Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij nemen waarschijnlijk de maxi cosi ferofix. Is met isofix en dat vind ik wel zo een veilig idee. Moet alleen nog ff navragen of ie dan ook in een andere auto zonder isofix vastgezet kan worden.
    Ze hadden nog 1 oud model in de winkel voor 139 euro.
    Ik heb hem weg laten leggen en ga vanmiddag even kijken.

iosola zo jij meisje wordt ook al groot zeg! Dat bewegen komt volgens mij meer door je camera dan door je fotograafkunsten hoor...

dani mooie taart!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dani: inderdaad 5 jaar geleden was de situatie echt heel anders.. Gewoon blijven stalken met smsjes die man van je geeft hij misschien toch toe:D

Iosola: leuke foto's!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: die hebben wij ook.. Kan ook in een auto zonder isofix. Gebruik je gewoon alleen de gordel.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Niki mooi! vooral die met die roosjes ;)

haha juffie ik weet van narigheid niet meer wat ik moet smssen.. hij zal wel denken mens ik ben aant werk ;) hahaha
    wil ook geen ruzie nl.. :p
    kan nog wel ff smssen dat er nog weinig huisjes beschikbaar zijn ofzo :p

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha denk dat mijn man er ook niet zo blij van zou worden hoor al die smsjes. Heb ookk een man die niet zo makkelijk om te halen is helaas..

zal de tafel eens dekken. Matthijs slaapt alweer 2 uurtjes maar zal zowel wakker worden. Echt zo'n slaapkoppie overdag.. 's nachts ook wel hoor maar soms vroeg wakker.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki o dat klinkt leuk zeg die babychips hihi

waarom wil hij niet dan dani?

juffie aaaah ok, nou dan neem ik hem denk ik wel.
    Zie net dat ik nog iets van 150 euro aan prenatal bonnen heb liggen en nog een kortingsbon dus dan heb ik hem gratis :D
    Toch wel handig dat we dat hebben gevraagd aan de kraamvisite als ze vroegen wat we wilden hebben.
    Sja, je hebt toch alles al!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm die ferofix heeft een 6,2 en die kidfix een 7,9
    Maar gebruiksvriendelijkheid is ook getest en bij veiligheid allebei een +...

alleen bij de maxi cosi's zou een schadelijke stof gevonden zijn... creepy????

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Deb ja weet ik niet.. te duur? geen zin?
    Volgens mij bespeur ik nu enige twijffel.. ;) haha lijkt wel een soap! :p

Jakkie welke maxicosi`s? oh das altijd leuk die bonnen heb je em idd gratis..

Hier zit ie idd mooi vast met de isofix.. kan geen kant op.. vind ik wel zo prettig

@ Juffie wat een slaapkoppie Arjn was zo lekker aant spelen die heb ik 11:15 brood gegeven en fles en sliep om 12:00 hopelijk heel lang ;) haha

Die babychips van organix heb ik gebuzzed.. via buzzer.nl.. jakkes die chipito dingen zijn echt goor!! niemand wou ze eten ..
    die koekjs zijn wel lekker en gezond ;)
    de wortel chips had ik niet.. dus weet niet hoe die zijn..
    maar daar zit idd niks in.. goed alternatief voor chips..

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @autostoeltje, schadelijke stof?? Waar heb je dat gelezen? Maxi cosi heet hier trouwens bebeconfort, ik moet ze iig alletwee even zien en luca erin zetten. Wij gaan hoe dan ook voor een isofix, mocht luca er dan niet inzitten hoef je hem niet perse met de gordel vast te zetten. En ik wil zo eentje met sict.
    Wij hebben gelukkig met kerst wel 200, euro van oma gehad dus die is alvast voor het stoeltje.

@niki, he jammer dat soort dingen hebben ze hier nooit! Wbt kan je in NL veel meer zulke dingen vinden. Net als doosjes smarties, kan ik hier niet vinden hoor!

@dani, en als je zegt dat je voor jullie verblijf in dat huisje hele spannende dingen in gedachten heb? Of dat de playstation mee mag? Succes met het overhalen!

@cupcakes en taarten, mooi hoor!

@debby, ja ze is groot geworden he! Ze is nu 8.8 kg en 76 cm! Hier nog een foto met staartjes in. Wat vinden jullie daarvan?

