Februari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Blondie3, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb onze kleine eigenwijs net op bed gelegd voor zijn eerste slaapje. Nou ja, ik hoop voor een SLAAP. Hij was al vanaf 7 uur wakker en ontzettend gezellig. De laatste dagen was de ochtend slaap 10 uur naar bed, dan een half uur kletsen, daarna een kwartier huilen en dan 20 min slapen. Ik ben zeer benieuwd of hij het vol gaat houden op 1 slaap of dat dit een fase is.

@taarten, ik zie hele mooie taarten langs komen! Ik hou alleen zelf niet zo van die hele zoete taarten, dus ik denk dat wij "gewoon" voor een appeltaart gaan.

@blondie, kan ze al wel kruipen? Hier een mannetje dat super goed kan tijgeren en wel van tijger naar zit en andersom, maar kruipen doet hij nog niet. Hij trekt zich trouwens wel aan mij op, maar snapt niet dat hij daar evt ook iets anders voor zou kunnen gebruiken.
    Ach ja, hij zal het allemaal wel leren voor hij naar de kleuterschool gaat (als hij dan nog geen pogingen doet tot lopen zal ik de huisarts eens bellen ;))

@mee eten, R eet bijna altijd met ons mee, ik heb me voorgenomen om vanaf nu hem helemaal met ons mee te laten eten. Dan moeten wij ons eten maar een beetje aanpassen. Wij eten ook lang niet altijd aardappels, groente, vlees (eerder maar 1 keer per week, heb een hekel aan aardappels schillen), maar pasta of rijst vindt hij ook lekker. Ik maak het hele gerecht, schep er wat voor hem uit en voeg dan pas zout of sambal toe.
    Wat betreft groente eet hij trouwens vrijwel alles. Hij heeft al ui, knoflook, spruiten enz op en krijgt nergens krampen van.
    Als het zo uitkomt krijgt hij wel eens een potje (het komt alleen niet zo vaak zo uit ;))

@jojo, je hebt hier ook wel zo'n klassenpop, maar die heet anders (weet even niet meer hoe...)

@vuurwerk, gisteravond schrok ons mannetje om 10 uur wakker van een hele mooie, maar ook harde, vuurpijl die onze achterburen afstaken. Ik ben benieuwd hoe dat morgennacht gaat.

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben jullie trouwens gezien hoe ver we al zijn in dit topic. Ik denk dat we de verjaardagen van onze ukken in topic nr 3 gaan vieren :D

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    deze vind ik zo leuk ook..

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Die Nijntje is ook leuk :)

5. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    die nijntje is helemaal geweldig! Wat leuk!

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    of een polkadot thema?

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Hihi, Niki en de bolletjes :)

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Siep: nee, ze tijgert nog alleen.
    Ging ze maar kruipen, ik dweil me hier suf omdat anders al haar kleertjes vol vlekken zitten

Eten: Regan eet sinds ze vast voedsel eet al met ons mee.
    Vind ik gezellig en zo heeft ze meteen kunnen leren om af en toe even te moeten wachten op een hapje.

Leuke taarten zie ik voorbij komen

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bij 5000 berichten moeten we weer een nieuw topic.
    Zou degene die dat aanmaakt weer voor zo'n soort icoontje willen kiezen.
    Dat zoekt wat makkelijker in de lijst :D

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @niki, ik vind de nijntje het leukst, heb hem opgeslagen als voorbeeld.

@blondie, hier kruipt ze wel en heb nog steeds dat probleem, voornamelijk bij haar knietjes. Als ze een licht maillot aan heeft doe ik die dan ook pas aan als we de deur uit gaan...

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    blondie als je op gebruikersinstellingen drukt zie je alle berichten waar je al eens op hebt gereageerd als er nieuwe reacties zijn. Veel makkelijker :p

niki nijntje is ook superlief!
    Voor Emma wordt het een dora taart dit jaar vrees ik want ze is gek op dora...

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

wat een geweldige taarten zag ik voorbij komen! super zeg! waar bestellen jullie die???

@ Bloed prikken heb ik vandaag gedaan 5 buisjes tegen 17:00 belde de ha ze had de uitslag al! :$ das snel maar ze had er spoed achter gezet omdat ze volgende week op vakantie zijn.

De bezinken zijn iets aan de hoge kant, maar HB suiker ijzer enz en de hele mikmak is goed. wel een paar bloedplaatjes ofzo verhoogd maar dit zei weinig..
    Als ik me de 2e week van Jan nog zo voel moest ik haar even weer bellen en anders zo laten

Nu had ik vanmiddag bij m`n opa mijn bloeddruk gemeten omdat ik steeds zo duizelig ben enz.. bloeddruk is prima, alleen nu is mijn hartslag wat aan de lage kant.. rond de 54..
    Dus dit zei ik ook tegen de ha maar ze zei dit KAN laag en niet goed zijn maar het hoeft niet.. dus even aan kijken. 9 jan krijg ik van hun bloeddruk meter thuis en dan is het paar x op een dag ff checken..

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jarno heeft net sterretjes gebrand maar hij staat nu nog te mopperen hij wil meer!! hahaha hij vind het zo leuk

Zijn jullie kids ook onrustig of bang voor het vuurwerk?
    Jarno vind die knallen ma niks Arjen slaapt er redelijk doorheen, maar als ie net in bed ligt dan gaat ie wel huilen na zo`n knal..

@ Iosola jee wat duur bij jullie die taarten!

@ Kruipen hier ook elke dag zuig ik wel en dweil 1x in de week.. veel spijkerbroekjes aan, of donkerblauw ;)

@ oh en over die lage hartslag ik ga me dr toch een beetje druk om maken.. heb veel last van li arm en ben wel eens benauwd en duizelig enz.. en dan denk ik ojee.. kan me er heel druk om maken terwijl ik dat niet moet doen.. iemand tips? :)

Vandaag lekker oliebollen gehaald Arjen heeft ook geproefd haha heerlijk vond ie het! ;) maar ja die (vr)eet echt alles! pff.. heeft geen bodem en nooit genoeg..
    Jarno heeft er ook 3 en half op.. haha tot ie misselijk werd..
    Hmm.. net uit het vet zijn ze t lekkerst. kom maar halen hoor :p

Fijne avond!

14. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

oooooooooooooooooooooo zwijmel!! Dit is het!!!

15. Krekeltje

Nou en dit is helemaal geweldig!!!!:D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Maar aan de andere kant weet je nu nog niets natuurlijk. Je moet soms ook maar niet te veel na gaan denken he met wat er allemaal mis kan zijn in je lichaam. Word je alleen maar ongerust van..
    Oliebollen hier ook alweer de 1e op. Mjamm.. Wel gehaald bij de bakker. Daar bakt mijn schoonvader elk jaar de oliebollen. Zal nu wel weer begonnen zijn tot morgen ochtend heel vroeg.
    Nathan vond het ook heerlijk. maar die zie ik er nog geen 3 opeten hoor:$ Is niet zo'n grote eter.. Morgen maar eens kijken of Matthijs het ook lust, vast wel:D

17. Krekeltje

Potjes: L kreeg vooral zelfgemaakte potjes. Ging ik op zaterdagmiddag in de keuken staan en maakte zo meteen voor een paar weken voor in de diepvries. De laatste paar dagen/weken wat vaker een potje gedaan.
    L heeft trouwens wél last van ui en krijgt dan buikpijn. :(

Deel Deze Pagina