Zo wat hebben jullie veel gekletst! Helaas ben ik erg moe, dus veel reactie krijgen jullie niet. Mooie cupcakes, mjam, ziet er lekker uit. Dani, succes met je man overhalen. Zat ook idd te denken, iets van spannende lingerie voorhouden dat je alleen daar aan kan. Voor een volgende keer: kan je niet zeggen 'ik heb als verrassing een weekend weg geboekt'? (ook als je dat nog niet gedaan hebt, rerserveren is zo gedaan)
Mmmm krekelman is lekker frietjes halen, dus ik zit al onderuitgezakt op de bank met de laptop op schoot. Even niks meer doen.
Vandaag een autostoel voor lavendel jr gekocht, ze blijft nog even in de maxicosi. Maar zodra ze daar uit kan hoeven we niet meer op zoek. @ Iosola, we twijfelde tussen maxi cosi tobe en romer kind plus. Zijn voor de laatste gegaan. @ flessen, hier sinds vorige week 2 flessen, we zaten nog op 2,5 a 3 flessen. Maar ze dronk ze alle 3 vaak niet leeg, en ik vind het zonde vd melk om het steeds weg te gooien dus meteen fles erafgehaald. En gaat prima. @ schema nu: 08.30 fles 180cc +6 11.30 fruit + roosvicee uit tuitbeker 12.30 brood met appelstroop, smeerkaas, aardbeienjam + drinken uit tuitbeker 16.00 koekje/soepstengel/rijstwafel + drinken uit tuitbeker 17.15 groente ongeveer 175 gr + drinken uit tuitbeker of wat yoghurt 19.30 fles 180cc + 6 Word ik nu over 2 weken goedgekeurd bij het cb met dit schema? J @ Verjaardag, nog eigenlijk niet mee bezig! Komt vanzelf wel. @ cupcakes ea, wat zijn jullie heerlijk aan het bakken geslagen zeg!
sam zit ook nog gewoon in de maxi cosi. Hij past nog steeds heel makkelijk. Volgens mij is hij van plan er tot zijn tweede jaar in te blijven als ik het zo zie
haha lavendel jr komt nog niet met haar oren boven de stoel uit (als dit zo was is het toch tijd voor de autostoel?) ik vind alleen wel dat haar benen zo ver eruit steken, vraag mij af of dit nog wel veilig genoeg is.
lavendel benen maakt niet uit. De bovenkant van de oren mogen niet boven het stoeltje uitkomen. Sam komt nog niet eens met zijn kruin bij de bovenkant. Die heeft zeker nog wel 3 vingers ruimte boven zijn hoofd... zo klein is ie nou toch ook weer niet...
Friet was lekker. Nou gister hele discussie gehad met CB over MC. Zij zeiden dat het hoofdje helemaal niet er bovenuit mag steken. Terwijl ik meen dat je tegenwoordig wel tot 1,5 jaar de mc kon gebruiken. Ik meende ook de oortjes. Maar ik heb dat op verschillende plekken gelezen. Weet alleen niet meer waar. Lekker tegenstrijdige info die aan ouders wordt gegeven. De mc zou namelijk veiliger zijn dan een gewone autostoel. Maar volgens CB dus niet.
Einde van de soap we gaan niet manlief kan volgens hem maandag echt niet wegblijven.. nu kan de vrijdag ineens wel maar de maandag echt niet. Hij zegt als je zonodig wil ga je maar alleen.. dus moet me er maar bij neerleggen. @ krekeltje idd volgende x boek ik gewoon Genoten van de patatjes? @ Debby haha tot z`n 2e jaar! Arjen heeft z`n voeten bijna in z`n nek liggen haha hoofd op t randje.. gooit z`n kont steeds onderuit en wil z`n hoofd niet meer neerleggen.. dus nu in de autostoel.. hij vind het prachtig! @ Niki en wat is de code? haha nog iets leuks geshopt? @ morgen een dagje werken. Heb nu nieuwe neusdruppels gekregen maar hier reageer ik weer op.. misselijk, diaree en heel kortademig.. morgen maar eens de ha bellen en bloed prikken kom op.. ben 27 en al zo lang ziek.. vind het nu niet meer normaal en wil actie!!! ben boos :x en sachie.. Fijne avond!
