Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojo nee hij gaat meestal zitten als hij het eng vindt... maar als hij het niet doorheeft valt ie wel eens achterover of voorover.
    maar kloon emeric moet sam natuurlijk weer naapen met losse stapjes;)

Mijn 2e kerstdag was leuk. Ben nu wel moe, ga mijn bedje opzoeken. Kids zijn nog bij opa en oma, geen zin om ze uit bed te halen. Ik haal ze morgenochtend op. Mijn zus en haar vriend slapen bij ons...

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liedje: inderdaad jammer van de kerst zo. Gaat het nu al wat beter met haar??

Pluutje: Het is nu Nathan die weer ziek is, niet Matthijs;) Ze wisselden elkaar mooi af. Balen zeg van de nachten.. Bah..

Emeric: oh heel fijn kleertjes die je niet leuk vind. Ik doe kleertjes die ik niet zo leuk vind in de tas voor bij de gastouder..

Debby: mooie kindjes!

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: wat zien ze er weer cute uit!

jojo: wij jonge ouders komen de kaarten vandaag 30 voor 6,95 euro

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Joepie!! Ze heeft doorgeslapen vannacht!! Zo heerlijk! Vanmiddag komt mijn moeder waarschijnlijk dus kan ze vast wel even oppassen want wil even boodschappen doen. Dan ben ik er ook even uit! Ben het binnenzitten zo zat!

Debby. Geweldig die kleertjes! Heel mooi!

Jojo. Cool dat Emeric ook al stapjes doet. Z kan sinds een week achter de loopwagen lopen. Zo leuk! Dan gaat ze ergens tegenaan en dan kan ze niet verder maar gaat ze wel doorduwen. Op mijn eigen hyves staat een filmpje.
    Beterschap voor jezelf!
    Ons schema is:
    Zodra ze wakker wordt: 180+6 fles.
    10:00. Fruit
    12.00. Boterham met sap
    15.00. Fles 180+6
    17.00. Groente
    19.00. Fles 180+6 + 2 schepjes rijstebloem.

Pluutje. ik zal je de link even pb'en.
    Jij hebt dus al heel lang gebroken nachten. Ik kan daar echt niet tegen.

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Juffie. beterschap voor jou ventje. Hopelijk stopt het hierna met het aan elkaar doorgeven!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

eerst verhaal getypt.. weg..
    2e keer bijna klaar valt laptop uit.
    Dus nu 3e en laatste poging.. :p

Goedemorgen!!
    Iedereen fijne dagen gehad? ondanks zieken? helaas
    @ Zieken beterschap!

Hier 1e kdag bij ouders gegourmet 2e ouders bij souders een bakkie gedaan en lekker thuis verder.
    Heerlijk niks moeten. De kids deden lekker mee..

@ Uitnodigingen leuk! hier ook eens aan de gang..

@ Niet doorslapers vreselijk heel veel stertke voor jullie!
    het is echt slopend!

@ hier.. Nog steeds ziekig en verkouden Nog vol snot! (sorry:))
    Baal er wel van.. hoofdpijn en moe dus net maar weer ha gebeld hoe en wat nu verder.
    Vanmorgen werd ik ook wakkr met 1 rood oog! en dik!
    huisarts belt vandaag terug dus ben benieuwd!

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bracht ik net Arjen naar bed komt Jar achter me aan de trap op gaat altijd goed maar nu roetjste hij zoweer naar beneden op z`n buik en schreeuwen! maar alleen geschrokken gelukkig pff ik ook!!
    Hij speelt nu weer lekker en lijkt nergens last van te hebben alleen z`n knie deed ietsje pijn.
    Fijn dat ie goed kan praten en kan zeggen waar hij pijn heeft en hoe ht gebeurde.. hij stapte mis zei ie..

Hopelijk gebuerd het niet weer! brr

Vandaag een extra dagje vrij heerlijk! waren weinig kindjes op kdv bijna niks dus hoef niet te werken..
    alleen donderdag een daagje en dan alweer weekend!

wat vliegt zo`n jaar toch voorbij! jee vorig jaar liepen we hoogzwanger! ;)

Fijne dag allemaal!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ jojo ach das vervelend als ze kleertjes blijven kopen wat je niet mooi vind! gewoon idd als reserve kleding gebruiken of lekker aan iemand anders cadeau geven ;)

Doen jullie me o&n ook nog cadeaus?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dani: oei arme Jarno..Wel erg fijn dat ze zo goed kunnen praten he? Inderdaad vorig jaar zwanger. 3 jaar geleden helemaal hoogzwanger want toen was ik de 29e uitgerekend. Echt nu weer zo'n periode dat ik terug denk aan hoe het 3 jaar geleden was en nu is Nathan alweer bijna 3. Snik;) :)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou idd toen dacht je voor oud en nieuw te bevallen ;)
    had ik met Jarno`s verjaardag ook wel ff hoor die avond ervoor traantje weggepinkt.. gek he ;) haha 3 jaar terug alweer.. pff
    Knapt Nathan al op?

11. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

aaaah gossie, snap je schrok!

12. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Jojo, kan je idd misschien bewaren om weer aan iemand anders kado te doen?
    Vind de c&a vaak geen leuke kleertjes hebben, maar soms zit er iets heel leuks tussen. Heb van L een jurkje met maillot en truitje, vind ik zooooo leuk. Komt ook van daar.
    Zonde van hun geld.

Debby, wat zien je kindjes er heerlijk feestelijk uit!

13. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hi meiden...

Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.
    Stond de laatste week in de leesmodus vandaar...

Heb hele leuke uitnodigingen voorbij zien komen, prachtige kindjes!

Hier na twee dagen te hebben gegeten even wat rust voor het o&n is.
    Kunnen we op het gemakje met duplo spelen en al het andere speelgoed uittesten.

Wens trouwens alle zieken beterschap!

Oh laatst werd er hier over autostoeltjes gepraat als ik me het goed herinner. Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe maxi cosi of de romer kid sict of zoiets. Wat raden jullie aan? Voor luca he?

En ik ben vorige week ongesteld geworden!!!!! Eindelijk!

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Dani. Echt super irritant als hij opeens uitvalt he...!
    Kan me voorstellen dat je onwijs schrok toen je zoontje naar beneden viel. Gelukkig niets ernstigs!
    Beterschap voor jezelf! Fijn dat je even vrij bent vandaag!

Iosola. Fijn dat je ongesteld bent geworden!!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Iosola, ik had het idd over autostoeltjes. Wij hebben de Romer gedaan (kidfix) Maxicosi was aardig smal en met een dikke jas of als ze groter worden, raade ze ons toch de romer aan.. denk meenemen naar de winkel en gewoon passen ;) succes en fijn dat je ongi bent!

@ Liedje Dankje! nou zeker irri zeg bah.. 3 x opnieuw
    Hij slaapt nu lekker ;) dus valt gelukkg mee.. normaal blijft ie beneden of loopt ie voor me uit en hij loopt ook wel eens alleen naar boven om wat te halen.. keek gewoon niet uit.. nouja we zijn weer wakker ;)

@ Krekeltje/jojo c en a heeft ook vaak met disney erop ik hou daar persoonlijk ook niet heel erg van. Jar heeft wel 1 broek met een Cars autootje ook gekregen van daar en die is wel heel stoer!
    maar als t je smaak niet is idd jammer van t geld!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ga morgen de ha maar bellen voor Nathan. Vandaag nog steeds koorts en hij eet echt bijna niet. Volgens mij heeft hij een zere keel al zegt hij van niet.. Hij is nl. ook schor. Verder dikke klieren in zijn nek. Arm mannetje. Cars staat maar weer op want spelen wil niet zo..

17. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wij hebben het kerstweekend weer achter de rug. De kleine man bleek een dubbele oorontsteking te hebben en is flink ziek geweest. Gelukkig sloeg de antibiotica snel aan en nu is hij alweer bijna zichzelf.

@krekeltje, wat goed dat jullie de meds mogen afbouwen.

@debby, goed zeg, dat Sam al los begint te lopen.

@liedjepiedje, hoe is het met Z?

Even kort gelezen en gereageerd, morgen meer.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Siep: Het is wat met die dubbele oorontstekingen zeg. Matthijs vorige week, Z van Liedje en jullie kleine man dus ook al. FIjn dat hij nu weer beter is.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kleertjes: ik heb op een gegeven moment mijn schoonmoeder gevraagd geen kleertjes meer te kopen... ik ben nogal eeeh specifiek/kieskeurig qua kleertjes.

juffie heb je alles al op orde voor de verjaardag van nathan? Hopelijk is ie helemaal beter voor de grote dag. Maar dat zal vast wel!

iosola ik denk dat ik voor die maxi cosi ga maar die romer is volgens mij als beste getest.
    Ik ga morgen of donderdag nog even kijken.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mijn schoonmoeder hoef je ook echt geen kleertjes te laten kopen. Maar mijn moeder koopt regelmatig wat maar meestal whatsapped ze wel even een foto of ik het leuk vind. maar ze weet wel mijn smaak en neemt dan ook bijv vaak wat van ralph lauren in de uitverkoop mee ofzo.

Deel Deze Pagina