jeeeh deel 3 leuk! We gaan hard dames haha.. Wil niet weten hoe het is als we straks verlof hebben! Rono jij was dat trouwens toch die had gesolliciteerd?? Hoe is dat afgelopen?
@Kimlee met langskomen bedoel ik dit nadat je de dozen hebt opgehaald. Ik had dit met de oudste. Ze willen langskomen en je vanalles aansmeren van boeken en spaarrekeningen enz. @Marlous, bij de blije doos heb ik dit niet 1 keer gehad. Alleen maar de info binnenin de dozen als je meer wilt weten dat je dan zelf kunt bellen met hun. Dit vond ik beide keren heel fijn. @Mamatien, ik heb mijn kraamzorg via de verzekering al geregeld. Ik heb ook al de bevestiging van die kraamhulp die ik wilde hebben. Het kraampakket wordt hier in mnd 6 geleverd. @wupje ik wil ook best wel een doos van felicitas maar dan kijk ik wel of ik die vrouw weg kan laten. @Angiebaby mooie buik zeg! @Frummel dat klopt dat je hem moet hebben ook als je naar het ziekenhuis gaat. Nu heb ik dus alles dubbel. Is wel fijn dan kan ik wat van die matjes gebruiken als je die moet gebruiken voor op je bed de laatste paar weken. Ik had de vorige keer een zeiltje op bed liggen en dat ding kraakte niet normaal meer. Nu kan ik mooi zo'n bevallingsmatje gebruiken. @Kaatje dit blijft een geweldig geluid om te horen. Ik heb het als ik luister dan hoor je ook wel eens een ander geluid tussendoor en dan is de baby aan het bewegen. De oudste vond dit een beetje te luid maar wel apart om te horen. @Rono zoals je schoonmoeder reageerde is zeker niet leuk. Zo was dit dus ook bij onze 2de. Mijn schoonzus, man en schoonmoeder bleven toen gewoon zitten in de stoel en zeiden alleen maar: "Oh wat leuk!" Meer niet. Ze kwamen niet eens uit de stoel om goed te feliciteren. Daar is mijn man ook een beetje boos over geweest dat zijn eigen moeder en zus zo gedaan hebben. Nu met nr. 3 reageerde ze weer heel erg blij. Snap jij het snap ik het. @Augmam ik ben 26 febr. a.s. 7 jaar getrouwd. @Kikker ik heb bij de oudste pas met 17 weken wat gevoeld en met nr. 2 rond de 13 wk en nu zelfs net over de 12 wk heen. Dus nee ik kan hier neit over meepraten. Het kan zijn dat je placenta voorligt en daarom nog niks voelt. Nr. 3 alweer wat snel zeg! Zijn er trouwens nog meer thuisblijmoeders!! Ik ben met de oudste gestopt met werken en ik vind het heerlijk. Zeker nu dat de oudste naar school gaat en nr.2 gaat 1 mrt a.s. naar de psz voor 2 ochtendjes. heerlijk iets meer tijd voor mijzelf.
Goedemorgen Werk. Hier is het helaas noodzakelijk om te werken. Mijn man heeft de ziekte van crohn en is hierdoor gedeeltelijk afgekeurd. Werkte voorheen altijd 4 a 5 dagen. Sinds 2 dagen dus nieuw werk waar ik 28 uur werk, verdeeld over 3.5 dag
schildje, de doos van de etos en felicitas is nu zonder mevrouw die een heleboel wil komen verkopen. Felicitas is (bijna) failliet gegaan en nu laten ze die dames 1x bellen, vertellen wat de aanbiedingen zijn etc... de doos kun je ook weer gewoon halen bij de etos. zo, nog een half dagje werken en dan is het gelukkig weer weekend... ben moe.
Wordt je dan gebeld door iemand van etos? Want ik heb geen foontje gehad hoor hahahahaa.. hoeft ook niet Vriendin heeft toch nog gereageerd vanmorgen om half 7 Maar goed alles weer koek en ei gelukkig! Ze snapte het ook wel hihihi.... Moest eventjes afkoelen! Nu gaat ze als het goed is 2 feb mee naar het AMC Pfff vroeg wakker vandaag! Half 7 :x Ach ja ben ik tenminste niet te laat voor de echo Me peet-dochtertje gaat ook mee als het goed is 8) Ben benieuwd wat die zegt hihi... ze heeft namelijk ook een baby in haar buik hihih madame is ruim 3 nu 8)
Goedemorgen meiden! @Danitjuh: fijn dat het weer goed is met je vriendin! @ Felicitatiedoos: Ik heb wel telefoontje gehad van irritante vrouw, heb dr gewoon afgepoeierd hahaha @ Kraampakket: Kraamzorg sta ik voor aangemeld, heb ik vorig jaar gedaan toen had ik andere verzekering. Ik ga wel ff bellen naar mn nieuwe hoe t precies zit. @ baby voelen: IK WIL OOK MIJN BABY VOELEN
Dat failliet gaan verbaasd mij niks. Er zal wel haast niemand zijn geweest die wat kochten en ja de dames moetne ook betaald worden. Gelukkig dan kan ik deze doos ook gewoon bestellen. Dadelijk ga ik peuterzwemmen met de jongste. Hij vind dit helemaal geweldig.
