Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sjalleke: ik moet zeggen dat ik dat al was door al die ambulance training.
    Maar zo komt het wel erg dichtbij.

Heb contact gehad met een collega van hem, hij is niet levensbedreigend gewond maar het ziet er niet goed uit.
    Volledig herstel lijkt uitgesloten :(

2. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

he bah wat naar....................................

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Blondie jee wat heftig zeg!!! hoop met een goede afloop. bah wat naar!

@ all thnx voor de felicitaties en reacties. Jarno was echt jarig! hij vroeg toenstraks voor hij naar bed ging, mama haal je de slingers er niet af als ik in bed lig? aah zo lief haha we laten ze tot zaterdag hangen ;)

Ik duik m`n bedje in slaap lekker allemaal en hopelijk jullie kindjes ook!

4. Krekeltje

ai... heb op een andere nieuwspagina staan ook fotos. Die kan je beter niet zien. Cabine is aardig plat....

5. Krekeltje

En het is ook bij HvNL

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    blondie oei dat ziet er ernstig uit... ik hoop dat het allemaal goed komt...

hoi meiden! Het was leuk in londen maar ik ben wel gesloopt. Ik merk wel dat mijn lichaam echt totaal niet fit is. Kreeg giga last van mijn oude bekkeninstabiliteit weer. Kon dus amper stilstaan en dat is wel onhandig met zo een stedentrip. Maar we hebben genoten. Hebben gewoon wat uitgebreider geluncht enzo...
    Er is natuurlijk nogal wat met mijn lichaam gebeurd de laatste tijd maar ik merk ook dat ik last krijg van mijn overgewicht. 1 januari ga ik daar dus als eerste wat aan doen. Al is het maar 10 kilo.
    O wat zal ik blij zijn als mijn kindjes er morgenochtend weer zijn!
    Ik heb ook besloten dat mijn schoonma ze in januari maar 3 dagen krijgt. Ik vind 4 dagen veel te veel!

We hadden nog bijna de vlucht terug gemist (echt op een haar na) omdat ze iets hadden gezien in onze handbagage en de beveiliging deed echt ultra traag. Het idee dat ik niet naar mijn kindjes terug kon werd echt een beetje te veel en ik begon keihard te janken... maar niet dat die beveiligingsman even doorwerkte ofzo... nee hij ging rustig door koffie drinken... uiteindelijk heeft een andere beveiligingsman ons wel geholpen.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Deb, fijn dat t zo leuk was in london city! ennuh kan me van de terugweg heel goed voorstellen dat je dan terug wilt en t ff niet trekt als zo een beveiligingsgast moeilijk gaat lopen doen.. als ik bevallen ben doe ik met je mee hoor met afvallen, moet hier ook aardig wat vanaf hahaha!

Blondie, pfff wat erg meis.. hoop dat t allemaal een beetje meevalt voor je collega uiteindelijk maar ziet dr idd niet goed uit als je naar de foto's kijkt.. dikke knuf!

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Thx Ladies.
    Ik ben wel blij dat ik gisteravond nog even had gebeld want anders had ik daar de hele nacht over liggen malen.

Debby: fijn dat het leuk was in Londen. Tjee, wat een hork van een beveiligingsman :(
    (Hoeft niet per se aan je overgewicht te liggen dat je weer last hebt gekregen van je bekken.
    Ik heb het 4 weken geleden ook ineens terug gekregen. Ga er nu voor naar de fysio)

9. Krekeltje

debby, fijn dat je het leuk hebt gehad. Londen is echt leuk he. Wat heb je allemaal gedaan. O ik kan me helemaal voorstellen hoe rot je je moet hebben gevoeld toen de beveiliger moeilijk deed. Ik kon niet wachten om L weer te zien toen we terug kwamen van NY.
    De vlucht duurde echt lang. Stel dat je je vlucht mist, o dat zou echt erg zijn. Gelukkig is het goed afgelopen.
    Over het afvallen. Ik doe met je mee!!!! Ik ben met w.w. begonnen, maar de motivatie is even helemaal weg na sinterklaas, verjaardag. En dan dadelijk kerst en oud& nieuw. Ik begin ook 1 januari en wil dan echt flink afvallen. Hoe ga jij het doen?

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Debby; fijn dat jullie het leuk gehad hebben in Londen! Veel gezien? Ik zou ook huilen hoor het idee alleen al!
    Ivm het afvallen ik doe ook mee! Kunnen we een groepje opstarten en diëten uitwisselen haha :)

@blondie; gelukkig weet je iets van de chauffeur. Verschrikkelijk moet dat zijn die onzekerheid...

