goedemorgen! Even een paar dagne alleen meegelezen. Dani: wat naar zeg zoveel pijn. Sterkte! Debby: Hoe was de eemhof op alle zieke en niet lekker voelen na? WIj gaan in februari naar de eemhof. Zou inderdaad ook echt een echo willen. Hoop dat het niet te lang meer duurt tot de mk loskomt. LIjkt me heel vervelend wel klachten en geen kindje. trishka: fijn dat je je nog goed voelt. hopenlijk blijft dat zo. Lijkt me toch best heftig met een dikke buik en nog zo'n klein kindje. patje: zo drukke boel zeg bij jullie! hen: gelukkig inderdaad dat je weet waar het bloed vandaan komt maar wel schrikken lijkt me. hier: alles prima. Matthijs zwaait de hele dag. Schattig. BIj de go is hij vanuit lig al een paar keer gaan staan. Bij ons helaas nog niet fijne zondag!
Goedemorgen allemaal! Vannacht beetje later dan normaal geworden zijn heerlijk met vrienden uit eten geweest bij t steakhouse in epe is echt goed hmm genoten! had 20:00 besproken maar konden pas om 20:30 aan tafel dus wij lachen enz van oh krijgen we vast t toetje gratis, dat niet maar wel t eerste rondje drinken hihi Ach kids waren 7:30 wakker. @ Deb meid ik zou morgenvroeg ook gelijk bellen en eisen of je dezelfde dag nog terecht kunt. zo is t toch ook geen doen. gewoon op je strepen gaan staan. haha fijn zo`n lekkere bank! oh Arjen gaat overal aan staan maar gaat niet zelf zitten dus als hij t zat is gaat ie gillen kom later terug Fijne zondag
juffie de eemhof was hardstikke leuk hoor. Misschien dat andere parken iets meer hebben voor kleine kinderen maar ik vond het zat. Elke ochtend lekker knutselen. Leuk zwembad. Mijn kleine emma vond de wildwaterbaan geweldig. En er zijn ook nog activiteiten dat je kind een prinses/ridder/kok of iets dergelijks kan worden. Wij zijn het park maar 1 keer afgeweest. dani ik heb morgen om 8 uur sowiezo afspraak met de huisarts en dan kijk ik weer verder. Maar is inderdaad geen doen zo.
Vandaag dus jarig! Ontbijtje op bed gekregen en een nieuwe grotere lens voor mn spiegel reflex camera! Echt een mooi cadeau! Ben nu de cupcake's aan het bakken. En heb het versierd in huis.
Happy b-day Niki!!! 3 dikke verjaardagzoenen van onze kant Even nieuwsgierig; wat is jouw recept voor cupcakes? Nu even bijlezen en dan op iedereen reageren
Nou die is perfect vind ik zelf! Ik gebruik de bakkerscakemeel van koopmans voor 2 cake's. Bovenkant wordt lekker krokant en binnenin lekker luchtig! En ik doe de vormpjes(papiertjes) in een siliconen vormending voor 6 cake'jes. dan blijven ze mooi van vorm!
Oh jammer die mixen verkopen ze hier wss niet.. Moet ik eens naar kijken als ik weer in hulst of sluis ben mischien verkopen ze het daar dan wel? Hoe versier je ze of doe je dat niet? @Debby: Wat vervelend al die klachten.. Kan je nu nog steeds zoveel hormonen in je hebben dat de klachten steeds erger worden? Echt om gek te worden die onzekerheid.. Sterkte morgen! @Zieken; beterschap aan alle zieke kindjes! @All: Wij gaan zo eens naar zee (Knokke) effe wat gezonde zeelucht gaan opsnuiven want Emeric is nog steeds zo verkouden. Heeft trouwens gisteren de allereerste keer geen voeding meer gevraagd om 23u, heeft gisteren om 20u de laatste keer gedronken en dan gaan slapen en was deze ochtend pas om 20u30 wakker! Flink hé Voelde het wel aan mijn boobs, wat een spanning! Tijdens de dag blijven we wel op de 5 voedingen zitten maar och hij zal het wel nodig hebben dan, is ook zo'n wiebelkontje zit geen seconde stil en wilt altijd maar staan! Is echt een hele opgave om hem op zijn kont te laten zitten Ga nu eerst mijn kleine vriend uit bed gaan halen, roept heel lief door de babyfoon "mama" Tot vanavond nog eens!
Ik versier ze met marsepein,glazuur,decoratieglitters-balletjes-spikkels etc en harde en zachte topping van boter,poedersuiker en kleurstof..zal zo eens een foto maken. die van de doop heb ik geloof ik weleens geplaatst maar hier nog een keer:
gefeliciteerd niki! mooie cupcakes en mooi kado! jojo heerlijke nacht! 5 voedingen valt wel mee toch met 9 maanden? Die hormonen zijn er gewoon nog steeds omdat mijn lichaam gewoon nog denkt zwanger te zijn. Alles in mijn lijf is gewoon zwanger behalve het vruchtje. Ik krijg ook alweer een buikje Het is maar goed dat ik dik ben, anders hadden andere mensen het vast ook gezien.
