nou... hij kwam om 3 uur en om 6 uur dus het viel redelijk mee... natuurlijk viel ik weer in slaapt ijdens een voeding helaas, dat was niet echt de bedoeling maar zo gaat het wel. Ik was zelf zo dom om pas om 00.30 uur naar bed te gaan Ik ga vanavond proberen of het met afgekolfte melk ook lukt...
Trishka: sterkte, ik hoop dat er wat uitkomt waar jullie wat mee kunnen Debby: wel vervelend dat Emma ook wakker wordt als Sam huilt. Daar heb ik hier gelukkig geen last van, de boys slapen gewoon door. En 's ochtends is het omgekeerd: dan zijn de boys eerder wakker en slaapt mevrouw gewoon door. Rnate: leuk filmpje
Goedemorgen, hier ben ik ook weer eens... Drukke ( maar gezellige) dagen achter de rug waardoor ik 's avonds om 21.30 uur al afgebrand in mijn bedje lag Zie steeds meer kindjes die omrollen, tandjes krijgen en zelfs gaan zitten Onze kindjes zijn zo langzamerhand al heel erg baby af maar vind het wel super om te zien hoe ze zich ontwikkelt Heb alleen het gevoel dat het zo veel sneller gaat dan met LmS Kira krijgt ook nog steeds volledig BV (zonder D) want ook ik vergeet het bijna altijd, maar gelukkig ben ik niet de enige lees ik, voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik weer bij het Cb ben. Vannacht voor het eerst 2 x de speen erin gestopt ipv meteen gevoed en de nacht wordt meteen een stuk langer Heb me gisteren bij het kruidvat laten verleiden door een paar "ouderwetse" speeltjes, de draaiende smileys en bijtbeertje. Kon met moeite de rest laten liggen, vind dat zo'n leuk spul
Plu lijkt weer tijdelijk ondergedoken, maar die verschijnt vast wel weer binnenkort Zal snel de lijst bijwerken maar quoten op de aaipet lukt niet
Hela! @ Rnate leuke naam hoor heb eens geluisterd Nee tandje ontdekten we gewoon niks van gemerkt, alleen wat kwijlen @ Debby he wat vervelend dat Sam na kv ook nog een keer snachts komt.. Dan ligt het niet 1,2,3 aan de voeding dat hij te weinig heeft... @ haha die plu ondergedoken @ Sjalleke leuk die speeltjes daar heb ik vroeger ook mee gespeeld haha ik zag ze ook liggen, maar ja stikken hier al van t speelgoed dus maar laten liggen.. haha @ Triska hoe gaat het nu bij jullie? Ik ga de mannen ff fruit geven.. O ja vanmorgen op de weegschaal er weer wat af. -3 totaal!!! yes!
Goedemorgen meiden!! @debby, lijkt erop dat de oplossing voor doorslapen op vakantie gaan is. Niet zo erg lijkt mij? @rnate, leuke filmpjes!! Wat is dae al ver voor haar leeftijd zeg! Al zitten! En in haar doen ziet ze er ook ouder uit! Elisa zie ik nog lang niet zitten hoor! Leuk!! @pluutje, zullen we dan maar even naar je zwaaien?! @sjalleke, leuk he?! Dat ouderwetse speelgoed, zie het weleens op internet. @niki, ook hier drie kinderwagen in huis. Een buggy, bugaboo en een (gekregen) duowagen. Mijn god, weet echt niet waar ik het moet laten.. Voorderest ben ik het weer even kwijt. Vandaag misschien even naar het strand. Of iig even een wandeling maken op de boulevard. Er zijn hier trouwens steeds meer NL'ers! Touristisch seizoen is volop begonnen nou. Gisteren ook bij de supermarkt heel wat. Zo leuk om wat NL's te horen, ik kan ze er ook zo uitvissen!