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ iosola playstation hebben wij niet en doet em niks..
    heb het wel over sexy lingerie gehad hahahaah :) nu bespeurde ik ineens enige twijffel :p:p hahah
    want er kwam een antwoord: maar schatje ik zit toch ook met maandag? enne kan dat spannende setje niet thuis?

Dus ik: nee dat kan alleen daar en, sms je baas die komt zaterdag terug en nu is het stil....

:D

12. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @dani, hahaha wie weet heb je hem nu! Ben benieuwd...

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahaha t is nog steeds stil.. laat hetnu maar even wil niet te veel pushen.. misschien zometeen ff dorp in en een voorproefje voor vanavond halen :p misschien haal ik em dan over..

zeg al lijkt wel een soap :p:p:p

Oh Arjen wakker..

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Iosola: Leuke foto's, wat heeft ze al lange haren.
    En die staartjes zijn zoooo cute: una ragazza sveglia

Dani: leuke taart zeg.
    Ik duim voor je dat het lukt

Niki: leuke cupcakes

Man overhalen: die van mij is juist heel makkelijk over te halen.
    Als ik iets graag wil, mag het eigenlijk altijd van hem (behalve oorbelletjes bij Regan ;) )

Chips: krijgen onze jongens niet. Alleen op verjaardagen mogen ze het gerust eten.
    Maar thuis " zomaar" geef ik het ze niet.
    Ze hebben sowieso pech met mij als mama, want snoepjes krijgen ze ook maar zelden

15. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gaan jullie hard vandaag. Ik dacht even snel bijlezen, hebbenm jullie gewoon 4 paginaś geschreven sinds vanmorgen.

@chips, tja, ik vond het echt gek toen ik het zag. Als je een verjaardag hebt en een ouder kindje vraagt erom, vooruit... maar een kind van een jaar snapt toch niet eens wat het is en dat hij het kan eten... :( Nou doe je onze uk vooral een plezier met een rijstewafel en een bakje yoghurt, dus ik heb misschien makkelijk praten. Al die babykoekjes enzo lust ie niet.

@dani, en heeft je man gehapt...

@debby, die test had ik inderdaad gevonden. En ook nog 1 van de consumentenbond.

@juffie, lekker toch zo'n slaapkop. Ons eigenwijsje heeft vanmorgen een kwartier geslapen. Vraag me af of hij over wil naar 1 slaap. Maar eens aan zien.

@iosola, mooi meisje hoor met die staartjes!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nope.. nog niks..

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

vervolg soap hahaha :p

Zijn net ff langs manliefs werk gereden lekker koekjes gebracht voor bij de koffie en hem eens persoonlijk gevraagd wat hem tegenhoud gooit ie het op het werk, dat het niet goedkomt als hij weg is.. :( ja doei! Dus ik zo heb al wat ingepakt enz en Jarno wil ook graag..

Dus Jarno ik ga op vakantie met S (oppaskindje die ook op vak gaat naar dat park)
    Nou zegt ie moeten jullie alleen.. zonder mij.. Oke zegt Jarno hahaha

Nouja onder t eten nog een keer proberen.. (Jarno laten proberen) heb idd al wat stapeltjes kleren klaargelegd zo dat het lijkt of ik aant pakken ben :p:p zal em nog 1x goed pushen..

Hij zegt steeds gaan we de 2e week van jan wel.. maar dat komt er toch niet van want we hebben veel weekenden al wat.. *zucht*

ik hou jullie op de hoogte..

Uhum als ik dit zo lees ben ik echt erg! :p :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dani het ging om de maxi cosi ferro en de ferrofix. Maar als je kind niet dagelijks 2 jaar lang 20 tot 50 gram van de stoel opeet is de veiligheid gegarandeerd :D
    Dus het valt mee.
    Heb hem net gekocht.
    Zo jij kan lekker doordrammen zeg... lijkt mij wel ;)

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hahahaha ja ik wil zo graag!! ben jij ook zo? heb je nog tips dan? :p

Oke nee als t goed is kauwen ze ook niet op de auto stoel toch? hier niet iig! :p
    Gefeliciteerd met je aankoop! Hopelijk bevalt de stoel!

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wie weet wat momenteel de grootste kortingscode van H&M is? Jij debby?

Deel Deze Pagina