Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb zo'n leuk rokje gekocht voor Z's verjaardag!!
    Bekijk bijlage 210149

Nu nog iets voor erboven. Heeft iemand een leuk idee voor erboven... Debby misschien?

Siep. Ach.. bij jullie ook al een dubbele oorontsteking! Fijn dat het alweer beter gaat. Hier sinds vandaag weer koortsvrij. En ze is eigenlijk wel weer grotendeels zichzelf. Wel is ze nog verkouden en moet ze nog steeds veel hoesten.

Juffie. Ik zou ook bellen. Bij ons begon het ook met schorheid! Sterkte ermee. Hopelijk geeft de HA er wat voor.

2. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mijn moeder koopt eigenlijk nooit kleertjes. Wel is een boekje of speelgoed ofzo.
    Mijn schoonmoeder heeft pas een leuk jurkje gemaakt en binnenkort komt er nog 1. Ze kan heel goed naaien! Echt leuk!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iedjepiedje leuk zo een petitskirt. Google eens op pettitop. Die horen erbij eigelijk. Anders gewoon een leuk shirtje erbij zoeken...

kijk hier bijv voor de tops:

PettiTops

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Zoals het er nu uitziet krijgt Kira haar name-it petticoat aan met haar verjaardag... Zo'n rokje trek ik haar niet elke dag aan en om het maar 1 keer te dragen is ook zonde..

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liedje: leuk.. Oh lijkt me super shoppen voor meisjes:D

Deb: ben niet zo'n vooruit planner. Uitnodiging voor zijn verjaardag zijn net de mailbox uit:) Cadeautje moet ik nog bestellen. Wordt een fiets dat weten we al wel:D taart is ook zo besteld.

all: mijn man is net bij de hapost geweest met Nathan. Arm mannetje had zo'n koorts en klaagde ineens ook over zere oren. 1 oor dubbele oorontsteking en andere oor een enkele. ben er nu wel klaar mee hoor:(

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Juffie ah meen je niet!! heel veel beterschap!

Leuk die dingen voor meisjes ;) haha

Romerstoel bevalt goed ;)

Ben appel/kaneel cupcakes aant bakken. hahah heb smaak te pakken :p
    Heb cupcake kerstpakket gekregen (had ik al wel gezegd geloof ik) zo`n leuk boekje met recepten e.d ook voor toppings, marsepein en fondant enz.. ik ben nog niet zo thuis in die toppings maar t bakken vind ik zo leuk! :D

Straks eens kijken of ze gelukt zijn en smaken.. zoja maak ik wel foto :p:p

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie o mijn god ;) Ik zou echt een paniekaanval krijgen als ik 10 dagen ervoor nog alles moest regelen hihi...
    Weet je al wat ie aan doet dan? En wat voor hapjes je gaat doen? haha nee dat is niks voor mij...
    Ik zit nu al te stressen omdat ik niet weet wat voor taart ik wil voor sam zijn verjaardag...

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Sjalleke. Je hebt groot gelijk. Ik wilde elke keer al zo'n rokje. Voor haar verjaardag vond ik het een goede reden. En als ze kruipt vind ik het niks. Maar nu loopt ze al zo goed langs de tafel en achter haar loopwagen.

Debby. Ik vind die shirtjes die erbij 'horen' een beetje over de top bij zo'n rokje. Ik wil het liefst een leuk shirt met een zilveren tekst ofzo.
    Ik heb nog ruim een maand dus komt goed.

Juffie. Ik ben ook echt een meisjesmama. Heerlijk al die leuke meisjesdingen. Al ben ik wel van het goedkope hoor. Dus gewoon hema, h&m, marktplaats.