Hey @ Niki van harte en wow wat een mooie cupcakes! ik wil ook wel veel vaker bakken enz maar dan eet ik ook alles zelf op! Ik zag bij de ah een pak staan ook met topping erin misschien dat ik die maak voor de juffies als Jar jarig is en gaat trakteren op t kdv. haal je die topping ergens of maak je die zelf? @ Debby och jee ook al een buikje.. ik moet er steeds aan denken als ik jou berichtjes lees, straks leeft het kindje nog omdat alles veel erger word (sorry) hopelijk morgen meer duidelijkheid! @ jojo wat goed van Emeric zeg late voeding eraf. veel plezier aan zee! Hier ook beide kids lekker snotterig. Gister wat inkopen voor de loodjes e.d. gedaan. voor Jar ben ik wel klaar, alleen voor Arjen.. ik vind het zo moeilijk. Heb alleen nog maar een voelboekje.. t staat hier al zo vol met speelgoed. jullie nog tips?
dani sja ik denk ik er ook wel aan hoor... maar dat zou ik echt vreemd vinden... mijn hoofd denkt ook dat het nog leeft... maar zal wel door de hormonen zijn ofzo... Hier hetzelfde probleem met speelgoed. Mega veel duplo en little people ligt er al. Een loopwagentje staat ook al klaar (misschien eens van zolder halen, want ik denk dat hij dat wel al kan...) Ik heb nu toevallig vandaag (is tot vandaag 15% korting op alles bij de intertoys) een fisher price garage voor hem gekocht. Is vanaf 12 maanden, maar hij is zo 12 maanden. Wij hebben hier nogal veel meisjesdingen dus iets met autootjes leek me wel leuk. Is een leuk ding die de verschillende autootjes herkend door de sensoren. Ik denk dat Emma het ook wel leuk vindt, kunnen ze er samen mee spelen... Sam slaapt nog steeds veel. Heeft vanmorgen van 8 tot 11 geslapen (toen maar even wakker gemaakt) en toen van 12 tot 14 en nu ligt hij er weer vanaf 16 uur in. Hij slaapt ook sinds een paar dagen op zijn buik. Ik vind het wel een beetje eng, hij slaapt dus ook langer, ben bang dat hij in een diepere slaap raakt. Wij hebben gelukkig zo een aerosleep matrasje. Ik had altijd spijt van die aankoop, vond dat ik me had laten leiden door hormonen en een slimme verkoper toen. Maar nu ben ik er wel blij mee.
Dani: ik vind het ook echt super moeilijk voor Matthijs. Matthijs krijgt het rol en dolpretpark. Hier een ziekige Matthijs. Hij heeft koorts en jengelt.. Ook snipverkouden..
juffie ach arme matthijs... ook al zo ziekjes... Ik ben helemaal geen zieke kindjes gewend. Tot nu toe helemaal geen zieke kindjes gehad (afkloppen) dus is voor mij erg wennen. Op Emma dr psz heerst wel waterpokken en sam had een paar vlekken in zijn gezicht (mijn ouders dachten wel waterpokken) maar dan moet het toch op zijn hele lichaam zitten? Thriska ik speel maar een klein beetje mooi weer hoor op hyves en facebook. De meeste mensen weten het wel. Maar er zijn ook een heleboek mensen uit de kroeg waar reno werkt op mijn hyves. Die hebben mij op hyves omdat reno geen hyves had (sinds kort wel facebook). En die hoeven het niet allemaal te weten. Dan weet de hele stad het zometeen. Ik zou dat op zich niet zo een hele ramp vinden, maar reno vindt het niet leuk om op zijn werk de hele tijd met zijn prive geconfronteerd te worden. Reno is nogal sociaal (zacht uitgedruk). Hij maakt super snel vrienden en lult met iedereen. En iedereen in de kroeg papt ook altijd met hem aan, dat is ook onderdeel van zijn werk. Maar hij houdt het zelf liever bij een groepje echte vrienden...
Debby. Z. slaapt sinds een paar weken ook op haar buik. Ik leg haar dan 's avond voor wij gaan slapen weer op haar rug maar 's morgens wordt ze gewoon weer op haar buik wakker. Niks aan te doen. Sterkte morgen! Sinterklaas. Ik ga daar nog niet aan doen hoor. Ze snapt het toch nog niet. Als ik een nieuw speeltje voor haar wil kopen dan doe ik dat wel. Als ze 1 jaar is wil ik wel een groter cadeau geven. Dani. Hoe is het met de pijn? Niki! Geweldige cupcakes! Een hele fijne avond nog! Jojo. Hoe was het aan zee? Niet te koud? Tandjes. Hoeveel kinderen zijn er zonder tandjes. Z. heeft echt nog niets. Ik maak me er niet druk om hoor. Maar gewoon benieuwd!
oh net nog wat leuke dingen gezien in de folders. Denk dat het nog moeilijk gaat worden. Loopwagentje hebben wij nog niet namelijk. Zag nu een leuke met blokken er in. Verder denk ik toch maar weer autos's en trekkers. Blijft toch leuk. Matthijs vindt het nu ook alweer super. Matthijs slaapt trouwens ook veel op zijn buik. Hier ook aerosleep over de matras heen. Meningen zijn er over verdeeld maar ik vind het super
Debby, ik moet ook iedere keer aan je denken. Net las ik je www op hyves, is er al iets aan de gang of nog niet? Niki van harte! Mooie cupcakes hoor en ook leuk een nieuwe lens. Echt een mooi kado. Wat voor iets? tele of breedbeeld? Of iets anders? Loopwagentje: wij hebbn er een van chicco. L vindt hem geweldig. Kruipt steeds naar de hoek waar ie staat. Gooi je er boven een blokje of balletje, dan maakt ie muziek (leuk voor als ze het later snapt). L vindt vooral heel leuk om de blokjes er uit te halen en in haar mond en tegen elkaar aan tikken , etc.
nee hoor krekeltje... ik voel me gewoon gaar. Heb al 2 keer overgegeven vandaag en ben nog steeds misselijk. En ik ben gewoon bang voor wat er gaat komen. Ik vind het gewoon jammer dat het niet vanzelf is gekomen.
ff korte reactie van mij... alles gaat lekker kleine man is opgeknapt geen enge dingen meer hoop ik!! @deb dikke knuf moet er ook steeds aan denken wat nou als?? zou het kunnen?? enz