Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wij zijn even langs de HAP geweest. We zijn niet voor niks geweest. Ze heeft aan beide oren een ontsteking daar heeft ze een kuurtje voor gekregen en ze heeft een puf gekregen voor haar longen. Ze hoest zo verschrikkelijk!! Hopelijk helpt het snel!

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wat zielig! hopelijk knap ze snel op!

3. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Gossie... Beterschap met Z!

Even ego: heb een berichtje geschreven op hyves.:(

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heb je nog geen facebook?

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Allemaal fijne feestdagen :)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nikki ze bedoelt de gezamelijke hyves :)

liedjepiedje echt niet leuk zo met kerst... beterschap!

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Debby. Nee is echt niet leuk deze kerst.
    We zouden vanavond bij mijn ouders gaan eten met het hele gezin. Ik had er super veel zin in omdat we ook al geen sinterklaas konden vieren dit jaar. En nu kan ik hier ook niet bij zijn!
    Maar ik ga haar echt niet meeslepen. Het is onwijs druk en tegen de avond. Daar heeft ze niks aan en is alleen maar zielig!
    We gaan maar lekker bankhangen vandaag... net als gisteren :(

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    liedjepiedje kan je geen campingbedje neerzetten?
    Weet niet of je ouders ver weg wonen maar ik had denk ik wel gegaan. Als je kindje dan op bed ligt dan heb jij toch wat aan je kerst...

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    We hebben wel een campingbedje maar daar slaapt ze niet echt in. En het is echt heel druk. We hebben nog 8 kleine neefjes en nichtjes dus die gaan boven spelen. En zelf zijn we inclusief zussen, broer, zwagers en ouders met 17 volwassenen en dan nog 1 grote neef en nicht van 16 en 18 dus ook al volwassen. .

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja dat is wel heel erg druk...
    jammer!

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    We kijken wel. Misschien voelt ze zich vandaag wel erg goed.... Ze slaapt nu nog steeds!!!! Ze was vannacht dan wel een uur wakker. Maar ik weet niet wat ik meemaak zo lang slapen!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liedje: beterschap! Hier sloeg het kuurtje bij Matthijs echt heel snel aan. Hopenlijk is jullie meisje snel weer beter.

Hier ook weer een ziek kindje. Nathan al 3e dag op rij koorts. Gisteren wel naar de kerk geweest en naar mijn ouders. Met zetpil ging het best. Nu ook niet doodziek maar wel koorts..

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    liedjepiedje: neem je de kinderwagen mee en laat je haar daar even in slapen. is wel gezellig even eruit. je kunt altijd naar huis als het niet gaat.

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    We gaan niet. Zo balen. Maar ja, het is gewoon niet verstandig! Ze is nog huilerig. Het is zo'n gedoe dan. En als ik nuchter nadenk: als ikzelf niet lekker ben wil ik ook het liefst thuis zijn.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Liedjepiedje: he wat zonde van de kerst.
    Ik hoop dat ze snel weer beter is.

16. Krekeltje

nope

17. Krekeltje

@Liedje, hoe is het nu met Z?

18. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hoop dat iedereen een leuke en niet al te plichtsmatige kerst heeft gehad!

@Liedjepiedje: dat is balen voor jullie en de kleine meid. Jullie eerste kerst als papa&mama op de bank:( Ik zou ook thuis zijn gebleven.

@Niki: slaap-ritme-ommekeer met 10 maanden? Echt? Onze draak slaapt sinds september niet meer door (met 7 maand was zij er ineens klaar mee), tot soms Patje-achtige nachten. Wat zegt het boek over het slaappatroon met 7 maanden?
    ... al moet ik zeggen dat ze gisteren, na een hectische en drukke kerstavond/ diner als een roosje het klokje rond heeft geslapen.
    Leuke foto's weer.

@Juffie: die Matthijs zit nu ook al lang in de lappenmand, die mag er nu weleens een keertje uit!:(

@Krekeltje: de kleine Plu lijkt nu echt mijn laptop te hebben gesloopt, kan dus even niet op hyves... gewoon omdat ik het webadres niet weet (heerlijke digibeet die ik ben)

Zo, uitbuiken en naar bed!

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Heb jullie een beetje verwaarloost de afgelopen dagen, heb wel wat gelezen maar geen tijd gehad om te reageren.

@Liedjepiedje: Beterschap aan de kleine meid! Zo zielig als ze ziek zijn... Jammer ook van de kerst maar ik zou persoonlijk ook hetzelfde gedaan hebben en lekker thuis gebleven zijn, is ook maar niks voor haar als ze zich niet lekker voelt.. Wel erg sneu om zo de eerste kerst te vieren natuurlijk.

@Niki: Wat een flink meisje echt hele leuke kaart! Hoe (met welk programma'tje) hebben jullie deze kaart gemaakt vind het wel erg leuk!

@Debby: Jij ookal zo'n schitterende kaart wat een ondeugend snoetje heeft Sam:D
    Oh en geloof het of niet maar hier ook enkele stapjes los haha zo grappig hoe Sam en Emeric elkaar nog steeds opvolgen:D
    Heeft Sam ook zo weinig besef van gevaar? Emeric laat zich gewoon los en valt dan natuurlijk omdat hij nog niet lang genoeg alleen kan staan, laat zich ook zomaar vooruit vallen;)

@Kerst: Bij ons was het maar simpel, wij vieren eigenlijk oudejaar veel uitgebreider, met kerst de souders over de vloer gehad viel al bij al nog mee had het erger verwacht eerlijk gezegd..
    Hebben wel weer zooo lelijke kleren gekregen voor Emeric.. Ik vind dat echt zo erg hé heb al ontelbare keren gezegd dat ik de kleertjes van c&a (is mijn smaak natuurlijk) niet mooi vind en telkens opnieuw kopen ze van daar... Ik doe hem dat echt gewoon niet aan, jammer voor hun maar ik kan geen tips blijven geven als ze ze toch niet gebruiken.
    Kijk uit naar oudejaar hoop alleen dat Emeric daar (word bij mijn grootouders gevierd) wil slapen want dat kan nog wel een probleem geven... Emeric wil nergens anders slapen..

@Verder is er niet veel blijven hangen eerlijk gezegd:)

@All: Voel me niet zo fit, ben verkouden, moet hoesten en ben echt zo moe de hele dag en dit nu juist als het zo druk is moet nog alle cadeautjes halen voor oudejaar.
    Met Emeric gaat het wel goed, heeft wel nog steeds slijmpjes dus hoop dat dit nu wel eindelijk over gaat.
    Hebben trouwens echt een heel mooi ritme, emeric eet sinds enkele dagen om de 4u terwijl dit tot voor kort nog stipt om de 3u was.
    Ons ritme;
    -8u wakker en bv bij mama in bed
    -9u boterhammetje of beschuit
    -12u bv en groente
    -16u bv en fruit
    -20u bv en naar bed;)
    Eet nog steeds heel erg weinig van zijn fruitpapje met de nodige afleiding lukt het wel maar in vergelijking met zijn groentehap gaat dit echt moeizaam hoop nog steeds dat het een fase is..
    Nu ga ik slapen, tot morgen!
    Slaapzacht!

20. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Pluutje: Onze berichtjes kruisen elkaar, nog snel even zwaaien naar je! *zwaai zwaai!*;)

Deel Deze Pagina