Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki zo te horen is het niet het enige wat er ooit gebeurd is. Vervelend voor je!

Dani auw dat klinkt pijnlijk. Sterkte!

Thriska: pfoe gelukkig toch niet de reflux. Tandjes kunnen ook pijn doen :(

Krampen: nou die heb ik zo goed als niet meer. Nog steeds afwachten dus. En maandag naar de huisarts. Heb me voor maandag al afgemeld op mijn werk. Mijn baas kon dat heel goed begrijpen.
    Heb wel weer iets nieuws gekregen. Ik moet s avonds steeds overgeven... heel irritant.

Met sam gaat het wat beter. Al was hij vanavond na het sint maarten lopen zo moe dat hij bleef huilen in de auto. Ik heb hem heel onverstandig in mijn armen genomen het laatste stukje en toen is hij in mijn armen in slaap gevallen terwijl hij bleef snikken. Arm ventje.
    Reno is ook zo goed als beter gelukkig.

Gisteren is Emma ook nog met haar hoofd tegen de deurpost gevallen. Was heeeel veel bloed maar ze hoefte niet gehecht te worden gelukkig. Hopelijk blijft er geen litteken.

Vanavond dus sint maarten gelopen. Emma vond het fantastisch. Morgen naar de sinterklaasintocht. Druk programma dus!
    Vanmorgen teruggekomen van vakantie. Vond het leuk maar ben ook wel weer blij thuis te zijn!

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Debby gaan ze niet nog een echo maken dan om te kijken of t kindje niet toch leeft? sterkte (ook maandag)
    jeetje zal wel schrikken zijn geweest dat Emma gevallen is. gelukkig hoeft het niet gehecht te worden. fijn dat je mannen zijn opgeknapt!

@ Triska oeh gelukkig idd toch geen reflux. tanden zijn niet leuk.. ze komen met pijn en gaan met pijn ;)

--

Vanmiddag dus naar de ha geweest. had de andere en zij denkt nu aan zenuwpijn / aangezichtspijn! auwie! de symptomen kloppen wel.. ik word doorgestuurd naar neurologie en de hoofdpijn poli hopelijk een beetje snel.
    Beetje jammer dat het zoveel impact heeft hier.. op je werk en vooral op de kids / gezin. Jarno merkt het aan alles geloof dat ik dat nog t ergste vind.. naja ben nu wel wat rustiger dat ik een beetje weet wat is.. want had gister weer paniek aanval bah doodeng!
    Nou ja alles maar een beetje van me af proberen te zetten en lekker optijd naar bed.
    slaap lekker allemaal!

xx

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dani auw meid sterkte! klinkt echt niet leuk!
    Hier nu steeds weer die spierspanningshoofdpijn...heeft echt veel invloed op je leven. Gelukkig dinsdag naar de manueel therapeut (ze heeft me gelijk gebeld toen er een plekje vrij kwam!)

nou ik weet niet of ze een echo nog gaan maken maar ik wil het perse wel. Ik geloof er niet in dat het kindje nog leeft maar je kan het maar beter zeker weten. Dat zou toch wat zijn... dan mep ik die echoscopiste in elkaar... vooral met mijn rookgedrag van de laatste tijd (stress he... slecht excuus...) en heb af en toe wel een wijntje gedronken (maar wordt er misselijk van nu). Ach we gaan het zien...

Reno is wel een beetje omgeturnd. Hij heeft met wat vrienden gesproken die wat anders in het leven staan. Ze zeiden beide direct : ik zou het houden als het nog geleefd had! En nu zei hij zomaar tegen 1 van die vrienden (die vroeg wat wij hadden gedaan): "wij hadden wellicht ook overwogen om het te houden..." dus iets is er wel veranderd in zijn gedachtegang. En al is het niet aan de orde dat geeft me toch wel een fijn gevoel.

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    deb snap dat t fijn voelt dat je man niet meer blift hangen bij zijn eigen gedachte en verder denkt, ook al heeft t nu geen invloed meer, t is toch fijn om te weten dat je dr anders waarschijnlijk wel uitgekomen was.. believe me i can know..

sint maarten werd bij jullie echt heel uitgebreid gevierd he, hier viel t juist heel erg tegen, flauwe mensen die de deur niet opdeden, mensen die niet thuis waren.. hopelijk volgend jaar beter!

5. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Dani, ik wens je heel veel sterkte, lijkt me erg vervelend.

Debby, ja ik snap dat wel! Dat je het fijn vindt dat Reno een beete bijdraait, ook al is het niet aan de orde.
    Jullie begrijpen elkaar toch weer een beetje.
    En ik zou ook perse een echo willen. Stel je toch voor.

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, dikke knuf voor jou hoor, maar fijn dat je man er nu anders over denkt. En ik zou ook zeker een echo willen hebben!!

@dani, ook voor jou een dikke knuffel, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.

