Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @niki, wat fijn voor je!!

@blondie, dat is zo leuk van de jumbo!! Hier af en toe ook iets gratis.

Ik heb net van 11.45 tot 12.45 ook even gelegen, knap je wel ff van op. Ga nu even wat drinken dan nog een uurtje plat.

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou das toch al heel wat!
    hier zit mevrouw wel heel graag, maar uitzichzelf doet ze echt niets. Ook niet pogingen tot...het is echt of liggen of zitten.

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Patje, thanks voor de tip om wat onder het matrasje te leggen! Dat ga ik onthouden en een volgende keer uitproberen.
    Wat voor olie gebruik je dan voor in d'r oortjes?

Hopelijk kan je straks ff lekker slapen en voel je je weer beter, half half is inderdaad helemaal niets!

@ Blondie, zo lekker gescoord bij de jumbo! Zijn de pampers veel duurder geworden dan?

@ NIki, wat een goed nieuws! SUper!!

@ jumbo, ik doe ook de boodschappen bij de jumbo, maar heb nog nooit een meevaller gehad;) ik hoor van anderen altijd wel, maar hier dus niet. Ze zeggen dat als je iets niet kan kopen in de jumbo je dat kan aangeven en ze zorgen dat het de volgende keer er ligt. Net als je een product ziet waar het ergens anders goedkoper is dan krijg je het gratis mee...nou ik vraag mij altijd af of dit echt zo is.

hier ga ik ook ff oogjes dichtdoen, kleine meid slaapt nu gelukkig, ben daarstraks effe een ommetje buiten gaan lopen, dat heeft haar vast goed gedaan.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Niki fijn! dat ze dr spreidbroekje alleen nog snachts aan hoeft!

@ Patje beterschap

@ Patje20 hoe ist nu?

@ Debby veel plezier in CP en hoe is het met jou?

@ Juffie knapperd zeg!

@ blondi fijn zo n meevaller!! ( ik wil ook Jumbo in de buurt :p )

@ Lavendel ook beterschap met je meisje.

veel zieken weer.
    Hier ook nog niet opgeknapt nog steeds hoofdpijn Vanmorgen bij de ha geweest nu 4x 2 pcm op een dag + naproxen 2x als dit niet helpt morfine nou dat hoef ik echt niet hoor.
    Morgen naar een manueel therapeut. Ben heel benieuwd of dat verlichting geeft!
    M`n zusje heeft vanmorgen geholpen kids liggen nu op bed en m`n souders waren hier net, zijn ff boodschappen doen en komen dan weer.. aan de ene kant wel lekker maar ook weer lawaaierig.. haha t is ook nooit goed :p

Och ja en dan ook nog m`n werk..
    belt m`n leidinggevende op ... ja je zou bellen.. ik zo huh ikben toch ziek hoor jij toch te bellen? ff stil.. ja nou je zou zatdag ook al smssen.. daar heb ik niet op gereageerd denk doei ff prive en werk gescheiden houden zeg..
    Maar goed verteld hoe t nu was.. oh vervelend zeg dus je komt morgen niet? nee duhhh!
    Oh en bel me woensdagmorgen ff niet vergeten! hoe het is en of je do komt.. zeg denk het niet.. nou probeer het toch maar en bel me beterschap, doei..

najaaaa! kan dr zo boos om worden he>! brr..
    Arie zegt ook al trek het je niet aan laat het rusten en bel woe ochtend dat je niet komt en dat ze ma maar weer moet bellen.. :)
    zo moest het ff kwijt :)

xx

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @dani, jee zeg, wat een baas.
    Ik heb net mijn baas gezegd dat ik niet ga werken......hahah, heb mijn klanten afgezegd.
    Ik heb nu 2 uur geslapen en als ik lig dan wil het wel, maar zodra ik in de benen ben....nee kan zo echt niet knippen.
    Leef ook al 3 dagen op wat fruit,bouillon en beschuit, heb geen zin in eten dus ik zal wel wat kilo's kwijt zijn.

@lavendel, het is echt zo! Ik heb een keer een rookworst gratis meegekregen omdat de buitenste zak kapot was. Maakt mij dat uit.....nou ja als het moet...

6. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

BEterschap voor alle zieken!
    Geen stijl idd van je baas dani.

