@liedjepiedje, wow he, dat zijn nog eens aantallen. Hier voor eli en luc maar 1 oom, mijn broer. Kijk eens hier op deze site, is in de stijl vn het rokje. Le Petit Tom ® - Fashion ik wil er ook een maar wacht er nog even mee totdat ze wat groter is. @stressen voor verjaardagen, hier ook iemand die alles op het laatste nippertje regelt. Altijd maar weer. Ga het trouwens voor elisa's 1e verjaardag klein houden en vanaf de tweede wat meer uitgebreid. @dani, die romer was volgens mij ook duurder niet? Kwam toch zo rond de 230? Die met de sict he? Ga volgende week eens kijken dan is mijn vriend vrij. @debby, mooi koopje! @blondie, zo heb je vandaag toch weer iets opgestoken! @juffie, wat zielig voor nathan! Hopen dat hij zich snel weer beter voelt. @all, heb vandaag twee staartjes in elisa's haartjes gedaan! Zo lief! Zal deze week eens wat foto's komen showen.
Oh ja, wat ik wel met jullie wilde delen. Wat heel belangrijk is. Schijnbaar hebben kleine kinderen zelden of nooit hoofdpijn. Mochten ze daar wel over klagen laat ze dan even de kin op de borst doen. Kan dat niet > direct actie ondernemen want dan kan het nekkramp zijn. Kans is niet zo heel groot maar ik vind dit soort weetjes altijd wel handig om te weten. En voor zover mijn tip van de dag
blondie: thanx voor de tip. Doe ik ook altijd even bij koorts... all: goedemorgen! Hoeveel flessen krijgen jullie kindjes trouwens nog? Matthijs nog 3 x 200 ml maar als je nr 3 voeding hebt 'mag' je nog maar 2 flessen. Laat het nog maar even bij nr 2 voeding denk ik. Matthijs is nog zo dol op ijn flesjes. Geef nu wel 2 boterhammen 's middags en dan drinkt hij de fles na zijn brood vaak niet meer leeg dus zal vanzelf wel minderen denk ik.
juffie hier ook nog 3 flesjes maar hij drinkt ze niet helemaal leeg. Nr 3 is trouwens onzin. Kan je net zo goed gewone melk geven. Ik heb nog een paar pakken nr 2
ik ga idd binnenkort beginnen met gewone melk, moet je dan weer extra vit d en k ernaast geven? Hier verder snotverkouden en benauwde kids, dus gebroken nachten pffff. Gister is trouwens de eerst feb 2012 mama bevallen, maakt t toch wel opeens heel dichtbij en werkelijk allemaal!
Hey @ Juffie hier smorgens 150 en savonds 90 cc die fles haal ik er vandaag of morgen af maar hij is wel boos als ie leeg is. tussendemiddag geef ik nu regelmatig een bekertje karnemelk. hij ivind het heerlijk en t gaat goed.. als ie een fles krijgt is het 120cc @ iosola wij hebben voor de romer kidfix 149 betaald.. bij prenatal. @ cupcakes ga ze zo proeven zal straks foto plaatsen, zijn niet geworden zoals ik wou want de botercreme was mislukt.. naja had nog wel ander deco spul dus dat erop gedaan haha @ verjaardag kan ik me ook niet heel druk om maken.. Hier gewoon mooie kleren aan uit de kast, taart idd bij de bakker, mailtje of kaartje of belletje voor uitnodiging.. oh krijg visite! doei!
@verjaardag, hier komt de familie en wat vrienden. Nu hebben wij een hele kleine familiie (2 omaś, 1 opa, 1 oom, 1 tante en 1 neefje), dus druk wordt het niet. Dat vind ik ook wel prima. Ik was laatst op een verjaardag van het zoontje van een vriendin. Dat jongetje werd 1 en van die verjaardag werd ik zelfs gestressd... En dan hadden ze de vrienden en de familie nog apart gedaan ook. Dat arme kind "moest" de dag daarna dus nog een keer. Overigens zat dat jongetje lekker van de chips te snoepen en zijn moeder vond dat heel normaal, dat at ie wel vaker... Ik weet dat wij vrij pietluttig zijn met eten, maar dit vond ik echt idioot. @liedjepiedje, gelukkig knap Z weer op. Toen de koorts weg was knapte R weer heel snel op. @juffie, ach Nathan ook al oorontsteking, zielig hoor! R krijgt 's morgens een bordje pap (sinds vandaag) en 's middag 180+6. @trishka, zo, nu al de eerste bevallen! Dat gaat snel! Sterkte met de gebroken nachten. @autostoel, laatst gegoogled en toen vond ik de test van de consumentenbond. Weet nu alleen niet meer waar. De romer kwam idd als beste uit de test, maar de maxi cosi was geloof ik niet getest.