Dani. Leuk cupcakes. Eet smakelijk alvast!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: het is 'maar' een verjaardag toch. Geen trouwfeest ofzo..;) Kan me er echt niet druk om maken. Gewoon een taart bestellen bij de bakker. Paar dagen voor de verjaardag de boodschappen doen. Ik denk dat hij de kleren draagt die ik voor kerst gekocht heb. Vind het een beetje zonde om die maar 1 x te dragen.. Maar we houden het ook klein hoor. Geen bergen visite. Vind ik helemaal niet nodig voor kinderen (voor mezelf ook niet trouwens, spreek je toch niemand) Maar gelukkig zijn we allemaal anders;)

10. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Juffie. Ben het helemaal met je eens. Zeker nu ze nog maar 1 wordt. Zelf heeft ze er niks aan! Wij houden het ook klein. Is voor haar het leukst. Ik nodig de rest gewoon zomaar een keer uit. Vind ik veel leuker!
    Ik denk dat als ze een jaar of 3 wordt ik wel wat meer mensen zou uitnodigen!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee het is geen trouwfeest natuurlijk... maar ik kijk er wel altijd al heel erg naar uit.
    Ik vind het gewoon mega irritant als ik dingen op het laatste moment moet plannen. Maakt niet uit met wat. Daar word ik mega gestressed van. Nu bijvoorbeeld, wij gaan met oud en nieuw naar vrienden maar reno krijgt ze steeds niet te pakken. Nu weet ik dus niet hoe laat we daar moeten zijn, wat we mee moeten nemen (we zouden de kosten verdelen) en of we een kado mee moeten nemen voor hun dochter (die wordt 3 januari 2 maar ik weet dus niet of ze dat nog apart vieren)...
    echt ik kan me daar toch om stressen.
    Weet wel dat het nergens op slaat maar toch ;)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: kan met werkdingen wel een echte stresskip zijn maar met dit soort dingen echt niet..

liedje: Nathan heeft het inderdaad wel door dat hij jarig is. Maar ook voor hem vind ik het niet nodig zo heel druk. Al die aandacht (en cadeautjes) Gewoon opa's oma's ooms, tantes en wat goede vrienden en dan is het huis alweer veel te vol;)

13. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Juffie. Je wilt niet weten hoeveel ooms en tantes Z heeft, 27!!!! En dan nog de opa's en oma's. Dan zitten we al op 31! Dus dat vind ik echt geen optie. Ik stuur ze wel een kaartje en nodig opa's en oma's uit. Ik hoop heeeeel erg dat mn schoonouders komen maar mn schoonvader heeft uitbehandelde longkanker dus ben bang van niet.
    Dus waarschijnlijk een paar zussen van mij en een paar van mijn man.

Debby. Aan de ene kant is het ook wel lekker om het gewoon klaar te hebben. Kan me wel voorstellen dat het relax is voor jezelf. Maar ik hou het niet groot dus dan hoef ik ook niet aan veel dingen te denken.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja wat is groot?
    Hier komen de opas en omas (en dat zijn al 6 mensen hier) en tante en oom natuurlijk en dan nog wat goede vrienden (die ik echt niet niet kan uitnodigen (die willen heel graag komen) en mijn nicht met haar kindjes en haar moeder maken elke keer weer duidelijk dat ze heeeeel graag willen komen. En die nemen allemaal hun kids mee ook natuurlijk Tadaaa minstens 30-40 man ;)

juffie met werkdingen stress ik nooit. Ik denk altijd het is maar werk... (en natuurlijk is het ook maar een verjaardag maar op de een of andere manier wil mijn hoofd dat niet snappen)...

Ik word eind maart 30. Dus ik dacht, ik ga een feestje organiseren. Maar het komt niet van de grond want het zaaltje wat ik wil huren is nog onzeker (is via mijn ouders) en iedereen is zo vaag dat ik bijna denk dat ze me willen verrassen. Maar dat was dus niet de bedoeling. Ik wil het zelf gewoon organiseren... en hoewel het nog 3 maanden is moet ik nog wel dingen regelen (ik wil wel een zanger dan ofzo en je moet mensen uitnodigen en mensen vragen voor achter de bar etc.). Nou ik word er inmiddels zo chagerijnig van, dat ik besloten heb dat ze het maar lekker allemaal uitzoeken ;)

15. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Debby. Ik heb al een leuk idee voor boven het rokje. Ik ga gewoon een wit shirtje kopen en daar doe ik dan een leuk strijkapplicatie op. Die heb ik net ook online besteld!! Helemaal leuk!