Hoera voor niki!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dani mijn baas zou dat ook doen. Maar ik vind het niet zo erg hoor. Ik hou mijn baas altijd op de hoogte van het verloop van mijn ziekte.
    Ik heb net ook een hele mail naar mijn baas gestuurd met mijn situatie. Kreeg een hele lieve meelevende reactie van hem terug en dat ik hem op de hoogte moest houden. Dat was ik al van plan, daarom ook vroegtijdig een mail.

Hier alles ok. Nou ja alles... reno is ziek. En niet zo een beetje ook. Hij zweet zich kapot (ik denk dat ie koorts heeft) en heeft zo veel keelpijn dat niks heeft gegeten. Vind het rot voor hem maar baal ook wel een beetje. Hij zou mij ontlasten deze week en eigelijk wordt ik dus gewoon meer belast. Hij wil niet naar de dokter maar dan heeft hij pech. Ik schop hem er morgen naar toe.

Het huisje in cp is leuk. Heel netjes, met vaatwasser, helemaal vernieuwd. En 6 persoons dus kids hebben allebei een eigen kamertje.
    Emma vond het stapelbed zo leuk dat ze eigelijk al om 4 uur naar bed wilde (ze slaapt beneden hoor...)
    Net even gekeken en ze ligt heerlijk omarmt met haar apie te slapen...

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Niki: wooohooo, dat is goed nieuws :)

Lavendel: dan hebben wij dezelfde kids. Hier vindt mevrouw alles prima, maar zelf doen daar doet ze nog niet aan mee.
    Luierprijzen: ik hoorde gem. 11,50, maar bij Jumbo 10,95
    Dus 1,50 euro erbij.
    En dat je een product gratis mee krijgt heb ik al vaker gehad.
    Ook die vers is vers garantie. Ik sta dus iedere keer achter die mensen in de rij (dan is alles houdbaar tot vandaag of morgen)
    Vandaag ook weer, die mensen hadden 12 literpakken pepernotenvla en nog wat andere zooi in hun kar.
    Niet zo erg maar alle afdelingen moeten apart controleren of het klopt en dan moet een supervisor de korting eraf halen.
    Die mensen hadden dus een kar vol voor 0 euro. :$
    Allemaal leuk en aardig maar als je daarachter in de rij staat wordt je echt niet vrolijk ;)

Dani: vervelend als je baas zo achter je aan zit als je ziek bent

Debby: beterschap voor Reno, schop hem morgen maar mooi naar de dokter.
    En verder natuurlijk nog heel veel plezier

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Debby och jee beterschap met je man enne idd naar de huisarts! Hopelijk kan hij je dan toch nog wat ontlasten.
    Ik had haar vrijdag ook een uitgebreide mail gestuurd.. dus snap niet echt waarom ze dr zo achter aan zit maar goed..
    Fijn dat jou baas zo meeleeft. en geniet van jullie vakantie!

@ Blondi nee daar word je zeker niet vrolijk van als je daarachter staat met boodschappen doen1

Jarno wou dat ik per se mee ging vanmorgen en Arie zegt ik ben er toch bij ;) haha
    Dus ben toch mee gweest lieve collegas heel beslangstellend en toch een tikkeltje waarom ik niet in bed lag..
    ik ben niet ziek.. maar ik kan gewoon niks!
    gelukkig wel begrip van hun kant..

word een lange dag ;) haah ik vind het nu al stil!
    mijn moeder haalt de kids op, ga zo lekker filmpje kijken denk ik en wat opruimen ofzo.. straks nog ff wandelen als t weer opknapt.
    xx

10. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

O Debby wat ontzettend balen dat Reno ziek is. Kan ie ook niks aan doen natuurlijk. Fijn een leuk huisje. hihi, om 4 uur al naar bed, thuis ook maar een stapelbed dan :p

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    luiers: ik heb gisteren bij de etos 7 pakken luiers gekocht. De oude verpakkingen, voor 7,50 per stuk. Ja je moet ze toch hebben...

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb chronische rugklachten en BI gehad en nu nog last van en nu heb ik al anderhalve week zo een erge last..pff Ik heb wat dingen opgezocht en alles komt uit bij een Ischias. Is iemand hier bekend mee? heb een paar maandjes geleden ook al spit gehad. Ik ben nu weer zo ver dat ik L. bijna niet meer uit dr bedje en box kan tillen.