Amen! idd ik heb ook gelezen tot aan de oortjes en wel tot 2 jr in de MC omdat bij botsing kind tegen de rijrichting inzit en dit veel veiliger is! maar bij Jar was t al zo 3 jr terug.. CB zegt zodra hoofd er bovenuit komt mag het niet meer.. wat is nu waar??!
Juffie. Z krijgt nog 3 flessen van 180+6. De laatste nog met twee scheppen rijstebloem. Ze krijgt nog geen toetje ivm KMA en nog maar een half potje groente dus ze heeft hem nog wel nodig. Trishka Beterschap voor je verkouden kids! Leuk cupcakes Dani en Niki! Chips. Hier krijgt Z ook echt nog geen chips. Ze krijgt van verschillende dingen soms wel een klein hapje. Als we bijvoorbeeld een koekje eten of een slokje van ons drinken. Verder niet. Iosola. Wat heb je prachtige kids met zulke mooie ogen! Dani. En... is je man al over? Oww... ik lees dat je niet gaat. Jammer Balen dat je slecht op de neusdruppels reageert. het zit je niet mee! Lavendel. Ik denk dat het een goed schema is hoor. Krekel. hier ook friet gegeten. Mn man is langs de mac gereden. Maxicosi. Z komt nog niet boven de rand uit. Dus ze kan er nog wel eventjes in zitten. Maar ik vind het wel irritant omdat we geen vier deuren hebben in de auto. Dus waarschijnlijk in januari een nieuwe kopen. Ons dametje heeft vandaag wel 3,5 uur achter elkaar geslapen!! Dus was maar 1 slaapje natuurlijk! Ik heb toch zo'n leuk dekenhoesje gemaakt voor Z. Echt heel leuk, met haar naam erop! Ik zal van de week even een foto maken. Morgen hebben we een kijker in ons huis dus morgenochtend nog even alles opruimen en schoonmaken. Gelukkig is mijn man vrij. Dus we gaan samen even weg.
Druk gebabbeld hier moest echt een hele hoop bijlezen Nog eens testen hoe goed mijn geheugen is en zien wat ik allemaal onthouden heb @Maxi-cosi: Ik had hier ook het advies gehad dat vanaf het hoofdje er iets bovenuit komt je moet overschakelen naar autostoel, weet nu niet wat het juiste advies is... @Cupcakes: Heb vandaag ook cupcakes gemaakt, ging ze nog versieren ook maar had de kans niet want vriendlief heeft ze op 1,2,3 allemaal op gepeuzeld Volgende keer maar weer proberen. Ze waren wel erg lekker. Niki & Dani: Leuke cupcakes! @Iosola: Heb het al eerder gezegd maar wat een prachtige kids heb jij! Zo'n grote oogjes! En Elisa is echt schattig met haar staartjes Geef jij trouwens ook nog borstvoeding? Hoeveel voedingen heeft Elisa nu? Ik geef nu nog steeds bij fruit of groentehap (als ik thuis ben natuurlijk) de borst heb wel het idee dat hij veel meer afgeleid is, drinkt nog het beste in bed is dat bij E. ook zo? @Chips/snoep/..: Emeric krijgt wel geregeld eens een kinderkoekje en moet eerlijk toegeven dat hij ook al eens een frietje heeft gegeten, had hij te pakken gekregen.. wel zonder zout hoor maar vond het dan zo zielig om het hem af te nemen en 1 frietje zal wel niet zoveel kwaad kunnen zeker? Verder ben ik wel nog erg streng met eten, kijk ook nog heel goed of hij al nieuwe dingen mag eten. @Krekel: Wij hebben gisteren frietjes gegeten, kan toch smaken hé @Autostoel: Wij hebben nu voor Emeric de Maxi-cosi Tobi en ben hier erg tevreden van tot nu toe, hij zit hier ook al best een tijdje in (eind september geloof ik) hij was het gewoon zat om niks te zien denk ik, klaagde vaak in de auto. @Dani: Jammer dat het weekend niet doorgaat.. Mijn vriend is ook erg moeilijk te overtuigen en zit echt