@all, ben ik net weer beter begint Femke....gistereneind van de dag voelde ze dat ze moest spugen en kwam ze het trapje nar de keuken op rennen en spuugde daar. Gisterenavond om 21.30 komt ze benden dat ze in bed had gespuugd. Nou niet alleen in bed...de muur en vloer zaten ook flink onder.
    Verder heeft ze weer goed geslapen, ze ligt er nu nog in.
    Job daarentegen: Bestaan er ook matrassen voor in de box?? Hij heeft alweer twee nachten in de box gelegen. Hij heeft andere oordruppels gekregen dus nu hopen dat die helpen want hij heeft nog steeds een loopoor. En die voorste tanden, het lijkt wel dat hij daar aften heeft zitten.

Ik moet zo werken en dan die mijter binnen halen als Femk beter te pas is, dus ga er gauw vandoor.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen! pfff, beetje gebroken nacht door de oudste.. zenuwen voor vandaag omdat de sint in het land komt?

Aaron had gister ook een minder nachtje, flink zn bed ondergekotst, arm kind! gelijk maar met zn allen onder de douche, papa ondertussen t bed verschoond. vanmorgen vroeg(lees: 6 uur!) dacht meneer aron dat t tijd was om op te staan, dus die gaat zo weer lekker zn bedje in.

Vandaag verder weinig te doen behalve dan de intocht, beetje verder aan het 'huiswerk' van de cursus.

hoe is t voor de rest met iedereen, nog meer mensen die naar de intocht gaan?

8. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Patje, succes met je ziekenboeg... Vervelend hoor.

Thriska, wij gaan juist nu zwemmen, lekker rustig.

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: ik zou ook zeker een echo willen! voor t zelfde geld leeft t nog! Maar dat zal wel niet.

ik ga zo naar de kapper,heb net alle boodschappen gedaan voor mn verjaardag morgen. zo nog ff taart halen en morgenochtend cupcake'jes maken!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Niki veel plezier en een fijne dag morgen! alvast van harte

@ Debby fijn dat jij en je man nu wat meer op 1 lijn liggen. Hij heeft er duidelijk toch over nagedacht. Mannen zijn vaak zo snel met hun conculusies en wat ze willen zonder er goed over na gedacht te hebben. Hier ook een hoor..
    Succes met je spanningshoofdpijn! auwie

@ krekeltje en patje dank jullie wel

@ Alle zieken beterschap!

De pijn komt echt met vlagen ik g dr nu ook wel meer op letten en heb ff gegoogeld enz en nu las ik ook als je uit de warmte de kou in gaat en andersom dat het ook pijn kan gaan doen.. nou dat heb ik ook zeker!
    Dus denk toch dat het meer ri aangezichtspijn is. nouja ik hoop dat ik snel gezien kan worden op de pijnpoli e.d. en dat er medicatie oid voor is zodat ik gauw van die pijn af ben en tot die tijd.. tja doorbijten denk ik .. ( en ik ben nog al een piepert ;) )

vanavond lekker uit eten met friends!

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames,

Hoe is het met iedereen?

Trish@ hoe verloopt je zwangerschap? voel je je goed?

Deb@ sterke met alles, en idd ik zou ook zeker een echo nog willen.. gewoon om alle zekerheid af te sluiten alleen al.
    geen excuus (voor roken en drinken)..voor velen gaat het ook gewoon goed ondanks roken en drinken (me 2, bij alle zwangerschappen) tijdens de zwangerschap benik wel gestopt.. halverwege, maar weet niet of het echt zozeer mee te maken heb. natuurlijk is t niet goed voor niemand niet..maar als t vruchtje niet goed is, roken of niet, gaat de natuur gewoon zn weg. tussen onze oudste en de 2e heb ik ook een miskraam gehad, toen rookte ik ook, maar ik geef mezelf er geen schuld van. anders had t misschien ook niet mogen blijven als ik niet rookte, ook nu rook ik weer.. en mocht k weer zwanger raken, weet ik ook niet of ik direct stop. ach ja ieder zn gewoontes kzal vanzelf wel een keer weer stoppen.

wens je heel veel sterkte met alles, gelukkig dat je man nu zo denkt!

Hier@ de kleine meid vanmorge dr kinnetje vol bloed, slaapzak hele sporen bloed, schrok me wild.. ik goed kijken.. had ze met dr ondertandjes zo hard gebeten, dat d'r boventandjes er helemaal door zijn. (ze was de laatste dagen niet lekker, en huilirig, verhoging,) misschien was ze t zat;) haha, gewoon de tandvlees waar ze doorheen had gebeten.. gelukkig dus niets bijzonders..

Kga zo werken. moet van 3 tot 11 vanaaf.. heb er wel zin in..morgen weer 3-11.

Iedereen fijn weekend tot snel weer!!
    knuff voor allen

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hen sja roken is een zware irritante gewoonte.

Bij emma heb ik op het allerlaatst (laatste 2 weken) wel gerookt. Had zo een stress van de depressie en ziekenhuisopname. Maar eigelijk gewoon dom want ze was al licht. Bij sam gerookt tot 6 weken. Daarna gestopt tot nu... maar mocht er een wonder zijn gebeurd en dit kindje leeft nog dan stop ik wel onmiddelijk. Wil eigelijk sowiezo wel weer stoppen binnenkort. Maar ik rook nu door omdat er voor mijn gevoel toch geen hoop is.