Debby @ ik vind het tog echt knap van jullie, en zo als ik lees heeft dat idd voordelen. want mij is idd dat al gebeurd dat ik opbezoek was en de fles was vergeten, stom van me. en jij hebt het idd altijd bij je. en iedere flessen uit koken heb je idd ook geen last van. Ben nu zelfs jaloers hahaha Zo Milan heel goed geslapen van 21:00 tot vanmorgen 9:30 heerlijk Hopelijk blijft dat zo. alleen het smorgens ligt hij helemaal boven in zijn bedje op de buik, in zijn puckababy. isola@ ik wil ook over het stand, lekker lijkt me dat.
debby: waarom laat je hem niet voortaan in zn eigen bedje op zn kamertje slapen. heeft ie wat meer bewegingsruimte en hoe langer je hem naast je houdt hoe moeilijker het af te leren is. Misschien wordt ie idd wel wakker omdat ie jou ruikt of jullie hoort ademen ofzo.. borstvoeding: wat debby ook al zei het wordt idd makkelijker. in het begin ben je veel langer aan het voeden en had ik vaak weer last van pijnlijke plekken of stuwing..nu is het een beetje gestagneerd en drink de kleine ook wat sneller..ben dus zo klaar met voeden. in het begin was het moeilijker. ik heb echt weleens gedacht ik stap over maar als mijn productie goed is en het gezond is voor de kleine waarom overstappen..alleen voor die gemakken van fv? Lijkt me wel handig om af en toe fv te combineren maar ik kan het niet over mn hart krijgen om dat te doen..denk ik een soort gevoel van alles of niets..een drempel.
hey meiden! Debby: jammer dat het niet geholpen heeft. Zou het niet wat zijn om Sam op zijn eigen kamertje te leggen? na zo'n flinke fles met rijstebloem kan hij na 4 uur toch geen honger hebben lijkt me?? hier was kv bij Nathan en bij Matthijs echt de manier om van de nachtvoeding af te komen. dani: wow knap hoor al 3 kg afgevallen! iosola: lekker hoor naar het strand. Van mij mag het hier ook wel wat meer zomer worden. Wil ook lekker naar het strand! vosjejemi: wow dat is een goede nacht. heerlijk! sjalleke: toch lekker he als de nachten wat langer worden. omrollen: doet Matthijs nog steeds niet hoor. Hij rolt nu tot zijn zij, als ik hem help rolt hij wel verder. Zelf zitten kan hij ook nog lang neit hoor.. Ach het gaat allemaal hard genoeg. fijne zondag allemaal!
DAmes..... zo wat kletsen jullie veel.. of ik te weinig haha.. druk gehad laatste dagen, gistermiddag even probeertaartje gemaakt. ons dochter is woensdag jarig, dus ga dinsdag hele dag taarte maken, maar goed, mn nieuwe bakbollen waren binnengekomen dus wilde even uitproberen, s avonds werken..dus ja dag zo voorbij maar hoe is t hier... Deb@ wauww zeg.. 10 kilo bijna.. in net 2 maandjes.. echt knap hoe doe je dat als ik het vragen mag? wil zelf eigenlijk weer terug naar de 65 kilo.. na zwangerschap was t68. ervoor 75.. nu schommelt rond de 71. maar ben dr niet tevreden mee..dus kan wel wat hulp gebruiken.. Vanavond weer even 2 uurtjes werken. nu ga ik eerst even terug lezen van 2e topic...wow dat gaat hard zeg..