enorm op zijn centen, soms is dat wel goed maar soms irriteer ik me er mateloos aan! @Liedjepiedje: Wat een slaapkoppie Moet het gemist hebben maar gaan jullie je huis verkopen? Ben benieuwd naar het dekentje, jij naait wel vaak hé? Wil dat in de toekomst ook gaan doen maar heb hier eigenlijk geen verstand van @Verjaardag: Wel al mee bezig maar nog niet zo intensief, ben vooral bezig met voorbeeldjes te zoeken om zelf een taart te maken, denk dat ik voor bumba of nijntje ga dat vind hij zelf heel leuk @.. Heb ik iedereen gehad??? @All: Hier vandaag niet veel gedaan, wat was gedaan, cupcakes gebakken, naar de winkel geweest en verder veel met Emeric gespeeld wat is het toch een heerlijk mannetje, hij kan zo lekker knuffelen! Zijn jullie kids ook zo knuffelig?? Oh nu even knuffelen met mijn andere mannetje
niki voor h&m codes moet je ff googlen op girlscene h&m kortingscodes. Daar staan altijd de meest recente... krekeltje maxi cosi mailen? Ik had ze vandaag gemaild over dat andere autostoeltje, kreeg dezefde dag antwoord tegen de rijrichting: dat is eigelijk altijd beter. Er is wel een groep I autostoeltje dat tegen de rij-richting in staat (in scandinavie zelfs verplicht) maar die kost 500 euro... dani kan je dan niet zondag aan het einde van de dag weggaan? Maandagochtend moet je toch altijd vroeg het huisje weer uit... slapen: ik heb echt het gevoel dat sam zo veel slaapt. Hij slaapt van 9:30-10:30 en van 12:00-14:00 en van 16:30 tot 17:30. en van 19:00-7.30 uur Soms middagslaapje wat korter, soms langer, bij jullie ook? jojo ik zag jouw cupcakes in een ander topic met boetseersels...wauw! sam heeft ook al een paar frietjes op. 1 keer 2 frietjes en 1 keer 3. Ook zonder zout, dat wel. knuffelen: emma heeft een "zwaan kleef aan" periode sinds ze 4 nachten bij schoonmoeder hebben gelogeerd. Die wil het liefst de hele dag knuffelen. Sam is echt een scheetje. Hij is veel rustiger en omdat emma veel aandacht vraagt en hij niet denk ik wel eens dat hij te weinig aandacht krijgt. Soms knuffel/speel ik dan bewust een half uurtje met hem en ik zie echt dat hij daar onwijs van geniet...
@Debby: thx vond ze ook wel geslaagd eigenlijk want was de eerste keer dat ik echt ging boetseren. Nu nog proberen de taart voor Emeric's eerste verjaardag goed te krijgen.. Overweeg om een workshop te volgen en daar de verjaardagstaart te maken maar is 70euro vind ik nu wel erg veel geld...
jojo sja dat is aardig wat geld... je doet het nu toch ook goed... ik denk trouwens dat de taart die ik voor sam ga bestellen ook wel zoiets zal zijn... Dit zijn de taarten die ik voor emma heb gehad.
Die zwart- witte herinner ik me nog die vond ik toen echt prachtig! Een meptaartje wil ik ook proberen maar wat zit daar dan juist in? Slagroom? Ga nu naar bed truste!
Goedemorgen, Gezellig gekletst nog zeg gisteravond.. Dani: jammer dat jullie niet gaan. Nu thuis maar gezellig maken.. Debby: hier ook een slaapkoppie overdag.. Gisteren 2 x wakker gemaakt 1 x na 2,5 uur en 1 x na 1,5 uur maar hij was ook al laat wakker. lavendel: prima zo volgens mij hoor. autostoel: hier al best een tijd in de autostoel. Matthijs was alleen maar aan het jammeren in de mc.. Mc hebben we zelfs al verkocht
juffie zo kreeg je hem verkocht? Ik dacht dat je die dingen niet meer kon verkopen omdat niemand een tweedehands stoeltje wilt...