, wat goed dat L al zelf gaat zitten. Hier vind lavendel jr het zitten geweldig, maar uitzichzelf doet ze nog weinig. behalve enorm veel lawaai produceren.

Ik wil vandaag de wandelwagen ombouwen, verder wil en doe ik niks vandaag J

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    zo ben paar dagen niet geweest.. maar ga even terug lezen, volgens mij hoop gemist. 15 pagina's terug...k reageer straks..

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zoo.. met tranen in mn ogen, terug gelezen.
    Deb@ wat moet jij je verschrikkelijk hebben gevoeld/ en nog!!
    Heel veel sterkte en knuffel voor jou en je gezinnetje.. Ondanks je t niet verwacht had dat je zwanger zou zijn, moet dit echt een klap zijn! Heel veel sterkte nogmaals.. hoop dat je je gauw beter mag voelen!!

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Blondie@ ng gefeliciteerd!!

ik las nog over emoties@ hier ook hoor, vond t echt verschrikkelijk de wieg naar zolder kleertjes in dozen brr. maar ja wie weet (als het ons nog eens gegeven word) komt t weer tevoorschijn:D...

kleine gaat heel hard.. ze kruipt hard:p...en nu zit ze ook sinds enkele dagen, en mevrouw denkt ik kan staan ook, ze probeert zich aan de spijlen om hoog te krijgen.. heerlijk gezicht is dat..

Fijne zondag all..

(sorry dat k niet elke dag er ben, ga t weer meer proberen, maar heb t nog al redleijk druk met werk enz.. gister avond gewerkt weer en vanavond. morgeavond ook en volgend weekend weer. en tussendoor zulle ze ook vast nog wel bellen;)..
    Als het goed is, komt er bijan nieuw personeel...:D

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Zijn al die februarikindjes zo snel? Ons meisje kruipt ook als een tierelier en sinds een paar dagen zit ze ook echt los ( uit zich zelf). In eerste instantie had ze echt nog een steunhandje nodig..

Bedje omlaag, wieg definitief opgeruimd, nu de box nog en dan is het echt over die babybabytijd... :(

20. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tijgeren wel, kruipen niet. Zitten trouwens ook nog niet, zelfs niet als ik haar in model zet, zal ik maar zeggen. Maar wel aan van alles en nog wat op trekken en dan op d'r knietjes zitten.

Ik moet zeggen, ik heb er ook moeilijk mee. Ik heb nog steeds het gevoel net de kraamhulp te hebben uitgezwaaid (kan ook nog steeds niks terug vinden in mijn keuken), maar die is inmiddels alweer 30 gezinnen verder :$

Sim is trouwens helemaal hees, heeft totaal geen stem meer over. En kan nou niet zeggen dat ze verkouden of ziekjes is. Maar we moeten de babyphone op vol volume zetten anders horen we haar echt niet. Dus waar dit nu ineens vandaan komt, kwam gisteren zomaar opzetten. Heel bijzonder als je zo'n kleintje ziet playbacken, zonder geluid.:)

Deel Deze Pagina