Patje en thriska bah kots opruimen... hier gelukkig nog niet gebeurd.

dani sterkte met je pijn, ik hoop dat je snel hulp vindt!

niki naar de kapper heerlijk! Ik wil al weken maar kan de tijd niet vinden! Vorige week wilde ik wel gaan maar toen was de wachttijd 2 uur!!! Nou daaaag... maar ja, loopt nu nog steeds rond met haar wat voor mijn gevoel veel te lang is.

Sam heeft geen koorts meer want hij voelt niet meer warm maar erg lekker is hij nog niet. Vannacht wilde hij opeens een flesje (had zijn flesjes overdag heel slecht gedronken) en was helemaal overstuur.
    Vandaag overdag is hij amper wakker geweest. Misschien in totaal 6 uur. En dan heb ik hem nog 2 keer wakker gemaakt omdat ik vond dat ie wel wat moest eten. Denk dat ie nog even moet bijkomen.
    Echt heel raar. Was ie net een half uur wakker was ie alweer in zijn oogjes aan het wrijven. Gingen we naar de sinterklaasintocht, kukelt ie zo in de wagen in slaap (gebeurd niet vaak).

Sinterklaasoptocht was leuk. Daarna zijn mijn ouders een sinterklaastaartje komen eten. Ze zouden eigelijk 1 december terug komen van hun vrachtship (mijn vader moet van 1 december tot 1 maart gewoon op zijn normale werk werken) maar door mijn situatie nu zijn ze eerder teruggekomen. Het voelde niet goed voor ze om zo ver weg te zitten. Wel fijn dat ze weer even thuis zijn.
    Mijn vader en reno hebben nog even onze nieuwe banken in elkaar gezet. En volgens mij vindt reno hem lekker liggen want hij ligt op de bank te pitten hihi.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en ik heb trouwens besloten dat ik maandag echt doorverwezen wil worden naar de gyn. Voelt toch iets beter. En ik ben het een beetje zat. Loop nu anderhalve week met een overleden kindje in mijn buik en dat voelt niet langer goed. Ook wordt ik steeds misselijker, geef een paar keer per dag over. Ik wil dat dit voorbij is...

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: goed hoor meid, gewoon doen.
    Onzekerheid is nog veel erger.
    Dikke knuffel

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @debby, je hebt groot gelijk meid!!

@hen, kan me voorstellen dat je eerst schrikt! Job had dat ook bij z'n eerste tandjes, ik dacht ook: Huh waar komt dat bloed vandaan maar hij had blijkbaar ook ergens even flink zijn tandvlees toen ingezet.

Femke is nog steeds niet fit, vandaag had ze niet overgegeven maar was nog moe. Vanmiddag was ze niet meer ziek zei ze, wist wel beter, maar toch even naar de intocht geweest. Ik was net met Femke boven om naar bed te doen met de neefjes ( ja het is hier volle bak vannacht, maar Job heb ik naar hotel mama gebracht) want manlief ligt ook in bed ziek te zijn.

Ga nu even met mijn neefjes ik hou van holland kijken en dan kunnen ze straks naar bed.

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    deb, fijn dat je ouders dr zijn voor steun! en kan me heeeel goed voorstellen dat je t wilt kunnen afsluiten, t is allemaal al moielijk genoeg. hopelijk kun je heel snel bij de gyn terecht, misschien zelfs maandag nog?

Zoooo leuk dat jes nu wat meer snapt, hij was echt een beetje zenuwachtig en heeft echt genoten van de intocht van de goed heiligman ;) . Was echt heel cute om te zien! aaron is vandaag weer erg huilerig geweest rond slaaptijd maar gelukkig niet meer overgegeven en ook redelijk gegeten en gedronken.

Hen: zwangerschap gaat lekker, kan echt niet klagen, af en toe wel wat moe en merk wel dat mn buik steeds meer in de weg zit maar das dan ook alles. veel beter te handelen allemaal dan de zwangerschap van aaron.. alleen de kilo's zijn wat minder, maar goed dat had ik al verwacht( is nu + 11 kilo al :$ , bij aaron in t totaal 9 kilo aangekomen dus zit daar nu al overheen en moet nog 10-12 weken)

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oh hier nog geen bloed gevonden maar ik snap heel goed dat sommige kids de tandjes ff een zetje willen helpen op die manier. gelukkig weten we waar t vandaan komt.

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: heel goed dat je voor jezelf opkomt bij de huisarts. die lui doen vaak maar wat. naar de kapper,zoals ik op je foto's zie heb je heel fijn sluik haar he? (net als ik) Ik heb het altijd vast. Ik denk dat wat korter of wat meer model erin je leuk zal staan!!!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki ja ik heel dun haar. Normaal heb ik altijd een stuk korter. Maar ben nu echt veel te lang niet bij de kapper geweest.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en ik doe het nooit vast... maar wat dat betreft ben ik echt een moedertype hoor ;) net niet slonzig maar wel altijd wat makkelijk zit. Ga nog net niet in mijn joggingbroek de straat op en make up heb ik niet eens :p

Deel Deze Pagina