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Niki: kan ook van de weersveranderingen komen.
    Ik voel toevallig sinds een paar weken ook mijn bekken en onderrug.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Niki nee ken ik niet maar wil je sterkte wensen en hopelijk is het snel over! Weet hoe het is als je je kids niet of moeilijk kan verzorgen!
    Beterschap

15. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @niki, mijn oma had wel eens ischias en kwam dan van de pijn haar bed niet uit. Sterkte!

@Debby, is Reno alweer een beetje opgeknapt. En weer goedkoop luiers gescoord, ik ben er elke keer weer van onder de indruk. Ik probeer op aanbiedingen te letten maar kom meestal niet veel verder dan 3 voor 25.

@beterschap voor alle zieken

@fles van 19.00, het cb had gezegd dat we die wel konden gaan afbouwen, dus wij wilden telkens wat minder doen. Maar meneer drinkt er nu al 2 avonden helemaal niks uit. Nog heel even aanzien en dan maar helemaal weglaten denk ik. (dat deed die kleine eigenwijs bij de fles 23.00 ook al zo)
    Hij eet trouwens helemaal wat minder dan eerder. Is dat normaal? Hij groeit natuurlijk ook minder hard.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Siep hoeveel cc melk krijgt R nu nog dan?
    Zit nl te denken om de fles ook weg te doen van 19:00 Arjen drinkt er een paar slokjes van soms de helft maar bij uitzondering helemaal leeg.

Krijgt ook best veel vind ik. zo`n 200 gram groente en 100 ml yoghurt nee dan hoefde ik ook niet meer zo`n fles. ;)
    Hij krijgt nu smorgens 150/5 en smiddags 120/4 en dan savonds (180/6) wat ie er van opdrinkt dan..

---

Net bij de manueel therapeut geweest, best raar dat geknak hihi
    maar t voelt nu al anders. Hij denkt dat het eind van de week al beter is. volgende week di nog een x terug.. hopelijk is de pijn snel weg, oh ja en ik moet veeeel meer ontspannen :)

17. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dani, R krijgt 's morgens 180 +6 en 3 scheppen pap en 's middags 180+6 maar dat gaat niet op. 's Avonds eet hij een bordje vol en dan iets meer dan 100 cc yoghurt. We mochten de yoghurt wat meer geven. Ik was juist aan het twijfelen of hij niet te weinig melk kreeg. Sinds gisteren drinkt hij ook nog een bekertje melk leeg, maar eerder dronk hij niets anders dan melk. Dus ik vind eigenlijk wel dat hij weinig vocht binnen krijgt.

Ik hoop voor je dat de manueel therapeut helpt. Ben er ook ooit geweest met nekklachten en vond het gekraak best naar. Maar ik was er wel in 2 keer vanaf.

@hier, net op de fiets naar de supermarkt geweest, wat een feest! Tweede keer op de fiets en eerste keer in het winkelwagentje :D

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ...jeemig! Sim zit nog steeds aan de 4 flessen, een fruithap (100gr), een boterham met iets smeerbaars, warme hap met iets van aardappelen/groente/vlees (meestal rond de 150gr, de rest mept ze van de lepel of kneedt ze met haar handjes tot een grote smeertoestand), een klein toetje en ergens nog een halve ligakoek.
    Lopen we uit de maat???

Zit nu ook nog steeds in maatje 68, 62 wordt nu echt te klein. Ik schat haar op dit moment op 7500 gr. Over twee weken naar het CB voor de betere meet- en weegpraktijken

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Kira zit op het schema
    7 uur bv
    9.30 uur fruit (2 stuks gepureerd)
    12.30 uur boterham met 180 cc of pap
    15.30 uur flesje water/sap + cracker/soepstengel
    18 uur warme hap
    22 uur 180 cc

En zie nu dat ze sim inhaalt in de lengte/gewicht verhouding :)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

hier gisteren Matthijs thuis gewogen (eerst samen op de weegschaal en toen alleen) en die woog 10 kg. Is wel niet helemaal precies maar denk dat dat wel in de buurt komt.
    Hij draagt nu maaat 74 en soms al 80 van shirtjes..

Deel Deze Pagina