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: wat een lieve foto van jouw schatjes.
    Ik heb ook zo'n grote familie en dus ook mijn huis vol met verjaardagen.
    Maar ik ben niet zo een planner als jij (al zou dat soms wel handiger zijn, ik ben te laks met dingen regelen en dan moet het op het laatste moment;) Gelukkig vindt mijn man het ook leuk om boodschappen te doen voor verjaardagen en dingen te maken. Anders was het hier echt drama)

Liedjepiedje: mooie banner. aaahh wat een leuk rokje

Dani: pfft dat is schrikken. Gelukkig was hij verder ok.

Siep: oh jee, dubbele ooronsteking. Wat zielig. Gelukkig slaat de AB aan

Debby: ik heb de Maxi Cosi Rodi (what's in a name;)) en vind die erg fijn.

Juffie: bij jullie ook ooronsteking. *digiknuffel* voor Nathan

Vandaag cursus Anatomie gehad in Amsterdam.
    Lekkere droge stof, en mijn billen zijn een beetje doorgezeten :D
    Ik had gehoopt nog wat te leren maar het meeste was al bekend bij mij.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    liedjepiedje leuk. Wit shirt kan je kopen bij de hema. Is nu op alle kleding 2 halen 1 betalen.

Ik had daar net mazzel mee.
    Ik had 2 jassen voor volgend jaar uitgekozen, normaal 40 euro per stuk. Nu afgeprijsd naar 20 (alle kinderjassen zijn nu 20 en babyjassen 15) en 2 voor de prijs van 1. Dus 2 jassen voor 20 euro totaal :)

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    wat een leuke jasjes zie ik voorbij komen..

iedereen fijne feestdagen gehad?
    Hier wel, heerlijk fam bezocht. m'n ma 1e kerst..heerlijk bij dr gegeten, zalm, rollade, gebakke aardappels, ijstaart na, en vooraf nog soep met stokbrood.. hahaah leek wel een restaurant waar we waren:p...

gister thuis gegourmet, en daarna bij de cadeautjes mand gezeten.. wat zijn we verwend. en de kinders trots:D....

K had vrij vanaf afgelope zondag tot 9 januari;) hahaa... maar werd al opgepiept:p...Morge moet ik werken en vrijdag nog een hele dienst. morgen van 7.00-13.00.. Dus vanaaf mar niet te laat naar mn bedje;) half 6 is weer vroeg dag hahaha...

s middags even langs de sligro, s avonds verjaardag.. en donderdag ga ik dagje met zus en schoonzussen naar Holiday on Ice tropicana:D in Utrecht..lijkt me zo gaaf.. paar jaar geleden ben ik bij steerre dansen op t ijs geweest. dat was ook erg leuk.. ben benieuwd.. verder vrij weinig nieuws..

Hier de kleine erg hangerig, hoesten en snotterig.. griepje denk..
    Verder heerlijk genieten,, 2 weken niet de fiets te hoeve neme om de oudste te halen;) haha zal straks wel weer moete wennen:p..

19. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Wat een hoop zieke kindjes!! Allemaal beterschap.
    Hier ging het vandaag met L allemaal wel weer goed gelukkig.

Liedje, wat een superleuke rok!! Ik wist dat je een grote familie hebt, maar is idd wel écht groot! Hier 1 tante en 2 ooms voor L.

Verjaardag, nee, ik weet nog niet precies hoe ik het wil.

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden, fijne dag gehad? ik hoop het wel, jammer om te lezen dat er nog veel zieke kindjes zijn. Beterschap, en hopelijk knapt iedereen snel op. Wij zijn net thuis, zijn een aantal dagen overal en nergens geweest. Nu heerlijk thuis, opruimen en bijkomen :)

Deel Deze Pagina