@zieke kindjes, hoe ist ermee?

@all: Emeric heeft medicijnen en lijken wel al aan te slaan is vandaag wel niet naar het kdv is bij mijn moeder.
    Zit op het werk nu de kids slapen oh wat leuk dat ik nu op internet kan met mijn gsm ;)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha dat wordt een heerlijk afvalclubje in januari
    Ik ga ook ww doen denk ik!

wat hebben we gedaan... ff denken...
    geshopt in oxford street
    val alles bekeken, tower bridge, house of parlement, westminster abbey. Maar ben er niet binnen gegaan. Ik ga geen 16 pond betalen om 5 minuten in een kerk te kijken.
    We zijn in de london dungeon geweest (en reno was bang!) en hebben een afternoon tea gedaan in een luxe warenhuis (damn wat is alles toch duur... 100 euro voor een high tea met zijn 2en...).

Verder door de stad gewandeld, uitgebreid geluncht, halve voetbalwedstrijd gekeken in een ierse pub en aan de klets geraakt met een paar engelsen.
    In hyde park was een winterwonderland. Mega kermis met kerstmarkt zoooo druk en dat op een maandagavond. Bij de london eye was ook een kerstmarkt.
    Bij convent garden naar een aantal straatartiesten gekeken...

Ach, die 3 dagen incl heen en terugreis zijn zo om.

Metrostelsel is wel echt super super daar... daar kan amsterdam nog wat van leren.

12. Krekeltje

O de dungeon durf ik echt niet!! Krekelman wel, die vind dat heel leuk. Fijn dat julllie zo genoten hebben.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat jullie zo genoten hebben debby!

hier is Matthijs weer beter gelukkig. Kuurtje slaat goed aan.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie fijn dat het beter gaat!

krekeltje haha we waren hier in amsterdam een keertje geweest en toen waren we met zijn tweeen en verder niemand en dat was wel echt heel eng maar nu waren we met een hele groep tegelijk en dan viel het wel mee. We waren een beetje achteraan dus dan zag je het aankomen als de voorste mensen ergens om schreeuwden. Sommige gedeeltes waren wel eng vooral omdat je niet weet wat je kan verwachten en soms is het heel donker. Maar het is wel leuk hoor, er zit ook een soort attractie 3d in dat je op spoken moet schieten en soort stoel waar je als waren wordt opgehangen en dan val je in een keer 2 verdiepingen naar beneden. Ik vond het heel mooi gemaakt.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ff de uitnodiging van sams verjaardag showen

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ooo ik ben zo blij dat mijn kindjes er weer zijn.
    En ik kan echt merken dat ze me gemist hebben. Sam week geen seconde van mijn zijde en als ik even ging roken ofzo was het beide kids brullen. Kwam ik naar binnen, gilde emma keihard: mama jou zo gemist!
    lieve schatten!

En vanmiddag deed sam iets grappigs. Ik ging tegenover hem zitten en liet hem een paar stapjes aan mijn hand doen. En dan liet hem los. Hij blijft dan los staan. Vervolgens deed ie 1 stapje en ging toen snel weer zitten. Dit deed ie wel 10 keer.
    In mijn ogen kan ie allang los lopen. Als ik met hem aan het handje loop leunt ie 9 van de 10 keer niet aan mijn hand maar is het meer voor het geval dat... hij moet alleen nog vertrouwen krijgen dat hij het echt kan... ben echt benieuwd wanneer dat moment zal zijn!!!

17. Krekeltje

Brrrrrr creepy!!!

En leuke kaart. Sam heeft zo'n heerlijk ondeugende blik!

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Leuke kaart!
    (ik heb die met die opzet ook genomen voor Regan's uitnodigingen :D )
    Wat goed dat Sam al bijna zelf kan lopen.
    Het kleine is er dan wel helemaal van af he ;)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja die is wel leuk he blondie.

Ik kreeg alleen met geen mogelijkheid een mooie foto voor die onderste foto. Dus vandaar dan maar die ballonnen...

ja hij is niet zo klein meer maar zou wel mooi zijn als ie wat meer duidelijk kon maken. Hij kan af en toe echt heel boos, gefrustreerd worden en dan zou ik graag willen weten wat hij dan wilde.

20. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Leuke kaart Debby. En die ogen!!! Prachtig!

Nog een leuk idee voor de meiden die een kaart willen maken ik zag bij een kennis op hyves die had een foto van haar zoontje met een opblaasbare 1 in zijn handen. Was erg leuk en simpel!

Hier een ziek, schor en koortsig meisje. Zooo zielig.

Deel Deze Pagina