dani: die botercreme was zeker geschift? had ik laatst ook. normaal gaat t wel goed. trishka: wat gek is dat he als er iemand al is bevallen. ook gek idee dat je bij de februari mama's 2011 en 2012 zit hihi.. zijn jullie uit de naam?
siep ja dat was bij vrienden van mij ook dat hun zoontje alles al at van tafel. Chips is hardstikke zout. Dat mag mijn dochter ook nog maar met mate...
@dani, maar heb jij dan de sict versie? (side impact nog wat?) Of je hebt de eerdere versie of het is hier gewoon zoveel duurder. @chips etc, vind dat idd nog wel erg jong, luca mag het eten maar idd zoals debby zei, nog met mate hoor! Ff spammen ze zijn niet super maar ik ben niet zo'n geweldige fotograaf, vooral niet als ze bewegen. Foto van de staartjes komt nog.....
Hoi @ niki ja idd de boter was geschift allemaal korreltjes.. hoe kan dat? @ Iosola de Romer sict zijn hier 199 euro. Nee die heb ik niet ik heb deze Romer Kidfix autostoeltjes | Babyhuys prijzen verschillen nogal.. vooral in de kleur. wij hebben een gewone zwarte. een kleur van 2011 ipv van 2012.. de stoel is precies t zelfde.. Mooie kids! haha beetje bewogen idd ach geeft toch niet.. zal ook eens kijken voor foto`s.. of ik ze ze op de gezamelijke hyves.. heb op me eigen hyves wel weer foto`s gezet van de taart enz.. Hier de kids heerlijk op bed.. probeer manlief over te halen om toch weekendje weg te gaan.. wil nog nit echt lukken.. iemand tips voor mij hahaha Ik wil zo graaaag!! hij heeft een paar klusjes gedaan (autos maken) en geld van m`n ouders gekregen, dus t geld is er nu wel.. moeten wel iets bij leggen, maar das geen probleem. Z`n baas is er niet maar collega wel dus als t moet kan hij weg maar hij WIL niet.. grr.. en dan geeft ie als reden dat ie eerst alles met de hypotheek geregeld wil hebben.. morgen gaan we tekenen.. we sluiten over.. gaan van spaar/beleggen naar spaar ok hypotheek.. Nou dan is het toch geregeld?? pff.. mannen.. zo moest ik ff kwijt sorry.. xx
Oh en chips hier 1x inde week soms 2.. bij uitzondering bij bijv verjaardag. Jar is ook 3 nu.. Arjen krijgt het nog niet..
chips voor een 1jarig ? jes is vier en krijgt t alleen met verjaardagen en met uitzondering een keertje in t weekend, maar dat komt echt zelden voor eigenlijk.
chips: Matthijs ook nog niet hoor... Nathan alleen op verjaardag en soms in het weekend. Dani: wij sluiten ook onze hypotheek over. Ook van spaar/ beleggen naar spaarhypotheek. Jammer dat je man geen weekendje weg wil..
Zo paar foto`s op hyves @ Juffie jullie ook al! doen er veel volgens mij.. Beleggen is in deze tijd niet meer toe doen maar 5 jr terug toen we trouwden nog wel.. Maar daarom kun je wel weekendje weg.. toch? haha Hij smst van narigheid niet meer terug zal wel denken.. zeikerd
chips: ik heb die soort chipito's die je bij de ah kan kopen voor baby's va 8 maanden. ziet er precies hetzelfde uit als echte chipitos alleen geen gehard vet en zout etc. en het oranje poedertje erop is wortel! van organix zijn die ofzo! L is er weg van. echt een tip! dani: ik weet ook niet hoe het kan dat ie geschrift is. Misschien staat het op google. Ik maak de cupcake's ook vaak met marsepein.