hier belden ze na de geboorte ook op van felecitas daar hou ik dus niet van. vandaag dat ik die doos nu ook niet aangevraagd heb. @marloes dus kan hem nu veilig aanvragen @danitjuh fijn dat alles weer goed is! veel plezie rmet de echo! @mamtien nog even geduld en dan voel je je baby ook. is dit je eerste?? @voelen baby elke avond als ik naar bed ga dan voel ik iets in mn buik maar twijfel of het de baby is want het kunnen ook mn darmen zijn haha. moet 10 feb voor controle naar de gyn ivm ks bij de eerste, hoorde dat ze mischien een echo maken laten we dat maar hopen.
Bulldog bellen is beter dan langskomen dat is iets daar hou ik helemaal niet van. Met bellen kun je gelijk afkappen als je wilt.
@ bellen: Ik vind het ook irritant maar geen reden om een doos niet aan te vragen. ik gooi gewoon de haak erop als ze te lang doorgaat (ja btje brutaal i know, maar ja) @ bulldog: Ja is mn 1e, vk zegt dat het nog wel paar weken kan duren eer ik het voel...
Goedemorgen! Gisteravond heerlijk zwijmelavond voor mezelf gehad. Ik keek op net 5 naar The Bachelor, daarbij mijn kopje thee met koekje ha ha kon niet beter . In de reclames Mama en zwangerschapstijdschrift gelezen, heerlijk. Hubbie was om 22.30 thuis en toen lekker gaan slapen. Frummel oh wat leuk lekker gaan zwemmen! Ik baal daar ook van dat ze bij sommige zwembaden geen goede babyvoorzieningen hebben. Waar wij gaan is het gelukkig wel heel goed geregeld, allemaal aankleedkussens en zelfs een box in de kleedkamers van de moeders zodat je zelf ook rustig kunt aankleden. Jeluna fijn dat jullie de keuze voor de duowagen gemaakt hebben! Paso lijkt me ook niks zon opzetzitje. Mamatien wat leuk het kamertje dus gekocht! Angiebaby mooie buik hoor! Rono grrr smoeders :x Sjantalle vreselijk zeg die dromen Kikker ik voel ook nog niet zoveel, gelukkig wel de kriebeltjes dus ik weet dat frummeltje er is en soms een plopje maar verder is het nog rustig in mijn buik. Gisteren las ik toevallig dat de grote van het hoofdje nu ongeveer een knikker is en de vuistjes de grote van een erwtje hebben. Toen dacht ik tsja daar kun je ook nog niet zoveel geweld van verwachten Danitjuh oeps klein foutje dus. Ik hoop dat het uiteindelijk wel uitgepraat wordt tussen jullie. Ah gelukkig ik lees dat het weer goed is! Hmm denk ik klaar te zijn, gaan we over naar deel 3 .......... Gevonden!
Frummel: ben het niet geworden! Moet echt een baan hebben, want we redden het nu telkens niet. Dus ik reageer op alles wat los en vast zit. Nou ff snel gtst preview kijken
Goedemorgen! Deel 3 en we zijn er allemaal weer!! Las goed nieuws dat ik toch allemaal dozen kan aanvragen Als ze maar een keer bellen, poeier ik ze wel af. Meestal lukt me dat in de eerste zin al: "Bel ik u gelegen...?" Nee, maar bel vooral niet terug 8) Verder een druk dagje op het werk vandaag, ben meteen weer terug in het ritme. Zo lijkt de vakantie ineens alweer ver weg. Gisteravond met kruik naar bed gegaan, lijkt of de kwalen nu ineens wel komen. Wat een zeurbuik zeg! Onze hond kwam er wel lekker bij liggen, die kruipt dan helemaal strak tegen je aan, lief! (ik weet dat andere mensen kunnen gruwelen bij het idee van huisdieren op bed, maar heb daar zelf geen last van, zo lang ie op het dekbed blijft )