VItaminesnoepjes idd.. hier die framboos...en als mamma t vergeet is er wel eentje die t niet vergeet
Zo even teruggelezen.... Vosjejemi@ wow dat is pas een nacht... hier gaat t ok steeds lekkerdr..haha s avonds rond half 10 10 uur latste tot 8uur..(maak ze dan wakker anders zit ik beetje in rare voedingstijden.. voorheen was de laatste rond uur of 11 s avonds.. en mevrouw blijft maar met 4 voedingen voldoende te hebben..met af en toe rond 10 paar hapjes fruit (dan verschuif ik gelijk beetje de tijden, zodat ik s avonds beter uit kom Dani@ woow ook al afgevallen...dames, hoe doen jullie dit?? Omrollen@ dat is hier tegenwoordig een eitje..hah ze deed t al enkele weken geleden, maar tegenwoordig gaat tsteeds makkelijker.. hebben jullie soms nog speelboog in box? hier staat ie dr wel in, maar als ze dan in de box ligt trap ze dr eigen vaak klem /dwars tussen de speelboog.. misschien toch er uit halen of af en toe er in, want ze speelt er wel geweldig mee! welk speelgoed hebbe jullie nog meer voor de kleintjes? hier nog veel knuffels en zachte ballen/rammeltjes enz.. k heb nog een bonnetje van intertoys dus dacht misschien wat leuks voor in de box voor haar.. er is zoveel leukigheid te koop!! bv@ idd. je word er steeds makkelijker in...eerst zit je vaak te denken, zal ze genoeg op hebben, dat word steeds minder.. ze geven t toch wel aan T enige bij mij is wel, dat ik niet zomaar openbaar ergens ga zitten voeden (bijv in stad ofzo zou ik da nooit doen) maar als ik op visite ga wel.. Borsten@ hier zit k op 70H of 75 G.. niet echt veel anders als voor de borstvoeding, mag eigenlijk wel minder van mij.. zo jammer dat je vaak leuke lingerie of shirtjes daardoor niet past. zou dat ook minder worden, als je af valt? Afvallen.. zou graag wel zo'n 5-8 kilo eraf willen.. maar hoe...niet snoepen, water drinken..wat nog meer?? Trishka@ sterkte hoor!.. zit je echt niet mee zeg.. knuff Iosola@ hah hier nog een met 3 wagens.. buggy, gewone wandewagen die ook als buggy om kan bouwen.. zo'nX- adventure..en nog een duo wagen..ook x-adventure.. wel ideaal hoor heb je beetje keuze.. als je dan met 1 van de kids eruit ga hoef je niet persee met de dubbele alleen op pad Drukker weekje voor boeg: @vanavond werken @morgen cb @overmorgen: zus jarig, en dagje taarten bakken voor woensdag @woensdag.. ons meissie word 2 jaar.. dus partyy!!! dan ff rust zaterdag hele dag werken van 7-15..en zondag werken van 14-22.00 zal eve probere de taart op de foto te zetten dan als ie goed gelukt is hoor... Vakantie@ wij hopen 29 juli weekje naar belgie te gaan. met schoonfam... word gezellig.. met mn zwagers en schoonzusjes.. plus aanhang.. en onze 3 kids..word weekje relaxen.. ze kunne goed met de kids overweg haha dus voor ons ook makkie.. schoonzusjes zijn ook nog lkkr jong, kunne dus heerlijk ravotte... vorige week even pasfoto laten maken, omdat ze id moet hebben haha.. was geweldig,, 1 klik en t was perfect!! zal even kijken of k dat ook kan plaatsen van de week Pluutje@ Zwaaii.. zwaaii Sjalleke@ leuk he die speeltjes.. haha hier ook soort verslaving hoor, iedere keer weer als ik ernaar kijk wil ik wel wat mee nemen.. maar kan ook niet helemaal bedoeling zijn he rnate@ gave foto, en wat knap meisje!!! Zo... even lange post.. mar goed.. ben weer helemaal bij
ik zal eens proberen hem op zijn eigen kamertje te leggen maar 9 van de 10 keer blert ie alleen zijn zus wakker die er vlak naast ligt hen30sep ik zorg gewoon dat ik niet snoep en 3 gezonde maaltijden per dag neem. Deze week heb ik wat gezondigd, heb wat kaasjes gegeten met mijn man en sushi en wat wijntjes... denk dat ik niet veel ben afgevallen deze week.
