Ik heb van die haken. Ideaal! Als ik Z naar de oppas breng hang ik daar de luiertas aan. En anders inderdaad allemaal kleine tasjes. Heel makkelijk! Trishka. Sterkte met je harde buiken. En wat blondie zegt. Als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor. Ze zitten in de wacht (of hoe noem je zoiets) en worden ervoor betaald!
Ik ben de laatste tijd niet meer zoveel aanwezig..maar ik wil jullie allemaal toch hele fijne feestdagen wensen met jullie mooie gezinnen!!We hebben een mooi jaar achter de rug en wat ons allemaal weer mag brengen in 2012!
Meiden ook ik kom jullie fijne dagen wensen... heb het te druk om echt mee te schrijven, in het nieuwe jaar doe ik weer mee! Dus fijne kerstdagen en vast een fijne jaarwisseling
Hey vandaag Jarno`s verjaardag gevierd, hij is goed verwend en ik ben bekaf heb de hele dag gerend.. pff Hele fijne dagen toegewenst allemaal! Geniet ervan!!! xxx
pfff hier ook bekaf na t feestje van jes, ook hij heeft niet nomraal veel gehad! nu nog de kerstdagen hahaha. Iedereen alvast hele fijne dagen!
Meiden, weer een tijd geleden. meer op fb actief. hyves eraf gegooid. Fijne kerstdagen allemaal! ps debby: had jij de uitnodiging al geplaatst?
ps. wat hebben jullie kids vandaag aan...foto please.. en debby: ik had dat ook 100x met die kaart maken! Dat ie de foutmelding gaf dat er nog een foto veld niet was ingevuld haha..! ben benieuwd naar je kaart!
thris gefeliciteerd met je grote zoon! niki ik had hem al geplaatst maar speciaal voor jou nog een keer! Hier geen speciale kleding aan tot nu toe. Alleen de pyamas. We doen zo brunch en morgen kerstdiner. Dan krijgen ze de mooie kleertjes aan... Alhoewel, ik kan zo wel wat aan doen bij emma...
Hey Meiden, Ook vanaf hier een hele fijne kerst! Hier niks bijzonders aan. Meisje is nog ziek. Heel slecht geslapen vannacht. En gisterenavond pas om kwart voor 10 in slaap gevallen. Ze ligt nu haar ochtendslaapje te doen maar hoor haar door de babyfoon telkens heel hard hoesten. Zo zielig! Als we haar nu in bed leggen wil ze telkens staan. Je ziet dat ze moe is maar ze geeft zich er niet aan over. Iemand tips? Trishka en Dani nog gefeliciteerd met jullie zoons!!
Hallo meiden! Hele tijd niet langs geweest, enkel zo nu en dan eens mee gelezen. Wil jullie een ontzettend fijne kerst wensen!! Hier gaat alles verder super. Kleine meid (is eigenlijk alweer heel groot) doet het super! We genieten met volle teugen van ons gezinnetje ! Liefs Ananas
Hee ananas, gaat snel he Liedjepiedje, nee geen tips. Zou het ook wel willen weten. L wil ook vaak niet slapen terwijl ze wel moe is.
liedjepiedje nee niet echt tips. Behalve een vast slaapritueel? Hier als ik sam in bed leg gaat ie standaard slapen. Maakt niet uit hoe laat (afkloppen)
hier gaat het slapen ook ineens minder goed. In een boek die ik heb staat ook dat dit rond maand 10 kon gaan gebeuren. hier de uitnodiging en een foto van vandaag.
Hoi Ananas! Leuk wat van je te horen!! Niki. Wat heb je toch een prachtig meisje! Debby. Een vast slaapritueel hebben we wel. Dus daar ligt het niet aan. Ziek zijn. We hebben net gezien dat Z ook een tandje krijgt waarschijnlijk...eindelijk! Ze heeft een wit puntje in haar bovenkaak. We mogen eind van de middag even naar de HAP. Ze is echt ziek. Aan de diarree, spugen, heeel veel hoesten en verschrikkelijk verkouden! Zo zielig. Nu slaapt ze gelukkig even. Hopelijk maakt ze even een paar uurtjes maar ben bang van niet.
niki aaaaah leuk die foto met dat neusje ook! En jij had dus ook een ander soort foto onderaan gedaan