OKe, vind t echt super knap hoor. en dat in ne 2 maandjes.. misschien moet ik het dan toch ook gewoon proberen. alhoewl t idd soms wel moeilijk is niet te snoepe..vanaaf werke dan verbrand ik extra calorietjes
speeltjes: mobiel boven de box, bijtring in vorm van een bij, knisperboekje voor de rest nog niet veel. vandaag naar soort recreatiestrandje geweest met hond en beeb..was heerlijk en nog best druk. nu ben ik kapot! sinds gister rolt l. !
@Debby, Fijn ging wat beter dus vannacht kan maar zo dat ie in zn eigen bedje wel slaapt je kan het een paar dagen proberen? @Blondie, Dankuuu @Sjalleke, vragen ze bij jou elke keer bij cb om de vitamines dan?? @Dani, Oh fijn nergens last van gehad dus scheelt weer, Ook al 3 kg kwijt jullie zijn goed bezig @Iosola, ohhh Strand ik wil ooookk is voor mij helaas niet te doen verbrand gelijk. @vosjemimi, kan je hem niet onder in het matrasje instoppen zodat ie niet kan schuiven? @Niki, hier ook een drempel hoor heb 1x met tranen een flesje kv gegeven maar gelukkig kwam de bv weer op gang @Hen, danku, idd erg druk weer allemaal van de week, wat draai jij lange dagen op werk zeg.. Speeltjes een piano is heilig hahaha sleutels, bijtdingetje, rammeldingetje en knuffel. Mobiel boven de box en in bed. Jullie trouwens bedje al omlaag? Ben net optijd thuis begint te plensen hier!!! Was Caribische markt dus ff lekker eten gehaalt. Ben ook goed pissig! Denis ging heel ff snel naar huis was zijn ex hier in de straat en ik woon in een hofje wat doodloopt dus ze was weer aan het ouwehoeren moet me echt in me handen knijpen grrrrrrr:x:x Is al 6 jaar bezig en zijn dochter mogen we niet zien.
Ik heb jullie ook weer gevonden. @ Michele, ik bedoelde het niet verkeerd, maar kom misschien wat fel over. Ik wilde iig absoluut niet zeggen dat ik jou een slechte moeder vind, wat dat is echt niet zo. Iedereen doet het nou eenmaal anders en dat jouw manier de mijne niet is (en andersom) betekent niet dat ik je niet aardig vind. Om even duidelijk te maken dat ik ook echt verre van heilig ben.. wij komen net terug van de McDonalds, waar zoonlief heerlijk een HappyMeal heeft gegeten @ BV 's nachts. Hier dronk ze vorige week een fles gekolfde melk, ruim 200cc en sliep prompt door tot 7u (moest dr zelfs wakker maken). Aan de borst ligt ze meestal wat te chillen en drinkt niet altijd goed door. Meestal komt ze rond 5 uur. @ Debby, ik vind het ook knap hoor!
mg haha mijn dochter eet ook wel eens een happymeal... maar meestal let ik wel op. Ze heeft neiging tot overgewicht.
speeltjes, je hebt zo veel speeltjes, en ik denk en uit ervaring van de oudste, dat veel baby dingen helemaal niet nodig is. Omdat het zo snel gaat hebben ze vaak aan 2 dingen genoeg, erna ligt het namelijk maar wat in een kist te verstoffen. knisperboekjes zijn wel altijd leuk. En bij de hema hebben ze nu ook van die stoffen boekjes waar plaatjes en diertjes aan zitten echt heel leuk. @ nachten, eigelijk heb ik gewoon geluk met Milan, hij det dit al zo vanaf 7 weken oud. Is tot nu toe maar een keer geweest dat hij in de nacht wakker is geworden. Onze oudste vraagt savonds ook of hij naar bedje toe mag.. en doet ook normaal niet moeielijk als ik hem na bedje breng. Vandaag op de jaarmarkt geweest, en daar stond een vrouw tog leuke spulletjes te verkopen, je kunt ze ook online komen www.shuuske.nl krijg je best leuke dingen. Voor de rest niet veel gedaan, lekker buiten gezeten met mooi uitzicht.. zie foto